Honung är i en dröm pengar från halal arv, eller pengar från byte eller företag . Honung för religionens folk är religionens sötma, Koranens recitation och rättfärdighetens gärningar, och för folket i denna värld är det en bytesskada utan trötthet . Honung är lite försörjning från ett ansikte som är trött . Om han såg att himlen regnade älskling, indikerar han Saladin . Kanske visar honung sötma hos en kvinna eller en man, som den kom i hadithen : tills du smakar hans honung och han smakar din. Kanske honung indikerar oro, klagomål, avund och att skydda mot avundsjuka, för honung samlar in flugor, getingar och myror . Honung filtrerad med eld som släpptes efter svårigheter, föddes efter slutet av hans månader och en fru efter slutet av hennes iddat, och pengar som kan blåsas upp med zakat, kunskap som sparas från kätteri och misstankar, och vägledning som inte är ändå missriktad . Ren honung är pengar . Och det sades : Det är pengar i trötthet . Honung är ett botemedel mot sjukdom . Och det sades : Att äta honung indikerar att en älskad kramar och kysser . Och den som äter bröd med honung, han kommer att tjäna pengar på bytet ….

…Shahd och älskling : pengar från ett lagligt arv eller pengar från ett byte eller företag . Och den som ser som om det finns ett vittne i hans händer, indikerar att han har en hedervärd kunskap, och om han ser det som om han matar det till människor, reciterar han Koranen bland människor med en bra ton . Honung för religionens människor är troens sötma, Koranens recitation och rättfärdighetshandlingar . Och för folket i denna värld en bytesskada utan trötthet . Snarare sa vi att honung indikerar Koranen eftersom Gud den Allsmäktige beskrev hans ord som helande . Det berättades på myndighet av Ibn Sirin att han sa : Vittnet har mycket försörjning som dess ägare kan få utan att bli trött, eftersom Naw inte rörde honom . Honung är lite försörjning från ett ansikte som är trött . Om han såg som om himlen hade regnat av honung, indikerade han Saladin och den allmänna välsignelsen, och om han såg som om han åt Shahd med honung ovanpå den, hatade några av uttrycken honom tills han förklarade det av äktenskap med modern . Vi lärde oss att en man kom till profeten, må Guds böner och fred vara över honom och sa : Jag såg en baldakin från vilken smör och honung ströts ut och människor slickar på den, så den är för mycket av den och är oberoende . Abu Bakr sa : Låt mig passera den, men det är Koranen, dess sötma och dess sötma, och folk tar den . Och det berättades att profeten, må Guds böner och fred vara över honom, sade : Jag såg som om jag befann mig i en kupol av järn, och när honung kom ner från himlen skulle mannen slicka en slicka och två slicka, och mannen slickade mer än så . Några av dem känner . Abu Bakr, må Gud vara nöjd med honom, sa : Låt mig korsa det, o Guds budbärare . Han sa : Du och det. Han sa : När det gäller järnkupolen är det islam. När det gäller honungen som kommer ner från himlen är det Koranen. När det gäller den som slickar en slicka och två slickar, den som lär sig suran och de två suraherna . När det gäller dem som känner det, de som samlar det, profeten, må Gud välsigna honom och ge honom frid, sade: ~Du har rätt .~ Och det berättades att Abdullah bin Omar sa : O Guds budbärare, jag såg som om dessa två fingrar droppade av honung och deras lockar var böjda . Guds budbärare, må Gud välsigna honom och ge honom frid, sa : Du läser de två böckerna . Och han såg en man som om han doppade bröd i honung och åt det, så han blev en älskare av kunskap och visdom, så han fick nytta av det och ökade sina pengar, för honung visade att han hade god kunskap och brödet var på hans vänster ….

…Och han berättade att Abdullah sa, o Guds budbärare, jag såg i en dröm att detta finger droppade fett och detta droppade av honung, och jag slickade dem. Så Guds budbärare, må Gud välsigna honom och ge honom frid, sa : Du läser de två böckerna . Honung för religionens folk är Koranens sötma och recitation och rättfärdighetens handlingar, och för folket i denna värld är en skada på skador utan trötthet. Snarare sa vi att honung indikerar Koranen eftersom Gud den Allsmäktige beskrev dem båda som helande, så han sa i bin: ”En dryck i olika färger kommer ut ur deras magar där det finns ett botemedel mot människor. ” Och han sa i Koranen: ” Åh, du. Människor har kommit till dig en predikan från din Herre och ett botemedel mot det som finns i brösten ~, versen ….

…Och han berättade att profeten, må Guds böner och fred vara över honom, sa : Jag såg som om jag befann mig i en järnkupol, och om honung kom från himlen, slickade mannen och slickade och mannen slickade mer än så, och några av dem kände det . Abu Bakr, må Gud vara nöjd med honom, sa : Låt mig korsa det, o Guds budbärare, och han sa : Du är från det . Han sa : När det gäller järnkupolen är det islam, och när det gäller honung som kommer ner från himlen är det Koranen. När det gäller den som slickade och slickade, den som lär sig suran och de två suraherna, och de som känner det, de som samlar in den . Guds budbärare, må Gud välsigna honom och ge honom frid, sa : Du har rätt, Abu Bakr ….

…Älskling Om du drömde att du såg älskling kommer du att ha betydande rikedom . Om du ser filtrerad honung betyder det rikedom och underlättande, men en inre tendens att uppfylla dina önskningar olagligt kommer att följa med ditt liv . Om du drömde om att äta honung förutsäger detta att du kommer att uppnå rikedom och kärlek . För älskare betyder den här drömmen en rusning till äktenskapliga nöjen ….

…Al-Kirmani sa: Den som såg att han åt honung, samlade in den eller förde den till honom, då skulle han drabbas av pengar, byte och glädje, och om han var en befriad slav och om han var sjuk blev han botad, och älskling kan indikera rättfärdighetens ord och söka Koranen och kunskap på ett bra sätt, och kanske indikerar det äktenskap och äktenskap ….

Om han ser att han ber och äter honung, kommer hans fru att komma medan han fastar

…Och den som ser att han slickar honung ur en skål, då gifter han sig med en kvinna. När det gäller sötma översätts det till gott och fördelaktigt, och sockerets sötma är större än honungens sötma ….

…Abu Saeed, predikanten, berättade för oss att en man kom till Guds budbärare, må Gud välsigna honom och ge honom frid . Han sa : Jag såg en baldakin i en dröm som rensar ghee och honung medan människor slickar på den, så den är för mycket av den och är oberoende . Abu Bakr, må Gud vara nöjd med honom, sa : O Messenger, låt mig korsa den . Han sa : Du är från det . Abu Bakr sa : Det är snarare Koranen och dess sötma reciteras, och folk tar den ….

