…Att se en telefon i en dröm indikerar att du kommer att träffa främlingar som kommer att irritera dig, förvirra dig och hindra ditt företag . Om en kvinna drömmer om att hon pratar i telefon betyder det att hon kommer att hitta mycket konkurrens från andra, men hon kommer att övervinna alla onda influenser . Om hon pratar i telefon men hon inte kan höra bra hotas hon av skadliga rykten och förlusten av en älskare ….
Drömmer om Bruten cell telefon
(27 betydelser av drömmar om Bruten cell telefon )…Telefon : indikerar närvaron av de frånvarande och försonar tvister ….
En bikupa En bikupa i en dröm är en fru för dess ägare och hennes avkomma bin, och hennes syn är hennes pengar . Kanske påpekade hon fortet, och hans familj upplöste henne, och hans pengar såg henne . Kanske indikerade det att bekymmer och sorger övergavs ….
Och den som ser att hans rygg är trasig, då är det hans chefs död, och några av uttryckarna sa att den som såg att något utsmyckat eller vanärat på hans rygg hade inträffat, och det skulle påverka hans prestige och makt och mot honom ….
…Telefon Den som i en dröm hör ljudet av en telefon med en order, förbud, varning, tillrättavisning eller evangelium, då är han som han hörde det utan förklaring . Och så är alla ljud . Se även ljudet ….
…Efter den kungen . Och den som ser den rättfärdiga myndigheten komma in på en plats, Guds allsmäktiges barmhärtighet undertrycker den platsen, och om platsen är något som förnekar dess inträde i vakenhet, är det en katastrof . Och den som ser att han skiljer sig från kungarnas portar, han kommer att vinna seger genom att ge . Om han ser att han har ingått en kung, kommer han att få ära och nöje . Och den som såg att han stred mot en kung, han fick en nåd av ett öga, njutning och godhet, och när han såg de döda kungarna visade vad de lämnade efter dem . Kungens vision indikerar seger över fiender och omoral . Att se den okända sultanen betecknar eld, hav och sömn . Om han såg att kungen var av dålig kvalitet, var det ett bevis på hans dåliga förvaltning i socknen . Att se kungen visade kanske myntet av dirham eller dinar . Och den som i en dröm ser en prins eller sultana, kanske han kan övervaka människors symtom . Den som ser att han omfamnar sultanen eller skakar hand med honom, han avgör sitt tillstånd med honom . Och den som ser att han grälar med en sultana, argumenterar han med Koranen, eftersom auktoriteten är på argumentets språk . Och om patienten ser att en okänd sultan skickades i hans begäran, är det budbärarna för dödsängeln, och Gud är sultanen . Och den som såg att sultanen tog hans huvar, han skulle ta sina pengar . Och den som ser att sultanen är i nöd, då är han upprörd . Och den som ser att sultanen är galen, då är han orolig . Och den som tror att sultanen har dragit sig ur sitt råd, det är minskningen eller bortgången av hans auktoritet . Och den som såg att sultanens predikstol var bruten med den, eller att han inte fullbordade sin bön, eller att hans svärd togs ifrån honom, eller att hans hus förstördes, eller att en tjur gore honom eller att han trampades av ett djur , allt detta tog bort honom från hans myndighet . Sultanens svarta kläder ökade styrkan, de vita ökade glans och frigörelse av synd, bomullskläderna framträdde av fromhet och blygsamhet, och kläderna av ull var riklig välsignelse . Om spionen ser att han har blivit härskare, blir hans tillstånd uppenbart, och om kvinnan ser att hon är härskare, blir hon uppenbarad, och om hon är sjuk, dör hon . Om han ser sultanens blindhet kommer jag att blinda honom för hans folks nyheter . Den kungen . Och den som ser den rättfärdiga myndigheten komma in på en plats, Guds allsmäktiges barmhärtighet undertrycker den platsen, och om platsen är något som förnekar dess inträde i vakenhet, är det en katastrof . Den som ser att han skiljer sig från kungarnas portar, han kommer att vinna seger genom att ge . Om han ser att han har ingått en kung, kommer han att få ära och nöje . Och den som såg att han stred mot en kung, han fick en nåd av ett öga, behag och godhet, och när han såg de döda kungarna visade vad de lämnade efter dem . Kungens vision indikerar seger över fiender och omoral . Att se den okända sultanen betecknar eld, hav och sömn . Om han såg att kungen var av dålig kvalitet, var det ett bevis på hans dåliga förvaltning i socknen . Att se kungen visade kanske myntet av dirham eller dinar . Och den som i en dröm ser en prins eller sultana, kanske han kan övervaka människors symtom . Och den som ser att han omfamnar sultanen eller skakar hand med honom, han kommer att ordna sitt tillstånd med honom . Och den som ser att han grälar med en sultana, argumenterar han med Koranen, eftersom auktoriteten är på argumentets språk . Och om patienten ser att en okänd sultan skickades i hans begäran, är det budbärarna för dödsängeln, och Gud är sultanen . Och den som såg att sultanen tog hans huvar, han skulle ta sina pengar . Och den som ser att sultanen är i nöd, då är han upprörd . Och den som ser att sultanen är galen, då är han orolig . Och den som tror att sultanen har dragit sig ur sitt råd, det är minskningen eller bortgången av hans auktoritet . Och den som såg att sultanens predikstol var bruten av den, eller att han inte fullbordade sin bön, eller att hans svärd togs ifrån honom, eller att hans hus förstördes, eller att en tjur gore honom eller att han trampades på av ett djur, allt detta tog bort honom från hans myndighet . Och de svarta kläderna från sultanen ökade styrkan, de vita ökade glans och frigörelse av synd, bomullskläderna framträdde av fromhet och blygsamhet, och kläderna av ull var riklig välsignelse . Och om en spion ser att han har blivit härskare, blir hans tillstånd uppenbart, och om en kvinna ser att hon är härskare, blir hon uppenbarad, och om hon är sjuk, dör hon . Om han ser sultanens blindhet kommer jag att blinda honom för hans folks nyheter ….
…Dungeon Om du drömde om att du befann dig i en fängelsehål förutsäger detta om kamp med effektiva livsfrågor, men med klok behandling kommer du att befria dig från hinder och fiender . När det gäller en kvinna är denna dröm en mörk förkunnare, eftersom den förutsäger förlusten av hennes ställning bland de ärade på grund av hennes avsiktliga hänsynslöshet . Om du ser en cell upplyst, förutsäger detta att du hotas av hinder som din dom varnar dig för ….
