…Räknar det med att se någon som har sovit mycket kort tid, till exempel en person som sover en kort sömn under dagen, eller lägger handen på skrivbordet, till exempel under arbetet och somnar för en mycket kort tupplur , och vissa kan till och med koppla av vid trafikljusen och stänga ögonen och se detta ögonblick som en sömn eller en vision, är dessa visioner pålitliga och uttrycker de ….. ? Det här är en fråga som ofta ställs av dem som är intresserade av denna konst, och mitt svar på det är att visioner i sådana fall är tillförlitliga och uttrycksfulla, och de kan till och med vara sannare än de visioner som ses med en lång, utdragen sömn . Så du tycker att forskare som är intresserade av denna konst föredrar häxkonst eller tupplurar; Det är en middags sömn, till skillnad från andra . Vissa har härledt sina ord med hadithen av Abu Sa’id [den mest sanningsenliga av uppenbarelsen av trollkarlarna ], som försågs av Ahmad med en marfoo ‘och autentiserad av Ibn Hibban . I Al-Fath kallade Ibn Hajar kapitlet om nattsynen, och han sa och förklarade det : Det vill säga en persons vision på natten, gör hans visioner på dagen lika eller olika, och finns det skillnader mellan tiderna för varje ? Det nämndes att Nasr bin Yaqoub al-Dinouri sa : Tolkningen av visionen i början av natten saktar ner dess tolkning, och från andra hälften påskyndas den med de olika delarna av natten, och att den snabbaste tolkningen av magiens visioner, särskilt när gryningen går sönder . På myndighet av Jaafar al-Sadiq : Att den snabbaste tolkningen av siestans vision är . Och om allt detta föredrar dagens syn framför nattens vision, så finner vi att vissa säger att det är lika mellan dem och att det inte finns någon skillnad mellan dem och vad som kom från det som berättades om detta är vad som kom i Sahih al-Bukhari, på myndighet av Ibn Sirin som sa : Dagens vision är som nattens vision . Al-Qayrawani sade och förklarade för henne : Det vill säga det finns ingen skillnad i avgörandet av frasen mellan natt- och dagvisioner, såväl som kvinnors och mäns vision….

…En man kom till Ibn Sirin och sa : Jag förlovade mig med en kvinna och jag såg henne i en dröm med en kort svart kvinna . Han sa: När det gäller hennes svarta, hennes pengar och hennes korthet, hennes korta liv. Hon varade inte förrän hon dog, och mannen ärvde henne ….

…Anger det att se de döda på kort sikt? Att se de döda i allmänhet eller se någon som dog för den sökande i synnerhet indikerar inte att tidsfristen är nära förestående, och det är inte tillåtet för någon att säga detta eller tro det, och jag är förvånad över dem som skrämmer människor, och hävdar att vissa visioner är relaterade till deras deadlines ! Döden är en rättighet och alla människor kommer in i dess dörr, men ingen vet om detta utom Gud, och det finns ingen nära kung eller en budbärareprofet, och detta är en av de saker som Gud åberopade med sin kunskap, och det bevisas med den Allsmäktiges ord : [ Gud har kunskap om timmen, och han kommer ner regnet och vet vad som finns i livmodern och vad som är. En själ vet vad den kommer att vinna i morgon, och ingen själ vet i vilket land den kommer att dö, för Gud vet bäst . ] Luqman : 34 kan sägas att Omar må Allah vara nöjd med honom såg tre klick Decca klicka på det, Fbrha hans död efter tre, eller döda honom av en utlänning, och att svara på denna roman om sant, att Omar var inspirerad; Sanningen är baserad på hans läppar och Koranen gick med på sex ställen. Vem bland oss ​​eller de som uttrycker det som Omar? Om visionens kung inte känner till dödsdatumet, tro inte om någon kommer till dig och skrämmer dig med nyheter om tiden för din död, genom en syn du såg, var säker och andas ….

En man kom till Eber och han sa att jag förlovade mig med en kvinna och jag såg henne med en kort svart kvinna, och han sa till honom: Gå och gifta dig med henne.

…Och den som ser att han är ung eller kort, så säljer han sitt hus eller sin boskap, även om han har en funktion av isolering, och det sägs att han var förtryckt och konkurs, och han kan frukta döden och en förklaring till det kommer i avsnittet med anekdoter ….