Död tvättar han sig själv, eftersom det är ett bevis på att hans problem går ut och att deras pengar ökar

Det är en välsignelse och ett byte, och vittnet är stort när det gäller att få det önskade ….

…Sällan kom en man till Ibn Sirin och sa att jag såg honung från mjölk som togs tills den sattes, sedan togs en annan honung in, och han lade den i den, sprida den och hällde skum på den, så jag gjorde mig och mina vänner äter av det skummet, vände sedan huvudet på en kamel och fick oss att äta av det också. Ibn Sirin sa: Det är eländigt vad jag såg för dig och dina följeslagare. När det gäller den som hällde i det, expandera det, vad som inte kom in i något instinkt, och när det gäller dig att äta dess frustration, är det borta, och du har inte nytta av det för den Allsmäktige säger. När det gäller smöret blir det torrt. När det gäller kamelen är det en beduin och dess huvud tolkas av arabernas chef, och han är befälhavaren för den trogna Omar bin Abdul Aziz, och du ångrade honom, och honung är något du pryder med dina ord ….

…Och den som ser att han äter smör eller smör, då blir han bördig, eller en ökning av sina pengar, och torkfett i tolkning är bättre än fårfett och den som ser att han äter mjukost, då får han vinst från sin handel eller arbete , och den som ser att han äter honung eller samlar in den i sitt hem eller dricker den med vatten, då får han pengar. Och om han är en frigjord slav eller en sjuk person som har botats av Gud, och kanske honung anger ord från rättfärdighet och begäran från Koranen och kunskap, eller äktenskap och äktenskap, och om han ser att han slickar honung från en tallrik eller söt i en tallrik, gifter han sig med en kvinna och den som ser att han äter socker, då är det bra och bra. Till det han säger mycket om honom, och den som ser att han dricker vin utan någon som är i tvist med honom, då slår han förbjudna pengar i proportion till vad han drack av det, och det sägs att han kommer att drabbas av stor synd, och den som ser att han dricker vin eller något annat som blir berusande, då är han förbjuden pengar utan alkohol, och det som inte är från det som inte är berusat är tillåtna pengar i det Han lurade och den som ser att han är full av alkohol , då kommer han att slå förbjudna pengar, och från dessa faller de till makten, och om han är berusad utan en drink, kommer han att drabbas av svår sorg och om patienten ser att han är full, då hans död, och den som ser att han dricker vin med ett folk som ger dem koppen, detta indikerar fiendskap mellan dem och konflikter. Och den som ser att han kämpar med koppen, då indikerar han ondska och stridigheter, och den som t det är, han drack en dricka och blev rädd för det, för saken där han befinner sig har nått sitt slut och det sägs att hans liv har tagit slut. Om några kvarstår av hans liv, mängden av det är och den som ser att han pressar vin, tjänar han myndigheten och arbetar på händerna på benen, och om patienten ser att han fick en kopp vin eller annat och dricker det till slutet är det dödens kopp…

…Tolkning av Abu Bakr Al-Siddiq på Ibn Abbas myndighet, må Gud vara nöjd med dem – att en man kom till Guds budbärare, må Gud välsigna honom och ge honom frid och sa : Jag såg ikväll i en dröm en baldakin som läcker ut smör och honung, så jag ser människor krympa från det, så klumpiga och oberoende, och om en anledning går från jorden till himlen, tog jag den och tog den. en man efter att du faktiskt sedan tagits av en annan man faktiskt sedan tagit av en annan man Vangta honom kom då till honom faktiskt Abu Bakr sa : O Guds budbärare , fadern till dig och Gud låt mig Vloabrnha Allahs budbärare vara med honom : ( Aarabha ) Abu Bakr sa : Kapellet Fezlh Islam När det gäller den som rengörs från ghee och honung, är Koranen söt och mjuk, och vad det är som folk är ovilliga att göra är det den som är tillräckligt förberedd för Koranen och är oberoende. Sedan tar en annan man den och skär av den, når den och höjer den. Åh Guds budbärare sa till mig min far, har du fel eller fel? Allahs sändebud frid vare med honom ( jag var en del och saknade några ) sa : Jag svär till O Guds budbärare säg mig vad som var fel? Han sa : ( Dela inte .)…

…Lahl : Hans vision indikerar förvärv av ledarskap och skada på nytta . Bin indikerar folket i öknen och folket av hårt arbete och strävan efter att tjäna, innehav, insamling och komposition . Och vad bevisades av forskare, jurister och klassificeringsägare, för honung är ett botemedel, och bin har inspirerat det och inspirerat dess tillverkning och förstått det i sin kunskap . Kanske indikerade det soldaterna och soldaterna, för det har en prins och ledare, och det är en slända, och det finns djur och mulor i den, och det sägs att ett bi är en man som är en fruktbar frukt med stor fara, så den som slår en grupp bin, eller tar dem eller slår från magen, de kommer att fånga byte och pengar utan förråd eller trötthet . Och om en kung ser att han tar plats för bin, så fördelar han en stad som är full av döda och inkomsterna är tillåtna . Om han går in i dess kärna, gynnar han kora kungen och får den. Om han extraherade honung från den och lämnade inget åt bina, lurar han dem och tar deras pengar . Om han kommer ihop med honom och hans sting, samarbetar de och skadar honom, och om han dödar henne, utesluter han dem från den regionen ….

…Kräkningar : bevisen för omvändelse är trevliga . Om han inte kan och hatar sin smak, då ogillar han honom, och om han kräks medan han fastar och sedan ägnar sig åt det, har han en skuld som han kan betala och inte kompensera för det, då syndar han i det . Om han dricker mjölk och kastar mjölk och honung, är det ånger. Om han sväljer pärlor och kastar honung, lär han sig tolkningen av Koranen, och om han kastar upp mjölk, avfärdar han från islam . Om han kräkar mat ger han en person något . Om han återvänder i sin kräkning, återvänder han i sin gåva . Om han drack alkohol och inte blev berusad och kräkade, tog han förbjudna pengar och returnerade dem sedan . Om han blir full och kräks är han en eländig man som spenderar lite på sin familj och han ångrar att han spenderar det . Om han ser hans tarmar komma ut ur honom indikerar detta hans barns död . Och det sades att om han såg en hicka och kräkningar med en hicka, indikerar detta hans död . Och det sades att den som såg att han kräkade mycket blod i god färg indikerar att han kommer att få en nyfödd . Om blodet rann in i en skål levde pojken . Om det driver på marken kommer pojken att dö snabbt . Denna syn på de fattiga har pengar och mycket kung, och denna vision är anklaglig för alla som vill lura en person, för hans sak avslöjas ….

