Smör är i en dröm ett foster i sin mors livmoder . Och smör är rikedom av en grupp sömn som är utsökt och till stor nytta . Och det sades : Den som äter smör, Gud den Allsmäktige kommer att försörja honom, han kommer att besöka det heliga landet . Smör är ett tecken på fertilitet, vinst och intresse, av nytta och av det lätta vad det söker och bearbetar i vakenhet . Mjölk yoghurt indikerar fördelarna med stor egendom, eller fruktträdgården som skördar frukten eller värdefull kunskap från forskare . Civet är en försörjning och en lönsam handel med läder . Han gjorde civet på elden för att indikera bärnsten . Vattenskummet indikerar i en dröm något som inte drar nytta av det . Det är något som inte har något värde, och dess ägare beundrar det ….

Smör Om du drömmer om att du äter färskt och gyllene smör, är detta ett tecken på god hälsa och genomförandet av dina planer väl . Denna dröm kommer att leda till innehav av egendom, rikedom och kunskap . Om du äter bortskämd smör innebär det att du får tillräckligt med manuella arbeten . Försäljningen av smör indikerar en liten vinst ….

…Och den som ser att han äter smör eller smör, då blir han bördig, eller en ökning av sina pengar, och torkfett i tolkning är bättre än fårfett och den som ser att han äter mjukost, då får han vinst från sin handel eller arbete , och den som ser att han äter honung eller samlar in den i sitt hem eller dricker den med vatten, då får han pengar. Och om han är en frigjord slav eller en sjuk person som har botats av Gud, och kanske honung anger ord från rättfärdighet och begäran från Koranen och kunskap, eller äktenskap och äktenskap, och om han ser att han slickar honung från en tallrik eller söt i en tallrik, gifter han sig med en kvinna och den som ser att han äter socker, då är det bra och bra. Till det han säger mycket om honom, och den som ser att han dricker vin utan någon som är i tvist med honom, då slår han förbjudna pengar i proportion till vad han drack av det, och det sägs att han kommer att drabbas av stor synd, och den som ser att han dricker vin eller något annat som blir berusande, då är han förbjuden pengar utan alkohol, och det som inte är från det som inte är berusat är tillåtna pengar i det Han lurade och den som ser att han är full av alkohol , då kommer han att slå förbjudna pengar, och från dessa faller de till makten, och om han är berusad utan en drink, kommer han att drabbas av svår sorg och om patienten ser att han är full, då hans död, och den som ser att han dricker vin med ett folk som ger dem koppen, detta indikerar fiendskap mellan dem och konflikter. Och den som ser att han kämpar med koppen, då indikerar han ondska och stridigheter, och den som t det är, han drack en dricka och blev rädd för det, för saken där han befinner sig har nått sitt slut och det sägs att hans liv har tagit slut. Om några kvarstår av hans liv, mängden av det är och den som ser att han pressar vin, tjänar han myndigheten och arbetar på händerna på benen, och om patienten ser att han fick en kopp vin eller annat och dricker det till slutet är det dödens kopp…

…Och den som ser att ett berg har returnerat smör, det är en kung vars befallning inte uppfylls, vilket är falskt, inte sant, för smör är falskt ….

…Och smör : summan av välgörande och ghanima rikedom…

Smör : Det indikerar fertilitet, fukt, förtjänst och intresse, rättspraxis och hur lätt det han söker eller hanterar i sin vakenhet . När det gäller ghee indikerar det kunskap, rättsvetenskap och Koranen för sin familj, medicin för dess fördel, botemedel, god utvinning och överlevnad, pengar, avkastning, vinster och fördelar för pengarsökande, fertilitet och välstånd för dem som är i nöd , och hälsa för dem som är sjuka om de äter det, på grund av nyheten att ko-fett är ett läkemedel Köttsjukdom ….

…Och den sura försörjningen efter lidande och smärta, och man sa att det är förbjudna pengar och behandling av folkets pengar, eftersom dess smör har tagits bort från det, och det sägs att hans mustasch söker vad som är bra för honom, och Shiraz lyssnar på ord från kvinnor . Och näsa är pengar med fromhet och fromhet ….

…Om du drömde om att smörta kött under tillagningen, indikerar detta att du kommer att undergräva pelarna i dina förhoppningar om själviskhet och dårskap ….

