…Och den som ser att han gräver marken som en fängelsehåla eller en källare, då får han pengar med bedrägeri och lur ….

…Och den som ser att han tar med sig en död grop och hittar en eld i den, då indikerar den fulhetens farbror och hans varning, och kanske begick gropens ägare en kätteri och vilseledning, liksom om han såg något i det från skadedjuret ….

…Al-Kirmani sade: ~Den som ser att han har byggt en mur eller byggt en mur med ruiner, han kommer att sträva efter att en mans angelägenheter har blivit fördärvade .~…

…Och den som ser en omoralisk kvinna eller en äktenskapsbryter, om han tillhör rättfärdighetens och religionens folk, då är han god och extra och välsignad, och om han tillhör korruptionsfolket, då är han en brist på skuld och begår incest och förekomsten av ondska och skada ….

…Och den som ser att havet blir en brist och blir en klyfta, då försvagas Satan och går bort från det landet och drabbar människor med gott ….

…Och den som ser någon av profeterna på ett annat sätt än en bra bild är nära det ….

…Och den som såg att han tog en väg och såg en kvinna och vände sig bort från vägen, då skulle världen bli hans bedrag ….

…Och den som ser att han hittar en halv limpa på en okänd plats och vill äta den, och vad som uppskattas, det indikerar att hans liv kommer att vara nära förestående ….

…Och den som ser att han har odlat en tand på en plats där den inte bör odlas, då indikerar det att något har hänt som inte är Mahmoud, och om han ser att han sväljde tänderna eller några av dem, äter han det som är inte tillåtet för honom av pengar, vare sig det är för honom eller för någon annan ….

…Och den som ser att han bar en ring och dess kryddnejlika hade sitt ursprung, det ska tolkas genom förvärv av ett barn eller köp av en hembiträde, djur eller hus, och ringens lob har skiftat från sin position, det ska anförtros kungarna genom att övervaka isoleringen och andra enligt ändrade förhållanden ….

Och den som ser sitt huvud som huvudet på en elefant, ett lejon, en tiger eller en varg, det har sagts att han tar skapandet av saker högre än sin förmåga och drar nytta av dem och uppnår ledarskapet och spiken på fiender

…Och den som ser att han befinner sig på en silo eller en plats som inte passar för perserna att klättra över den, då kommer han att slå en hatad sultan eller omöjlig i religionen, eller så begår han en synd som är lika stor som platsens fulhet ….

…Och den som ser att det flyter från en flytande typ av vattenhjul, då är det bra, nytta, nöje och svårigheter nära det som bevisas av separationen av floder. Mer i det är en typ som hatar dess smak eller liknande ….

…Och den som ser att en kung eller en matriark har levt och antagit makt som han var, då indikerar detta arv från någon från hans klan, hans namn eller hans motsvarighet, och kanske har livet för den som är utsedd över dem förbättrats ….

…Den som såg att han drack en drink från ett kärl eller annat, och det var klart och fuktigt, då är det ett långt liv, näring och nytta, och om det är varmt, är det sjukdom och sjukdom, och om det är nöd , då är det nöd och nöd, och att tala om vatten presenterades i hans kapitel i kapitlet om havet ….

…När det gäller att gräva en grop och en brunn, om ingen ville komma in i dem, gifte han sig med en kvinna ….

…Och den som ser en högtid och inte är en högtid för sanningen, om han är en av heders- och hedersfolket, minskas hans ställning, och om han inte är av ära, kommer han att stå upp i sitt försörjning ….

…Och den som ser en grupp människor samlas för en fest, och om festen är känd, då är det bra, ära och prakt, och om det är okänt, så är det en hatad sak som inträffar, och det sägs att visionen om festen medför tio aspekter : Profetens födelse, må Guds böner och fred vara över honom, hans vision, äktenskap, postpartum, omskärelse, sjukdoms hälsa, frånvarande ankomst, tröst för de döda, uppfyllande av ett löfte och gästfrihet en grupp ….

…Och Khaled Al-Isfahani sa: ~Den som såg att en fågel sjönk ner från himlen och tog upp en sten och kastade den på sin mantel eller sväljde den, då skulle han räkna kunskap, och det kan vara en fördel .~…

…Och den som ser att han slår en katt tills han kliar den eller åt den, då tolkas han av skadan av en lång sjukdom och botas sedan av den, eller den som ser att han skrapade en katt och vaknar sedan och blir frisk, stärker tjuven ….

