Den gamla kvinnan är i en dröm en impotens, och kanske anger hon världen som är borta, och kanske hänvisar hon till det Hädanefter för att det är emot världen, och hon hänvisar till vinet för att det är ett av hennes namn, och hon refererar till kon eftersom det också är ett av hennes namn . Kanske antydde den gamla kvinnan i en dröm graviditet efter förtvivlan av det . Kanske att se den gamla kvinnan indikerade bedrägeri, bedrägeri, viskning och rörande . Den sjuka gamla kvinnan är hjälplös och den törstiga är torka. Om en tjej återvänder kommer torkan att tas bort, och om den okända gamla kvinnan går in i en patient som fruktar döden är detta ett bra bevis för den gravida kvinnan . Och den gamla kvinnan indikerar landet för hans sabkha som inte växer . Och den som ser ett gammalt ful utseende, det indikerar uppror och krig . Den otrogna gamla mannen är förbjudna pengar, och den beväpnade gamla kvinnan är tillåtna pengar med nöje för dem som ser det . Och den som blir gammal kommer att uppnå vördnad . Och den okända gamla kvinnan indikerar det infertila året . Den fula gamla mannen kan vara en förkunnare för slutet på krig och torka, och den magra gamla mannen kan vara ett år av torka, och om det blir fett kommer året att komma . Och den mörka ansiktet gamla mannen är i världen med dem och går till Jah, och om hon är naken, är det en skandal i hans värld . Och den som ser en gammal kvinna som går in i hans hem, hans värld kommer till honom, och om han ser henne lämnar hon honom, hans värld är borta . Och om en kvinna ser att hon har blivit gammal, så är det hennes världs godhet ….

…The Book of Religious Instructions Om du drömde om en bok med religiösa läror betyder det att ett lönsamt centrum kommer att erbjudas dig, men begränsningarna i samband med denna position kommer att vara så smala att du kommer att oroa dig för om du vill acceptera den eller inte . Den Book of religiösa Instruktioner : En bok som innehåller en sammanfattning av religiös tro saknar fråga och svar ….

…En man befinner sig i en dröm. Om mannen är känd är han just den mannen eller hans namn eller hans motsvarighet från folket . Och den som ser en välkänd man i sin dröm ber om något från honom eller från hans motsvarighet eller från hans namn eller från hans likhet, och om han tar från honom det som är önskvärt i huvudsak, kommer han att få från honom vad han vill , och om han tar en ny skjorta från honom och han är från statens män, så tar han från honom ett förpliktelse om förmyndare. Ett rep är ett förbund eftersom araberna kallar ett förbund ett förbund . Att se Bani Adam i en dröm indikerar värdighet . Att se alla sekter har en tolkning, att se kungar som seger, se härskare som en rättegång, se härskare som rädsla, se soldater som resor, se hantverkare som indikerar deras gärningar och försörjning, att se kvinnor är en rättegång och att se rättfärdiga människor är dyrkan . Och kanske visar synen på Adams söner vad andra har nämnt om vad den Allsmäktige har nämnt, sade den Allsmäktige : (Det finns inget djur på jorden eller en fågel som flyger med sina vingar förutom nationerna som du ) , så Att se det goda bland Adams söner kan indikera djurens eller fåglarnas goda, vilket indikeras av det rättfärdiga djuret eller Den fördelaktiga fågeln är för människan som är mer än god, och när det finns en person i Adams son som liknar en fågel, ett odjur och andra . Kanske visade Adams söns syn de skördade grödorna. Den Allsmäktige sa : ( Och Gud lät dig odla växter från jorden ). Bani Adams vision betecknar misstankar om vinst på grund av skillnaden i deras inkomster, den underbara byggnaden eller det trevliga utförandet ….

…Al-Salmi sa, ~Den som ser en av de religiösa ledarna, han ska tolkas med ära och godhet .~…

Den som ser att han gifter sig med en okänd man och det okända är ung, då erövrar gärningsmannen en fiende . På samma sätt, om den drabbade är känd, eller om det finns en tvist, gräl eller fiendskap mellan dem, så får förövaren föremålet . Och om lidandet är känt och det inte finns någon konflikt eller fiendskap mellan dem, drabbar syftet med gärningsmannen det goda, eller hans namn om det inte är värt det, eller dess motsvarighet eller någon av orsakerna till dessa . Om ämnet är en okänd shejk, så är shejken hans farfar och vad som helst som kommer till hans farfar, han förbättrar sitt tänkande och tolerans för det . På samma sätt, om han ser att han kysser en man eller har sex med honom eller blandar sig med honom efter det från deras önskan, så är det enligt vad som beskrivs i äktenskapet förutom att det är mindre än honom i styrka och mängd . Om han ser att han accepterar en annan man än lustens kyss, uppnår den som gör föremålet gott och accepterar det som hans acceptans . Mannen att han såg sig vara ett lamm : ökade Dniah . Och om han såg att han var född av en pojke skadades han allvarligt, och om en slavflicka föddes för honom, skulle han ha det bra, och det är också att köpa pojken och pigan ….