…Abu Saeed, predikanten, sa att några av de rättfärdiga människorna såg att en telefon som reciterade vår Herre förde ner versens bord till oss. Att han är vid ett bord med människor samlade på det, gör han ett lyckligt folk, och mellan dem och honom en tvist om en fråga om hans liv, och det sägs att bordet tolkas av religion ….
…Visionen om en tunn tjej min far en sommar sak Balastsaga för genombrutet ibn Nawfal – må Allah vara nöjd med honom – från sin mor tunna tjej pappa sommar son Hashim Lydda var Abdul Muttalib sa : Efter varandra Quraish år Jdbh Oqahlt hud och kasta ben , sa hon : Medan jag ljuger Oh Gud, eller Mhomh om jag Med en berömd telefon som skriker med en sahl-röst som säger : Åh, Quraysh, denna profet skickades från dig, och det här är under hans avresa, så han lever i godhet och fertilitet . Se inte från dig en lång, vitbenig man som slår med två ögon , har stolthet över honom och ett år tillägnad honom , men låt honom rädda honom och hans son och vända sig till honom från varje mage en man , inte Fliscnoa av vatten och skadad från det goda och att ta emot hörnet , och sedan noga utvalt hus sju gånger för att leva upp far FBIs Felictsag man och tror på folket , inte inklusive det rena och goda för sig själv , inte Vgshm om du vill och du lever . Hon sa : Så kunskapen om Gud blev en rädd kvinna. Min hud och hans sinne stod upp. Min vision blev kort, så jag sov i floderna i Mecka . Så, helighet och det förbjudna, om han fortfarande med det , är Abtahi om han säger att detta är Shaybah av beröm , det är en Shaybah och Quraysh är komplett med honom . Och bröt honom all mage på en man som iscensatte och talade och fick rytande och steg sedan upp fadern Qubais och slog folk begravda runt honom en gång för att inse deras strävan tills fattigdomen nådde Vacetknoa Jnabiah och med dem Allahs budbärare, fred vare med honom, som det dag Ghulam kan oaf eller ångest uppstod, sa Abdul Muttalib : Åh Gud segrade Alkhalp Detektorn Courba du världen är en lärare och administratör är Mboukl och Hola Abdaak och Amaak Badhirat Ahramk klagar till dig deras år som Oqahlt klövlar tofflor , Vasaman Gud och Amatarn Geetha hemskt Mgdakka , vad Eu till och med gick från himlen Pmaiha Okz-dalen Bhgejeh Velsmat Sheikhan Quraish, hon säger Abdul Muttalib : Grattis till dig, Aba Al-Bathaa , Hanaa , det vill säga för att du bodde folket i Batha, och i det det står Raqifa : Bashisa Al-Hamd, må Gud vattna vår stad. Vi förlorade livet och det understrukna vattnet. Så vattnet och träden levde i en strömmande från Gud med det gynnsamma. Det finns ingenting i rättvisans eller faraens folk, och i denna hadith är det konstigt att vi kort förklarar det och säger : Abd al-Muttalibs mor är en sunniakt . Och ersatte Epast . Och genom att tona benet blev han svag av ansträngning . Och hypnos första sömn och gryningstid . Hala inspirerade ordacceleration . Och Hia – begränsat – regn och bördig , inte tidigare Otakm regn och fertilitet . Och benen genom att gå med i ögat är högre än de stora . Vissa är tunna i hy . Och den höga fnissen . Och säger : Han har en stolthet som bedrövar honom, han måste gömma sig och inte vara stolt över . Sunnah är vägen . Och vägleda honom , det vill säga folk visar det . Låt dem lysa , med Sein och Shin , det vill säga, låt dem hälla , vilket betyder , låt dem sedan tvätta . Sedan synd, all lättnad och lättnad . Och alla Fasht och Shaybah Al-Hamad har vuxit till titeln Abdul Muttalib . Och hon fullbordade det , det vill säga de kom alla . Och tidsgränsen för hans tystnad och att säga : ångest, det vill säga närhet . Egenskapen behövs . Och gårdarna ursäkter . Och året för torka och nöd . Och han menar axlarna och tofflorna från får och kameler . Och bortskämda mycket . Inget trångt . Och bullret är mycket rinnande vatten . Och Sheikh Sheikhs . Och Aljzl alla sena och Jouni svarta moln . Hans ordspråk : i Sahls röst, menande i det med en söt . Och hans ordspråk : En man är lång, vilket betyder att han är lång, och om han är för lång, sägs det att han är lång med betoning . Och han sa : Låt honom gå , delif är den långsamma gången , det sägs : han går när han går och stegbåten . Och hon sa : och i dem är rena och goda av glädje – betyder Allahs budbärare vara med honom – och säger : Mviodh , Mufiod är den som skadade hans hjärta – ett hjärta – smärta av . Panik, annektering, rädsla och panik . Och han sa : Min hud stod, det vill säga knäppning, och det sa man : Hon ville stoppa mitt hår, så han steg upp från panik . Och Gud vandrade i sinnet och förvirrad av känslans allvar . Och hennes ordstäv : Så är heligheten och det förbjudna , det här är att svära av något annat än Gud och det är undvikande , och det hände från det under okunnighetens tid, och om det är polyteism . Och hennes ordstäv : De begravde sig runt den, det vill säga de går på Lenas väg . Och det lyckliga planet är ett plan, och det bästa som det predikade är skadligt för är profeten, må Guds böner och fred vara över honom. Det är inte osannolikt att Quraishs lättnad beror på det faktum att han, må Guds böner och fred vara över honom, är en av dem som söker hjälp bland dem ….
…70 – Al-Mansur såg i sömnen och det sägs, men han ropade med en telefon som sa : När det gäller tystnadens och rörelsens herre, är manien en hel del polyteism på dig, o själ. Om du gör fel, och om dina själar gör det bra, är det för dig. Hans auktoritet är med en deltagare, himmelens och jordens glans och bergets ankare, som är hängiven till astronomin, sade Al-Mansour : Detta är tiden för min närvaro och slutet på mitt liv . Han hade åsikten innan Qasra mullvaden, som byggdes och manism där en dröm är förskräckt, sa våren : Ve Aarabie ~ Jag såg en dröm jag blev chockad , jag såg ett ordstopp stoppa i detta dörrpalats, säger han : Om Jag var i detta palats iPad-familj och Oouhh honom hans familj och hans hem och blev chef för palatset efter glädjen hos den nyfödda (3) Han bygger sina soldater på honom, så han stannade inte i mullvaden förutom mindre än en år tills han blev sjuk på vägen till Hajj , och han kom in i Makkah med en tung begravning , och han dog på lördagskvällen, och det sägs till sju dagar från Dhu al-Hijjah , och det sista av det han talade var att han sa : Gud välsigna mig att träffa dig . det sades : han sa, Herre, att du Asatk i många saker bara Ataatk i kärlek till dig intyg saker som Gud utom Gud Frälsare . sedan dog han . ringen inskrift . Guds förtroende i Abdullah och har trott på . vid hans död sextiotre år gammal och var ett år på den berömda , av vilka tjugotvå är skapande år , och Ban al-Mualla begravdes i Mecka ….