…Det är i en dröm fruktbar och rik för dem som köpte den med fara . Och den som extraherade honung från Al-Quarah skulle få tillåtna pengar . Och om han tog honung och inte lämnade något åt ​​bina, så är det en skam för folket . Och soldatens bin är bevis på en rivalitet . Den som dödar bin kommer att besegra en fiende, och dödandet av bin berömmer inte bönderna, för deras försörjning är från honom . Och bin anger forskarna och det hårda arbetet och samlingen . Och bin är en människa som en farlig dryck. En stor välsignelse är en fördel för dem som följer honom . Och om en kung ser att bina samlades på honom och stakade honom, då är de ett folk som samarbetar och skada kommer att drabba honom, och om han dödar bina, förnekar han dem . Och att se bin indikerar att man får ledarskap och skadar nytta . Och bin indikerar islams armé, precis som gräshoppor indikerar de otrognas arméer, såväl som getingar, och bin kan hänvisa till dem som upptäcker och ser . Se även Flugor ….

…Och det sägs att den som såg att han åt honung och honung, några av uttryckarna hatade det tills de tolkade det med moderns äktenskap ….

…Det är i en dröm fruktbar och rik för dem som köpte den med fara . Och den som extraherade honung från Al-Quarah skulle få tillåtna pengar . Och om han tog honung och inte lämnade något åt ​​bina, så är det en skam för folket . Och soldatens bin är bevis på en rivalitet . Den som dödar bin kommer att besegra en fiende, och dödandet av bin berömmer inte bönderna, för deras försörjning är från honom . Och bin anger forskarna och det hårda arbetet och samlingen . Och bin är en människa som en farlig dryck. En stor välsignelse är en fördel för dem som följer honom . Och om en kung ser att bina samlades på honom och stakade honom, då är de ett folk som samarbetar och skada kommer att drabba honom, och om han dödar bina, förnekar han dem . Och att se bin indikerar att man får ledarskap och skadar nytta . Och bin indikerar islams armé, precis som gräshoppor indikerar de otrognas arméer, såväl som getingar, och bin kan hänvisa till dem som upptäcker och ser . Se även Flugor ….

…Det är i en dröm på olika ansikten, eftersom vitt bröd indikerar bra försörjning och välbefinnande . Och svartbröd indikerar nöd i att leva, och det sades : Varje limpa indikerar ett pengaravtal, som antingen är tusen, hundra eller tio beroende på searens status och vad som är lämpligt för honom . Och bittert bröd är ett bittert bröd . Sött bröd är dyrare om det är som honung eller socker . Och den som äter bröd med avföring, han äter honung med sitt vax . Det finaste brödet är den mogna ugnen . Det är vägledande för islam, för det är religionens pelare, själens styrka och själens liv, och det kan hänvisa till livet och pengarna som är själens styrka . Brödet kan indikera skam och frågan, och kanske barnbarnsmor som Saladin är med och kvinnans bevarande, och brödet som renas från det indikerar rent levande, ren kunskap och den vackra vita kvinnan . Den som ser att han skiljer bröd mellan människor eller de svaga och han är en kunskapsstudent, då kommer han att få kunskap vad han behöver, och om han är en predikant är det hans predikande och bud, såvida inte de människor som tog hans välgörenhet från honom är över honom, och kärlek är folkets smuts . Och den som ser en död person ger honom bröd, för det är pengar eller försörjning som kommer till honom från någon annans hand . Och den som ser bröd på molnen, på taken eller på toppen av palmerna, han kokar, och så är all försäljning och mat . Om det ses som om det trampas på marken, är det ett stort välstånd som leder till eländighet . Den som ser en död tar ett bröd åt sig, eller om han ser honom falla ner från det i en eld eller i det fria eller i tjära, och han är ledig, då är han en kätteri som han kallas till, och en frestelse som människor hamnar i, så limpen är hans skuld, och om han hade en sjuk kvinna, dog hon, och om hon var svag i skuld är hon fördärvad . Och den som ser att han bakar bröd så försöker han begära pension för att begära permanent förmån. Om bröd snabbt når en stat och får pengar i handen . Och ditt ordspråk är en fruktbarhet, välsignelse och försörjning, och andra har sökt det . Och om han såg många bröd utan att äta dem, skulle han hitta våra bröder . Om han har en kornbröd, så är det en motvillig försörjning, och om han ser en knaprig limpa, tappar han sitt försörjning, och om han får en bit bröd och han äter det, indikerar detta att hans liv är ute och hans liv har gått ut. Om han tar en bit, är en man girig . Och Largif för ensam fru . En ren, mogen limpa av sultanen är hans rättvisa och rättvisa, och tillverkaren har råd för att göra den . Majsbröd och kikärter är täta och dyra . Och om han såg bröd på soporna är det billigt . Och en bred limpa är ett brett bröd och ett långt liv . Och bröd indikerar sorglös borta . Och kornbröd för dem som inte har för vana att äta det är smalt och dyrt, eftersom det äts till höga priser . Och hett bröd är hyckleri och försörjning i sin misstanke, eftersom elden förblir i den . Och den som ser ett bröd hänga i hans panna, det är hans fattigdom och hans behov . Och brödet som är täckt med kläder är mycket pengar, vilket inte gynnar ägaren och inte betalar zakat för det . Bagelbröd är smalt i pensionen eftersom det bara bakas av de behövande . Och den som ser som om han äter bröd utan att äta, han kommer att bli ensam och dö ensam . Och bröd som inte tillagas indikerar hög feber . Och det pratsamma brödet för de fattiga är sjuka och saknade det de hoppades på : Det sades : Det indikerar pojken . Att äta fluffigt bröd är en försörjning och man sa : Delikatessen med bröd är kortlivad eller liten vinst . Och den som ser att han har två marker i handen, han äter av detta och av detta, då går han med de två systrarna . Och limpen vann mycket . Kakor och skorpor är hälsosamma för kroppen . Ruttna bröd är billigare, och om det har vingar, kokar det . Och brustet bröd, fertilitet, bredd och en behaglig vinst . Och limpa till sin fru eller son eller om en helhet eller dirham . Och den torra delen av brödet indikerar behovet av fostret . Kakan är en resa, och dess inträde till en som inte kan äta den är ett tecken på oro, bitter och nöd . Och ömheten är en resa, och det kan tyda på att det är svårt, och mjukheten i det är ära och allt är ont . Och ruttet bröd är korruption i religionen, ett frånfall från islam och en korruption av hustrus tillstånd . De olika fragmenten indikerar vinster från välgörenhet eller hyckleri . Och brödmassan är användbar kunskap och uppriktighet i tal och handling . Skalningarna är hyckleri, smicker och hyckleri ….