…Och den som ser att han köpte kött från en slaktare och inte tog med det till sitt hus, då blir han sjuk och botas ….

…Den som köper en slav, kommer att göra det bra ….

…Om han såg att han hade köpt en koran skulle hans kunskap spridas i religion och människor, och det skulle gynna honom väl ….

…Och den som ser som om han har köpt en pojke, de kommer att slå honom ….

…Den som tror att han köpte många mina tofflor i läder, eller donerade dem till honom, eller förvärvade dem på vilken sida han än var, detta tyder på att han har fått pengar och nåd så bra som det är, och han bär en så välskött tofflor ….

…Al-Kirmani sa att den som såg att han förlitade sig på Amouds styre, köpte den eller fick honom, då litade han på en gammal kvinna som skulle gifta sig med henne eller förlovade honom, och han drog slutsatsen att regeln bar på den gamla man genom att säga, ~ Reglerna är kvinnor .~…

…Och den som ser att han har köpt ett torg, då köper han en tjänar slavflicka och får gott och nytta av henne ….

…Och Ibn Al-Fadl var en värdig man. Han sa att jag såg ikväll i min dröm som om jag hade kommit med dadlar och smör, och jag åt det och kom sedan in i himlen. Al-Abbas Ibn Al-Walid sa, ”Vi påskyndar datum och smör åt dig, och Gud är din i himlen. Sham Fassar kom sedan tillbaka från vägen och sa till honom vad Wardak sa, om jag såg solen och månen mötas och några planeter med solen och några av dem med månen, sa Omar med det du sa, med månen zap sa och arbeta inte för mig i enlighet med att aldrig läsa { Fmhona vers natt och gjort oss en vers dag fotoreceptor } När det var Siffin Day, dödades mannen med folket i Levant…

…Jaber al-Maghribi sa att mattan, eftersom den var gjord av ull eller bomull, indikerar hans skärpa och önskan efter mig. Jaber al-Maghribi sa att mattan, eftersom den var gjord av ull eller bomull, indikerar hans öppenhet och önskan att dyrka. Och den som ser att hans matta är förlorad, då är han annars och om den är av siden, så är hans tillbedjan hyckleri och det är på religionens väg är svag. När det gäller täcken tolkas det av kvinnan, och hans köp tolkas av köp av en kvinna ….

…När det gäller försäljning finns det en oenighet bland dem som sa att det är bättre än att köpa, och andra sa att köp är bättre, och köp och försäljning har företräde framför tjänare och slavars dörr ….

…Kärnmjölkkaka eller paj betyder att drömmarnas känslor är i god form och att ett hem kommer att ärvas av honom eller henne . Om du drömmer om läckra kakor kommer det att vara en vinst från jobbet och en lämplig möjlighet att starta ett företag . När det gäller älskarna kommer de att lyckas . Kakan är ett tecken på mycket nöje, vare sig från samhället eller näringslivet . Om en tjej drömmer om sin bröllopstårta blir det som den unika jinxkakan . Att göra en tårta är inte ett bra tecken som att se eller äta den . En pound tårta : en kaka gjord med ett pund av socker och ett pund av smör för varje pund av mjöl, med en riklig mängd ägg ….

…Al-Mukhallah : När det gäller den som genererar en avkastning i en kol för sina ögon, om han torteras, kommer han att gifta sig, och om han är fattig, kommer han att dra nytta av pengar, och om han är okunnig, vet han, om inte hans eyeliner är aska, smör, skum, oskuld eller liknande, då ber han om något förbjudet att tjäna, vagina eller kätteri. . Al-Mahakhlah är ursprungligen en kvinna som förespråkar godhet ….

…Al-Naha : Strö smör och honung, för han är en asketisk forskare ….