…Det är i en dröm människans rykte och hans minne . Och den som ser att han höjer sin röst, då har han myndighet över ett folk på ett anstötligt sätt, och om han ser att han hör en persons röst, kommer han att uppnå myndighet . Om en persons röst hörs från vissa djur, indikerar det många fördelar, särskilt om talet handlar om något han älskar, eller om det som sägs är sant . Om han höjer sin röst över en vetenskapsmans begå en synd . Och den svaga rösten, ära och rädsla . En mjuk röst ödmjukt . Och lojalitet och polisen, om deras röst är dold eller svag, är de isolerade . Dirhamernas ljud är en prövning bland dem som slår dem bland kungarna. Att höra dem är uppfyllandet av ett löfte, att höra dinars glada nyheter, att höra pengarna dåliga nyheter, och det sades : Ljuden från dirham och dinar indikerar goda ord . Och ljudet av djur är bekymmer och rädslor . Ljudet av ett får i en dröm är rättfärdighet från en generös man . Och Stenbockens och ramens röst är nöje, fertilitet och bra . Möjligheten att ta emot en gåva från en hedersman eller en modig soldat . Och sprutande åsnebön för förtryckarna . Och en muls röst talar och går in i misstankar . Och dialogen mellan kalv, tjur och nötkreatur, en förekomst av uppror . Och att önska kamel är trötthet och stora resor är som Hajj och jihad . Och lejonets brus är förlorat, och hotar, prestige och rädsla för en orättvis härskare . Och hundens skällande är ånger, olydnad och strävan efter förtryck och ord som inte betyder . Och cheetahens röst, Dalal och Batr . Och Hadeel Al-Hamam är Noah eller Nikah, eller en kvinna, en ärlig och förklädd muslimsk läsare . Och krokens ljud är användbara ord, eller att lyssna på Koranen eller en predikan från en predikant . Och grodan kvittrade glädjen eller rösterna från vakterna eller ingick i en forskares arbete, och man sa : Det är ful . Och ormen väsar: slåss, försöka, varna och hota och förkastligt från en fiende . Meow Pussycat liv och skvaller, förtal och Lamaze . Och musen Naeem är ett möte och förtrogenhet med försörjningen och skada från en omoralisk niqab-man eller stöld . Och Gham Al-Dabi är nostalgisk för hemlandet . Ett vargs skrik är en varning om stöld . Rävens rop är en varning att fly och röra sig och att skämma en lögnare . Och Awaah Ibn Awi viktiga saker i gott och ont . Och grisens röst vann över rika och dåraktiga fiender . Korsarna hatade ljudet av vatten, påfåglar och kycklingar och sa : Det är dem och sorg . Och ljudet av kråka avsked och dödsannons . Och alla fula ljud de hör är en vred sak, och en bra röst är en glädje och glädje . Se även telefon ….
…På myndighet av Muhammad bin Abdullah bin Amr bin Othman sa han : Khaled Ibn Saeed var gammal och var den första av sina bröder som omfamnade islam , och början på hans konvertering till islam var att han såg i sömn att han stod på på randen av eld, och han nämnde från sin kapacitet vad Gud vet bäst , och han ser i sömnen som om hans far skjuter honom i den och ser Guds budbärare, må Guds böner och fred vara över honom, tog hans ländar så att han skulle inte falla, så han fick panik från sömnen och sa : Jag svär vid Gud att detta är en sann vision . Så han träffade Abu Bakr bin Qahfa och han nämnde det för honom. Abu Bakr sa : Jag vill ha dig väl , det här är Guds budbärare, fred vare med honom, så du kommer att följa honom och gå med honom i islam som hindrar dig från att falla in i den och din far är i den . Så Guds budbärare, må Gud välsigna honom och ge honom frid, mötte honom medan han var med hästar och sa : O Muhammad, vad kallar du? Han sa : Jag ber till Gud ensam, utan partner, och att Muhammad är hans tjänare och hans budbärare, och han avskräcker tillbedjan att du befinner dig på en sten som inte hör eller ser, inte skadar eller gagnar, och det är inte känt om hans tjänare som inte tillbad honom . Khaled sa, jag vittnar om att det inte finns någon gud utom Gud och jag vittnar om att du är Guds budbärare. Guds budbärare, må Gud välsigna honom och ge honom fred, tolkade hans islam . Khaled var frånvarande, och hans far kände till sin islam, så han skickade in sin begäran de som var kvar av sin son från de som inte blev muslimska och uppfostrade hans herre och hans närvaro, de förde honom till sin far Abi Ahiha, så han varnade och grät och slog honom med en knackning i handen tills han bröt det på huvudet, sedan sa han : Du följde Muhammad medan du ser hans folk och vad han åstadkom från deras gudar och defekter. Den som avstod från sina fäder, sade Khaled : Gud, han ångrade sig och följde honom, så Abu Ahiha blev arg och attackerade sin son och förolämpade honom, då sa han : Gå att böja var du vill. Av Gud kommer jag att hindra dig från näring. Khaled sa : Om du hindrar mig, kommer Gud att ge mig det jag bor med . Så han förde honom ut och sade till sina söner : Ingen av er skulle tala med honom om jag inte gjorde med honom vad jag gjorde med honom, så Khaled vände sig till Guds budbärare, må Gud välsigna honom och ge honom frid, och han var skyldig att vara med honom . Användbarhet :::: Och den som omfamnade islam genom en dröm, den islamiska professorn och tänkaren Muhammad Asad, den österrikiska forskaren, Gud vägledde honom efter en vision han såg och såg det i sin bok ( Vägen till Mecka ). På samma sätt konverterade en kristen kvinna till islam efter att ha hört en telefon som ringde henne för att gå in i islams religion och hon konverterade till islam . Likaså en man som jag tror är holländsk konverterad till islam genom en dröm … Och Gud är hjälpredaren. Se berättelserna om dessa människor i vår bok inom denna realistiska serie ( Omvändare till Gud ), en bok som innehåller berättelser från Adams tid till samtida tid ….