…Och den som ser att han har urinerat i en moské eller på en predikstol, en son kommer till honom och blir folkets ledare ….

…När det gäller tänderna : de är människorna i mannens hus, så de övre är männen i hushållet, och de nedre är kvinnorna, huggen är herre över hans hus, den högra är fadern, den vänstra är farbror, och om de inte är två bröder eller söner, om de inte är då två bröder, är den fjärde kusinen, flickorna, moderns och mostrarna. Och den som tar sin plats i rådet, farföräldrars molar, unga söner, moderns nedre högra vik och vänster moster, om inte det finns två systrar eller två döttrar eller deras ersättare, är den nedre kvadranten döttrar till farbröder och döttrar till mostrar, och de lägre huggtänderna är moderns och mostrarnas döttrar Och nedre molar, längst bort från mannens hushåll, är kvinnor och unga flickor . Förflyttningen av vissa tänder är bevis på en som tolkas i sjukdomen, och hans fall och förlust är bevis på hans död eller hans frånvaro från honom genom frånvaron av någon som inte återvänder till honom, och om han slog honom efter att ha förlorat det, då återvänder han, och hans erosion är ett bevis på en olycka som drabbar dem som tillhör honom . Tänderna pratar om ett argument mellan sin familj . Om han ser en sårskorpa i tänderna, är det en defekt i hans hushåll, han ska återvända till den . Stinkande tänder är fulhetens beröm för hushållet, och tändernas trötthet är svagheten hos folket i hans hushåll, och rening av tänderna från plack indikerar de ekonomiska kostnaderna i förnekandet av deras bekymmer . Och tändernas vithet, deras längd och deras skönhet, en ökning av styrka, pengar och prestige för hushållet . Om han ser som om han växte upp med sina veck som det, kommer hans hushåll att öka . Om han ser att växa upp med henne är skadligt för henne, kommer det extra i hushållet att vara en skam och en plåga för honom . Om han såg som om han hade dragit tänderna, visade hans visioner att han hade skurit livmodern, eller att han skulle spendera sina pengar på att missa honom . Om han ser som om han kastar tänderna med tungan, blir hans hushålls affärer bortskämda av ord som han talar . Om han ser som om hans tänder är av guld, och om han kommer från kunskapens och ordens folk, berömmas hans visioner, annars berömmas de inte, för de indikerar sjukdom eller eld i annat än kunskap och hans folk, och om han ser som om de är av silver, det indikerar en förlust av pengar . Om han ser det från glas eller trä indikerar det döden . Om han ser tändernas uttag faller de ut och de växer på ett annat ställe, vilket tyder på att hans angelägenheter och åtgärder har förändrats . Och det sägs att den som såg sina övre tänder föll i hans hand, då är det pengar som blir hans . Om han såg henne falla i knät, är han en son, för Gud den Allsmäktige säger : ~ Och han talar till människor i vaggan .~ Jag menar i sten . Om han såg henne falla till marken är det döden . Om han såg som om han fångade de fallna från fåren och inte begravde honom, gynnar han istället för någon som honom i medkänsla och råd, liksom tolkning i resten av medlemmarna om ett skadedjur drabbade det och inte begravde det . Om han ser som om tänder har vuxit i hans hjärta, så indikerar det hans död, och det sägs att tändernas fall indikerar ett hinder som hindrar vad han vill, och det sägs att det är beviset på att betala av skulder . Om han ser som om alla hans tänder har fallit ut, och han tar dem i ärmen eller sin sten, lever han ett långt liv tills tänderna faller ut och antalet hushåll ökar . Och om han ser som om alla hans tänder har skurits bort och försvunnit från hans syn, så kommer hans hus att dö inför honom, och det kan ha varit hans egen tids död . Av människor och hans kamrater i ålder . Och om han ser som om folk gnuggar honom med sina kindtänder eller biter honom, då kan han ödmjuka människor och inte bli förödmjukad, och det sa att han skulle göra munnen som huset, och tänderna är som invånarna, så vad som finns i dem på höger sida indikerar män, och vad som är från vänster indikerar kvinnor. Alla människor utom lite av dem . Och det sades att den som såg tänderna gå sönder, han skulle spendera sin skuld lite . Om hans tänder faller ut utan smärta, indikerar detta åtgärder som är ogiltiga . Om han ser att det faller utan smärta, indikerar det att något i hans hus har gått . Och om tänderna föll ut, hindrade de en person från att göra någonting som görs genom att tala och säga . Om det fortfarande är smärta eller blod eller kött som kommer ut, då upphävs eller förstör det önskade ämnet . När det gäller de friska, fria och resande, om alla tänder faller ut, indikerar detta en lång sjukdom och faller i tuberkulos utan att dö, och det är att en person inte kan få stark mat utan tänder, men han använder koppar och juicer, utan snarare dör inte för att de döda inte tappar tänderna, och det som han inte erbjuder de döda till de döda. Han är en frälsare för de sjuka. Av denna anledning blev han prisvärt i sjukdom . Och om alla tänder faller ut, indikerar det hastigheten på deras överlevnad från sjukdomen, och när det gäller de resande köpmännen, indikerar det att deras graviditet är lätt, särskilt om han ser att dessa tänder rör sig, och om han ser som om några av hans tänder har blivit långa och blivit mer benade, tyder detta på ett argument och en gräl i ett hus . Och om hans tänder var svarta, förfallna och krokiga, och han såg dem falla, skulle han räddas från allt motgång . Om han ser som om hans tänder faller ut medan han tar dem i handen eller med skägget och i knät, indikerar detta att hans barn är avskurna, så han är inte född för honom, och vad han föder är varken vänster eller upphöjd . Och han berättade att en man såg alla hans tänder falla ut, och han var så ledsen, och han berättade sin syn vid en korsning och han sa : Alla dina tänder kommer att dö före dig, och det var så . Och en annan såg som om han hade tagit tre tänder från munnen i handflatan, och han fäst fingertopparna på dem, så han berättade för honom att han hade hittat en dirham och en halv ….

