…Grön : Den Allsmäktige sa : (på dem kläder Sondos grönsaker och Aestbrq ) AL rättigheter 21 – betyder lycka och bra pengar ( Snblatt och sju grönsaker och andra Iabsat ) Surah Yusuf 46. betyder välstånd kom i en intervju med Abdullah bin Salam till höger i de gröna dörren i en dröm- och dagisgreen ( jag såg som om en stolpe placerades i en grön äng …) – vilket betyder salighet, lycka och gott arbete…
Drömmer om Grön ara
(60 betydelser av drömmar om Grön ara )…En grön äng En grön äng i en dröm förutsäger lycka som ett möte med återförening och ett löfte om att leva tillsammans i en framgångsrik framtid ….
Paddla Om du drömmer om att du paddlar är detta ett dåligt tecken, eftersom du kommer att offra din lycka för att säkra andras komfort . Om du drömde om att du tappade en åra förutsäger detta att du förgäves kommer att försöka lyckas i ditt arbete. Att se en trasig åra i en dröm förutspår att du kommer att vänta på glädje, men de kommer inte att hända ….
…Och den som ser en grön mask, han ska tolka en god kvinna ….
…När det gäller grön vattenmelon tolkas den på sätt, så söt är en fördel ….
…Och den som ser grön vattenmelon under sin säsong äter det bättre än gul vattenmelon, och de unga av det är bättre än de gamla, och det är inte skadligt ….
…Och det sades att visionen om grön sådd på hans tid tolkades med näring och nåd på den platsen, och om det var i hans ägo, var välsignelsen för honom ….
…Om den är grön indikerar den unga människors död eller död ….
…Och den som ser Sathrouana blir grön, så han är god och välsignad ….
Och den som ser att han har klätt honom, gav honom och klädde honom i ära och rider honom monterad, då kommer han att drabba sitt sultanat från honom, och om han är kvalificerad att ta ett jobb, då måste han ta över ….
Och den som såg att ministern gav honom en ära, om han var värd mandatet, han erhöll det, och om inte, då är det bra och inträdet av ministern eller hans motsvarighet kommer att leda till ondska och sorg. om han inte är van ….
Om det finns bevis i visionen som indikerar ära, är döden rädd för honom ….
Den som ser att han säger ära vare Gud, då gläder sig hans bekymmer på ett sätt som inte räknas ….
…När det gäller den gröna spetsen befruktade den året och landet växte på dess stjälk, allvaret av sunnah, för den Allsmäktige sa i berättelsen om Josef, fred vare med honom, ~ Sju gröna spikar och den andra med torr mark . ~…
…När det gäller den gröna basilikan är den känd som bilatranji om dess färg och lukt är bra, då indikerar det att pojken och hans rivning från marken gråter och sorg ….
…Och den som ser sin gröna turban med resten av sina kläder, det indikerar hans övergång från denna värld genom vittnesbörd ….
…När det gäller hästen, den som ser att han är på ett sto med sin sadel och träns på sig medan han går långsamt på den, då kommer han att slå auktoritet och ära så mycket han kan till stoet, och om stoet är mer bestämt, då är det lättnad för dem och glädjen som drabbar honom från auktoritet och man sa att svarthet kommer att vara stark, och om han är blond så är det de och sorg i religionen, och om det är gult så är det sjukdom Han drabbar honom med auktoritet, och om han är bländande är han känd för det. Och den som ser att han rider ett sto och i sin sadel, sele eller knän är en brist, det är en minskning av hans auktoritet och ära, och den som ser att han har en bunden häst, då drabbar han viss ära och ära, och den som ser att han har en häst bunden, han besegrar sin fiende och den som ser att han rider ett sto utan ett träns, det finns inget gott i det i religionen och världen, och den som ser att stoet springer, det här är en ära för honom, och den som ser att han har fallit från ett sto eller någon annan och härstammar från det, då sänks och försämras hans status, och hans nedstigning kan vara om han går tillbaka till honom att han spenderar sina pengar och den som ser det han har kommit ned från sin häst och red. Förutom det förvandlas den från en stat till en annan, och den som ser att han äter köttet från en häst, han kommer att ha ett gott namn och en man bland folket, och den som ser en sadlad häst utan ryttare, de är kvinnor som träffas för en begravning eller ett bröllop, och vem som helst ser att han är en ersättning för en man som är känd för ett sto, då når den här mannen vad han ber om i fråga om skuld eller världen, och om mannen är okänd, då är han ändå en fiende…
Om bevisen på glans och rikedom upprepades i visionen skulle det återgå till auktoritet . Och vad som helst bevis på sorg och ångest som förstärks i det, det har blivit en rädsla för myndighetens myndighet, för det är den största rädslan, och det kan bli död ….