…Om du drömmer om att du skickar ett valentinkort på Alla hjärtans dag betyder det att du inte har något hopp om att äga rikedom . Om en kvinna får ett valentinkort betyder det att hon kommer att gifta sig mot sin vårdnadshavares vilja, en svag och svartsjuk älskare . ~ Card Valentine : Card skickas vid St. hjärtans fest eller festival älskare faktiskt på fjortonde dagen i månaden februari .~…

Och den som ser att hans konjunktivit har minskat synen, utåt eller inåt, så är det en vägledning i hans religion så långt det ser ut ….

…Sängen i en dröm förutspår att du kommer att ta nya ansvarsområden och uppgifter efter en kort period, och att sova på en ny madrass symboliserar tillfredsställelse och tillfredsställelse med de nuvarande omständigheterna . Om du drömde om en madrassfabrik förutsäger detta att du kommer att ha ett affärsförhållande med framgångsrika partners och att du blir rik efter en kort tid ….

…Spektrum Om du drömmer om att se ett spektrum av en av dina föräldrar betyder det att du är i riskzonen . Och du måste vara försiktig med att bilda ett partnerskap med främlingar . Om du ser spöket av en död vän, förutsäger detta att du kommer att göra en lång resa med en olycklig vän och drabbas av besvikelser . Och om spektrumet talar till dig, kommer du att falla i fiendernas händer . För en kvinna förutsäger denna dröm änka och bedrägeri . Om du ser en ängel eller ett spöke uppträda på himlen, betyder detta en förlust av klanen och olycka . Om du ser ett kvinnligt spöke på din högra sida i himlen och ett manligt spöke på din vänstra sida, som båda är i Sarahs drag, så betyder detta en stigning från okunnighet till berömmelse, men du kommer att njuta av äran och positionen under en kort tid om döden besöker dig och för dig bort . Om du ser ett kvinnligt spöke på din högra sida i himlen och ett manligt spöke på din vänstra sida, som båda är i Sarahs drag, så betyder detta en stigning från okunnighet till berömmelse, men du kommer att njuta av äran och positionen under en kort tid om döden besöker dig och för dig bort . Om du ser ett kvinnligt fantom i trånga kläder sväva tyst på himlen, betyder det att du kommer att göra framsteg i vetenskapliga studier och vinna rikedom nästan mirakulöst, men det kommer att finnas en inre melankolisk ton i ditt liv . Om du drömde att du såg en vän eller en av dina levande släktingar, betyder det att du utsätts för en väns bedrägeri, och den här drömmen varnar dig för att ta hand om dina affärer och hålla dem under din personliga tillsyn . Och om spektrumet verkar turbulent, kan det vara en tidig död för denna vän ….

…Längden på den som såg att han var lång i en dröm ökade sina kunskaper och pengar, och om personen som hade visionen var en sultan med stark auktoritet och hade gott uppförande, och om han var en köpman, vann hans verksamhet . Och den som ser att det har gått för långt, hans liv kommer snart . Om kungen ser att hans statur är lika lång som hans kung och han segrar över sina fiender, även om han söker en kung som han uppnår . Och höjd indikerar lång livslängd . Förutom kortvuxen indikerar döden i närheten av jorden . Kort statur indikerar stridigheter . Kanske indikerar det brist . Det finns inget nytta i hög växt om det är kort, eftersom det indikerar ödets nedgång eller livets överhängande ….