…Rop : Den som ser att han hörde ljudet av en telefon med ett kommando, förbud, evangelium eller varning, så är det som han hörde det utan förklaring . Liksom de dödas ord . På samma sätt predikar alla fågels ord till visionens person för att uppnå en stor kung och kunskap och rättspraxis . När det gäller att tala på olika språk, den som ser det, han kommer att ha en stor kung ….
…När det gäller al-Ma’idah : Det berättades att en del av dem såg som om en telefon hördes höra hans röst och inte såg hans person recitera denna vers : ” O Gud, vår Herre, för ner ett bord över oss från himlen . ” Han berättade om sin syn på korsningen, och han sa : Du är i svårigheter och ber till Gud den Allsmäktige om lättnad och lätthet, och han kommer att svara dig . Det var som han sa . Uttrycken skilde sig åt i tolkningen av tabellen. Några av dem sa att bordet var en hedervärd och generös man, och att sitta på det var hans sällskap, och att äta av det skulle dra nytta av det . Om det finns män med honom vid det bordet, frustrerar han ett folk med glädje, och mellan honom och dem råder det en tvist om att leva för honom, och de många rena fluffarna och god mat på bordet är bevis på deras stor tillgivenhet, och några av dem sa att bordet är religion . Det berättades att en man kom till profeten, må Guds böner och fred vara över honom och sa : O Guds budbärare, igår såg jag en grön gräsmatta med ett dekorerat bord och en predikstol med sju steg, och jag såg dig , Guds budbärare, du steg till den sjunde, ropade på det och kallade människor till bordet . Han, må Guds böner och fred vara över honom, sa : När det gäller bordet, islam och den gröna gräsmattan är himlen, och predikstolen är sju grader, så förblev världen sju tusen år, varav sex tusen år gick, och Jag blev sju . Och överklagandet, jag bjuder in skapelsen till himlen och islam . Och några av dem sa : Al-Ma’idah är ett råd om det som behöver hjälpare från en stadsbyggnad eller en bybyggnad . Och några av dem sa att bordet är en mans kvinna . Och han sa att några av dem såg som om de åt vid ett bord . Närhelst han sträckte ut handen till den, kom en blond hunds hand ut från bordet, och han åt med honom . Han berättade om sin vision vid en korsning och sa : Om din vision är sann, kommer en ung Saqlabah- pojke att dela med dig med din fru . Han sökte efter saken och fann den som han sa . Och om han ser bröden spridas på bordet, dyker en fiende upp för honom . Och om han såg att han åt av det, skulle en tvist uppstå mellan honom och hans fiende, enligt vissa uttrycks talesätt . Och det sades att han åt vid bordet han åt mycket mer än sin vana att tycka om det, detta indikerar längden på hans liv lika mycket som han åt . Och om han såg att det bordet hade höjts, skulle han ha slut på livet . Och det sades att om han ser en eller två färger mat på bordet, så är det bestämmelse som han kan nå . Och till sina barn, baserat på vad den Allsmäktige sa: ~ Ta ner ett bord från himlen till oss .~ Och det sägs att bordet är ett byte i fara, och att bytet har gått bort . Det sägs att det var maten och uppehället för dem som hade och åt av den . Om det bara är på henne, ifrågasätts det inte . Och om hon hade någon annan, var det bröderna inblandade . Och den frekventa fladdring av deras tillgivenhet och bristen på deras brist på tillgivenhet . En kärlek är Sunnah, och om han ser att han sprider mat är det hans åsidosättande av den allsmäktige Guds nåd . Och Mamlouk såg som om hans herres bord hade gått ut och flydde när djuret sprang iväg. När hon kom till dörren var hon trasig, så han föreslog honom att hans herres fru hade dött från den dagen och förstört allt hon hade, och det var en plikt, för han såg bordet där han serverades var trasig . När det gäller resan : en fantastisk resa som uppnår kapacitet i den, och det sägs att det är en resa till en kung av stor betydelse och att få kapacitet och tröst för dem som hittar det, för det är mineral av mat och äta ….
…Och jag avslutade den här boken med fördelen av dess legitimitet och användbar i visionen, vilket är vad som berättades på auktoritet av Abd al-‘Ala ibn al-Najm, som sa en natt i Harishs och Ibn Khalafs dagar- Ma’afari i Egypten och det var en fredagskväll. han säger att Koranen är Guds ord när varelsen UIT i min säng och jag såg en telefon växte fram till mig och sa, då sa han till mig så jag sa att jag sa och vad jag säger sa i vers : ( Ära vara att lyfta himlen … utan att Imad överväger ) ( skapandet av sagt genom att skapa ful … Han såg att han inte trodde . ( Men ett huss ord … från mänsklighetens skapare ) och han sa till mig, skriv det. Sedan sträckte jag ut min hand till en av mina böcker och skrev den i den. När jag vaknade hittade jag den skriven i boken, och Gud vet rätten och det finns ingen styrka eller kraft utom i Gud den Allsmäktige och Gud välsigne vår herre Muhammad och hans familj Och hans följeslagare, pris vare Gud ensam . Boken avslutades, beröm och tacksamhet till Gud )…
…Den som ser ett svärd i sin hand som han inte tänker slåss med, då slår det en sultan eller en son eller en bror. Så mycket som slår, om han ser att han blev slagen och inget blod kom ut ur honom, så är hans ord rätt och bra, och om blod kom ut ur honom och de misshandlade och de misshandlade fläckade honom inte, så är det förbjudna pengar som drabbar honom från hans ägare, och om han ser att genom att slå honom som är en hand eller lår eller en man eller ett sår så är det ett tal som bryter mellan de misshandlade Och mellan en son eller en bror eller någon annan som tillskrivs honom i tolkningen, och om han slog en persons nacke eller att huvudet är från honom, slår objektets föremål en bra och en stor frigörelse från den som gör, och den som ser att han fick en svärd i handen, sedan slår han ett barn och den som ser att hans svärd är bruten eller fallit ifrån honom eller han ryckts från honom, slås med honom, stulen från honom, begåvad, lånad eller såld, för det händer med hans kraft som mycket som den olyckan…