…Och den som såg att han tappade en del av sina pengar och var sen, slösade sedan bort en del av sina pengar i handen och slösade bort resten med svårighet ….

…Och den som ser som om han plockar upp det som faller från de spridda spikarna i en skörd : en plantering känner till dess ägare, då kommer han att lida av plantagets ägare ett spridd gods som kommer att hålla länge . Om det som hämtas är en grupp med honom, träffar det en ammunition från andras vinst ….

…Typ I : Uppenbarelse avskyr De har djävulen att göra , och reciterande jag , som kallas Bodgat-drömmar, vilket beror på Satans list och hans bedrägeri och hans fientlighet mot människor . (1) Ett sådant exempel berättas i Saheeh Muslim från Jahirens hadeth, må Allah vara nöjd med honom från Budbärareguden, må Gud välsigna honom och ge honom frid, sa att han berättade för en beduin som kom till honom och sa : Jag drömde att mitt huvud var avskuren, så vi följer honom, så profeten, må Guds böner och fred vara över honom, tillrättavisade honom och sa : ” Berätta inte att Satan leker med dig i en dröm .” (2) I andra sa Raaah Jaber : Jag hörde att profeten var med honom Tkd som talade, han sa : till Aihdtn en av er Btalb djävulen i sömnen . ~ Sheikh Mohammed Bin Saleh Al – Uthaymeen sa Guds nåd : Röret drömmer, det förvirrade oorganiserat , och ofta att Tartuffe hatade Satan den Allsmäktige sa :~ att packa dem som Ouamno inte Bdharhm ingenting annat än Gud vill ~( argument : 10). (3) och den här typen av visioner Adab sex : först : att söka tillflykt hos Allah från dess ondska , och denna anklagelse är tydlig , Valastaazh legitimt allt det hatas . Andra : att söka tillflykt hos Allah från Satan . Att prata : ~ om du såg en syn på hat Fletholh och spottade på hans vänstra sida tre gånger och frågade Gud om godhet och sök tillflykt hos Allah från det onda ~ berättat av Ibn Majah från hadet i Abu Hurayrah marfoo och berättat av muslim också .~ (4 ) Enligt romanen i en muslim från Jabir också : ~ Olistaz Allah från Satans tre ~ kom i en ny muslim också : ~ Afilipsq lämnade tre gånger ~ som jag kommer att skissera i : Tredje : att spotta medan han uppmärksammar från sin sömn lämnade tre gånger . Varje spottade hans vänster tre gånger Besqa ljus ~ och hemligheten med denna Gud vet ~ styggelse för vad han såg och förakt för demonen att jag ser att visionen till höger är verklig, ~ utpekade vänster eftersom det är smuts , och triangulering i den tidigare romanen Muslimsk bekräftelse ~ har svarat med tre ord : Altfet vara utan saliv ~ och bagasse vara med honom saliv mild . spotta och vara med honom saliv och det mesta av bagasse . fjärde : att ändra den sida som han var på när han såg det , till sin sida med det andra? anledningen till detta : optimistisk om att konvertera det och flytta kanske finns det en annan anledning som kantar placera djävulen , och så att visionen förvandlas från styggelse till den älskade och rör sig från skadlig till det goda . femte : att inte nämna det till en redan , det har sagt att ett antal samtal korrigerar dem vad Bukhari Guds nåd via Abu Sa’eed al – Radhi Ath med honom och han sa, ~ och påminner henne om att det inte gör det skada honom ~(5). som gett oss berättelsen om mannen som talade om visionen att slå hans nacke , Obi, men dess uttryck är inte Iqsa bara för dem som litar på honom , eller mentor honom ~ eller om världen för att Aabroha ska böja honom vad de än kan och Arushdouna vad är utsedd av dem och vilka fördelar honom . Den fråga som presenteras här , vad hemligheten bakom det förbjudet? Fa säg det hemliga som Gud vet – för närvarande uppdaterat av , kanske förklarat av det uppenbara skadade dess image . Och var en potentiell ~ faller uppskattning av Gud den Allsmäktige ~ och indikerar att Hadeeth av Abu Razin kan Allah vara nöjd med honom kom : ~ Synen av en man av en fågel som inte hade korsat ~ Om korsat undertecknat ~, och prata bra . (6) menande : att visionen om möjligt tvåsidig ~ korsning av en av dem