…Sällsynt berättade att några av de rättfärdiges visioner i en dröm efter hans död, searen hur han sa till honom och hittade Herren Voncd : ( Hacbona Vdqqgua … växte sedan Voatqgua ) ( så Boushima-kungar … Palmmalak bifogar ) ( båda dog en muslim … inte brinner med eld )…

Att se Kaaba i en dröm är ett gott budskap om hans fötter, eller en varning om ondskan som han kan ha stött på ….

…Och den som ser något i någons hand och som är död och ger honom kärlek, det ska tolkas med billighet ….

…Och den som ser att han är framför någons hand, då är han ödmjuk, och kanske också indikerar att mjuka och kyssa knäet utan honom och kyssa mannen utan det ….

…Och den som ser att hans minne blev avskuren av någons hand, han avvisar det, och om han skär det, kommer han inte att få ett barn, och om han ser honom försvagad och hans styrka minskar, då är han inte Mahmoud ….

…Och den som ser någons instrument i nacken eller det är någon annans, det finns inget gott i dem ….

…Och den som ser att han har tagits av någon, han kommer att stödja honom, och om han är från kungens familj kan han hälsa honom på händerna ….

…Och från att flytta stenar eller berg övade han en stor sak ….

…** Hans vision, må Gud välsigna honom och ge honom frid, att överföra epidemin från Medina . Bland de drömmar som Guds Budbärare, må Guds böner och fred över honom, såg, varav den första var att överföra epidemin från Madinah till Al Juhfa. Detta kom i hadn av Ibn Omar – må Gud vara nöjd med honom – han sa : Jag hörde Guds budbärare, må Gud välsigna honom och ge honom frid, säga: Jag såg i en dröm en svart kvinna med ett rasande hår som togs ut från Medina Så hon bosatte sig i Mahayatha, och hon tog det i en dröm som en epidemi av Medina som Gud – den Allsmäktige – överför till henne ….

…Och det sades att visionen om grön sådd på hans tid tolkades med näring och nåd på den platsen, och om det var i hans ägo, var välsignelsen för honom ….

…Den som ser att han är full, då tolkas det på två sätt : sticka och ändra kroppen, och hans visioner sades till köpmannen som indikerade hans uppriktighet. Om något kommer ut ur honom i händerna på en ung man, sprider han sin hemlighet till sin fiende, och det kan hända och sedan går han ….

…Han sade att visionen om Kirmani-kvinnorna som implanteras övergår till den Allsmäktige som säger: ~ Dina fruar bearbetade dig ~ vers ….

Om han ser en sjuk person som om han kompenserar för honom, kommer han att bli frisk och bli botad genom sin frihet ….

Om hon ser en kvinna som uppmanas att be om förlåtelse för din synd, anklagas hon för omoral ….

…Abu Sa’id, predikanten, sade: ”Den som tror att han söker förlåtelse från Gud, välsignar honom med pengar och ett barn, för Gud den Allsmäktige sade, ” Jag sa, ” Be om förlåtelse från din Herre ” vers ….

…Det sägs att visionen om det omgivande havet tillhör en otrogen som råder, eller den som passar honom i ord och gärningar om han är en av de enorma muslimska kungarna ….

…Och Daniel sa: ~Den som ser en dröm och glömmer den är en av de fyra sakerna: frekventa synder, olika gärningar, svaga avsikter och förändrade stämningar .~…

…Den som återvänder i en dröm till ett tillstånd där han var vaken, det han brukade möta i det av gott eller ont återvänder till honom ….

…Den som använder en mobiltelefon i en dröm : han genomför en turné, antingen extern, så det är en resa eller intern, så det är ett besök hos vänner eller släktingar ….

…Han kände att hans dinarer på ett ansikte av Guds namn och bilden av efterlivet att han var muslim från boomerang ) religion men levererar en otrogen ….

…Och den som ser ett träd och känner till dess ägare, då ser han det överföras från en plats till en annan, då tolkas det av den manens alienation, och om han inte känner till dess ägare, korsar det honom ….

…Immigration och det är mot kommunikation, och det indikerar nederlag och antagandet om ledning vid mötet, och kanske indikerar detta att det var onda, och indikerar olydnad, avsky och ilska från Gud den Allsmäktige. Till ondska och skvaller bland människor ….