…Badrummet : anger kvinnan att upplösa mizarah med honom, och personen tas med honom när hans svett kommer ut, eftersom hans spermier faller i livmodern, och det är som en vulva . Och kanske antydde han rollen för helvetets folk och ondskans folk, strid och tal, såsom äktenskapsbrytares och fängelsers roll, och rollen för härskare och samlare för hans eld och förtryck eller hans familj och klamret goda portar till den och det överflöd av vatten som flyter i den . Och kanske indikeras av havet och sjukdomen och till helvetet . Den som ser sig själv i ett badrum eller någon annan ser honom i det, och om han ser honom död, då är han i elden och det intima, för helvetet är uppfattande och har olika portar, och i det det intima och det rodnande, och om en patient ser det, kommer jag att titta på hans tillstånd, och om han ser att han är utanför värmehuset till renhetens hus, och hans sjukdom är Vakna fri, stod jag upp . Så den som tvättar och kom ur det, han kom ut intakt . Om hans sjukdom var förkyld, ökade den och fruktade för honom . Om han tvättar och bär vita kläder, i motsats till sin vana, och åker en båt som inte är lämplig för honom, så är det att tvätta honom, hölja honom och hans kista . Och om det var på vintern skrämde krampen honom . Om han ser att han är inne i värmehuset, är han emot det som tidigare nämnts i utgången, då kommer övervägande att tas och mitthuset kommer att vara för de sjuka som satt i det, vilket indikerar att han förmedlar i sin sjukdom tills han går in eller lämnar, då är det antingen bakslag eller återhämtning . Och om han inte var sjuk, och han hade ett gräl eller behov i en härskare, en härskare eller en härskares hus, en dom för honom och honom baseras på omfattningen av värmen eller kyla han fick i badrummet, eller hal eller spray . Om inget av det, och mannen var celibat, gifte sig eller deltog i en fest eller begravning, och det var buller eller buller, bekymmer och sorg i det, som det i badrummet, annars skulle han ha en anledning för honom från världens pengar med en härskare på grund av flödet av vatten och svett, vilket är pengar . Svett kan indikera oro, trötthet och sjukdom, särskilt i grumlighet och temperatur i badrummet . Om han avlägsnades från sina kläder, är det med sin fru och för hennes skull och för hennes familj och för hennes familj, vad badet kräver kommer att utföras på honom . Om han är i sina kläder, är frågan ur en främmande synvinkel eller några förbjudna frågor som mor, dotter och syster så att hans villkor också beaktas, och hans led och bostäder överförs och vad han träffas eller möts av hans förfogande i badrummet, och hans överföring i det från plats till plats . Och om han ser att han gick in i den genom en kanal eller en liten energi i sin dörr, eller om det fanns ett lejon, lejoninna, odjur, kråkor eller liv i det, då är han en kvinna som går in i henne i en dekoration, och han möter folket av ondska och omoral bland folket . Några av dem sa : Badrummet är ett skadligt hus, och den som går in i det blir sårad av kvinnorna . Duvor härstammar från deras intima namn, för de är skinka, och duvor är en svåger eller släkting . Om varmt vatten användes i det skulle kvinnorna bli nödställda och om det blev överväldigat och kom in i badrummet, kom det ut ur molnet . Om han sitter i badrummet, då bryter han kvinnan och meddelar sitt kommando, för badrummet är platsen där ‘awrah exponeras . Om han bygger ett bad kommer han att begå oanständighet och avsky honom med det . Om badrummet är varmt och mjukt, är hans familj, svärson och släktingar till hans kvinnor överens, hjälper honom och tycker om honom . Om det är kallt blandar det sig inte med det och drar inte nytta av dem . Och om han var väldigt het, skulle de vara tuffa, och han såg dem inte nöjda med deras svårighetsgrad . Och det sades att han såg att han var i det heta huset . För en man förråder honom med sin fru, och han strävar efter att stoppa honom, så han förbereder sig inte för honom . Om handfatet är fullt och vatten rinner från det heta huset till mitthuset, kommer det att göra honom arg på sin fru, och om badrummet tillskrivs världens vrede, och om det är kallt, då personen som har visionen är dålig och med lite inkomst, och hans hand når inte vad han vill . Och om han är varm, mjuk och sympatisk, så är hans affärer av kärlek, och han kommer att vara en älskare av en stat, som ser i honom en lättnad och glädje . Och om det är väldigt varmt, kommer det att vara bördigt och det kommer inte att få ett mått, och det kommer inte att berömas av folket . Och det sades att den som såg att han gick in i ett badrum är bevis på en kylande feber . Om han ser att han drack varmt vatten från det heta huset, eller hällde det eller badade med det på annat sätt än att tvätta, är det oro, ångest, sjukdom och rädsla, lika mycket som varmt vatten, och om han drack det från mitthuset, då är det en fast feber . Om en drink från ett kallt hus, då är han en målare, och om han ser att han tvättar sig i varmt vatten och vill resa, ska han inte resa . Om han anställs av en person som söker hans fördel, har han ingen lättnad, för Gud den Allsmäktige säger : ~ Och om de söker hjälp, kommer de att behandlas med vatten som en tid .~ Om badet, tvättningen och nouran kombineras, ta badet och badet och lämna badet, för det är starkare i tolkningen . Om han ser en okänd duva i hans ställe, så finns det en kvinna som folk kommer att titta på . Och några av dem sa : Den som såg det som om han byggde ett badrum, han lindrade sig själv . Och han berättade att en man såg som om han hade glidit i badrummet, så han klippte den vid en korsning och han sa : Du är så dålig . Han visade honom att han hade halkat i badrummet och att hans ben var bruten ….
…Och den som ser att hans båge är bruten, tolkas den av en olycka som inträffar i det han besitter. Om han fixar sin fraktur och återvänder till vad han befann sig i, tolkas det genom att gå något och sedan återvända till det, och om någon defekt uppstår i det, går några och några hittar det ….
…Och den som ser att en person gav honom en båge med sitt lock, då kommer han att föda en son, och den som ser att hans båge är bruten, det indikerar att hans stolthet och ära försvinner, och det kan vara en förlust, och den som ser att senbågen har skurits av utan anledning, tyder det på att en olycka har inträffat hos hans släktingar ….
…Om han såg att han hade fyra svärd, ett järnsvärd, ett blysvärd, ett svärd av noll och ett svärd av trä . Han har fyra söner, så järn är en modig pojke, noll är en rik pojke, bly är en bruten och trä är en hycklare ….