inträffade nära den kapaciteten , och visar att en sådan man lyfter benet som han väntar på Matthew säger . Sheikh ( Mohammed bin Nasser al – Albani ) Kommenterar intervjun : ~ Visionen om en man på en fågel som inte korsade om korsad inträffade ~ . Frank talar om att visionen är som ett kors , och så lärde oss Allahs budbärare som inte är bristen på den, utan en mentor eller en forskare eller älskare , för att de skulle välja de bästa betydelserna i tolkningen Vtqa på i enlighet därmed, men nej tvivla på att det är begränsat till om uttrycket som tolererar syn, även i ansiktet , och inte ett fel rent , annars är det inte effekten av honom då, och jag känner Gud ~, har påpekat att betydelsen av Imam Bukhari i den boken uttryck för hans Saheeh genom att säga : ( dörren inte ser visionen för första transient om det inte gör ont .) framgår av ord profeten fred vare med honom till Abu Bakr, medan genom sin vision : ~ a hällde några och saknade några, ~ Profeten fred vare med honom visade inte vad Abu Bakr syndade , även mellan den som syndade mot uttrycket av profeten fred vare med honom är den andra och den första som godkändes, men det visade sig fel detta . så skär inte Raak allmänhet endast att lita på det , och råda honom och hans kunskap och åsikt, och synpunkter från Abu Hurayrah må Allah vara nöjd med honom från profeten, frid vare med honom att han skulle säga : ~ inte Tqsoa vision bara vetenskapsman eller mentor ~ i romanen : ~ inte bara på Iqsa Wade, skärpning av en skådespelares namnvänlighet. Berättat av Tirmidhi sa Sheikh Albani : S Hans samtal är äkta enligt villkoren för de två shejkarna, och betydelsen av den tidigare haditen ~ Synen är på en man som flyger ~ betyder att den inte löser sig om den inte korsar , som om det var på en flygande man . ~ Så det föll och föll där det korsade, precis som det som är vid fågelns fot faller med minsta rörelse, och detta är en representativ analogi. Den snabbflygande fågeln har ett föremål som faller med den minsta rörelsen på sin benet . Det visar möjligheten av syn i ansiktet av tolerera vad som berättades sammanfattar och ger oss också historien om mannen som talade om visionen att slå hans nacke , Obi, men dess uttryck är inte Iqsa bara för de som litar på honom , eller mentor till honom , eller världen för att Aabroha honom böter vad de kan och Arushdouna vad hjälper honom och vad som är nyttigt för honom . den fråga presenteras här , vad hemligheten bakom det förbjudet? Fa säga hemliga Gud vet – eftersom de uppdaterade dem , kanske tolkade skadade på den synliga bilden – och detta är en potential , faller uppskattning av Gud , och visar att denna hadith av Abu Razin kan Allah vara nöjd med honom med : ~ Synen av en människofågel är inte korsad , om korsad Signerad , ~ den hadith är bra . Betydelse : att visionen om möjligt tvåsidig , korsning av en av dem inträffade i närheten av den kapaciteten , och visar att det som kom från Abdul Razak sa : vision ligger på vad som korsar Zllk som en man lyfte benet när han väntar på platser . (7) sa Sheikh ( Mohammed bin Nasser al – Albani ) Kommenterade intervjun : ~ Visionen om en man på en fågel som inte korsade om korsad inträffade ~ . Frank talar om att visionen är som ett kors , och som lärde oss Allahs budbärare vara med honom som inte är bristen på den, utan mentorn eller en lärde eller älskare , för att de skulle välja de bästa betydelserna i tolkningen Vtqa på följaktligen ,, men som inte gör Det råder ingen tvekan om att detta är begränsat till huruvida uttrycket är något som visionen kan uthärda även på ett sätt och inte är ett rent fel , eller att det inte har någon effekt vid den tiden och Gud vet bäst (8), och Imam Bukhari hänvisade till denna betydelse i uttrycksboken från sin Sahih genom att säga : ( Kapitel om den som inte såg visionen om den första övergående om inte ont ). Framgår av ord profeten fred vare med honom till Abu Bakr, medan genom sin vision : ~ A hällde lite och missat några ~ och