…Kan du lära dig drömmarnas uttryck? Eller är det gåva Gud ger den till vem Han vill av dyrkan , vilket är vanligt bland en stor sektor av gränsövergångar i drömmar , och människor ? Är det en vetenskap som kan förvärvas och läras och sedan utvecklas i den – enligt dess talanger – eller fortsätter den på en nivå i den som ett resultat av dess förmågor , som inte kan överträffas? Är det en miraisah som dess ägare avskärs med , eller är det spekulation och antagande , och antagandet missar och drabbar? Det är tydligt för dem som läser den här boken , författaren tenderar att vara medveten om uttrycket på höjden och utpekade Gud av några av profeterna, fred vare med dem Kyousef, Abraham, Jacob och Mohammed, och utmärkta när många av följeslagarna ärafulla Abu Bakr, Omar och Aisha och andra, men detta är inte vetenskap Farasa är född med sin ägare, inte bara marijuana, och om visionens korsning är en av ägarna av dessa två typer är bättre och hans åsikt är mer korrekt, men detta får oss inte att stänga dörren för att lära ut visionen förutom dessa två typer ! Ja , det uttrycker visionen om dörrfysiognomin eller inspirationen till svartsjuka, men jag har en enkel fråga här : Vem klassificeras som av dessa två typer av icke- apostlar av icke förfäder, följeslagare och anhängare av de hyllade? Vem som måste ge andra denna rätt är apostlarna – fred vare med dem . ? Kanske bland dem var Muhammad, må Guds böner och fred vara över honom, när han vittnade för några av sina kamrater om deras överlägsenhet inom vissa vetenskaper och kunskaper. Därför vittnade han för Abu Bakr, må Gud vara nöjd med honom, att utmärka sig i denna aspekt, till Omar i aspekten av inspiration och till Ibn Abbas i vetenskapen om tolkning och så vidare, det finns många frågor, men Budbäraren , fred vare med honom och fred vare med honom, må Gud förhärligas och prisas, sade: ” Vad som sägs om infall (3) att det inte är annat än en uppenbarelse antyder (4)”. Från denna punkt analyserar vi frågan för att hitta svaret genom vår förståelse av texterna, och Bastaradhana-berättelser mottagna för seniorkorsningar, vad hittar vi? Vi finner att denna gudomliga vetenskap beviljar sitt ursprung, men det kan läras och läras genom att studera hur man kan uttrycka det när de ställde upp , av apostlarna och de rättfärdiga, eller utmärkta sig i det som följde efter dem, som såg honom från folket i denna vetenskap . Det tilldelar denna synvinkel, framväxten av många kamrater på denna sida och lär honom i händerna på Allahs budbärare, fred vare med honom . Låt oss titta på Abu Bakrs ord , Profetens fred vare med honom vid ett tillfälle när den skärs av profetens vision, som är : Ibn Shihab sa : såg profetens fred vara över honom en vision Vqsa till Abu Bakr sa : ~ O Abu Bakr, jag såg Kanye förhindra dig och jag examinerar Vsbaktk Bmrqatin och en halv ~ , sa han : O Allahs budbärare, må Allah Iqdk till hans nåd och förlåtelse, och jag lever efter dig två och ett halvt år, nämnt av Suyuti i stort och tillskrivs Ibn Saads fastigheter ‘1’). Här finner vi att profeten är fred över honom. Biskuter Abu Bakrs uttryck som om han gav honom hälsointyg för detta uttryck . . Vi hittar i en annan position en annan vision säger, som är : frid vare med honom, sade honom : ~ Jag såg om jag kom massa förbi Vagamtha i min mun och jag hittade kärnan Aztna Vlfeztha , tog sedan en annan Vagamtha där kärnan Vlfeztha hittade och tog sedan en tredje Vagamtha och hittade kärnan i Vlfeztha ~ , Så Abu Bakr sa : Låt mig korsa den. Han sa : Han sa : ~ Korsa den .~ Han sa : Det är din armé som du skickades för att hälsa och vinna, och de kommer att kasta en man, och han kommer att söka dem i din plikt, och han kommer att anropa dem . Han sa, ~ Likaså sade kungen .~ Berättat av Ahmad i Musnadah, här märkte han att budbäraren, må Guds böner och fred vara över honom, när han blev bett om Menna Abu Bakr att korsa den, inte smickrade sanningen och hade det inte varit för hans kunskap om Abu Bakrs uppfinningsrikedom, han skulle inte ha gått med på en trumma, och han märkte här att den ädla budbäraren sa detta . Dags till Abu Bakr : ~ King sade också ~ , ge honom ett högt vittnesbörd om hans ords hälsa . Någon om du kanske säger : att Abu Bakr, som inspirerade den här vetenskapen, inte har något utrymme för fel med honom, och svarar på denna synvinkel mot Abu Bakr och såg honom här, syndare i ett annat ämne, och detta bevisar att detta vetenskapen lär sig, kan hon lyckas lära sig om han misslyckas och kan göra misstag . Se denna andra position . Ibn Abbas, må Allah vara nöjd med att det hände att en man kom till Allahs budbärare, var med honom, sade : ~ Jag såg ikväll i en drömskydd ~ 1` Tnnzv `2` ghee, älskling, och jag ser människor Atkvvon inklusive ‘3’ Valmcetkther och oberoende, och om Orsak ( 4 ‘ ) Han gick från jorden till himlen, och jag såg att du tog pengarna, då togs en man faktiskt efter dig, en annan man togs faktiskt av honom, sedan togs en annan man av honom och han avskärde honom och sedan nådde han honom . Abu Bakr sa : O Guds budbärare, min far du och Gud lät mig Flaabrnha sa till honom, Allahs budbärare : ~ Oabbarha ~ , och i nya vinster ~ genom ~ Abu Bakr sade : The canopy islam är . som för att Antef av honung och ghee, det Koranen Hlaute Tntef Valmcetkther från Koranen och framtiden . den anledningen ansluter från himlen till jorden, den rätt som du det tar honom Vialik Gud, tar sedan av en man Viallo honom, sedan tar honom en annan man Viallo honom, sedan tar honom en ma n ska avskäras av honom, och sedan ansluter honom Viallo honom . han sa till mig, o Allahs budbärare, min far du, jag blev skjuten eller missade jag ? och han sa att profeten var med honom : ~ Jag var en del och saknade några? Abu Bakr sa : Av Gud, o Guds budbärare, sa du till mig vad jag gjorde fel? Han sa :~ Svär inte , ~kom överens om . Crown med denna moderna lång paus som är : att Abu Bakr här var inte ont i några av hans ord och därmed svara på en man som säger : att Abu Bakr, som uttrycker syn eller urskiljning och inspiration finns det inget utrymme för berättelsen av uttrycksmartyrskapet har jag lärt mig visionen . Han som var med honom före profetskapet nämnde inte uttrycksvisionerna från dem . Snarare, enligt min åsikt är de utexaminerade från skolan för nationens lärare, som brukade fråga dem när de såg dem, och han sa ofta till dem när han gick förbi oss : ~ Den som av er såg en syn .~ Som i Sahih Muslim ‘2’ , och folket sa vetenskap : att fördelarna med detta samtal : induktion medveten om visionen, och frågan om tolkningen, och profetens fred är över honom för att lära dem tolkningen av visioner och dygder. , och inkluderade det från nyheterna om det osynliga, detta är som du dagligen ser från profetlektionerna fred över honom på följeslagarnas öron , där inte bara undervisar utan lär och dialog och förklarar för och utvecklas , och Hola som utmärkta i uttrycket för visioner om dem är Kaltlamiv i händerna på sin lärare, av vilka några utmärkta sig i vetenskapen om tolkning, och andra utmärkte sig i rättspraxis, en del av dem utmärkte sig i vetenskapen om arv, och några av dem utmärkte sig i modern vetenskap, är det inte konstigt att det finns en del av dem utmärkte i vetenskapen om uttrycket . och om vi accepterar detta . teoretiskt inlärningsteori, som liksom kan ha goda kunskaper i vår tid en del forskare i vetenskapen om uttryck och kan dessa för att studera denna konst för andra, och denna uppfattning kan vara främmande för vissa i denna vetenskap speciella men kanske Thrjhm av denna vetenskap är mer som inspiration och fysiognomi som om det är en