Av uppfattningen att imamen till muslimerna och beordrade honom Lah : nuvarande kontrakt, påverkar det ära och man tidigare i världen och religion . Om hans vårdnadshavare befinner sig längst bort från de muslimska gränserna som sin representant, är han också en ära, ära och auktoritet där det finns förseningar och förseningar lika mycket som efter denna position från säkerhet . Och den som ser att han har kommit in i Imams hus och bosatt sig i det och är lugn, då träder han in i egenskaperna hos hans befallning, och om han ser att imamen gav honom något, drabbas han av stolthet, höjd och auktoritet lika mycket som den gåvan tillskrivs honom i tolkning och essens . Om han ser att han kämpar mot imamen eller en härskare utan honom med ord av vishet och rättfärdighet, kommer han att segra i behov av honom . Om han ser att han skiljer sig från imams dörr : eller dörren till en suppleant bland sina suppleanter, kan hans fiender inte skada honom . Om han ser att han är i en filt med imamen i sin säng, och det inte finns någon jacka mellan dem, är han en lättnad från honom som blev stulen från honom, och hans pengar och vad han besitter som en följd kommer att finnas kvar till imamen i hans liv eller död . Imamen såg att patienten : det är en sjukdom i religionen för honom och hans hjord till hans plats . Om han dör är det korruption i religionen . Och Imam Al-Adl går in på en plats där välsignelse och rättvisa kommer att försvinna . Om han är en orättvis imam, då är han korruption och olyckor . Och om han är van att gå in i det skadar det honom inte . Och den som äter med imamen al-Adl vid sitt bord, han kommer att drabbas av ära och godhet i sin religion och värld så mycket som han får mat, liksom kungen och myndigheten som imamen ….
…Hästarnas namn är hästarna, varav en är hästen, stoet, hästen och fölet, och bland dem finns kaddish, kaj och sten . Den som ser en häst med honom i en dröm indikerar bredden av hans försörjning och sin seger över sina fiender . Om han såg att han åkte på en häst, och han var lämplig för att rida på en häst, fick han ära och pengar, och kanske blev han vän med en man som en häst, och kanske reste han och den resan härrör från perserna . Om en häst var skyddad från sin fiende och om det var en medgift gavs en vacker pojke, och om han var en barzon levde han varken rik eller fattig, och om han var en sten gifte han sig, om han var ensam fru med pengar och avkommor, och originalet är hedrat för icke-renrasiga . Kanske indikerade perserna bostadsbyggnaden . Och meteorerna är förhärligade och triumferar över fienderna för att de är bland änglarnas hästar, och de viktigaste är bekymmer, och den blonda, dolda är kunskap, fromhet och religion, och den som rider en död person får dricka vin för att det är ett av deras namn . Och den som åker båt till någon annan som har nått sin status eller sitt års arbete, speciellt om han är en välkänd båt och är lämplig för sin ryttare . Och stenen är hans fru. Eller applicera på storleken på den andra föreningen . Och om han gick bort när han kom ner, alienerade han henne, gick eller vissnade i händelse av att han kom ner på marken med blod, då är han i äktenskapsbrott med henne . Stenen betecknar pengar och avkastning, och den rivna stenen är en religiös kvinna som är rik på anseende och minne . Och möteskvinnan är känd för skönhet och pengar . Och blondinen av glädje och aktivitet . Och meteorn har en skuld, och den som ser att han cyklade utan sadel eller träns, gifter sig med en kvinna utan ofelbarhet och paradisens örnar och myndighetens sto . Den blonda är ett krig, och den som ser en sadlad häst utan ryttare, de är kvinnor som samlas för en begravning eller ett bröllop . En perser i en dröm är en man eller ett barn till en riddare, en handlare eller en arbetare som har en riddare i sitt arbete och handel . Och stoet är en partner, så den som ser att han har en häst som dog i sitt hem är mannens förstörelse . Om han ser att han är en ryttare på ett sto som lockar en mujahid och går långsamt på honom i kläder som är lämpliga för ridning, slår han ära, makt, auktoritet och ridderlighet bland människor, och fienderna når honom inte dåligt, och om han är en handlare, då är han en pålitlig och han är i ett bekvämt liv . Om han är Adham, är han den största ödet och ära, för han är pengar, auktoritet och förvaltning . Om den är död, är det mer i underhållning och