…När det gäller att se medlemmarna, den som ser ett avskuren huvud och har en position och en tagg, så är det en ökning av hans pompa, och om det är annat än det, då får han pengar och stolthet och sitt ansikte, och den som ser att hans huvud är från det utan att bli slagen av hans nacke eller något liknande, så lämnar han sin chef, sina föräldrar eller hans lärare, och den som ser att hans nacke har slagits och om hans huvud är från honom, om han är rik , brist på sina pengar, eller dålig, han är oförskämd, eller en slav som är befriad eller i skuld, Gud har gjort upp sin skuld eller är orolig, då kommer Gud att befrias från sin oro, och om han är sjuk och hans sjukdom där är inget läkemedel för honom som indikerar hans död och den som ser att hans nacke slogs i sin helhet och misshandeln är smärtsam, då indikerar det att begå synder. Om han ser att hans huvud är borttaget från honom, då hans huvudstad i vilken hans statur kommer att tas bort från honom och han kan raka huvudet eller dela sin huva eller turban i kriget eller riva sitt rum eller taket på sitt hus och om han är en slav som sålde honom sin herre och som såg att hans huvud är i hans hand medan han tittar på honom, för det är ett mått på hans kapital och hans försörjning, och den som ser att han gick med huvudet, då han blir sjuk och hans pengar kan försvinna och den som ser att hans huvud återförs till sin kropp är på tre sätt tillbaka av förlorade pengar eller återvänder till sin chef eller välsignelse av martyrskap och den som tror att han talar till huvudet kommer att ha det bra A mycket från tio dirham till tjugo tusen och den som ser människors huvuden avskurna indikerar att martyrdoms godhet och välsignelser…
Drömmer om Att se en person i en dröm röka en cigarett
(179 betydelser av drömmar om Att se en person i en dröm röka en cigarett )…Den som såg Abu Bakr Al-Siddiq, må Gud vara nöjd med honom, och han var glad och frånskild, då var han glad och nöjd enligt Ibn Sirins ord och det sägs att den som såg honom på ett välkänt ställe medan Han var på detta sätt bra för folket på den platsen, och om han såg honom medan han pannade pannan var han emot det. Första gången kommer han att vara en uppriktig, ärlig och mycket bra ….
…Den som ser att hans hår är långt och han önskar det, då blir han rik och fullgör sin skuld, och om hans längd är olycklig bland folket, så är det en skuld som han rider och de sa att några av dem sa att den som såg hans hår förlängdes för mycket, då är det de och sorgen, och om kvinnan ser att det är en prydnad och en ökning av härlighet och det sägs att se längden på håret för de som var fattiga Det är inget fel med det, och den som ser att hans hår är bristfälligt, det är en brist de är och den som ser att han rakade huvudet medan han är van vid det och älskar det, då är han rik och om han är en som höjer håret och inte rakar det, då han är inte Mahmud och den som ser att han rakade huvudet medan han är under Hajj eller de heliga månaderna, då är han god i sin religion och försoning på grund av sina synder och borttagandet av hans bekymmer och nöd, och det var sa att om han såg det med en position, så är det inte Mahmood, och om t han kvinnan såg det, det indikerar hennes mans eller en av hennes mahrams död eller brott mot hennes slöja, och om hon såg att håret var klippt av eller en del av det, tyder det på en gräl med sin man och det var sa att en katastrof inträffade och att se ögonbrynen om en lång tid indikerar att pengar och utsmyckning och det sägs lång livslängd och den som ser att hans mustasch är rakad eller tunnad, då är det bra för mustaschen, och minskningen av mustaschen är ogillade, och ökningen av den kan vara en indikation på en berusande dryck, ett förbud mot zakat och en förnekelse av en insättning, och de är och den som ser att hans huvud inte har hår medan han är skallig eller att han dansade och hår har vuxit i hans huvud indikerar att bra…
…Och den som ser Salman Al Farsi, må Gud den Allsmäktige välsigna honom med kunskap och Koranen ….