profeten frid vare med honom , inte ange vad Abu Bakr syndat , även mellan detta som syndat till uttrycket för profetens fred vara hans fred är den andra och den första som godkänns, men detta visade sig vara fel . (9) Skär därför inte Raak i allmänhet bara för att lita på det , och råd honom och hans kunskap och åsikt, och synpunkter: Abu Hurayrah, må Allah vara nöjd med honom från profetens fred vare med honom att han skulle säga : ~ Gör inte Tqsoa-visionen endast till världen eller mentorn ~(10), i romanen :~ Iqsa bara på Wade och ~ skärpa namnet på skådespelarens vänlighet , berättade Tirmidhi Shaykh al – Albaani : tillskrivs korrekt på de två shejkernas tillstånd (11) , och innebörden av tidigare modern ~ syn på en man fågel ~ det inte bosätta sig om express , är det som om det var på en flygande ben, och det föll och föll där det korsas, eftersom det som är på mannen av fågeln faller med minsta rörelse. Detta är en analogi-analogi, där synen jämfördes med en snabbflygande fågel, och något hängdes på benet som föll med den minsta rörelsen . Det visar möjligheten att synen på ansiktet av tolerera vad som berättas återblickar i hans Sunan i boken av Uppenbarelse bond Hassan Suleiman bin lämnade Aisha, hustru till profeten frid vare med honom, sade : En kvinna från folket i staden har en manhandlare, Tri var visionen om den mer frånvarande hennes man, och sällan saknar bara vänster gravid, kommer budbäraren av all fred vara över honom, säger : Min man är en köpman kom ut Fterkny gravid, och jag såg mig sett sova för att tvinga mitt hus var trasigt och jag föddes som en pojke med ögon, sade Allahs budbärare fred vare med honom : ~ bra , för din man På dig, Gud den Allsmäktige vill, en rättfärdig, och föda en pojke med rättfärdighet . du ser var två eller tisdagar allt som kommer budbärare Allah frid vare med honom, säger att hennes , går tillbaka maken och föda en pojke . . kom dagen som det var Tonah , och budbärare Allah fred vare honom frånvarande , den har sett den visionen , sa jag till henne : farbror du w dåligt ifrågasättas Allahs budbärare, fred vare med honom, o Guds folk ? Och hon sa : en syn som jag såg att det kom till Allahs budbärare, frid vare med honom, frågade honom om , han säger : ~ bra , ska sägas, och jag sa : Berätta vad? Hon sa : Till och med Allahs budbärare kan Allah välsigna honom kom och honom, Voardha honom när du presenterar . Said Aisha : Jag svär att jag lämnade till och med sa till mig, jag sa : Gud , att välgörenhet din vision att Imutn din man , och föra fram en pojke Vajra !! Jag stannade gråter och sa : Mali yen erbjöd dig min vision ?? gick in i Allahs budbärare, fred med honom, ropande sa till henne : ( dömd Aisha? ) Så jag berättade för honom nyheterna och vad som tolkades för henne, Guds budbärare, må Guds böner och fred vara över honom : ” Vad, Aisha, om du överlämnar en vision till muslimen och sedan förmedlar den för gott, så kommer visionen att följa det som dess ägare korsar . ” Aisha sa : Så av Gud, hennes man dog, och jag ser henne inte men hon födde ett barn som är ensamstående (12). Slutsats som kommer ut ur detta , den visionen om möjligt två – si ded , inträffade korsning av en av dem nära den kapaciteten . så Jakobs son Josef förbjöd Iqss sin vision till sina bröder av rädsla för bedrägeri och avundar honom , sade sten son : Allahs budbärare vara med honom att en syn inträffar förutom den som älskar för han kan tolka den för honom i ett sätt som han inte gillar, varken med hat eller avund , det kan falla från den egenskapen , eller skynda sig själv från den bedrövade och besvärade , så han beordrade att lämna en uppdatering för dem som inte gillar på grund av det . (13) VI : som frågar när dålig dröm också kommer : bön , och indikeras av hadeten i Abu Hurayrah, må Allah vara nöjd med honom : ~ Om han såg . SÅL vad han hatar , så låt Vlaisal inte hända av människor . ~ (14) och Guds vishet och jag vet : att varje regerings bön fungerar som slavens rädsla