bortryckning, och mer i strider och blodsutgjutelse . Och den som ser att han har sålt sin häst, då lämnar han sitt jobb efter eget val . Och den som ser att han slaktar sin häst och inte vill äta sitt kött, då förstör han sitt försörjning från myndighet . Och den som ser att en okänd sto hoppar in i ett land eller ett hus som inte känner sin ägare, då kommer en ärlig man in på den platsen som har fara i människor lika mycket som stoet . Och den som ser att den okända stoet lämnar sin position lämnar en gammal man med död eller resa . Och den som ser att kavalleriet springer runt runt och också kommer in i ett land eller ett läger, det kommer att bli regn och kraftiga regn som träffar den platsen . Och den som ser att han är en följeslagare till en välkänd man, då kommer han att nå den mannen till vad som krävs av en religiös eller världslig materia, eller att mannen kommer att ha en efterföljare, partner eller efterträdare . Om han är en okänd man är han trots allt en fiende . Och den som ser att en häst har trampat eller gått på den, då isoleras han från sin auktoritet eller sitt arbete, eller så blir han fel och förödmjukad, och folk biter honom med tungan . Och den som åker på en skottkärra, äger den eller köper den och var ensamstående, gifte sig med en ära, välsignad kvinna, om hon hade en medgift, skulle en son träffas från henne . Om mannen är gift eller någon som inte väntar på att gifta sig, slår han en by eller ett gods som kommer att gynna honom i hans försörjning . Och den som ser att hans hjul är dött, stulet eller förlorat, då sker det med sin fru . Och den som ser att hans välsignelse är ett resultat, han kommer att generera sitt försörjningsområde och öka sina pengar . Och den som ser att han dricker tvättbjörnens mjölk, sultanen kommer att föra den närmare sig själv och få gott av honom . Och den som ser sin hästs hår mycket, hans rikedom och hans barn kommer att öka, och om han är härskare kommer hans armé att öka . En eunuk betecknar en tjänare . Och björnen utan boj är en otrogen kvinna, för hon gick hur hon ville . Och posthästen är nära dem som red den i en dröm . Stoets svaghet kan indikera svaghet i prestige ….
Om han ser en domare, sitt honom bredvid honom eller på en hög plats, då är det ära, ära och ära, och kanske visade domarens vision ett argument och konflikt ….
Jaber al-Maghribi al-Tilasan sa att det hänvisar till tio aspekter av ära, ära, vårdnad, barn, stat, ära, pengar, religion, kunskap och mod ….
Och en tjej i en dröm : fertilitet och lättnad, och lätthet efter svårigheter som växer och ökar . Och hederspiken, en bra med gott beröm och gott hopp . Och den som ser som om han har köpt en pojke, de kommer att slå honom . Den som köper en slav, kommer att göra det bra . Om han ser en icke-vuxen slav som om han har förverkligat drömmen, frigörs han . Om han såg att han insåg och lade på honom en vit mantel, gifter han sig med en fri kvinna . Och om han ser som om han har kastat en svart mantel på honom, kommer han att gifta sig med en kvinna . Och den som såg att han hade kastat en lila mantel på honom, han skulle gifta sig med en ära kvinna . Om en ung man ser en sådan vision, visar hans vision att hans son når puberteten . Om en äldste såg henne visade hans visioner hans död . Och om han ser henne som förövaren av en dold synd, kommer han att avslöjas . Och den som ser att han har drabbat ett vuxet barn, han har ära och makt, och hans mor förtjänar det mer i tolkning än sin far, och om en kvinna ser en upprorisk man, är det bra att han kommer till henne enligt hans godhet eller fulhet . Och det sades : Den som hade en ung son och såg att han hade blivit en man, indikerade sin död . Och det sades : Han som var bland pojkarna hade fått ikapp männen, detta indikerar styrka och hjälp . Vissa människor ser att han födde en pojke och hans fru var gravid, för hon födde en slavflicka . Tror att hon föddes på väg, Vtld-pojke, kanske annorlunda, han ser att han föddes som pojke, han är Ghulam, eller tror att han föddes för honom är på väg, om att misslyckanden, säger det dig . Det sägs att andra plats är okej . Och det berättades att en kvinna i Mecka som läste Koranen såg att det fanns basilika runt Kaaba och en Saif med basilika i sina händer på dem, som om hon sa ära till Gud om Kaaba? Hon fick höra : Visste du inte att Abdul Aziz bin Abi Dawood gifte sig ikväll ? Vantbht Om Abdul Aziz ibn Abi Dawood dog ….