…Och en man såg att en av hans fötter hade blivit en sten, och att mannen torkade ut med hennes öga ….

…När det gäller de två männen, de är föräldrarna, hans graviditet eller vad en person står på i sin försörjningsplats, vad han än ser i det från Zein eller Shein, deras tolkning ligger i dem. Om han ser att hans ena ben är skuret eller trasigt, indikerar han att hälften av hans pengar har gått eller att en av hans föräldrar har gått, och om han ser att olyckan i hans ben Det indikerar hans resor eller avgången av hans pengar eller hans död, och den som ser fötterna av järn eller koppar, det indikerar en ökning av hans liv och pengar, och den som ser att hans fötter är förvirrade, det indikerar hans korta liv och minskningen av sina pengar och den som ser att hans ben har förvandlats till en man, något av djuren är ett tecken på styrka…

Om han såg att han uppmanade en smutsig man eller överlämnade honom till gravgropen, skulle han kasta honom till döds ….

…Och den som ser att den döde ger honom en ny skjorta eller ett rent plagg, han kommer att få en försörjning som hans livs dagar, och om han ger honom parisens, kommer det att uppnå gott och nytta ….

…Och den som ser att den avlidne är naken och hans nakenhet avslöjas, då indikerar han att han avgår från denna värld naken från goda gärningar, och om han kommer från folket med gott och rättfärdigt, är det en vila för honom ….

På samma sätt, om han ser att han äter huvudet på en ko, oxe eller människa eller något annat, förutom vad som skiljer sig från varandra . Det mänskliga huvudet är bättre i världens bredd ….

…Det är sällsynt att han berättar att en man somnade och att det fanns en vaken följeslagare bredvid honom. Han tog med mjölk i en skål och lade den och skar huvudet på en vattenmelon och lade kniven på mjölkskålen och väntade på att hans följeslagare skulle vakna. Han såg något som kom ut ur hans följeslagares näsa som en fluga och inte uppnådde vad det är . På en bro som slogs av järn mitt i ett mjölkhav, undrade hans kamrat och visste vad han såg, han kom ut ur sig själv och återvände till honom ….