imitation av apostlarna och fann förlägenhet från denna sida , och ur författarens synvinkel att denna åsikt är mindre och tvingar andra att göra det som inte är nödvändigt. Detta sägs till dem som bryter mot dem som försöker fråga om visioner och lära sig uttrycket. Al-Nawawi sade och kommenterade hadithen av Samarah bin Jundub : Om profeten bad på morgonen, kom han till dem med sitt ansikte och sa, ~ Har någon sett Har du en vision igår? ~ Detta inkluderar önskvärdheten att fråga om visionen och ta initiativ till att tolka den och påskynda den i början av dagen, och den inkluderar tillåtelsen att tala om kunskap och tolkning av visionen och liknande . Imam Ibn al- Saadi sa ( 2/442 ) och kommenterade den vers som Allah ger Yusuf-tolkningskonversationer : att där ursprungligen ett uttryck för syn, vetenskapen om uttrycksvetenskapligt uppdrag som Gud ger det till vem Han vill av sina slavar och att mänsklig vetenskap kommer att belönas vid instruktion och lärande . Och därför bevisade det att Umar ibn al- Khattab frågade Umays flicknamn Ktamip för Taperalraaa som Tahdheeb Ibn Hajar (12 \ 399 ). Enligt Ibn Sa’d i klasserna (7 \ 124 ): Saeed bin Musayyib skulle uttrycka folks vision , och han tog den från flickan Abu Bakr namn och tog namnen på sin far och tog honom Abu Bakran Waller Sol Karim fred vare med honom . Ibn Abd al – Barr som i bagageutrymmet ( 1/313 ) Kommentar till intervjun Samra också : Denna hadeeth indikerar att för att hedra vetenskapens vision och dygder ; Eftersom han, må Guds böner och fred vara över honom, bara frågade om att hon skulle berätta för honom och ge det vidare . Och så att kamraterna vet hur man talar om dess tolkning, och Sheikh Muhammad Ibn Abd al-Wahhab sa, som i samlingen av sina böcker ( 5/130 ), är uttrycksvetenskapen en sann vetenskap som Gud välsignar med vilken han testamente från tillbedjan . Han också sade (5 \ 143 ): Revelation är en sann kunskap om Gud nämns i Koranen, och det sades : inte återspeglar visionen endast är en av de lärda Ptooelha, eftersom det är uppenbarelsen av sektionerna . Har varnat Shatibi barmhärtighet mot Gud i godkännanden (2 \ 415): att det inte finns någon fördel och slöja ge det Alnaa fred över honom bara som undantagen, men har fått sin nation modell, detta lär Extrapolation, och att det gav uppenbarelsen till honom, och hans nation fick en vision God . Ibn Hajar sa : uppmanar visionen om vetenskapsutbildning och dess uttryck till vänster och utelämnande av frågan och förbannelsen på grund av vad examen inkluderar tillgång till några av de osynliga och hemligheterna i objekten . E hans ord . Så om eleven har verktygen för denna kunskap om kunskapen om Koranen, Sunnah, behärskning av det arabiska språket, ordspråken och protokollen för denna kunskap, vad hindrar honom från att lära sig uttrycket och sedan uttrycka det? Jag tror att detta är en legitim rättighet, och kunskapen är bred och inte omgiven av den, men min ståndpunkt måste vara en student som är bra på denna kunskap och är bra på att exportera den till andra som är begåvade av Gud för att förenkla information och underlätta den för mottagarna. Vi får inte öppna vägen för allmänheten som inte har verktygen för denna konst från de som löser för sig själva och är berövade. Baserat på en flyktig dröm . Här är några enkla absurda sinnen hos några av dem : Några Palestina har innergården i den stora moskén som väntar på Akhosv-armén, som kommer att komma till Guds hus och rensa från Tdnashm och tappade plan och tillbringade recept baserat på drömmar och så går listan på Kommer jag att undra att vår nation har blivit en nation av drömmar? Till och med tillbedjan ingick i drömmar från de bredaste portarna, se på maktens natt, du hittar den definierad genom visioner och titta på välgörenhet för att hitta sitt största motiv, säger de döda till dessa människor ! Många människor ser dörren välgörenhet inte öppnas förrän Itsedk förklarar hans dröm falla kort i dörren . Vill du ha fler exempel och större bilder? Av Gud kastar några av dem en kvinna med otukt på grund av en dröm där han såg en kvinna, så en lektion för sig själv genom att läsa några böcker att hon är en äktenskapsbrytare, så han skilde sig från henne ! Det finns till och med de som hävdar att Allahs sändebud över honom kom till honom i en dröm och beordrade honom Nhah, och när han blev medveten om människor och började arbeta som i dessa visioner ! Den webbläsare, till exempel Internet titta på kvant guden Il analyser och avhandlingar som bläddras och fann baseras på en syn härifrån eller där, och kanske skämt vad jag läst bekräftar att Mahdi var pilgrimer i det och det, och incidenten knivsticka en pilgrim som påstås tränga igenom att Antikrist som byggde visionen såg henne natten till händelsen ! Den Författaren undrar viktiga frågan : när man ska vakna upp nationen i hennes drömmar ta det och fäst vetenskap vid tidpunkten för vetenskap? Vetenskapen har sina villkor, verktyg och metoder, som inte kan övervinnas, att veta att Ashraf vetenskap är inte värt någon människa att uttrycka visioner måste vara kunskap om Koranen och dess ord. Om han såg en, till exempel, något, bör han överväga Koranen först, den hittade en länk mellan visionen och de verser som länkar dem här och ger exempel : skeppet kan till exempel korsa för att undkomma Guds ord Den Allsmäktige : Den Allsmäktige sa : ~ Vi räddade honom och fartygets ägare ~ ( Spider : 15). Och trä kan passera genom hycklarna för den Allsmäktiges ord : ~ som om de vore bakad ved ~ (Al- Munafiqun : 4). Spädbarnet kan gå förbi fienden för att säga från den Allsmäktige : ” Så faraoerna tog honom upp, så att de skulle få en fiende och sorg . Och aska kan passera genom den allsmäktige ordets fåfängliga handling : Liknelsen om de som av sin Herre inte trodde sina gärningar som aska med vilken vinden stärktes ( Ibrahim : 18). Således fastställde Sunnah, Budbäraren, Guds böner och fred över honom, de grundläggande principerna och reglerna för denna konst, och han brukade berätta följeslagarna om deras litteratur och typer och frågade dem om deras visioner och uttryckte dem för dem . Exempel och aspekter på det har nämnts i bokens veck, så det finns inget behov av upprepning, men han måste veta här att profeternas visioner är sanna. Från Gud, plikten att avrätta på den, eller det svarar på bilden av symboler, och dessa symboler förklaras av budbäraren, må Guds böner och fred vara över honom, till hennes följeslagare, och sedan ser de hur de förverkligas som konkreta materiella fakta . Det här är en av upplevelserna som dessa följeslagare har genomgått, så de gynnades av det, och senare, må Gud vara nöjd med dem . Det är också nödvändigt att veta ursprunget till denna konst, att vårens tid är en av de bästa tiderna för visioner, baserat på Guds ordspråk, fred och välsignelser : ” När tiden närmar sig, den troendes vision ljuger knappast . ” (1) Muslimska berättare, och jag har angett för honom och att dess betydelse är lika. Natt och dag och denna vårtid blir avundsjuk . . Han måste också känna till värdena hos de människor som berättar om sina syner på honom, så visionen för enkla arbetare är inte visionen för folket i positioner och forskare, och han måste veta om deras länder, läror och tiden för visionen . På samma sätt måste han veta att lejon och fåglar – förutom vad som är sällsynt – finns i uttrycket män och att vete, korn, honung, ull och järn ofta är pengar, så den här konsten har regler och det är inte lätt att uppnå. Snarare måste det studeras och läras av Majid som är perfekt för det för dem som vill lära sig, och Gud jag känner ….