Al-Hanat är en kung till vilken kungarna är lydiga, eller en köpman som presiderar över en granne . Eller en tillverkare som följer åtgärden . Den som ser det som om han köpte vete från vete, han frågar statens sultan . Om han ser det som om han sålde det utan att se priset, avstår han i den här världen och tackar Gud den Allsmäktige för hans välsignelser, för allt tackade honom . Och den som ser som om han äger vete och inte rör vid det och inte behöver det, han plågas av ära och ära, för vete är den mest ära mat . Om han såg som om han följde hennes begäran och behövde den eller rörde den, drabbades han av förlust och vanärning, och han blev avskedad även om han var en guvernör och en skillnad mellan honom och hans släktingar, enligt berättelsen om Adam , fred vare med honom . Säljaren av mjöl och korn är, precis som spelt och kvarn, en man som är upptagen med sin själ och sin värld. Om han ser en malande gammal man, hittar han mannen, och hans visioner tyder på att hans försörjning påverkas av hans vän . Om han såg en ung kvarnare skulle han få sitt försörjning med hjälp av sin fiende . Om han ser att han är en kvarnare som har malt mat i den utsträckning han är tillräcklig, så är hans försörjning tillräcklig, då är malningen över tillräcklighet också hans försörjning . Och den som ser sig själv som en malare, han värdesätter sig själv och sin familj ….
När det gäller dhikr : det nämns en man bland människor och hans ära eller hans son . Och ökningen och minskningen av den i det . Och det sades att om han såg honom länge skulle han nå dem . Om han såg två män hade han en son med sin son och en man bland folket med sitt omnämnande och hans ära, och om han ryckte upp honom i handen eller drog en del av det, tog han tillbaka det till sin plats, då dog en son och fick nytta av honom, och hans pengar gick tillbaka till honom . Och hans upphörande tills det är tydligt från honom är ett bevis på hans död eller hans sons död, för hans minne avbryts av hans död . Och hans uppståndelse är farfars styrka, hans rörelse och aktivitet och bredden i hans världsliga liv . Kanske avbrottet för hans omnämnande, avbrottet för hans namn och hans omnämnande av det landet eller orten . Och det är då bevis på säkerhet och godhet avbryts, och det finns inga bevis för döden med det . Och hanen om den är reducerad, ökad, ben eller liten, efter att den har en lem, är den allmänna tolkningen av den hos barn och avkomma . Och om den skilde sig åt, hade den många eller få människor, den allmänna tolkningen av den är till dess ära och nämner det bland folket, så mycket som det, för dess folk sprider sitt omnämnande . Och hanens svaghet, bevis på barnets sjukdom eller övervakning av jaah . Om han ser som om han suger en man eller ett djur, lever sugaren genom att nämna den manliga ägaren och hans namn, och om han ser att han är en hermafrodit, är hans religion god ….
När det gäller korsfästelsen är det en ära, stolthet och rykte för att Qatada såg att i sömnen, och en fas kom till honom, och sedan hände det honom efter denna ära och ära ….