för Almkarh . Enligt till vissa forskare, är det en läsning sjunde State of the stolen men inte vägleda honom, även om han läst någon av denna stol i hans böner har uppnått två saker tillsammans, be och läsa tillståndet i stolen . Och om han begränsar sig till att göra en del av det han nämnde, kommer det att räcka för att avvärja dess skada, om Gud vill, som haditherna sade . Men det är bättre för honom att göra allt för att kombinera berättelserna . Ibn Qayyim sa i Zaad : och när det inte skadade honom, men denna vision driver Almkorhh ondskan . Al-Nawawi sa : Gud nämnde inte anledningen till säkerhetspåverkan av avskyvärdens vision gjorde också välgörenhet och skydd för pengar . . . Och genom att göra bön i det svar och betalning av olycka och allmosor lönar det sig dåligt allt detta genom Guds dekret och förmåga . (15) _________________________________________________ (1 ) Mohamed Abdelaziz Halawi – en referens tidigare – s. 5 . (2 ) Berättad av muslim i sin Saheeh, som förklaras i kärnkraften (27 \ 15 ) • op .. (3 ) säg användbar bok om monoteism – Förklaring till Sheikh : Mohammed bin Saleh Almosaman c 2 (4 ) Berättade priser i bok Uppenbarelse uttryck 0 dörren såg en vision av hat – op – muslim i boken av Uppenbarelse (15 /17 ) – op •. (5 ) Se öppningen (12 /369 ) , den bok uppenbarelse från dörren till uttryck för Guds – op . (6 ) Modern klassas styrande och Sundh Hassan var berättad av Abu Dawood i bok litteratur, dörren till det som kom i en syn – en tidigare referens – och Rawa Tirmidhi i bok uppenbarelse dörren till det som kom i uttrycket av vision – op – berättad av Ibn Majah i boken om uttrycket av Uppenbarelseboken kapitel i Uppenbarelseboken Om passerat och undertecknat inte bara Iqsa på dalen – op – 0 berättat av Imam Ahmad i det första datumet civila intervju med Abu Razin Oqaili grundare Ben Amer Muntafiq – op ~ och berättad återblickar i boken Uppenbarelseboken kapitel i Uppenbarelse faller inte om de inte reflekterar 0 publicerade Library vetenskaplig – Beirut . (7 ) se : Fath al – Bari Ibn Hajar – op – (12 /432 ). ( 8 ) serie av samtal rätta , c 1, s. 28, i två , den informationen Office 1399 av . (9 ) Berättad av Bukhari i boken uttrycks dörren inte ser visionen för första transient om det inte gör ont, som i Fath al – Bari ( 12/431 ), och muslim i boken av Uppenbarelse, som i kärnkraftsförklaringen ( 15/29 ), – Referens tidigare -, och kommer att prata genom att säga i s 101 . (10 ) Berättat av Tirmidhi i boken av Uppenbarelseboken kapitel i tolkningen av Uppenbarelse vad som rekommenderas och hatar dem – op – och riktade återblickar i bok Uppenbarelse att dörren till hat visionen speglar bara världens eller mentor – op – berättad av Ibn Majah i boken Uppenbarelseboken uttryck korsade dörren till synen om inte undertecknade Iqsa bara på dalenen tidigare referens . (11 ) korrekta chatter serien – op (1 /26 ) .. (12 ) , de berättare av drama i hans Sunan – op – (2 /131 ). (13 ) expansion Se : awn Reni – op – ( 1/176 ). Och Ibn Hajar – tidigare referens (631/12). (14 ) Berättad av Imam Muslim i boken av Uppenbarelse (15 /21 ) – Weighted ex – Abu Dawood i bok litteratur vid dörren till det som kom i en syn – op -, och priser i boken Uppenbarelse uttryck för den dörren Uppenbarelse tre – en referens tidigare . Och Ahmad inkluderade det i sin Musnad i resten av Musnad av många – en tidigare referens – och Darami i Uppenbarelseboken Kapitel i synen tre – en tidigare referens – och al – Tirmidhi i Uppenbarelseboken kapitel om vad som kom i profeten Muhammeds vision, må Gud välsigna honom och ge honom frid, skalan och hinken – föregående referens -. (15 ) expansions Se : Förklaring av tripletter av Imam Ahmed Saffarini (1 /177 ) – op – och förklara muslimsk – Nawawi (15 /18 ) – op – och Zad al-Ma’ad Ibn Jawziyyah , uppnå Shoaib Abdul Kader Aloriaaat , sprida budskapet organisation , Al – Manar Library islamisk , jag 13, det datum för 1406 av (2 /459 ). ** Citerat av Dr Fahd Al-Osaimi ….