…I en dröm är hon människans storlek, och de två männen är hans styrka i goda och dåliga tider . Om han såg att hans fötter steg upp till himlen och flyttade bort från honom, dör hans far . Om han såg att de fördes, skulle han tappas ned i sina pengar . Om han ser att han begår äktenskapsbrott med benet, går han bakom kvinnorna . Och om han ser att han går barfota, kommer han att vara trött och besatt, och om han ser att han äter en man, kommer han att få närhet och medel för Gud den Allsmäktige, och hans angelägenheter kommer att lyckas och alla hans behov uppfylls från frågan om hans religion och värld . Och den som ser att hans fötter brinner, det han äger kommer att förändras och förändras . Och den som ser att han har många ben, då är det bra och nytta för resenären och för dem som uthärdar ledarskap och för sjömännen en resa med mycket nytta, för de fattiga finns det saker för dem som hoppas på goda saker , för de rika, sjukdom och sjukdom, för de sjuka i ögat, hans syn försvinner, och för de onda människorna fängelse, sorg och skuld . Och den som ser en av fötterna som en sten, den torkar upp och har inte nytta av den . Han kände att Das kung, det påverkar två män två män, gå dinarer en bild av kungen . Och den som såg att hans ben skar hälften av sina pengar guld . Och de två männen är fäder . Och den som har ett rakt ben eller många tår i benet, han kommer att få tröst, hänsynslöshet och styrka . Och den som såg att två män klippte av hans guld, kanske detta indikerar hans död . Och den som ser att hans ben är trasigt, kom inte nära Sultanen på dagar, låt honom lämna sitt land och be Gud om hälsa . Det sades : Om han är sjuk är det hans död . Och den som ser att ett av hans ben är längre än det andra, han kommer att resa och få hjälp . Och om han är rik, blir han sjuk, för de rika behöver någon att gå i hans angelägenheter . Och kungens man betecknar sina män, och om en kung ser att han har avskaffat en annan kungsmann tar han slavar från sina män . Och den som ser att han har fyra ben, om han är fattig, reser han och får hjälp, och om han är rik blir han sjuk, och det kan indikera hans livslängd och ålderdom, och det indikerar för patienten att han är döende, och den som ser att han går på ett ben indikerar att hälften av hans pengar eller hälften av hans liv har gått . Och den som ser att han går på tre ben, han dör inte förrän han går med pinnen, vare sig på grund av sin ålderdom, långa liv eller på grund av en sjukdom som drabbar honom . Och domaren och guvernören om han ser att han har många ben att gå med, då är han isolerad och går inte förutom med agenter . Och den som ser att hans fötter är gjorda av järn indikerar att hans livslängd, goda pengar i hans liv och pengar, och om han ser dem från glas indikerar hans brist på liv och svaghet i hans förmåga . Om han ser dem av guld, kommer han att söka dem i guld åt honom, med böter . Och om han ser dem av silver, kommer han att söka dem när de söker kvinnor . Och om han såg dem av koppar, sökte han dem i konkurs . Om han ser dem från bly som indikerar domningar eller förlamning, såvida det inte finns bevis i synen som indikerar godhet, strävar han med dem i den allsmäktige Guds nöje, eller så står han med dem för Guds, den Allsmäktiges skull . Och om han ser fötternas kött borta, tyder det på hans rättfärdighet . Och tårna på hans fötter visar rättfärdighetens gärningar . Och den som ser att hans ben är smärtsamma, han har förföljt olyckor och straff tillfogas honom . Och det sades : Den som lider av benet förvandlas från ett tillstånd till ett annat ….

Den gamla kvinnan : den fula eller ofullkomliga med en okänd defekt, för det är världen som är huvudet för all frestelse, för en kvinna är uppror och världen representerades av Guds budbärare, må Gud välsigna honom och ge honom fred, på natten till god natt i kvinnans avbild, och hon föreställde sig för många människor bilden av en gammal kvinna med en defekt, och det kan tyda på om hon är bra ganska ren som Aveda Zahida, och den Hädanefter, och om dem och arbetar för dem arbete och pengar Halal, för att världen och det hädanefter Dhartan, en av de största och de bästa utom … och kanske angav minsta och mål döda, land och hus öde, kända är samma eller toxicitet eller Hbehtha eller dess motsvarighet, Om någon ser en gammal gammal kvinna som har förfallit i en dröm, kommer jag att titta på hans tillstånd om visionen är hans egen, om han är fattig och han är rik och om den var bland dem som hanterade sin värld återvände han till honom, och om han var en plogman eller han hade en plats som indikerar kvinnor, såsom fruktträdgården, feddan, duvan och liknande, då återvänder han till sin arkitektur, dess konstruktion och dess utseende, och om han var sjuk, återhämtade han sig från sin sjukdom, och om han var distraherad från hans slut, återvände han till honom, och om allmänheten såg, och om Sunnah hade gett upp det och dess godhet, följde de det med fertilitet och kom med näring, och om de var i ett krig som hade förgrenat och vuxit upp och listigt, dess sak evakuerades och återvände i deras tillstånd i början ….

…Och den som såg att han hade gett honom vattenmelon, de förväntade sig inte honom ….