…Pebbles hennes vision i en dröm indikerar män och kvinnor, unga människor, dirhams, pilgrimsfärd och kasta stenar, hårdhet och nöd, förolämpningar och förtal . Så den som såg en fågel sjunka ner från himlen och tog upp en sten och flög med den, och det var i en moské från vilken en god man omkom, och om drömmaren var sjuk, och han var ett av folkets godhet eller en som ber i denna moské, då är ägaren till visionen död . Om han hämtade sten från en kyrka övervägdes patientens korruption . Och om han tog det från sitt hem eller från en okänd plats, skulle synen få en son . När det gäller den som plockade upp ett antal småsten, täckte han dem i sitt plagg eller svalde dem, och han plockade upp dem från en moské, en lärares hus eller någons minne av kunskap och Koranen, och han gynnades av påminnelse och förtydligande så mycket som småstenen plockades upp . Om det plockas upp från marknaden är det intresse i denna värld och dirhams för det består av handel eller välgörenhet . Och om det är bakom träden, då presenterar sultanen om han tjänar honom, eller drar nytta av havet om han handlar med det, eller kunskap han förvärvar från en värld om det är en gåva från en rik fru, om han har en son, och om han inte har en son, kommer han att få en son . När det gäller den som kastar stenar i havet kommer hans pengar att gå förlorade . Om han kastar det i en brunn, ger han pengar för äktenskap eller rikedom för en tjänare . Och om han kastade ett djur som ett lejon, en tiger, en apa, en gräshoppa, en kråka och liknande, och det var under Hajjs dagar, kastade han stenarna, och ursprunget till stenarna är att Gabriel, fred vare med honom, befallde Adam, fred vare med honom, att kasta djävulen på dem när han utsattes för honom, då blev det Sunnah, och om det inte var under Hajjs dagar, var det en sten hans bön mot en fiende eller omoralisk person, eller förolämpande, förolämpande eller vittnesbörd som han bevittnar mot honom . Och om han kastade det med andra än dessa tävlingar, som duvor och muslimer bland folket, skulle mannen förbanna bakåt och tala om de rättfärdiga bland folket och de befästa . Och småsten lärda människor . Och det sades : Omvändelse till olydnad och vägledning till de otrogna, och kanske småsten visade martyrskap, för han simmade i profetens palm, må Gud välsigna honom och ge honom frid . Pebbles kan indikera sjukdom, såsom sand . Och han kan ange för pensionärerna vad de äktenskapsbrott med eller söka vägledning eller vad som görs av det . Stenar är hårda ord, och mycket av det är ett bekymmer . Och den som ser att han har en sten som har sin citrus i örat och slänger den, han hör ett hårt ord och hans öra smickrar det ….

…Domare, den som ser sig själv som väktare för rättsväsendet, då är han rättvis i det. Om visionären var en köpman, var han kränkande och om han var en vulgär, mer än måttet och vikten ….

…När det gäller förlåtelse ska den tolkas för den som bär den med pengarnas säkerhet och vinsten av ära och ära, liksom pojkarna ….

…Och den som ser från volymer av kungarnas berättelser eller läser något från dem, skyller på honom för hans handlingar ….

…Och hyena mjölk indikerar förräderi från hans barn med honom ….

…Byn befinner sig i en dröm orättvisa och förstörelse, för Gud den Allsmäktige sa : ( De sa : Vi är förstörare av folket i denna by, för dess folk var orättvisa .) Och den som ser att han har gått in i en befäst by, han ska slåss eller döda någon annan . Och den som ser att han korsar sitt land till en by, han väljer något ödmjukt framför en fin sak . Om han ser att han har gått in i en by, kommer han att följa auktoritet eller gå in i ett rättfärdighetsverk . Och om han går ut ur en by kommer han att fly från nöd . Om han ser en förstörd by är det en olycka för dess ägare, och dess vision är full av Salahuddin . Den välkända byn anger sig själv, dess folk och vad som kommer från den . Kanske betecknade byn orättvisa, övergrepp och korruption . Byn kan hänvisa till myrornas hus och myrornas hus indikerar byn . För den som förstör en by eller förstör den, eller har gått med strömmen, eller den brändes med eld och det var känt att sultanen kör efter det, och detta kan tyda på gräshoppor, hagel, pandemier och en epidemi . Och den som ser att han lämnar en by är bra för honom i religionen . Och den som ser att han flyttar från by till stad, han kommer att flytta från trötthet till vila, från rädsla till säkerhet och vice versa . Se även byn ….