…Och den som ser en av följeslagarna, må Gud vara nöjd med dem, låt honom ta ledningen från att härleda sitt namn, som Saad och Saeed, för han kommer att vara lycklig, glad och sundmodig, och kanske har hans handlingar förbättrats. Det sades att den som såg en av dem skulle vara i vägen för islams religion, starka, sportiga, uppriktiga ord och goda gärningar, och han kan efterlikna de handlingar som de som såg honom för att säga emot honom. Fred : Mina följeslagare är som stjärnor. Vilken följer du ?…
…Och den som ser att han var blind då ser, då styrs han till sanningen . Några av dem sa att denna vision tolkas i sju aspekter: förvärv av skulder, pengar, barn, insikt, vägledning och botemedel mot sjukdom, och några av tolkarna sa att det att se blinda indikerar främling, för han, fred vare med honom, sade : Den främling är som en blind, även om han ser ….
…När det gäller levern, det är pengar, kunskap och ett barn, och den som ser i det som pryder eller skämmer bort det tillskrivs det han nämnde, och den som ser att han äter från levern av allt som var, då blir det pengar. Om det är kokt är det tillåtet, och om det inte är så gillar det inte….
…Den som ser huvudet avskuren i en stad eller ort eller vid en grind, då kommer folkhövdingarna till den platsen, och om han ser att han äter av dem eller tar något, är det vinsten av pengar och nytta, och den som ser att hans huvud är stort, så är det en ökning av hans pengar och om han har en position då en ökning av stolthet, och om det annars är så bra i alla fall, och den som ser att hans huvud är litet, då motsatsen till fallet, och den som ser att hans huvud är som huvudet på en elefant, häst, lejon, mula eller åsna, så är det berömvärt, och om det är som huvudet på en kamel, nötkreatur, får eller gris , då är detta inte Mahmoud och några av dem sa att han såg sitt huvud som djurets huvud. Det är tillåtet att äta det, så det är inget fel med det, och om det är något som det inte är tillåtet att äta, så finns det inget gott i det. Och några av dem sa att det är pengar och huvud att se djurens huvuden. Om det är från vad som äts, är pengarna en fru, och om det är från något som inte kan ätas är det förbjudet. Fördel, liksom om han inkluderade honom i vad som inte borde vara som honom i uppvaknandet…
Och den som ser att han beskär sina naglar genom den vanliga beskärningen, då är det avlägsnandet av oro och nöd, och om det överstiger det vanliga, är det svaghet och brist på förmåga, och den som ser att han slår sina naglar på sin tänder, då begår han en obehaglig fråga
…Och den som ser Uthman, må Gud vara nöjd med honom, det indikerar blygsamhet, asketism, fromhet och sport, och det sägs att det skulle vara bra och dygdigt och kan dödas orättvist ….
…Och den som ser Ali ibn Abi Talib, må Gud ha hedrat hans ansikte, då kommer han att vara hög i position, sublim på plats, vältalig, modig och stark i hjärtat, tillgiven och verifierad, och det sades vem som såg honom medan han var frånskild skulle få kunskap och mod och den som såg honom levande på en plats där folket på den platsen skulle få kunskap, rättvisa och rättvisa och lindra orättvisa och fördomar från dem ….
När det gäller att ändra namnet, den som ser att han kallades med ett annat namn och namnet är utan hans namn, då kommer han att visa honom en obscen brist eller sjukdom, och om han kallas med ett namn som är bättre än sitt namn, då kommer han vinna ära, ära och prestige
…När det gäller labia är det skyddet av religion och ögonbryn, Zain al-Din. Den som ser i dem skönhet och godhet finns också i religionen, och den som ser emot det, dess uttryck är mot honom. När det gäller pannan och näsan räknade mannen det. Om han såg att det hände på pannan och näsan, så hände det så är det som nämnts och kanske pannan indikerar bön och utmattning. Magsår eller kirurgi, och vad som förnekas vid uppvaknande, då hamnar han i sin bön, eller någon som inte utför uttömmande i den, eller möts med fula ord, och den som ser på hans panna ett spår av uttorkning, det indikerar en ökning av sin religion och fromhet, och dess spridning bland människor, och den som ser ett tecken på barmhärtighet på pannan indikerar förekomsten av gott och ger något…
…Och den som ser att han har ett brigadeavtal för honom, och om han är värd honom, så har han sett gott, och om han inte är värdig, har han en berömmelse och den som ser en brigad i sin hand är en bonde som håller den. Och det sägs att den som i hans hand såg ett spjut där en brigad dog snabbt eller fick en son dog….