Den som ser att han dödar sig själv kommer att göra det bra och omvända sig uppriktigt, för Gud den Allsmäktige säger : ” Omvänd er till era rättfärdiga och döda er själva . ” Versen . Och den som ser att han dödas, han kommer att förlänga sitt liv . Och den som ser det som om han har dödat en person utan att bli slaktad, de dödade kommer att välsignas med gott . Grundprincipen är att det är orättvist att slakta när det inte är tillåtet att slakta . Om han ser att han har slaktat en slakt, fördöma sedan slaktaren att begå slakt i sin religion eller begå en olydnad mot honom . När det gäller den som dödar eller namnger en mördare och känner till sin mördare, kommer han att få bra, sjunga, pengar och makt . Detta kan påverkas av mördaren eller hans partner, för Gud den Allsmäktige säger : ~ Och den som dödar en förövare har gjort oss till en härskare för sin härskare .~ Även om det inte är känt mördare, är det en man som Cavour är Hamlet på förmågan, antingen Kafr El – Din eller Kafr nåd, versen : ~ mannen dödade Okfarh ~ och såg att hans hals skärs inte vet om slakt, det är mannen som har uppfunnit en kätteri eller imiterade hans falska vittnesbörd och regeringen och spendera . När det gäller den som slaktar sin far, mor eller son, måste han förhindra honom och överträda honom . Den som slaktar en kvinna måste byta ut henne . På samma sätt, om ett kvinnligt djur slaktas, och han har samlag med en kvinna eller förstört en förstfött, och den som slaktar ett manligt djur bakom det, slaktar han, och om han ser att han slaktade ett barn och grillade ett barn och inte lagade mat , då är orättvisan mot hans far och mor . Om pojken är föremål för ett mörker, blir han orätt i sin rätt, och det kallas fult, precis som elden kom från hans kött och det var inte kokt, och om det var vad som sägs om det, skulle grillen göras . Om pojken inte befinner sig i det som sägs om det och blir orättfärdigt av det, så är det för hans föräldrar, för de är förtryckta och de kastar lögn och folk finns i överflöd i dem, och allt detta är ogiltigt så länge som eld lagar inte mat . Om han ser pojken slaktas med grillar, är det då pojken når mäns nivå . Om hans familj åt av hans kött, skulle han få dem av hans godhet och fördel . Om han ser att en sultan slaktar en man och sätter honom på visionens person utan hals, förtrycker sultanen en person och ber honom om vad han inte kan göra, och denna bärare kräver det kravet och frågar honom om sina pengar som är tunga med slaktens vikt, om han känner honom, då är han själv, och om han inte känner honom och han var en gammal man, tar han honom med en vän och han krävs att betala böter baserat på hans vikt och lätthet . Och om han var en ung man tog han en fiende och var kär . Om huvudet för den slaktade är med honom, får han kallelsen till bön, och han får inte böter, och böterna ligger på ägaren, men det kommer att ge honom en illusorisk börda . Om kungen ser att hans herre dödade honom, kommer han att frigöra honom . Och en man kom till Ibn Sirin och sa : Jag såg en kvinna dödad mitt i sitt hus, störd på sin säng . Ibn Sirin sa till honom : Den här kvinnan borde ha äktenskap på sin säng den natten . Mannen var en bror och hennes man var frånvarande, så mannen steg upp från Ibn Sirin medan han var arg på sin syster med en dold ondska, så han kom till sitt hus och hittade sin systers slavflicka och hon gav honom en gåva och sa : Min herre kom igår från resan . Så glädde mannen sig och tog bort sin ilska . Och en kvinna Ibn Sirin kom och sa : Jag såg som om jag dödade min man med ett folk . Han sa till henne : Du bar din man i synd, så frukta Gud, må han förhärligas och upphöjas . Hon trodde . Och en annan kom till honom och sa : Jag såg som om jag hade dödat en pojke och väckt honom till liv . Han sa att du skulle göra fel på den här pojken genom att kalla honom till något förbjudet och att han skulle lyda dig ….

…Och den som ser att han har gett honom honung, han har pengar från bytesidan där det inte räknas ….

…Och den som ser att den döde ger honom mat, då får han försörjning från en punkt där det inte räknas ….

…Abu Saeed, den unga predikanten, sa en fiende till en man, om han är vit, då är han en dold fiende, och om han är Adham, då är han en rik fiende, och om han är blond, då är han fienden av en gammal man ….

Jaafar al-Sadiq sa att de två mäns visioner baseras på sju aspekter av livet, ålder, strävan, pengar, styrka, resor och en kvinna ….