…Tolkning av Abu Bakr Al-Siddiq på Ibn Abbas myndighet, må Gud vara nöjd med dem – att en man kom till Guds budbärare, må Gud välsigna honom och ge honom frid och sa : Jag såg ikväll i en dröm en baldakin som läcker ut smör och honung, så jag ser människor krympa från det, så klumpiga och oberoende, och om en anledning går från jorden till himlen, tog jag den och tog den. en man efter att du faktiskt sedan tagits av en annan man faktiskt sedan tagit av en annan man Vangta honom kom då till honom faktiskt Abu Bakr sa : O Guds budbärare , fadern till dig och Gud låt mig Vloabrnha Allahs budbärare vara med honom : ( Aarabha ) Abu Bakr sa : Kapellet Fezlh Islam När det gäller den som rengörs från ghee och honung, är Koranen söt och mjuk, och vad det är som folk är ovilliga att göra är det den som är tillräckligt förberedd för Koranen och är oberoende. Sedan tar en annan man den och skär av den, når den och höjer den. Åh Guds budbärare sa till mig min far, har du fel eller fel? Allahs sändebud frid vare med honom ( jag var en del och saknade några ) sa : Jag svär till O Guds budbärare säg mig vad som var fel? Han sa : ( Dela inte .)…

…Den som ser att han är kung på ett berg, då äger han en man som är ogenomtränglig och hårdhjärtad, och den som ser att han lutar på honom, han kommer också att tillgripa en man och hålla fast vid honom, och den som ser det han är på ett berg som har kunnat sätta honom på honom, då kommer han att slå en makt från den mannen, och om han är rik eller fattig, blir han rik eller förenad hans tillstånd eller rädda säkerhet, och den som ser att han är fly från ett skepp till ett berg, då är han skadad, och den som ser att han har fallit från ett berg eller kommit ner från det, då är hans sak inte uppfyllt, och den som ser ett berg skakar och skakar från sitt läge och sätter sig sedan ner , då drabbar landets auktoritet honom med allvar eller sjukdom, då är hans tillstånd fixat efter det. Han såg att berget kollapsade och trängde igen, då dör landets auktoritet och dess stora. Och den som ser att han befinner sig i en grotta eller tänker gå in i den, då är det en tillflykt och ett skydd. Och den som ser att berget går, det indikerar krig eller oroligheter mellan forskare av människor eller en olycka som inträffar i världen. Och den som ser att ett berg ger tillbaka smör, då är det inte bra i det, vilket är falskt, har ingen sanning…

…Ismail ibn al-Ash’ath sa, ”Alla salvor är sorg, förutom oljaolja, om han tror att han äter den, delas den ut med pengar, och oljan delas ut med sorg och oljan av smör är fördelat med pengar, det totala fördelaktiga och bytet, liksom smörfettet. Å ena sidan av en svårt man sa man att det finns läkning och tröst, och det sägs att allt fett som extraherats från korn, hjärtan och växter ska delas ut med de pengar som tillskrivs det som tillskrivits honom och nämnts. i sitt kapitel ….

…Hashish : är djurens och boskapens samexistens, och det är som världens pengar som varje människa får det som hans Herre har delat upp och försörjt sig för honom, för han returnerar kött, mjölk, smör, ghee, honung, ull , hår och ludd, så det är som pengar där människors styrka är . Kanske hänvisar prärien till varje plats som vinner världen, får av den, blir känd från den och tillskrivs den, såsom penninghuset och marknaden . I synnerhet Nawwir kan indikera bytesmarknaden, guldsmedar och platser av guld . Det berättades att profeten, må Guds böner och fred vara över honom, tolkade ängen med världen och dess grönhet, och att han, fred vare med honom, sa : Världen är en söt grön. Sötma, allt som faller på kamelernas mun indikerar vad som är tillåtet, och varje syra i den indikerar vad som är förbjudet och vad som påverkar dem, svindel och bitterhet . Och det som kommer från växten är ett läkemedel som ska behandlas med, det är utanför pengar och försörjning och indikerar vetenskap, visdom och predikningar, och det kan tyda på rena lagliga pengar . Och om den är sur i smaken beror dess surhet på nöd och stridigheter i dess uppnåelse och trötthet . Oavsett vad det var en dödligt giftig, indikerade det förbjuden olycka, att ta världen med religion, dörrarna till räntor, innovation och nycklar, och allt som kommer ut ur munnen och kommer in i dem från det värsta . Men om han såg andive : och vika Kalksberh : och liknande av kvinnor med bitterhet, värme, Vhmum och sorger och pengar är haram . Det har sagts att när Adam föll till marken och föll i Indien, hängde hans doft på ett träd medan han var ledsen och grät på sig själv . Det kan tyda på hans bekymmer i det följande, och belöningen är med paradisets juveler som läggs till utan koriander och kummin och liknande . Oavsett vad som groddes från jorden nämndes i förbudet i boken eller Sunnah, eller en anledning som var anklaglig i gamla dagar, indikerar det förmågan i tal och försörjning, som klimpar, trä, vitlök, gurka, linser och lök och vad växten har ett namn som dominerar i dess härledning, vilket betyder starkare än dess natur Eller, en bärare av dess väsen bar på den, som mynta från vilken dödsannonsen och dödsannons härrör, även om den är en baljväxter . Liksom öarna, som är Alsnar i ånger och eld . Oavsett vilka växter som växer utan frön och inte har några rötter på marken, som tryffel och svamp, indikerar det bland folket en hällare, dräktighet och otuktens avkomma, och de som inte känner till deras härstamning, och pengarna indikerar fröet , donation, välgörenhet och så vidare . Den som ser det som om han befinner sig på en äng eller hasj som han kan samla eller äta, då ser jag på hans situation, och om han är fattig blir han rik, och om han är rik har han blivit rik och om han är en asketisk i den här världen som vill ha den, då återvänder han till den och fascineras av den . Om han flyttade från en äng till en äng, reste han i strävan efter världen och flyttade från en marknad till en annan och från en industri till en annan ….