…Och den som ser att banditen tog sina pengar och plundrade sina tillhörigheter, fortsätter sedan med en viss man och hedrar honom, och han får många fördelar av honom enligt vad han tog från honom eller indikerar att en olycka inträffade för honom eller en del av hans bröder och den som såg att banditerna samlades, men vad de kunde ta från honom, det indikerar svårighetsgraden av sjukdomen. Det presenteras för honom på ett sådant sätt att han närmar sig döden och följden av hans befallning återgår till hälsa och några av dem sa att den som såg att en grupp dök upp mot honom medan de var aggressiva, då skulle han segra över sina fiender och den som såg att en tjuv kom in och slog av sina pengar gick därefter med dem, då dör en person där och den som ser att han gick in och inte bär någonting, han blir sjuk i den. En person övervakar döden och blir återställd och den som ser att han har korsat vägen och tagit någons ägodelar, det indikerar att ägaren o Om bagaget stör banditens försörjning, särskilt i en fråga som orsakar skada från honom, och om han ser att han har avskaffat vägen och inte tar något bagage, är han allvarligt sjuk eller återhämtad. Och den som ser en av tjuvarna får kallelsen till bön. På en fyr är han känd för sitt tillstånd, och den som ser ett av brottmänniskorna i en hemsk fråga, återvänder han till Gud, och om han ser honom emot det, är hans uttryck mot honom, och det kan vara som han såg. Om brottslingen var känd, och om han såg att han begick ett stort brott, kommer han att anförtros att begå något förbjudet och inte ta den raka vägen, och några av dem sa att jag hatar att se brottet i att vakna och drömma…

…Den som ser att han har hälsat en man i en dröm, och det finns ingen fiendskap eller gräl mellan dem, för muslimen mot honom drabbar muslimen med glädje, säkerhet och godhet, och om det finns fiendskap mellan dem, kommer muslimen att segra med muslimen mot honom, och han är säker från sin ondska, och om muslimen är en okänd shejk, då kommer han att vara säker från plågan av Gud den Allsmäktige. Om han är en välkänd shejk, då kommer han att få många planteringar och frukter. Om muslimen är en okänd ung man kommer han att förråda honom från sin fiende, och om muslimen vill samarbeta med en man vars svar mottas, kommer han att gifta sig med honom som han föreslår, och om hans svar inte besvaras , han kommer inte att gifta sig med honom. Hans svar, för att den handeln är botad mellan dem, och om han inte svarar på den, är den inte botad och inte fullbordad, och om hans fiende hälsade honom med en gåva till honom, så söker hans fiende försoning från honom, betalar hans skuld eller är böter . Om han såg att han hälsades med en okänd hälsning, accepterade han det och han skulle säga salaam, återvända hälsningen och belönas för det . Om han inte återlämnar det och inte accepterar det, har han syndat, och han belönas inte för det . Och det sades : Och den som ser att han hälsar på en man som kommer att skadas . Och den som ser att han skakar hand med någon som är van vid honom, hälsar honom och omfamnar honom, då är det bättre och indikerar goda ord som han hör och talar liknar honom . Om han ser att han skakar hand med en fiende och omfamnar honom, tyder det på att hans fiendskap kommer att försvinna . Och den som ser att änglarna, fred vare med honom, hälsar honom, Gud kommer att ge honom insikt och bästa resultat . Och fred i en dröm indikerar underkastelse till muslimen för honom, och kanske tyder fred på behovet som kräver de som skulle återvända honom, fred vare med honom, om någons svar på honom kommer att få vad han vill, annars kommer hans varor att bli bortskämda , eller hans talesätt bland folket accepteras inte, och om han ber om ett behov och inte initierar fred, kommer hans behov att ursäktas . Och om ett folk började tala inför freden, tyder det på ett brott mot Sunnah och en tendens till innovation . Och om någon hälsade på honom och inte svarade, eller om han svarade med en gest, indikerar detta övergivelse ….