…När det gäller avföring : det sägs att det är orättvisa, och det sägs att det är bevis på lättnad, och den som ser att det är nytt, hans sorg är borta . Om han har pengar måste han betala zakat för sina pengar . Och om han ser att han har skapat mycket avföring och varit på resa, reser han inte och vägen är avskuren . Att äta en jungfru : att fånga den och få den är förbjudna pengar med ånger . Kanske var det ett tal som han ångrade för girighet, och den som tog upp evenemanget var statisk, han skulle spendera en del av sina pengar på välbefinnande . Och om han frågade spenderar han i allmänhet sina pengar . Om platsen för evenemanget är känt, till exempel tvätt, känns hans kostnad av hans önskan . Om det är okänt, spenderar han olagliga pengar på något som han inte vet att han varken belönas för eller tackar för, och allt detta är med en själs vänlighet . Oavsett vad som kommer ut ur människors och mags mage från arvet, är det pengar, men deras analys och förbud, så mycket som det luktar, är smutsigt, och människor skadar det, såvida det inte är något som är mycket kärt från oskuld hos människor som är nästan lera, det är de eller fruktar för auktoritet . Om han introducerar en nyare omoralisk klädsel och om han introducerar honom för byxorna blir han arg på sin fru och sparar hennes medgift på henne, och om han ser att han har skapat en plats och täckt honom med smuts, då han täcker pengar . Det senaste om sig själv föll i synd . Om han orsakade en långvarig sjukdom i sin säng, för att han bara gör det medan han är vaken, och den som inte kan resa sig, och denna vision indikerar också mannens bortgång från sin fru . Och det sägs att den som såg att han åt bröd med en ursäkt, indikerade att han åt bröd med honung medan han var vaken, och det sägs att det strider mot Sunnah . Om han avfodrade oavsiktligt, så bär den i handen, för han är välsignad med en påse förbjudna dinarer enligt mängden avskräp och den som ser som om det händer på de förbipasserande marknaderna eller i baden och församlingarna, anger att Guds vrede mot honom och änglarna, och han får en stor skandal, en stor förlust och uppkomsten av vad människan döljer Och det indikerar också en brist som presenteras för visionären . Om det förekommer i en soptunna eller vid havet eller på en plats som inte förnekar det, är det ett bevis på godhet och avlägsnande av oro och smärta . Om han ser som om en välkänd person kastar honom med en del av folkens gödsel, tyder det på fientlighet, oenighet och orättvisa, och han kommer att utsättas för någon som kastade honom med den och en stor skada . Och det stora antalet avskum indikerar också ett hinder för rörelserna och efterfrågan på många skador . Smutsning är mänsklig parestesi, sjukdom eller rädsla . Det är också ett gott tecken på hans fula gärningar, och vi har testat att det här är vad de drar nytta av . När det gäller olyckan : det är ett tal som innehåller förödmjukelse, så den som är eländig kommer att drabbas av nöd, och om det är bland folket, kommer det att bli till skam . Och den som ser det som om någon annan har gått ut medan han sniffar, han kommer att passera det . Den som ser det som om han är i bön och en vind stinker inte från honom, han söker ett behov och kallar Gud för lättnad och talar ord som innehåller förödmjukelse, och den saken blir svår för honom ….