…Ett berg : en hänsynslös, dämpad kung eller härskare, eller en man som är lika stor som ett berg, dess längd, dess korthet och höjd . Och han undervisar världen och eremiten och indikerar de höga rangordningarna, hedervärda platserna och de goda båtarna, och Gud den Allsmäktige skapade berg som pinnar på jorden när det stördes, eftersom de är som forskare och kungar, för de har vad vertikala berg håller inte, och kan indikera målen och kraven, för den som stiger upp till honom stiger inte förutom mot honom. Den som ser sig själv på ett berg, stöttade till det eller sitter i dess skugga, närmade sig en chef, blev känd för honom och tog skydd med honom, antingen som en sultan eller jurist, en forskare som dyrkade en eremit, så vad sägs om om han var ovanför honom och kallade kallet till Sunnah, qiblahs framtid, eller han kastades från en båge i sin hand Eftersom hans berömmelse i folket sträcker sig så långt som hans röst, och hans böcker och order utförs till den plats som hans pilar nådde . Och om den som såg sig vara rädd för honom medan han var vaken var säkerhet, och om han befann sig på ett fartyg, blev han träffad i sitt hav av svårigheter och ett hinder som han skulle mutas för, och hans stigning över honom var oklanderlig , för Gud Den Allsmäktige sa : ~Jag ska gå till ett berg som skyddar mig från vatten .~ Ibn Sirin sa : Berget vid den tiden är ofelbart, såvida det inte ses i en dröm som om det flydde från ett skepp till ett berg, eftersom det försvinner och försvinner, enligt historien om Ibn Noah . Detta kan indikera en person som inte var vaken i ett fartyg eller ett hav, på paradoxen av gruppens åsikt och exklusivitet och kätteri, så vad sägs om han hade monster av bergen och deras sju, eller fartyget från vilket han flydde till berget hade en domare, en chef för kunskap eller en rättvis imam . När det gäller bergsklättring är det en efterfrågan han efterfrågar och något han vill ha, så han frågar om vad de befinner sig i när de är vaken, eller om hans hopp till det från sultanens eller en forskares sällskap eller står upp till dem behov eller på landresor och liknande . Och om hans uppstigning till det var som att klättra i berg, trappor eller en säker väg, skulle hela hans familj vara lätt för honom, och allt omkring honom fruktades för honom . Och om han drabbades negativt av honom, eller om han steg upp till honom utan trappor, fred eller förnuft, skulle han vara rädd, och hans sak var helt bedräglig . Om han avslutade ovan, flydde han efter det . Och om han ger sig från sömnen utan att nå, eller faller i en dröm, försvinner han i vad som är önskat och förbjudet mellan honom och vad han vill, eller hans skuld är skadad i hans arbete, och sedan faller han ner från skada och skada från skada, olycka och sorg, i den utsträckning det som bryts från hans medlemmar . Nedgången över berget och Alkuada och kullar tak 0 Övre väggar och palmer och träd, det visar paradoxen för visar att det som föll från honom i tolkningen av det, från sultanen, eller världen, eller en man eller fråga en fru eller en slav eller en kung eller handling eller händelse, fråga searen om det viktigaste att han är i hans uppvaknande, det som han hoppas och fruktar honom och presenterar och fördröjer honom i sin separering från honom, och hans uthållighet med honom, om uppvaknandet bildas på grund av överflödet av kraven och förhållandena i det, eller på grund av dess förändrade förhoppningar, bedöms han paradoxalt för honom som föll från honom i drömmen enligt hans bevis i tolkningen . Skillnaden mellan hans angelägenheter framgår av omfattningen av hans bevis, och att hans kunskap om hans fullbordande av det som var på honom och hans styrka, svaghet och turbulens, kan ha lett till att han faller från torrhet, fertilitet, ojämn , slätt, sten, sand, land eller hav, kanske återvände han till det i sin kropp medan han föll, och indikerar ett fall i synder, förförelser och förnedring, om hans fall var ett bevis på det, såsom att falla till odjuret, korpar, ormar och råttor från råttan, eller till smuts och slam, och detta kan tyda på att han har övergivit synder och avstått