Om en av stjärnorna är större än den andra . När det gäller stjärnornas fall till jorden eller i havet, eller deras brinnande eld eller fåglarnas fångst, är detta en indikation på död som inträffar bland människor, eller dödades beroende på antalet människor och få, och detta kan hända i ett kön utan kön, om de fallna kön är kända från planeterna och från stjärnorna i hans knä, eller om han vaktade det på himlen eller vred det i luften , om han var värd sultanen skulle han få det, och han var en härskare över folket, en domare eller en mufti . Och om det var lägre än så skulle han kanske överväga astrologi . När det gäller att falla på honom eller på hans huvud, om han var sjuk dog han . Och om han ljög för astrologers skulder, eller om han var slav på kontor, föll hans stjärnor och han blev ombedd för vad han var skyldig . På samma sätt, om han såg sin kropp skulle han återvända till stjärnor . Eller hans huvud, och om stjärnorna var astrologer för honom över folket, nådde de honom och samlades åt honom, och om han också plockade dem från marken eller från himlen, skulle de närma sig dem från honom . Och om stjärnan faller på den som är frånvarande kommer han att ge honom det, och om han faller på en gravid kvinna, kommer hon att föda en pojke som heter hedersfull, såvida det inte kommer från tillfälliga stjärnor som döttrar till en kistan, poeterna och blomman, så att mästaren är en slav enligt nämnandet av stjärnan, dess skönhet och essens . Det kan indikera den gravida kvinnans död, om det bekräftas av ett vittne med honom som vittnar om döden . När det gäller att se planeterna under dagen är detta bevis på skandaler och förtal, allvarliga olyckor, olyckor och olyckor . Och i enlighet med visionens omfattning, dess allmänna och specificitet och överflödet av stjärnor och deras blekning, nämnde Al-Nabigha Al- Dhubiani en krigsdag : Dess stjärnor och solen stiger … inte heller ljuset är ljust inte heller är mörkret mörker. Al Sarr . Om det inte har ljus är det en olycka som förenar de ädlaste bland folket . Om han ser att han följer stjärnorna, är han i religionen Guds budbärare, fred vare med honom och hans följeslagare och sanningen . Om han ser att han stjäl en stjärna från himlen, stjäl han något farligt från kungen och söker en hedervärd man . Och den som ser att han har blivit en stjärna, han kommer att drabbas av ära och prestige . Och den som såg att han hade tagit en planet, han skulle få en stor ära son . Om han såg att han räckte ut handen mot himlen och tog stjärnorna, skulle han uppnå auktoritet och ära ….
Jaber al-Maghribi sa att den som såg att han steg upp ytan på vilken det anges indikerar ära och uppnådde en rankning och ära i denna ära ….
…Och den som ser att en kung gav honom en flagga som militären träffas på, då kommer han att uppnå sin ära och ära, särskilt om flaggan är vit eller grön, och om den faller från hans hand, försvinner den från hans status och ära , och den gula flaggan indikerar sjukdom, och den svarta flaggan är prisvärt för domare och predikanter och för en av kalifens släktingar, och andra ogillar ….
…Sällsynt, sa några av uttryckarna, jag var slöjan och såg på de hedervärdigheterna i helgedomen i Alexandria, så jag såg som om jag var på en kryddig strand på en klippstrand, så jag föll under den, så jag stod upp efter vi föll alla och ville gå upp från klippan. Mitt brevpapper är bara med en sadel av guld, en brokad och en brokad och fjädrar och ära, så jag klädde mig i ära och red den hästen, och om jag är mitt bland många människor ) går de medan jag är mitt i dem, så lite har gått, och det hände mellan mig och ställföreträdaren för det ädla sultanatet, två saker och han blev förvirrad och störd av att säga och han ville göra stora saker, Gud kunde inte göra det och jag såg att det var en skräck, och det var al-Zakibas uttryck och jag var på det. Efter detta fall en kort stund senare kom någon som berättade om ankomsten av den mannen som jag såg drog med min hand från klippan med ögonen med en hedervärd tradition att i stället delegera det ärade sultanatets åtal till ovannämnda gap. av vad som hände mellan mig och honom, så jag tycktes möta honom, och om jag är pers och jag använde det på det sätt som jag såg, så satte jag upp ära och böjde tack till Gud den Allsmäktige, och en lektion följde mig i hans uttryck, och jag red på hästen, och skapelsen följde som jag såg, så var beröm och tacksamhet till Gud, och jag nämnde det för att visa mig Guds välsignelse ….