…Om han såg att han sålde eller tog bort ett plagg på vintern, tyder det på hans fattigdom och hans behov av människor . Han sa att Abu Saids predikantklädsel för mannen troligen var hans hantverk som han gör och skyddar dem från fattigdomsundersökningen där ett fel i levande och går rikedom och expansion för att frigöra dem och skada i vinterfavör ) och Almparty honom om inskriptionen anges av en kvinna . Said Jafar Sadiq tolkade Paljarah eller pojken vad han än såg från Zain eller Shin ska vända i dem, och subtraheringen av kläderna som de ägnar åt aspekter av det känns som att ha på sig något av vilket det tolkas bra och gynnas om de är från bomull, en ren och rymlig och om Dd så Vtobeirh mot honom och om de är från Silk och ingenting är det inget fel med det och säljaren av det, för han väljer denna värld framför sin hädanefter . Abu Sa’eed sa att predikans vision kyla, vare sig detaljerad eller inte detaljerad, de visar god berättelse att Abu Bakr, må Allah vara nöjd med honom sa: O Allahs budbärare, jag såg igår var på papyrus petechia sa : två söner Thabr dem . Och bläcket är ett tecken på glädje, lycka och kyla som ligger bredvid förloppet av uttryck, förutom att intimiteten i världen är bättre än i religionen, och den är i tolkningen starkare än ull . Det känns som att bära Prada eller blandat med bomull Bharir utan det även om det är haraam rikedoms silke och dekorationerna är klädda på marknaderna är de välkomna och bara i tider av nöje och omen samt om de är i rollen om inte det slags nöje . Och den som ser meningen i klädnaden för den klädda personen, den tolkas i sin helhet . Och den som ser att han bär sommarkläder på vintern, det kommer att öka det goda och nyttan lika mycket som värdet av vad han bär . Han kände att han bär kläder kvinnor det ökade pengar med dem och rädsla, men dess konsekvenser är allvarliga och överlever om de såg en kvinna som bär kläder från männen det visar bra och fördelaktigt . Al-Karmani sa: ~Den som såg att han hade kläder mindre än sina egna, då indikerar det korruption i hans angelägenheter, och om de är mer eleganta än hans kläder, anger han ordningen på sina affärer .~ Och den som ser att han har de äldre kläderna på sig, då indikerar det höjden på saken och mängden den som dessa kläder tillskrivs honom om han är en familj för det, annars är det bra och nyttigt . Och den som ser att han har kläder från korrupta människors kläder , han kommer att ha många synder och rikliga synder . Och den som ser att han bär kungar, det tolkas i tre aspekter, närmar sig dem, uppnår godhet, nytta och regelbundenhet i sina affärer och uppnår värdighet och ära . Det känns som att bära kläder av forskare var Välkommen till Salah, det för vetenskap och välgörenhetsvärlden och det följande .) Han kände att han bär kläder från ullen det tolkas för att säkerställa pengarna . Man känner att det att bära kläder dhimmis eller Aharbeyen eller så, eller Alrvdh skulle vara benägen till vad han sa Jafar Sadiqs visionskläder aldrig ägnas åt nio aspekter av religion och rikedom och prestige och gynnar och lever och arbetar till förmån för rättvisan. om detta och rätta till om det inte är vad du förnekar uttrycket och om kvinnan såg att hon Hon bar det som nämndes av de prisvärda kläderna, och hennes tolkning gjorde henne rätt med sin man och integriteten i hennes angelägenheter . Och Daniel sa en syn på mannens kläder: Om du tar på dig kläder, kommer du att tolkas av vinst, och om du ser svarta kläder, har kungen gott och församlingen är i nöd . Al-Karmani sa: ~Den som ser att han bär svarta kläder, han kommer att drabbas av smärta, ångest och sorg, såvida han inte är en som bär dem medan han är vaken och vet om dem, och han kommer att vara orolig .~ Abu Sa’eed sa att predikanten svarta kläder för dem som brukade bära skada hatade och fick höra att det är patientens bevis på döden eftersom folket i katastroferna bär svarta kläder och kläder ingen dödsjukdom endast i Dibaj eller twinge eller siden, och dessa saker är giltiga för kvinnor och män för korruption av religion . Al-Karmani sa: Om patienten ser att han tvättar ett gult plagg tills dess gula avlägsnas och dess vithet dyker upp, tolkas plagget med en kropp och dess gulaktiga delas ut av hans sjukdom och avvikelse från honom . Det kändes att avväpna honom en gul klänning det Sagmh inte hände skada honom vad han hatar i gult av att riva klänningen eller så till skillnad från allt slitna i färg och kläder greener glädde sig och glädje och Tawfiq Abu Sa’eed sa predikanten kläder Greens grannskapskraft av religion och en ökning av tillbedjan och döda goda fall när Gud, som är kläderna för himmelens folk, för hans ordstäv, Kom och bära gröna kläder från Sundus och Abraq, och bär av grönska indikerar för de levande skadan av ett arv och de döda att han kom ut ur världen som martyr . Al-Kirmani sa: ”Den som ser att han bär gröna kläder, det tolkas med heder och ära. När det gäller de vita kläderna kommer de att tolkas som önskade, särskilt om de är rena . ” Predikanten Abu Sa’id sa att vita plagg är lämpliga för att bära dem som en religion, och för dem som är vana att bära dem medan de är vaken, och när det gäller ägare av hantverk måste de ha på sig dem . Al-Karmani sa: ”Den som såg att han bär rena vita kläder, det indikerar godheten i hans religion och hans goda tillstånd. ”Och hans bekymmer gällde att han sa att han bär rena vita kläder, och när det gäller sina blå kläder är han ren . Han sa att Kirmani såg att han bär kläder Zarka att det är bra religion och kläderna Rouge, de hatade bara män Almlhvh och sockel sängkläder rodnar av dessa saker indikerar glädje och är giltiga för kvinnor i Dnaahn sägs ha på sig rödaktiga visar strider. mycket svår tvist och fick höra snappers glädje med punk I världen, vilket framgår av berättelsen om Qarun, och det sades att det indikerar ett överflöd av pengar samtidigt som det förhindrar Guds rättigheter i det . Och den som såg att han bar det på en fest eller en grupp, han skadade honom inte . Han sa att Kirmani såg att han bär kläder Hamra som kastade strid och tvist, även om Välkommen till mandatet fick han kanske versens glädje gick ut till sitt folk i prydnaden och var klädd i kläder Hamra och det sägs att synen av rodnad , antingen i kläder eller annat, de visar godhet och kanske synen på erysipelas som visas i klänningen Till nöje . Och den som ser att hans kläder är brända, han kommer att få honom skadliga effekter lika mycket som han brändes