från kätterier, om han flydde från något sådant. Eller hans fall var i en moské eller dagis, eller till en profet eller dagis, till en profet eller ta en Koran eller till en gruppbön . När det gäller vad som kom tillbaka till berget när det gäller fall, rivning eller professionalism, indikerar det förstörelsen av den som körde berget över honom, eller hans förstörelse eller hans dödande, såvida han inte reser sig i luften över skapelsens huvuden , eftersom det är en stor rädsla som kvarstår på folket från kungens sida, för att Israels barn lyfte upp berget ovanför dem är som en baldakin, att frukta Gud för dem och ett hot mot olydnad . När det gäller bergets körning är detta ett bevis på en pågående uppståndelse, antingen ett krig som rör sig där kungarna rör sig mot varandra eller en skillnad och oro som äger rum mellan jordens forskare i en prövning och nöd , där vanligt förekommer, och detta kan indikera död och pest, eftersom det är ett av uppståndelsens tecken, och bergets återkomst är smör eller aska eller smuts, det finns inget gott i det för den som pekade berget för honom, varken i hans liv eller i sin religion, och om han lades till den som blev förhärligad efter hans förödmjukelse och var säker efter sin vantro, och han fruktade Gud efter sin tyranni, återvände han till vad han var och återvände till sitt första tillstånd, eftersom Gud den Allsmäktige Skapandet av klädseln, som de hävdar, är vattenskum och skummet är ogiltigt, som Gud den Allsmäktige sa i sin bok . Och berget som har vatten, växter och grönska, det är en gäldenärs egendom . Och om det inte finns någon växt eller vatten i den, så är det en otroende dominerande kung, för som den döda varken berömmer eller helgar Gud den Allsmäktige honom . Det stående berget som inte har fallit lever och är bättre än de fallna, och de fallna som har blivit stenar är döda, för han nämner inte Gud eller prisar honom . Och den som stiger upp på ett berg och dricker från hundra och var värd förmyndigheten, han erhöll det från en man av en hårdhjärtad kung, och vad han inte uppskattar är vad han drack . Hinder är ett straff och svårighetsgrad, om det faller från det, kommer det att överleva, och om det stiger upp, kommer det att stiga och svänga av trötthet . Och klipporna runt berget och träden hallickar den platsen . Och varje uppstigning är en höjd, varje nedgång är en position, och varje uppstigning indikerar ett problem, så dess nedstigning indikerar en lättnad, och varje uppstigning indikerar ett tillstånd, så dess nedstigning indikerar isolering . Och om han såg att han bar ett berg och var tungt på honom, bär han förnödenheterna från en enorm man eller en köpman som väger på honom, och om han är rädd, frukta för honom . Om han ser att han har gått in i en berggrotta, kommer han att få rationalitet i sin religion och affärer, ta över sultanens angelägenheter och kunna . Om han kommer in i bergets grotta i en grotta, planerar han en kung eller en ogenomtränglig man, och om ett berg möter honom, möts de eller en resa eller en ogenomtränglig man eller en svår fråga eller en svår och grym kvinna honom, och om han ser att han har stigit upp på berget, så är berget målet för hans krav, lika mycket som han steg upp, tills det planade upp över det . Varje stigning som en person ser, eller ett hinder, en kulle, ett tak, etc., är att uppnå det som krävs av eliminering av det behov han vill ha, och uppstigningen är lika, svår och ingen nytta i den . Om han ser att han har stigit ner från en kulle, ett palats eller ett berg, så är det fråga som han frågar om att förminskas och inte uppfyllas, och den som ser att han rivar ett berg, då förgås han en man och den som ser att han är intresserad av att klättra ett berg eller öva det, då var det berget ett mål som det stiger upp till, och om han är över det når han sitt hopp. Om han faller från honom kommer hans tillstånd att utvisas . Och den prisvärda uppstigningen på berget är att halta i det som den som stiger upp på berget gör . Och all höjd är prisvärt, såvida det inte är jämnt, för Gud den Allsmäktige säger : ~Jag kommer att belasta honom uppåt .~…