…Sett ). Om mannen bär det, kommer han att gifta sig, och kvinnans skjorta är en man som kommer att gifta sig med honom, för Gud den Allsmäktige säger : (De är dina kläder och du är deras kläder ). Om tröjan är genomborrad lämnar mannen sin fru, och om tröjan går sönder lämnar den henne . Och den som såg att han bar en skjorta utan bakhåll, det är enligt hans skönhet i hans religion . Och den som såg att hans skjorta fick sönder, en dörr till fattigdom öppnades för honom . Och den som ser att han har många skjortor, han kommer att få en stor belöning och många goda gärningar i det följande . Och den vita skjortan Dean . Och den som såg att han fick en skjorta är goda nyheter . Och den som ser att hans skjorta är trasig och smutsig, då är han fattigdom, illusion och svårighetsgrad . Om en kvinna ser att hon hade på sig en ny, bred skjorta, är det bra i hennes religiösa och världsliga tillstånd eller i hennes mans goda skick . Och den vita gröna skjortan betecknar religion, den blå berömmer inte, den röda indikerar berömmelse och den gula indikerar sjukdom . Och våtheten i ett plagg indikerar att något hindrar honom från att resa, så om fukten blir torr avlägsnas hindret . Och den som såg att han bar en skjorta utan ficka och inga kläder, antydde att han var död . Och den som bär en väl märkt skjorta, han kan utföra Hajj eller resa . Och den som ser att han bär en kort skjorta som inte täcker hans privata delar, då hamnar han i sin religion . Och den som bär en tröja av trä, han ska resa i havet, även om han är sjuk och av rädsla för döden . Och den som ser en vers från Koranen skriven på sin skjorta, han kommer att hålla sig till Koranen . Och den svarta skjortan är oro och sorg . Och den som såg en skjorta upp och ner, hans tillstånd förändrades i strid med hans vana . Kanske var skjortan mannens hus . Om någon ser hans skjorta delad i längd släpps han, och om den är delad bred är det vad som sägs om dess bredd . Och den som ser sin skjorta kastas bakom honom, han anklagas för ord som sägs till hans ära och han kommer att vara oskyldig för den, och om det görs framför honom, så är det tal som han sägs vara korrekt för historien av Josef, fred vare med honom . Och den som såg sin skjorta från molnen, han blev välsignad ….

…När det gäller kvinnans slöja, hennes man eller hennes värderingar som döljer henne, om han ser att hennes sjal är bredare, kläpp och bättre än den är i den, så är det bra för mannen, och om hon ser att hennes sjal. togs från henne och brändes eller borta från henne, sedan dör hennes man eller skiljer sig från henne. Om något av det bränns, kommer mannen att drabbas av skada och rädsla, och om hon ser att hon har tagit på sig slöjan från huvudet i en samling människor, så är det en fråga om blygsamhet som avviker från henne, och om hon såg att hon förföljde utan kläder på marknaderna, då är det hennes mans död, och om en kvinna såg att hon bar huvudet med en ovanlig slöja, turban eller något annat, gifte hon sig med en man, och om mannen såg att hans frus mask var på hans huvud, då skulle han bli exponerad i sin fråga…

…Al-Bazi : en kung och en kung slaktade honom . Och ät hans kött som erhållits från Sultan . Och det sades : Al- Bazi Ibn Kabir skulle försörja den som tog det . Och det sägs att Al-Bazi var en tjuv som klippte öppet och såg mannen i Bazi i hans hus Zafar Balas, och det sägs att om en man såg ett klädsel på sina händer lydigt och var lämplig för kungen , han fick makt i förtryck, och om mannen var en vulgär, fick han nöje och minne, och om kungen såg att han tog hand om uniformerna, skulle han få en armé av araber eller hjälp och mod . Om han ser bra på sin hand, och det är guld och det finns en tråd eller fjädrar kvar på hans hand, tas kungen bort från den och pengar finns kvar i hans hand så mycket av tråden och fjädrarna finns kvar i hans hand . Han berättade att en man hade stulit en koran åt honom och han kände tjuven, så han såg som om han hade jagat en musvågen och bar den på sin hand. När han tog tjuven återvände Koranen från honom . En man kom till korsningen och sa : Jag såg som om jag tog vita ärtor, och det surrande blev en skalbagge, så han sa : Har du en fru? Han sa ja. Han sa : Du har en son från henne . Mannen sa : Jag korsade buzzi och lämnade skalbaggen, korsningen sa : Transformationen är rör ….

…Och den som ser att han är en ersättning för en man som är känd för ett sto, han ska söka hjälp av den mannen för vad han begär eller nå, och det sägs att han ses som en ersättning för en man, då är det tolkade att den mannen är ett beroende, en partner eller en efterträdare på avstånd, och om mannen är okänd är han en fiende ….