av det, och den som ser att hans kläder är sönderrivna, han ska tolka hemligheten . Det känns som att ha på sig kläder av ull eller djurhår eller hår eller så De totala pengarna om det var siden eller så Fmal haram klänning kullerstensbelagda bevis på omoral och kläderna smutsiga, de släpper Bgham och sorg, och klänningarna Alkagd de släpper Baelchenaah inte bra i det, och klänningar hud samla intresse och nytta i den utsträckning som tillskrivs honom att huden klänning du inte sy det i form av grossist av alla sorter visar helt fylld med religion och kanske detta var en annan gammal i ansiktet och kläder av statskassan ska överföra Baezz och rikedom . Och den som ser att han har en lam klänning, en kvinna kommer i hennes anus . Jaber sa att marockanerna uttryckte sin anknytning till saker som är vardagliga Valbaad i kläder om det är rent som nytt, som fästs vid religionen och världen och om den smutsiga årgången snäva Vdd så kanske Del smuts i klänningen på svagheten i religionen och fick höra om den kvinnan såg att hon bär en plagg gul det var hennes make, försvagar det ändå ) han var inte för henne, så han tog en man . Och den som ser att han öppnar ett vikt plagg, det indikerar resor, och den som ser att han viker ett öppet plagg, det indikerar att det är frånvarande från sin resa . Khaled al – Isfahani sa att de bästa kläderna och vad som var bomull om det inte hör till silkesmasksilke eftersom det är rent, det är en god religion och världsliga klänningar om mönstret, bomull eller siden, de släpper ut pengar haram och korruption av religion och sorglös . Han sa Jafar Sadiq ny klänning vit man en kvinna och en kvinna och kungen av nåd och fördelen av ett par, det såg att han tog av sig sin mantel med honom att han var i kungen av tjänsten det är från hans tjänst men inte så bra som det heter, och såg att han klippte sina kläder tolkade han för att få gott . Och den som ser att tjuven tar av sig sitt plagg, stör det förekomsten av korruption bland kvinnor . Predikanten Abu Saeed sa att plagget med två sidor eller två färger indikerar artighet och vårdnad för folket i religionen och världen, och det nya plagget är bra för de rika och de fattiga . Det kändes som magsuot kläder som nya Vtmzkt inte kan reparera som det fascinerar ens så mycket som att det är vid liv och barnet och det höga värdet av sjukdomens tjänare och den fria naden ökar klänningar typ av förnyad skuld, bärs över hans kläder visade godkännande av hans hemliga Alanath och kanske avsikten var bra från den uppenbara och kanske tjänade pengar Mdkhora och sidenbrokad är inte lämplig att bära strumpor för juristerna för de Aaolan deras begäran minimum och bjuda in folk till kätteri och var troligtvis giltigt för icke- forskare, de tolkar arbetet kräver paradiset och smittar med detta furstendömet indikerar också äktenskap med en kvinna, ärlig eller medföljande Bjarah Belle-inställningen kallar korsningen i uttrycket för allt detta är från det som ser . Manteln betecknar sina ansikten . Al-Kirmani sa, ~Det tolkas för rättfärdigheten i religionen, för de korrupta människorna med piskor och för andra med smittkoppor i kroppen .~ Abu Sa’eed sa att predikanten överlämnar penistillstånd som var från hennes familj, särskilt från folket i plöjning och plantering och det bördiga året för dem som har från hennes familj, en kvinnors ökande nöje och gav Xia emot pengar från punkten. av perserna och folket för avslöjande och spelande, och kan samla piskor . En tillåten som har ett ansikte med konsekvenser, och ingen klandras för det, vare sig det är för män eller kvinnor, såvida inte något av den förkastliga typen blandas med honom . När det gäller bläcket tolkas det med nåd, och det finns inget i det förutom det bästa, särskilt för kvinnor, och det sägs att visionen om generositetsplaggen är en sorg . Sagen att hans två plagg Khgayn Mottagtaan bär varandra ovanför varandra indikeras av hans död och sönderrivna kläder tolkade oavsiktligt skada oro och sönder längre tolkad vulva och det fungerar som Alqaba och Duwaji om kvinnan såg hennes kläder habitus kort saknade HTC dold och äta den nya klänningen äter pengar halal och äter klänningen sa Salmi såg att hans kläder är våta på honom medan han tar på dem. Om han är på resa, reser han inte, och om han tänkt något som han inte skulle ha . Och den som ser att han säljer sina kläder är bra för honom och det finns inget gott för den som köper dem, och om han ser dem att han pressar dem från sig själv, så är detta förlåtelse för hans fattigdom . Och den som ser att han bär nya kläder efter att han har badat, då avböjer han med förlusten av oro och nöd, och han sparas från något felaktigt . Och den som ser att han bär ett förbjudet plagg eller något som tillskrivs kvinnor, han gifter sig med en kvinna som är förbjuden, och när det gäller de broderade kläderna bär de av dem, gruvor, och kanske är kvinnans berömmelse bruten . Han kände att han hade på sig kvinnokläder, den som var gravid, de kom till kvinnan, även om han inte var gravid, påverkar det skada eller rädsla i samma pengar så mycket som Hnaatha troligen skadades sin tid och manteln, vilket är placerad på axeln tolkade den den mänskliga religionen som bär honom i sekretariatets nacke och nacke . Det känns att det klär sig väl Salah Dinh och god tro, och om han såg kappan som lägger den på brunnskulden ökade den skulden och religionens hälsa är inte bra i tunnhet .) De tvättkläder han ska dra det kändes som att tvätta hans kläder från smuts, det visar hans godhet och frälsning av dysterhet och sorg och hans välbefinnande och hans skuld kommer att återbetalas om han bär den, men om han inte bär den är det utan det . Al-Karmani sa: ”Tvätta rena kläder om smuts dyker upp från det, då är det korruption i religion och synd .” Abu Saeed Al-Waseer sa: Att tvätta kläder från smuts är en omvändelse, att tvätta den från sperma är en omvändelse av otukt och att tvätta den från blod är en ånger från mord och att tvätta den från ursäkt som en omvändelse . Jaafar al-Sadiq sa: Tvätta kläder med kallt vatten betyder fyra aspekter av omvändelse, välbefinnande, frälsning från Asir och säkerhet från rädsla och tvätta dem med varmt vatten, sorg, sorg och sjukdom . Och det sades att den som såg att han tvättade rena kläder, det är en ökning av hans fromhet och fromhet, och det sägs att detta var extravagant eftersom det inte förtjänade att tvättas, och andra sa, det finns ingen skada i det och det finns ingen skada i det ….