…Shahd och älskling : pengar från ett lagligt arv eller pengar från ett byte eller företag . Och den som ser som om det finns ett vittne i hans händer, indikerar att han har en hedervärd kunskap, och om han ser det som om han matar det till människor, reciterar han Koranen bland människor med en bra ton . Honung för religionens människor är troens sötma, Koranens recitation och rättfärdighetshandlingar . Och för folket i denna värld en bytesskada utan trötthet . Snarare sa vi att honung indikerar Koranen eftersom Gud den Allsmäktige beskrev hans ord som helande . Det berättades på myndighet av Ibn Sirin att han sa : Vittnet har mycket försörjning som dess ägare kan få utan att bli trött, eftersom Naw inte rörde honom . Honung är lite försörjning från ett ansikte som är trött . Om han såg som om himlen hade regnat av honung, indikerade han Saladin och den allmänna välsignelsen, och om han såg som om han åt Shahd med honung ovanpå den, hatade några av uttrycken honom tills han förklarade det av äktenskap med modern . Vi lärde oss att en man kom till profeten, må Guds böner och fred vara över honom och sa : Jag såg en baldakin från vilken smör och honung ströts ut och människor slickar på den, så den är för mycket av den och är oberoende . Abu Bakr sa : Låt mig passera den, men det är Koranen, dess sötma och dess sötma, och folk tar den . Och det berättades att profeten, må Guds böner och fred vara över honom, sade : Jag såg som om jag befann mig i en kupol av järn, och när honung kom ner från himlen skulle mannen slicka en slicka och två slicka, och mannen slickade mer än så . Några av dem känner . Abu Bakr, må Gud vara nöjd med honom, sa : Låt mig korsa det, o Guds budbärare . Han sa : Du och det. Han sa : När det gäller järnkupolen är det islam. När det gäller honungen som kommer ner från himlen är det Koranen. När det gäller den som slickar en slicka och två slickar, den som lär sig suran och de två suraherna . När det gäller dem som känner det, de som samlar det, profeten, må Gud välsigna honom och ge honom frid, sade: ~Du har rätt .~ Och det berättades att Abdullah bin Omar sa : O Guds budbärare, jag såg som om dessa två fingrar droppade av honung och deras lockar var böjda . Guds budbärare, må Gud välsigna honom och ge honom frid, sa : Du läser de två böckerna . Och han såg en man som om han doppade bröd i honung och åt det, så han blev en älskare av kunskap och visdom, så han fick nytta av det och ökade sina pengar, för honung visade att han hade god kunskap och brödet var på hans vänster ….

…När det gäller Iran, den som ser att han köper Iran, tolkas det som sorg och sorg, och att dricka det utan mat indikerar sjukdom och att äta det med bröd indikerar sorg och sorg och kanske indikerar förbjudna pengar eftersom dess smör togs från det ….

…Den som ser att det finns någon form av djur på hans säng, han ska vara försiktig med sin fru, och det sägs att det att se madrassen på en okänd plats indikerar köp av mark eller odling på mark, och det kan vara ett arv, och sova på sängen i termer av en allmän vila från trötthet och svårigheter ….

Köparen är en bilstjärna : han är i en dröm ägare till kungens hus . Och att se Jupiter med månen indikerar köp och försäljning, försörjning och hög status . Om det är med månen och det avtar, faller ner eller brinner, är det tillåtet för reciteraren, berättaren, det sublima, berättaren eller den som uttrycker visionen, eller det indikerar bön, tillbedjan och Hajj ….