…Psykoterapi Vissa sömnstörningar, såsom mardrömmar, störande drömmar, promenader under sömnen och samtal under sömnen, orsakas av olösta problem och konflikter och omgivande upplevelser. Därför bör individen genomgå psykologisk behandling, eftersom det görs genom processen med emotionell urladdning och fri förening för att identifiera sådana konflikter och försöka förklara dem för patienten och sedan öka Astbesarh genom vilket hjälpte honom att återgå till normal sömn och se : ~ Encyclopedia of Psychiatry ~ – Volym I – d . Abdel Moneim El Hefny . ~ Beteendestörningar och deras behandling .~ D. Jumu’ah Syed Yusuf c : Jathoom : Det härstammar från vårt ordspråk : Personen eller djuret som satt uppe och dess betydelse förblev på plats och lämnade inte , eller vad det betyder är : att hålla sig till marken, så han uppflugen . En mardröm och kallade Ord i Jathaam eller al Koran 🙁 de blev i deras hus Jtman ) ( användningsområden : 78 ) Denna arabiska ord kallas barock Alnidlan , kan placeras i ett tryck på bröstet av sleeper är inte kunna röra sig med honom (1). För att illustrera detta förklarar jag för dig huruvida han såg en man i en dröm om så kallad Paljathom beskriven för att känna att den sovande Bshi E stänger av sig själv , inte heller kan frälsning , och att försöka vakna , inte bara efter ansträngande försök , Vistiqz har nått sin utmattning svett mycket svett och hand , och oroade sig själv , och känslan av detta fall kom till honom innan han Kalmchlol vaknade , och hoppas att en glida , utan tvekan att detta fall att mannen slog i sömn av panik . Den frid vare med honom vet när hans kamrater fruktar denna bön : ~ Jag söker skydd i ord Gud, full av ilska och från onda Hans slavar och från onda demoner Bibliografi , och delta ~ (2). Som anges i isti’aadhah av hotelser i en dröm berättad av Malik sa han : Khalid bin Walid sa till försäljning! : O Allahs budbärare , jag är i en dröm . Han sa fred med honom : ~ Säg : Jag söker tillflykt till Allahs perfekta Ichaelmat från ondskan av ilska och plåga och ond kult , och Bibliografi över demoner , och delta ~ (3). Här märkte meditatorn i dessa konversationer att profetens fred vare med honom riktade tjänaren när du ser sådana oroande drömmar , mardrömmar , styrd av tillträde till Gud och söker tillflykt med honom från ondska av ilska och ångest , och Bibliografi om demoner och irritation , för att inte delta i honom , och arrangerade en sit-i Gud Esme Gud . Det finns ingen tvekan om att återspegling av tillståndet i människor idag meddelande när de flesta av dem bort från Gud och att förlita sig på världen och nöjen och avstånd från bok Allah och wird ordstäv , och ersätta det med att lyssna på musikinstrument och sånger, så att vissa ungdomar sover och hörlursmusik i öronen och huruvida sådana deltar i honom Mullah Ikh och faller ner på honom nåd? Men idag när moskéer har blivit infekterade av musik , blev det som henne till deprivation ; Detta beror på de mobila enheterna, av vilka de flesta toner har blivit musikstycken som skadar tillbedjanas hörsel under deras böner , och vars ägare kan förhindra nedstigning av barmhärtighet och änglarnas närvaro , enligt Abu Bakr bin Musa som sa : Jag var med Salem bin Abdullah bin Omar , så jag passerade sällskapet till pojkarnas moder i klockorna , Salem kom för att passera sin far från profeten fred vare med honom, sade han : ~ änglar följer inte med dem Rkpo jingle , ~ och Algelgel : liten klocka fäst vid djurens halsar (4). Många har valt människor idag är långt från Gud , och avståndet från Koranen , och avståndet från manliga , och därför ersättas med valet av god kamratskap dåligt Balrvqh är inte Gud i sin bok säger : ) omn levande nämner Rahman antites av sin djävul är han hans make ) ( Zukhruf : 36 ). Vad menas : utställningar för Rahman och hans förening I motsats till vad som helst gör hans följeslagare till djävulen är han hans följeslagare i denna värld och i elden (5). Och denna djävul smyckar honom med falskhet och