…Kokt socker och vanideh och liknande : Det är söta och bra ord som accepteras av en älskare och en pojke eller en fru, och det sades att dinarer och dirhams . När det gäller honung och sötsak han tänker, om han var den som höll det, samlade han in pengar från det och utvidgade det väl . Om han gynnades av henne och inte visste om hennes kontrakt, fick han det från någon annan, såsom byte, arv och avkastning ….

…Ljuset : en sultan eller en tunn, farlig, generös pojke och ett ljus är tillåtna pengar som dess ägare når efter svårigheter, till en plats där det upplöses tills honung extraheras från det ….

…Några av uttryckarna sa att dricka det som är gjort av socker, honung, russin etc. om det är sött, då är det tillåtet försörjning och nytta, och om det är surt är det förbjudet att tillhandahålla, och om det är mycket bittert då det finns inget gott i det, och det kan förlora med förbjudna pengar för vissa ….

…** Kunskapen om Abdullah bin Amr bin Al-Aas . På auktoritet av Abdullah bin Amr – må Gud vara nöjd med dem båda – sa han : Jag såg i den som sovaren ser för att ett av mina fingrar är fett och i det andra är honung, så när jag nämnde det för Budbäraren av Gud, må Gud välsigna honom och ge honom frid, sa han : (Du läste böckerna i Torah och Furqan ) och han brukade läsa dem ….

…Regn : indikerar Guds barmhärtighet, religion, lättnad och hjälp, kunskap, Koranen och visdom, eftersom vatten är skapelsens liv och jordens godhet och med dess förlust förstörelse av människor och boskap och korruption på land och hav, så vad sägs om dess vatten är mjölk, honung eller fett . Det indikerar fertilitet, välstånd, billiga priser och rikedom . Eftersom han är anledningen till allt detta, och han dyker upp, och hur, om det är vete, korn, olja, dadlar, russin eller damm utan damm, och så vidare, vilket indikerar pengar och försörjning, och det kan indikera behöver komma ner från himlen som gräshoppor, hagel eller vind, speciellt om det är i det Elden eller dess vatten var varmt, för Gud, ära åt honom, uttryckte i sin bok vad han hade uppenbarat för nationerna i sin plåga med regn, såsom den Allsmäktige som säger : ”Och vi regnade över dem, så de varnande regnen .” Och kanske indikeras av uppror och blod som slös ut, särskilt om dess vatten var blod . Och kanske indikeras sjukdomar och sjukdomar med koppor och ritningen, om det inte är vid sin tid och medan det är skadligt för sin kyla och dess goda punkt, och allt som skadar jorden och dess vegetation från det är skadligt för kropparna som också skapades från det och växte i det, så vad händer om regnet var speciellt i ett okänt hus, by eller lokalitet, och kanske indikerade det på sultanens lidande och plåga, såsom motståndare och ordningar, särskilt om det var regnar med liv och så vidare . Bland bevisen på plåga, och kanske bevis på medicin, förnuft, förebyggande och semester för resenärer, hantverkare och alla som arbetar under friluft, för Gud den Allsmäktige säger : ~ Om det finns skada i dig från regn .~ Den som såg ett offentligt regn i landet, om folket hade dålig fertilitet, var deras pris billigt, antingen med regn som han såg det, eller för sin vänlighet eller fartyg som erbjöd mat . Och om de befann sig i förtryck, plågor och sjukdom, så låt det försvinna från dem om regnet var till nytta vid den tiden, och om det var skadligt eller det fanns en sten eller eld i det, multiplicerat det de befinner sig i och frekvens med dem enligt styrkan och svagheten i regnet . Om det sprutade, är frågan lätt . Och den som ser sig själv i regnet eller fångas under ett tak eller en vägg, då beordrar han skada genom tal och skada . Och antingen slog han lika mycket som regnet slog honom, eller så drabbades han av en avlopp om han var sjuk, eller det var hans tid, eller så var platsen hans plats . När det gäller vad som är förbjudet under muren, är han antingen frånvarande från sitt arbete eller från sin resa eller på grund av sin sjukdom eller orsaken till hans fattigdom, eller han fängslas i fängelse enligt vad som framgår av varje aspekt av det i plats där han såg sig själv, och med en ökad syn och vad som finns i hans vakenhet, såvida han inte har tvättat i regnet från orenhet eller rening från det för bön eller tvättat hans ansikte med sitt vatten, så hans syn är korrekt, eller han tvättades med orenhet på hans kropp eller hans kläder, om han var en otrogen blev han muslim, och om han var en innovatör eller en syndare omvändde han sig, och om han var fattig berikade Gud honom, och om han hoppades på ett behov med sultanen eller någon som han efterträdde honom, och han tillät honom vad han kan behöva . Och varje slag är önskvärt för sitt slag, för han är prisvärt, och alla slag som hatar sin sort hatas . Och Ibn Sirin sa : Det finns ingen lättnad i Guds, den Allsmäktiges bok, om namnet på regn kommer, det är grumlighet, som den Allsmäktige sa : ~Och vi regnade över dem med regn .~ Och han sa : ~ Och vi badade stenar på dem .~ Om det inte heter Faraj regnar allmänheten, för versen : ~ och vi gick ner från himlen, välsignat vatten ~ , och sa några av dem : regn visar en konvoj av kameler, och husvagnskamelerna visar regn . Och det allmänna regnet är absurt, och om han ser att himlen har regnat svärd, drabbas människor av argument och gräl, och om det regnar vattenmeloner blir de sjuka, och om det regnar utan moln, förnekar han inte det , eftersom regnet faller ner från himlen . Och det sägs att han var en lättnad från en plats där det inte finns något hopp och en försörjning från en plats som inte räknas . Ordet regn och vatten som faller och liknande är mer korrekt i tolkningen än ordet regn ….