…Visionen om en tunn tjej min far en sommar sak Balastsaga för genombrutet ibn Nawfal – må Allah vara nöjd med honom – från sin mor tunna tjej pappa sommar son Hashim Lydda var Abdul Muttalib sa : Efter varandra Quraish år Jdbh Oqahlt hud och kasta ben , sa hon : Medan jag ljuger Oh Gud, eller Mhomh om jag Med en berömd telefon som skriker med en sahl-röst som säger : Åh, Quraysh, denna profet skickades från dig, och det här är under hans avresa, så han lever i godhet och fertilitet . Se inte från dig en lång, vitbenig man som slår med två ögon , har stolthet över honom och ett år tillägnad honom , men låt honom rädda honom och hans son och vända sig till honom från varje mage en man , inte Fliscnoa av vatten och skadad från det goda och att ta emot hörnet , och sedan noga utvalt hus sju gånger för att leva upp far FBIs Felictsag man och tror på folket , inte inklusive det rena och goda för sig själv , inte Vgshm om du vill och du lever . Hon sa : Så kunskapen om Gud blev en rädd kvinna. Min hud och hans sinne stod upp. Min vision blev kort, så jag sov i floderna i Mecka . Så, helighet och det förbjudna, om han fortfarande med det , är Abtahi om han säger att detta är Shaybah av beröm , det är en Shaybah och Quraysh är komplett med honom . Och bröt honom all mage på en man som iscensatte och talade och fick rytande och steg sedan upp fadern Qubais och slog folk begravda runt honom en gång för att inse deras strävan tills fattigdomen nådde Vacetknoa Jnabiah och med dem Allahs budbärare, fred vare med honom, som det dag Ghulam kan oaf eller ångest uppstod, sa Abdul Muttalib : Åh Gud segrade Alkhalp Detektorn Courba du världen är en lärare och administratör är Mboukl och Hola Abdaak och Amaak Badhirat Ahramk klagar till dig deras år som Oqahlt klövlar tofflor , Vasaman Gud och Amatarn Geetha hemskt Mgdakka , vad Eu till och med gick från himlen Pmaiha Okz-dalen Bhgejeh Velsmat Sheikhan Quraish, hon säger Abdul Muttalib : Grattis till dig, Aba Al-Bathaa , Hanaa , det vill säga för att du bodde folket i Batha, och i det det står Raqifa : Bashisa Al-Hamd, må Gud vattna vår stad. Vi förlorade livet och det understrukna vattnet. Så vattnet och träden levde i en strömmande från Gud med det gynnsamma. Det finns ingenting i rättvisans eller faraens folk, och i denna hadith är det konstigt att vi kort förklarar det och säger : Abd al-Muttalibs mor är en sunniakt . Och ersatte Epast . Och genom att tona benet blev han svag av ansträngning . Och hypnos första sömn och gryningstid . Hala inspirerade ordacceleration . Och Hia – begränsat – regn och bördig , inte tidigare Otakm regn och fertilitet . Och benen genom att gå med i ögat är högre än de stora . Vissa är tunna i hy . Och den höga fnissen . Och säger : Han har en stolthet som bedrövar honom, han måste gömma sig och inte vara stolt över . Sunnah är vägen . Och vägleda honom , det vill säga folk visar det . Låt dem lysa , med Sein och Shin , det vill säga, låt dem hälla , vilket betyder , låt dem sedan tvätta . Sedan synd, all lättnad och lättnad . Och alla Fasht och Shaybah Al-Hamad har vuxit till titeln Abdul Muttalib . Och hon fullbordade det , det vill säga de kom alla . Och tidsgränsen för hans tystnad och att säga : ångest, det vill säga närhet . Egenskapen behövs . Och gårdarna ursäkter . Och året för torka och nöd . Och han menar axlarna och tofflorna från får och kameler . Och bortskämda mycket . Inget trångt . Och bullret är mycket rinnande vatten . Och Sheikh Sheikhs . Och Aljzl alla sena och Jouni svarta moln . Hans ordspråk : i Sahls röst, menande i det med en söt . Och hans ordspråk : En man är lång, vilket betyder att han är lång, och om han är för lång, sägs det att han är lång med betoning . Och han sa : Låt honom gå , delif är den långsamma gången , det sägs : han går när han går och stegbåten . Och hon sa : och i dem är rena och goda av glädje – betyder Allahs budbärare vara med honom – och säger : Mviodh , Mufiod är den som skadade hans hjärta – ett hjärta – smärta av . Panik, annektering, rädsla och panik . Och han sa : Min hud stod, det vill säga knäppning, och det sa man : Hon ville stoppa mitt hår, så han steg upp från panik . Och Gud vandrade i sinnet och förvirrad av känslans allvar . Och hennes ordstäv : Så är heligheten och det förbjudna , det här är att svära av något annat än Gud och det är undvikande , och det hände från det under okunnighetens tid, och om det är polyteism . Och hennes ordstäv : De begravde sig runt den, det vill säga de går på Lenas väg . Och det lyckliga planet är ett plan, och det bästa som det predikade är skadligt för är profeten, må Guds böner och fred vara över honom. Det är inte osannolikt att Quraishs lättnad beror på det faktum att han, må Guds böner och fred vara över honom, är en av dem som söker hjälp bland dem ….