ondska , uttråkade honom med dhikr och lydnad och gör sina lyckligaste tider med nöjen, musik och sång , och så här är det nödvändigt för honom att hålla sig ansvarig och korrigera för det , och att likna den rättfärdiga och de sista som kommer ihåg att Gud stod och vilade och på deras sida är minnet inte skilt från tungan , människor i Gflathm klippte Flathm . Det känns också som denna typ av visioner öde och rädda för dem , förklara för honom att söka tillflykt hos dem , sade sten son i al- Fath nämndes i receptet som söker tillflykt från den onda syneffekten är sant , berättad av Sa ‘ eed ibn Mansoor och Ibn Abi Shaybah och Abdul Razak isnaads rätta Ibrahim Nakha’i sade : ~ Om du i en dröm såg vad han hatar, låt honom säga om han vaknade : Jag söker tillflykt hos Aazt av Guds änglar och budbärare av denna ondska som slår mig där min vision Maol i religiösa Dnaaa ~(6). Jag råder alla sova här ville läsa wird före ordstäv sömn och kan hittas mer lättare än många broschyrer i moskéer och bibliotek , och viktigast av dessa wird : 1 – State of the stolen . 2 – “ Säg, han är Gud är en ” 3 – Al- Mu`wadhatan : ( Säg jag söker tillflykt hos folks Herre ) , ( Säg jag söker tillflykt hos folks Herre ). 4 – Jag söker tillflykt i Guds fullständiga ord från det onda som han har skapat . 5 _ Jag söker tillflykt i Guds ord fulla av varje djävul och varje öga är viktigt för nationen . 6 _ I namn Gud, som inte skadar någonting med hans namn på jorden eller i himlarna och han är som hör allt, vet allt . 7 _ Ditt namn Lord sätta min sida och din Herre bära den upp , om jag tog mig Varahmha , och skickade honom spara det, inklusive reservation rättfärdiga slavar . 8 _ Åh Gud, jag överlämnar mig åt dig och riktade mig till dig och godkände min order till dig , och min rygg till dig önskar GATT och din vördnad , inte en tillflykt eller skonade dig bara till dig , säkrade din bok, som ades avslöjas och NPIK att du har sänt . 9 _ i ditt namn Åh Gud, jag dör och lever . 10 – verser från de tre dagarna av Suras startvers . : ” Gud är vad som är i himlen och vad som finns på jorden, och att ni visar vad som är i er själva …” verserna . Dessa Awrad vara – om Gud vill – Caldra, som skyddar dig från PROD förbannade Satan och hans skada , och detta är precis som striden inträffade och krigets klädsel , Ankomsten av spjut och svärd till honom har svårigheter , och upp till honom och sårade honom för att förhindra att hon klädde sig och så också, som sover och skyddar innan sömn denna snygga Legenden når inte Satan med Guds hjälp (7). ________________________________ (1 ) lexikonförmedlare – op – r (107 ). (2 ) hasan hadeeth berättat av Imam Tirmidhi i boken kallar dörren till vad Gah berömde för hand – op – 0 berättat av Imam Ahmad i palmkamraterna i Almktherin , palm Abdullah ibn Amr ibn al – Aas, må Allah vara nöjd med dem – op – Och det berättades av Abu Dawood i Book of Medicine, Bab How to Raqqa – tidigare referens -. (3 ) visioner av profeten fred vare med honom ( s. 19 ) – op – och rapporterad av Imam Ibn Hajar i al- Fath (371/12 ) och tillskrivs Imam Malik och kvinnor, olika Bosanao, sade ursprungligen Abu Dawood, Tirmidhi och klassas som linjal Och rätta till det . Se : Zaad för sonens värden ( 2/468 ) – op -. (4 ) Berättat av Imam Women i dörrdekorationerna Algela Gel-boken , Imam Ahmad i handflatan av Almktherin-följeslagare , palm Abdullah ibn Umar ibn al – Khattab må Allah vara nöjd med honom, en regissör i Albanys höga kedja (4 \ 493 ) – en referens tidigare -. (5 ) tolkning av Ibn Abbas – op – ( s. 413 ). (6 ) Se : Ibn Hajar – Fath al – Bari , ( 12/371 ) – op -. (7 ) Se : Zaad Ibn-värden – op – (365 \ 2 ) , sa jag : bevisade att många forskare har effekten av moderna jinn-människor, och de sa : är den verkliga effekten om fenomenet inte syns ; Och de ledde till att luft, mikrober och andra kom in i människokroppen . Detta bekräftar möjligheten av att komma in i jinn till människokroppen som också . ** Citerat av Dr Fahd Al-Osaimi…