Faller synen från den som dricker vin? Som jag sa tidigare () Det finns ingen större synd än polyteism och vantro, och om visionen inträffade från den icke-troende, liksom berättelsen om kungen med Josef, hindrar det inte att den inträffar från alkoholen som dricker, och Bukhari tilltalade i Sahih Kapitel : Visionen för folket i fängelser, korruption och polyteism – Ibn Hajar och han undertecknade i en berättelse : drick, de är drickets folk , att vara : dricka enligt uppgift Muharram sa sommelier till Joseph : Jag såg som sett sovande som planterade en korn Vneptt kom ut med tre buntar Fsrthn sedan Sagit King, Joseph sa till honom : stanna i fängelse tre gånger och gå sedan ut Vtsagah på din vana, det sades också och gick ut ….

…Alawiterna faller till jorden : Bevis på att de ädla personerna förstörs . Och allt som elden brände och plågade honom i det, och det finns inget hopp för hans godhet eller hans liv . Liksom vad som bröts från kärlen som inte är grenade som dem . På samma sätt finns det inget hopp som kidnappats eller stulits från där varken kidnapparen eller tjuven kan se . Och varorna och de skadade, hoppet om hans godhet är återkomsten av vad han angav, hans godhet och återhämtning, för han är närvarande när han tar den och stjäl den i sin plats . Kidnappad och kidnappad död ….