…Och den som ser att han bygger ett badhus, sedan bygger han med en kvinna, och den som ser att han kom in i badrummet, han kommer att drabbas av oro, sorg eller ilska, lika mycket som badets hetta, och hans straff är bra så länge han inte tvättar med varmt vatten. Om han badar efter det, kan oro och sorg bli starkare. Badrummet eller något annat med kallt vatten, eftersom det lämnade honom från all oro, ångest och sjukdom, och den som såg att hans kläder var stulna i badrummet, han stred mot en man med sultanen…
När det gäller revbenen är det kvinnorna i hushållet, så den som ser en ökning av dem är en ökning av sitt hushåll, och den som ser en minskning av dem, han kommer att
…När det gäller testiklarna är de ansvariga för försörjningen, flickorna och underhållet och skyddet. Den som ser dem från Zayn eller Shein tillskrevs det, och den som ser en defekt i testiklarna, då erövrar hans fiender honom, och om han ser dem i en mans hand, triumferar hans fiende , och om han ser som om de var frånvarande utan smärta eller gav dem till någon, då är han född för någon annan. Att tillskriva honom och ta bort dem är barnens död, och den som såg att de var avskurna och han hade en patient, då skulle han dö och kan vara paradoxen för två fruar, och den som såg dem är stor indikerar hans avhållsamhet från hans fiendes ondska och några av dem sa att alla mänskliga och djurers eunukar är pengar, och den som har något av det och går bort från honom kommer att tolkas med pengar och den som ser att han har vuxit upp. Något av det är ute och är borta, för han får pengar för honom utan hans ansikte och spenderar dem på sin plats…
…När det gäller lungan är det en människas glädje och nöje, och den som ser i det som är lätt eller ledsen, då tolkas det i det. När det gäller mjälten är det pengar, och det sa man, och det kan vara kroppens konsistens. Och den som såg det i det som pryddes eller skändades, det tillskrivs det och några av dem sa att det är pengar att se mjälte från alla djur. Halal och vad som inte äts är förbjudet…
…Och den som ser Bilala, han föreslår det goda, och han kommer att nämnas på varelsernas huvuden och på det hela taget, visionen om profetens följeslagare är god och till nytta i denna värld och i det följande ….
…När det gäller tänderna i tolkningen är husets folk och släktskap, som för de högre, männen och de nedre, kvinnorna, huggen är befälhavaren för hans hushålls folk eller den som passar honom, och den högra övre fang sägs vara en pojke som tar sin fars plats och den vänstra är under honom. Han såg något av skönhet och skönhet eller emot dem, så han ser att i den som tillskrev tanden till honom, och den som såg att han växte upp med en sida som liknade honom, då drar han nytta av dem som tillskrivs honom från den nämnda eller den som tar sin plats, och den som ser hans tänder, då är han en defekt i sitt hushåll och kanske indikerar det en ökning Al-Hassan och dina tänder vidrör är bevis på ett argument mellan folket i hans hushåll, och tändernas avvikelse indikerar att han spenderade pengar på att förneka bekymmerna och vithetens tänder, deras längd och perfektion, en ökning av hans ansikts styrka, och den som ser att han växer en tand medan han har ont är en skam eller lidande och den som ser att någon drar tänderna visar att han skär hans livmoder eller att han spenderar sina pengar på att hata honom, och den som ser att hans tand faller på marken och möter honom indikerar att ett barn är fött för honom. Om han inte hittade honom indikerar det att en av hans släktingar dör, och om han ser att hans tänder har minskat är detta inte Mahmoud. Några av dem sa att tändernas småhet tyder på goda och deras gammalhet visar på goda nyheter. En länkfel Det är i vaksamhet, det är i tre aspekter: de är, sorg, konkurs, släktskapsdöd eller energisvaghet, och den som ser att alla hans tänder har fallit och gått, då är han på fem sätt döden av alla hans släktingar och längden på hans liv och hans pengar och hans försörjning och hans religion och han kan dö och om de faller i hans knä eller i hans hand, eller i vad som händer att bevaras Tio sätt att få pengar, ha mycket av avkomma, träffa sina släktingar på en plats, riva hans hus, betala skulder, gå pengar i ränta, passera tjugoåtta år av livet och ha bott i en period av trettiotvå år och en böter på trettio dirham till trettio tusen beroende på platsen och pengarna som går på bekostnad och vem som tror att han rengör tänderna under tidsperioden, detta är inte Mahmoud. Och den som ser att det inte finns några tänder i hans mun och sedan nya har grodd, då förändras saker på tre sätt och ett långt liv och hans ledning i s i sig själv och några av dem sa att den som såg att det inte finns något annat än en tand i munnen, då indikerar det ett år, och om han ser mer än det som är mindre än tio, då ett uttryck för det är ett år. En tand på en plats där det inte är nödvändigt att odla den, det indikerar något som inte är prisvärt, och den som tror att han sväljde tänderna eller några av dem, han äter det som inte är tillåtet för honom med pengar…