…En lantmätare är en lantmätare av landet i en dröm En man kontrollerar människors förhållanden . Om han ser att han torkade odlad mark inspekterar han de rättfärdiga folks förhållanden . Den som torkar en vingård inspekterar en kvinna . Och om han moppar ett trädbevuxet land, kontrollerar han förhållandena för religiösa män . Om han torkar en gata reser han, och om han är på Hajj-rutten är han för Hajj . Och om han torkade en strömbrytare vinner han ur mörkret . Och om han smorde grön mark och vars ägare inte visste det, skulle han vara av asketism . Om clearinghus om en person förlorar den mannen ….

…Kanunen, om den är i en dröm, är gjord av järn, det hänvisar till en kvinna från ett hushåll med rättfärdiga och mäktiga människor . Och om det är från noll, är det från hushållet till ägarna av världens tillhörigheter och deras dekorationer . Och om det är av trä, kommer det från hushållet för bagageägarna i vilka hyckleri är . Och om den var gjord av gips, så är det ett hushåll för människor som efterliknar faraonerna . Om det är av lera är det ett hushåll med religiösa ägare . Och Canon anger staten . Och den som ser en eld brinna i en kanon eller en ugn, detta indikerar visionärens barn . Och kanonen anger värdena i huset, så den som ser att han tänder en eld i en kanon utan mat, irriterar han en man med skvaller eller gräl . Om ödet är värdet på hushållet, är kvinnan hennes man . Kanunen kan hänvisa till hustrun och ödet till mannen, eftersom hon bränner det med sina ord medan det steker och fluktuerar under hennes koka . Om kanonen är tom för eld, indikerar det oro och nöd, och om det finns eld i det, så är det uppfyllandet av behov och näring . Och Kanun kan hänvisa till lampan, predikstolen och postpartumstolen och indikera att saker är fullbordade och underlättandet av de svåra, och kanske fadern eller mamman eller den gravida kvinnan, eller hemmet för vem som helst kommer ner . Canon hänvisar kanske till Canon månad . Den som äger en kanon eller ser honom gifta sig om han är celibat, och om han är en icke-troende blir han muslim, och om han är omoralisk kommer han att ångra sig för att han är eldplatsen och elden är hot och vägledning ….

…Jaber al-Maghribi sa, den kvinnliga dura tolkas som den förstfödde och den manliga av den religiösa mannen eller en tjänare av glädje och värdighet ….

…Och när det gäller ryggen : mannen dök upp, hans stöd, hans värde, hans tillflykt där han kan komma ihåg och platsen för hans styrka . Om han såg att hans rygg var böjd, skulle han träffas av en skruvstäd och man sa att detta är ett bevis på grått . Och se vänens rygg, vända sig bort och lämna honom . Och se fiendens rygg, säkerhet från hans ondska . Och se baksidan av den gamle mannen, hans förvaltning av världen och dess bortgång . Och att se den unga kvinnans rygg försenade behovet lite . Att se en kvinnas halvback är ett bevis på att hon frågade efter något som hon inte hade råd med, och han tog över saken ….

…Testiklar : Nakenheten hos fienderna som de når honom med, och om han ser testiklarna avskurna utan någon förskjutning eller skada dem, kommer hans fiender att vinna så mycket som han får från testiklarna, och om han ser att hans testiklar är stora eller har styrka bortom deras öde, då är han ogenomtränglig för att hans fiender inte ska nå honom dåligt . Kanske var deras avbrott avbrott av pojkar från pojken, om det fanns bevis i visionen om det goda . Eftersom testiklarna är de två kvinnorna och det vänstra ägget är pojken, och om han ser att det togs från honom dog hans son och han föddes inte efter honom . Om han såg att han gav henne till andra med en själs vänlighet från honom, och hon var från honom, föds ett barn till honom utan mognad och barnet tillskrivs någon annan . Om han ser att hans testiklar ligger i en välkänd mans hand, kommer den mannen att vinna det . Om mannen är en ung man är han hans fiende, och om han ser att han är en herre, kommer han att slå pengar som hans fiender inte kan säkra . Och han såg en man som om han hade tio män och inte hade något testikel, så han berättade sin syn vid en korsning och sa till honom : Du kommer att få tio söner, och ingen kvinna föddes för dig . När det gäller pubicområdet : dess minskning gäller i Sunnah, och ökningen av det är pengar och makt som erhållits från sidan av en icke-arabisk man . Om han såg som om han hade tittat på sitt könshår och han inte såg hår på det som om det aldrig hade grodd, angav han en sten på honom i de pengar eller två förluster han skulle ha . Om han har mycket hår för att dra det genom marken, kommer han att tjäna mycket pengar med skuldkorruption och slöseri med år och ridderlighet ….