…Tolkning av himlen, luft, natt och dag, vindar, regn, strömmar, förmörkelse, jordbävningar, blixtar, åska, regnbågar, lera, sol, måne, planeter, moln, hagel, snö och frost, himlen indikerar sig själv, så vad som än kom ner från det kom dess motsvarighet från Gud, det finns ingen orsak i det, såsom att eld faller från det. I rollen drabbas människor av sjukdom, smärta, koppor och död . Och om en eld föll från den på marknaderna, är det förhärligat och upphöjt som säljs med det från försäljningen . Och om det föll på tunnland, knappa och växtplatser, skulle du skada människor, och växten brände och slog den med hagel eller gräshoppa, och om bevis på fertilitet, försörjning och pengar härstammar från den, såsom honung, olja, fikon och korn, då skulle människor regna fördelaktiga regn, det som kom ner från himlen skulle vara till nytta för det, och kanske indikerade himlen att styrkan hos sultanen och honom själv, på grund av deras överlägsenhet över skapelsen och deras oförmåga att nå den , med sin vision och sin volatilitet i dess kraft, och deras svaghet att komma ut under den . Vad som sågs från det och i det eller ned i det och på det, tecken på gott och ont, och kanske indikerade det hans palats, hans besittnings hus, hans hovmän och hans pengars hus, så den som går upp till det genom fred eller förnuft, kommer att nå höjden med kungen . Och det har han, och om han steg upp till det utan anledning eller fred, skulle han ha upplevt stor rädsla för sultanen, och han gick in i mycket överflöd i sitt möte eller i vad han hoppades på honom eller från honom . Om hans samvete avlyssnade spionerade han på sultanen eller smög in i sitt pengarhus och sitt palats för att stjäla det . Och om han nådde himlen, nådde han målet för saken, och om han återvände till jorden, skulle han räddas från det han gick in i, och om han föll från sin plats blev han skadad i sitt tillstånd, enligt omfattningen av hans befallning i hans fall, och vad hans organ bröts för honom, och om den som nådde himlen var sjuk medan han var vaken, då återvände han inte till jorden, försvann från hans sak, och hans själ steg också upp till himlen . Och om han återvänder till jorden, har skadan nått hans mål och hans folk förtvivlar honom och då kommer de att räddas, om Gud vill, såvida det inte är medan han sjunker ner i en brunn eller Hafir och sedan inte kom ut ur den , för det är hans grav där han återvänder efter sin återkomst, och detta är en god nyhet om islam för döden, för de otrogna öppnar inte himmelens portar för dem, och deras själar stiger inte upp till den . När det gäller att se dörrarna kan det tyda på att om du ökar räntorna, om människor befinner sig i några av dess bevis, eller i visionen finns det flugor, bin, fåglar eller liknande och liknande, och om folket är i torrhet, regn och regn sa Gud den Allsmäktige : ” Så vi öppnade himmelens portar med hällande vatten. ~ i synnerhet vars värdshus visar medkänsla, bördig, som damm och sand utan damm och skada . Men om människor kastade pilar från dem, om de var i något bevis på pesten, öppnades dess dörrar för dem . Och om pilarna skadar alla som har blivit slagna och blöder, då är det en konfiskering av auktoritet över varje människa med sin pil, och om deras avsikt är mot öronen och ögonen, så är det en prövning av deras pilar, i som skulden för alla vars hörsel eller syn kommer att försvinna i den . Och om de skadas, samlar de dem och plockar upp dem, sedan byter från Gud, såsom gräshoppor och fågelsorter som sparvar, sticklingar och manna, förstör och pilar på grund av auktoriteten i jihad och liknande, eller försörjning och gåvor för vilka han öppnar sina pengahus och lådor, och när det gäller himmelens närhet tyder det på närhet till Gud, och det är för folket i lydnad och goda gärningar . Kanske indikerar detta distre ssed person som är i nöd, den som ringer, som accepterar hans bön och besvaras, för när man gör en bön med ögat mot himmelens riktning, och kanske detta indikerar närhet och närhet till imamen, världen, fadern, fadern make och herre, och alla som är över dig av en examen, är krediten baserad på bestämningen av varje person i hans vaksamhet och efterfrågan och mer hans sömn, och vad som föll i hans samvete . När det gäller himmelens fall på jorden om han reser kan det också bero på drömmarens auktoritet och huvudet ovanför honom, vare sig en far, make eller herre och liknande, och det kan indikera dess falla på det torra landet, eller folket trampade det med benen efter dess fall medan de var Hamid, och de tog upp. Några av dem är ett tecken på försörjning, fertilitet och pengar, för de är fördelaktiga regn med stor betydelse, och araber kall regn en himmel, för den kommer ner från den ….

…Och den som ser att han har gått ut från havet, han kommer att drabbas av gott från sultanen, och oro och nöd kommer att tas bort från honom ….

…Och den som ser en tacka som går ut ur hennes hus, eller försvinner, blir stulen eller dör, den ska tolkas för sin hustru efter vad han såg ….