…Och han såg en man som om han sparkade kungen med foten, så han slog när han gick en dinar med kungens bild på . Det berättades att en man kom till Ibn Sirin och sa : Jag såg som om det fanns mycket hår på mina ben, och han sa : Dean rider på honom och dör i fängelset . Han sa till dig att jag såg henne . Så han tog tillbaka Ibn Sirin, sedan dog han i fängelse på grund av fyrtio tusen dirham, och han spenderade det för hans räkning efter sin död, och han såg en man som om han var handikappad, och han korsade det för honom och sa : Du bli en äktenskapsbryter . Sedan togs han med en kvinna . Och Ibn Sirin kom till en man och sa : Jag såg som om mitt finger var på ett kol, och om jag lade det på det som en brandsläckare, och om jag lyfte det från det, återvände det som det var, och han sa : Detta är en person med passion, och han sa : Han är inte ett fan av passion, men han talar i ödet . Han sa : Vad är allvarligare än ödet? . En kvinna såg som om hennes mans tumme hade skurits av, så hon berättade sin syn för Ibn Sirin, och han sa : Du ber ett folk att du har avskärat ….
…Och den som ser att han har lagt en varm bit i munnen, det tyder på att han hamnar i en olycka av någons ord ….
…Och om han stönade av smärtan i huvudet, tyder det på att han var arrogant i den här världen och han var skyldig för det, och kanske var belöningen från vårdslöshet i sina föräldrars rättigheter ….
…Och den som såg att fartyget stod med honom i det stillastående vattnet, de var styva och längre bort ….
…Och den som ser att han har fallit på en eldfest, kungen ska ta alla sina pengar ….
…Den som ser att han är i ett rum eller rum, han är säker från vad han fruktar och varnar, för Gud den Allsmäktige säger: ~Och de är säkra i rummen .~…
…Avdunstning av en person i en dröm med rökelse indikerar gott samlag med människor . Rökelsebrännaren ägs av Adib, och han får gott beröm från sin ägare, och det goda är bra i sitt ursprung . Och det sades : Patienten har bevis på döden . Och försiktighet och att röka med godhet är ett beröm för faran för den rök som den innehåller . När det gäller bärnsten är det pengar från en ärlig man . Mysk och varje svart parfym, som kryddnejlika, är ett tecken på glädje och dess pulver är ett beröm . Och den som såg att han svävade, han skulle få en bra vinst, och att svaga skulle vara rik för de fattiga . Och rökelse kan hänvisa till kunskap och religion, eller allmän välgörenhet, eller fara, eller försoning med motståndare, eller tjänande av hjältar, eller visa hemligheter, avslöja vad som finns i det inre, eller älska människor och smickra dem, och kanske indikerar det kärlek . Och rökelse av beslutsamhet i en dröm är tvång för fienden, seger över de avundsjuka, säkerhet från rädsla, botemedel mot sjukdomar, upphävande av magi och födande näring ….
…Al-Hinnut : Att röka med parfym är beröm med fara, eftersom det innehåller rök ….
…Rök är i en dröm en fas och plåga från Gud den Allsmäktige och ett straff från sultanen . Den som ser rök komma ut ur sin butik eller sitt hus kommer att falla i gott och bördigt efter skräck, skandal och feber, och det kommer att vara på sultanens vägnar . Om röken ligger under en kastrull med kött där den kokas, är den bra, bördig och glad efter skräck den får . Om röken är något som inte stinker, är det skräck, följt av fulhet och skandal . Och den som ser att röken kan skugga honom, han får feber . Och den som drabbas av rökvärmen på vintern och sommaren, det är nöd . Att se rök är en stor skräck och intensiv strid, och om den brinner är det ett fruktansvärt dödande som drabbar människor, och om det inte är inflammerat samlas det utan krig och uppror utan att slåss . Och röka i en dröm om det skadar människor och blindar dem för deras ögon, var ett bevis på bekymmer, ångest och orättvisa, eller plågar Gud den Allsmäktige med förintelse eller torka . Kanske indikerade röken nyheterna varifrån de dök upp ….