…Tolkning av himlen, luft, natt och dag, vindar, regn, strömmar, förmörkelse, jordbävningar, blixtar, åska, regnbågar, lera, sol, måne, planeter, moln, hagel, snö och frost, himlen indikerar sig själv, så vad som än kom ner från det kom dess motsvarighet från Gud, det finns ingen orsak i det, såsom att eld faller från det. I rollen drabbas människor av sjukdom, smärta, koppor och död . Och om en eld föll från den på marknaderna, är det förhärligat och upphöjt som säljs med det från försäljningen . Och om det föll på tunnland, knappa och växtplatser, skulle du skada människor, och växten brände och slog den med hagel eller gräshoppa, och om bevis på fertilitet, försörjning och pengar härstammar från den, såsom honung, olja, fikon och korn, då skulle människor regna fördelaktiga regn, det som kom ner från himlen skulle vara till nytta för det, och kanske indikerade himlen att styrkan hos sultanen och honom själv, på grund av deras överlägsenhet över skapelsen och deras oförmåga att nå den , med sin vision och sin volatilitet i dess kraft, och deras svaghet att komma ut under den . Vad som sågs från det och i det eller ned i det och på det, tecken på gott och ont, och kanske indikerade det hans palats, hans besittnings hus, hans hovmän och hans pengars hus, så den som går upp till det genom fred eller förnuft, kommer att nå höjden med kungen . Och det har han, och om han steg upp till det utan anledning eller fred, skulle han ha upplevt stor rädsla för sultanen, och han gick in i mycket överflöd i sitt möte eller i vad han hoppades på honom eller från honom . Om hans samvete avlyssnade spionerade han på sultanen eller smög in i sitt pengarhus och sitt palats för att stjäla det . Och om han nådde himlen, nådde han målet för saken, och om han återvände till jorden, skulle han räddas från det han gick in i, och om han föll från sin plats blev han skadad i sitt tillstånd, enligt omfattningen av hans befallning i hans fall, och vad hans organ bröts för honom, och om den som nådde himlen var sjuk medan han var vaken, då återvände han inte till jorden, försvann från hans sak, och hans själ steg också upp till himlen . Och om han återvänder till jorden, har skadan nått hans mål och hans folk förtvivlar honom och då kommer de att räddas, om Gud vill, såvida det inte är medan han sjunker ner i en brunn eller Hafir och sedan inte kom ut ur den , för det är hans grav där han återvänder efter sin återkomst, och detta är en god nyhet om islam för döden, för de otrogna öppnar inte himmelens portar för dem, och deras själar stiger inte upp till den . När det gäller att se dörrarna kan det tyda på att om du ökar räntorna, om människor befinner sig i några av dess bevis, eller i visionen finns det flugor, bin, fåglar eller liknande och liknande, och om folket är i torrhet, regn och regn sa Gud den Allsmäktige : ” Så vi öppnade himmelens portar med hällande vatten. ~ i synnerhet vars värdshus visar medkänsla, bördig, som damm och sand utan damm och skada . Men om människor kastade pilar från dem, om de var i något bevis på pesten, öppnades dess dörrar för dem . Och om pilarna skadar alla som har blivit slagna och blöder, då är det en konfiskering av auktoritet över varje människa med sin pil, och om deras avsikt är mot öronen och ögonen, så är det en prövning av deras pilar, i som skulden för alla vars hörsel eller syn kommer att försvinna i den . Och om de skadas, samlar de dem och plockar upp dem, sedan byter från Gud, såsom gräshoppor och fågelsorter som sparvar, sticklingar och manna, förstör och pilar på grund av auktoriteten i jihad och liknande, eller försörjning och gåvor för vilka han öppnar sina pengahus och lådor, och när det gäller himmelens närhet tyder det på närhet till Gud, och det är för folket i lydnad och goda gärningar . Kanske indikerar detta distre ssed person som är i nöd, den som ringer, som accepterar hans bön och besvaras, för när man gör en bön med ögat mot himmelens riktning, och kanske detta indikerar närhet och närhet till imamen, världen, fadern, fadern make och herre, och alla som är över dig av en examen, är krediten baserad på bestämningen av varje person i hans vaksamhet och efterfrågan och mer hans sömn, och vad som föll i hans samvete . När det gäller himmelens fall på jorden om han reser kan det också bero på drömmarens auktoritet och huvudet ovanför honom, vare sig en far, make eller herre och liknande, och det kan indikera dess falla på det torra landet, eller folket trampade det med benen efter dess fall medan de var Hamid, och de tog upp. Några av dem är ett tecken på försörjning, fertilitet och pengar, för de är fördelaktiga regn med stor betydelse, och araber kall regn en himmel, för den kommer ner från den ….

…Hashish : är djurens och boskapens samexistens, och det är som världens pengar som varje människa får det som hans Herre har delat upp och försörjt sig för honom, för han returnerar kött, mjölk, smör, ghee, honung, ull , hår och ludd, så det är som pengar där människors styrka är . Kanske hänvisar prärien till varje plats som vinner världen, får av den, blir känd från den och tillskrivs den, såsom penninghuset och marknaden . I synnerhet Nawwir kan indikera bytesmarknaden, guldsmedar och platser av guld . Det berättades att profeten, må Guds böner och fred vara över honom, tolkade ängen med världen och dess grönhet, och att han, fred vare med honom, sa : Världen är en söt grön. Sötma, allt som faller på kamelernas mun indikerar vad som är tillåtet, och varje syra i den indikerar vad som är förbjudet och vad som påverkar dem, svindel och bitterhet . Och det som kommer från växten är ett läkemedel som ska behandlas med, det är utanför pengar och försörjning och indikerar vetenskap, visdom och predikningar, och det kan tyda på rena lagliga pengar . Och om den är sur i smaken beror dess surhet på nöd och stridigheter i dess uppnåelse och trötthet . Oavsett vad det var en dödligt giftig, indikerade det förbjuden olycka, att ta världen med religion, dörrarna till räntor, innovation och nycklar, och allt som kommer ut ur munnen och kommer in i dem från det värsta . Men om han såg andive : och vika Kalksberh : och liknande av kvinnor med bitterhet, värme, Vhmum och sorger och pengar är haram . Det har sagts att när Adam föll till marken och föll i Indien, hängde hans doft på ett träd medan han var ledsen och grät på sig själv . Det kan tyda på hans bekymmer i det följande, och belöningen är med paradisets juveler som läggs till utan koriander och kummin och liknande . Oavsett vad som groddes från jorden nämndes i förbudet i boken eller Sunnah, eller en anledning som var anklaglig i gamla dagar, indikerar det förmågan i tal och försörjning, som klimpar, trä, vitlök, gurka, linser och lök och vad växten har ett namn som dominerar i dess härledning, vilket betyder starkare än dess natur Eller, en bärare av dess väsen bar på den, som mynta från vilken dödsannonsen och dödsannons härrör, även om den är en baljväxter . Liksom öarna, som är Alsnar i ånger och eld . Oavsett vilka växter som växer utan frön och inte har några rötter på marken, som tryffel och svamp, indikerar det bland folket en hällare, dräktighet och otuktens avkomma, och de som inte känner till deras härstamning, och pengarna indikerar fröet , donation, välgörenhet och så vidare . Den som ser det som om han befinner sig på en äng eller hasj som han kan samla eller äta, då ser jag på hans situation, och om han är fattig blir han rik, och om han är rik har han blivit rik och om han är en asketisk i den här världen som vill ha den, då återvänder han till den och fascineras av den . Om han flyttade från en äng till en äng, reste han i strävan efter världen och flyttade från en marknad till en annan och från en industri till en annan ….

…Och den som ser några av de rättfärdiga från de döda blir levande i sitt land, för den staden kommer att få sitt folk fertilitet, lättnad och rättvisa från sina vårdnadshavare, och statusen för deras chef, Al-Hasan Al-Basri, må Gud vara barmhärtig på honom, passar som om han bär ull, och i mitten av det är en kedja och hans ben är bundna, och den har en pall honung, som står på en dumpa. Hans hand var en tanbir som slog honom, medan han var baserad på Kaaba, så jag berättade hans visioner om Ibn Sirin, och han sa : När det gäller hans ullsköld, steg han upp honom, och vad hans kappa gäller, hans styrka ligger i Guds religion och vad gäller hans älskling , hans kärlek till Koranen och dess tolkning av människor, och vad gäller hans återhållsamhet i hans fromhet. Hans fötter, och när det gäller att slå en tanaburah, sprida sin visdom bland folket, när det gäller hans förlitande på Kaaba, vänder han sig till Gud, må han förhärligas och upphöjas ….