…Skytten är i en dröm en resa och en bror, en kvinna och en pojke, och det är nära Gud den Allsmäktige, för den Allsmäktige säger : ( Så det var runt hörnet eller nedanför ). Och den som ser en båge med lock, hans fru är gravid . Och den som gav sin fru en båge och hon var gravid, hon födde honom en piga . Och om hans fru ger honom en båge, är hennes graviditet ett manligt barn, för pojken levereras till sin far, så han kommer att vara med honom i sin butik, och kvinnan höjer flickan och stannar hos henne hemma . Och den som ser att hans båge är bruten och att det inte finns något vapen med honom, då dör hans bror, hans son, hans partner eller hans vän . Och den som ser sin båge brytas av sin hand, han tas bort från sin jurisdiktion om han är guvernör, och han förlorar om han är en köpman . En bågresa . Och den som rider en snöre i en båge, då gifter han sig, och om hans upplösning är skild, och den som ser sultanen ger honom två parenteser, uppnår han en rang och ett furstendöme, för Gud den Allsmäktige säger : ( Så han var runt hörn eller nedan ). Fästena anges på ögonbrynen . Den som bryter sin båge kommer att resa . Kanske var hans bågskytte falskt eller sant . Och den som kommer in i fören och bryter henne senor, då han kommer att skilja sig från sin hustru, och kanske han tas bort från hans tillstånd . Och om han kastar en pil och gör ett misstag är det ett missbruk av hans auktoritet, och om han träffar målet kommer han att få det han önskar . Och den som ser en spänd båge i sin hand, en pojke kommer att födas för honom . Och den som ser att han kastar på Guds väg, då får han en ära . Att slänga en hasselnötsbåge i vildmarken är en jakt och ett byte av laglighet, och i landet en lögn och ett bedrägeri . Om han ser att han kastade en fågel en mutter, ljuger han falskt för en enorm man . Om han kastar en duva gör det ont på hans fru . Och mutternas båge för den som äger den är en prostituerad, och en mans båge är en sjukdom i lederna, och armbågens båge är ett långt liv, och bågen på bågen är ett slöseri med pengar, och skruvbågen är en uppehälle och nytta, liksom latens båge . Se även Pil ….
…Al-Kirmani sa, ~Den som såg kolumnen på skalan var bruten, det indikerar döden för domaren på den platsen .~…
…Svärdet är i en dröm en pojke och en sultan . Den som ser att han bar ett svärd, han har fått ett stort mandat . Om han ser att han har vägt ner svärdet och dragit det på marken, försvagar han från sitt mandat . Om han ser att klanerna har avskärts, är han isolerad från sitt tillstånd och klanerna har skönheten i hans tillstånd . Och den som såg att han gav sin fru ett blad eller gav honom ett blad, då föddes han som man . Och om han såg att han gav henne ett svärd i slidan slog han en tjej . Och om han såg att han hade fyra svärd, skulle han få fyra barn . Om hans svärd drogs i en dröm när han var rostig, och hans fru födde en pojke, var pojken ful, och om den bröts, är det hans sons död i sin mors livmoder . Om svärdet är klippt, ljust och klart, så är hans ord söta och det är sant, och om det är rostigt är det falskt . Om svärdet var tungt, sa han ord som han inte tål . Om han ser ett dragit svärd i handen och han är i en gräl, har han rätt . Om ett svärd kastas mot honom, då är han en kvinna, för Luqman, fred vare med honom, sade : Kvinnan är som ett svärd . Och den som ser att han har två eller tre svärd och det är avskuret, då skiljer han sig från sin fru tre . Och den som ser att han drar ett svärd, han ska sprida tungan med något som inte är tillåtet . Och den som ser att svärdsbladet är sönder, det är hans fars eller farbrors död, och det sägs : hans mosters eller hans mors död . Och den som ser att hans svärdsula är trasig, han är hans tjänare eller efterföljare . Och att leka med svärdet var hans förfining . Och om han ser svärd med vinden är det en pest . Och det sades : Svärdet anger visionärens vrede . Och den som ser att han slukade ett svärd, han äter pengarna från sin fiende . Och den som såg att svärdet uppslukades av hans sting levande . Och svärdet är lidande . Och svärdskyddet indikerar kvinnan, om jackan var bruten och svärdet övergav sig, det indikerar en gravid kvinnas död och hennes sons säkerhet, och om svärdet bröts och jackan levererades, var kvinnan levererade och pojken dog, och om de alla var trasiga dog de tillsammans . Och det vassa svärdet kan inte tala . Och den som såg att han gjorde ett svärd i omslaget och var celibat, han gifte sig . Och den som ser ett svärd i glas i sin hand och har en gravid kvinna, hon tar med sig ett barn som inte lever . Och den som ser ett stort svärd som inte liknar världens svärd, det är upprorets svärd. Om den slingrar sig i luften eller stiger upp till himlen eller kastas i havet kommer frestelsen att avta . Och den som ser att en anfallare slår honom med svärdet och hugger av hans lemmar, då kommer den som slogs att resa . Och den som ser att en man har knivhuggit honom med svärdet utan tvist, då deltar den stickande personen och de knivhuggna i ett äktenskap . Och svärdet betecknar försörjning, kung, kunskap eller galen kvinna ….
…Överarmen är i en dröm en bror eller en son, och om han ser en brist i den är det en katastrof . Och om han ser att hans arm är bruten, är det döden för den som drömmer, eller en olycka av sorg eller nöd . Al-Adhud betecknar den person som stöder en person i sin religion och värld och skyddas av honom från en hustru, slav eller religion . Och den som ser sin del som styrka, det är makten i sin bror eller i sina pengar, och styrkan på överarmen är en ökning av utförandet . Och det sades : Överarmen är en vuxen pojke som stöder sin far och bror under motgångar . Den som tror att han saknar humerus kommer att bli en svag och mycket stolt ….
…I en dröm är hon en ensam och ogenomtränglig man, så den som ser att han har en pinne i handen, han kommer att söka hjälp av en kalkylerande man som är hyklerisk, och som når sitt krav och erövrar sin fiende . Om det var ihåligt och han litade på det, skulle hans pengar gå och om han såg att de var trasiga och att han var en avsatt guvernör, och om han var en köpman, så lämnar Gud sin handel . Och om han såg att han hade träffat marken med den, skulle han övervinna ägaren till den plats där han stod, och den som såg att en pinne hade förändrats, han dog snabbt, och den som såg att hans pinne var bruten av en svår sjukdom, och den som såg att han gick på en pinne, han var fast besluten att gå ombord på fartyget . Och pinnen indikerar kommandot och förbudet och segern över fienderna och når målet . Och om pinnen var från gröna blad som indikerade abstraktion, och om den var från mandlar, indikerade den att den försvann, och om den var från persikor, kan den ha dött i hans religion . Och kanske pinnen betecknade ormen eller magi . Och den som såg att han slog någon med en pinne, han skulle sprida tungan på honom . Och den som ser att han slog en sten med en pinne och vatten sprang ur den. Om han är fattig blir han rik och om han är rik kommer hans rikedom att öka . Koden var kanske en ondssinnad man, för den är av trä, och träet är en hycklerisk man ….
…Och den som ser att hans svärds häl är bruten, det tolkas av döden hos en av hans hushåll ….