…Exempel på syner : Denna del kommer jag att prata om exemplen på några av profetens visioner vara över honom och några av kompanjonernas visioner kan Allah vara nöjd med dem , och jag börjar . Profetens visioner vara över honom : ( a ) Profetens visioner vara över honom : Jag noterar här till den överenskomna Aisha som berättades av Bukhari i sin Saheeh sa : (den första är början på Allahs budbärare, frid vare honom från uppenbarelsen av verkliga i sömnen, han inte se en vision om det kom till honom, som på morgonen benet. ) (1) romanen kom i en annan god syn , och uppriktiga och bra känsla för en av frågor av Livet i höger om profeter . Som för minimum av saker , Valsalehh skiljer sig från uppriktig ; Så gott enda ut , Fraaa profeter är alla ärliga , kan vara giltig och är den mest , kanske inte är giltigt för en minimal även tecknat på en vision när han såg en vision och genom dödandet av ägarna . Och liknas Pflq vaxning utan andra , eftersom sol profetian var visionen Mpadi ljus, finns det fortfarande att ljuset kan rymma även solen sken, det var inåt Noria var i ratificeringen Bakraa Ka min förstfödde , och var inåt mörkret var i misstro Khvacha som Abu okunnighet , och resten av folket mellan dessa två statusar var och en av dem lika mycket som fick ljus . (2) Exempel på visioner om profetens fred är över honom följande exempel : ( a – 1) från Anas, må Allah vara nöjd med honom från profeten fred vare med honom, sade han : ~ Paradise Fright gick in i ett palats av guld . jag sa : för vem är det . de sa : för en ung man från Quraysh , jag trodde jag var honom de sa. : att Omar bin al-Khattab . (3) denna diskussion kom i roman av en annan : ~ Medan jag var sov, såg mig i paradiset ~ och sa :~ de sa : Omar, ~ säger : Jibril och hans Mullah Ikh ~ kom i rätt från hadith från Abu Hurayrah, må Allah vara nöjd med honom sa : The Messenger Gud, kan Gud välsigna honom och bevilja honom fred ” Medan jag sov såg du mig i himlen , och det fanns en kvinna som gör tvagning bredvid mitt palats , så jag sa , vem är detta? De sa att Omar uppgav att han var avundsjuk Follette . ~ Ropade Omar må Allah vara nöjd med honom och sade : Du attackerade O Allahs budbärare, fred vare med honom? I romanen när Imam Ahmad : Abu Hurayrah sa : Ropade Omar. Vi är alla i detta råd med Allahs budbärare. om honom sa Omar : far till dig, o Allahs budbärare , attackerade Oalik? och tvättning här Alaudhaeh som är renhet och Hassan som paradiset inte är ett husuppdrag , har son sagt sten (4) att kvinnan som tittade på aposteln nästa till palatset är ett ljud eller var i live då han såg henne profetens fred vara över honom i paradiset tillsammans med kort liv ska han sätta det från folket i paradiset för att searen är Allahs budbärare, fred vare med honom , och vara tillsammans med kort livstid är föremål för att indikera att den är medveten om hans arv och det var så . ( a – 2 ) På myndighet av Abdullah bin Omar, på auktoritet av Guds budbärare, må Guds böner och fred vara över honom , sa han : ” Medan jag sov, när jag såg en kopp med mjölk i den drack jag den så att jag kunde se att min bevattning sprang i mina naglar. ” Sedan gav jag min tjänst Omar bin Al-Khattab . De sa : Vad tolkade du det, Guds budbärare? Han sa, ~ Vetenskap .~ (5) Här är profeten Wa’el med honom mjölkvetenskap. Vissa forskare länkar mellan mjölk och vetenskap genom att säga : mjölk Rizk skapad av Guds goda mellan blodslaggen Vrt som vetenskapsljus som visas av Gud i mörkret av okunnighet , Vdob-ordspråk i en dröm som de som avslutade mjölk Av blod och blod, kan han skapa kunskap från tvivel och okunnighet och att bevara arbete från oaktsamhet och fel . I det tal som vetenskapen om profeten frid vare med honom i Gud den inte når en examen i det , eftersom han drack tills han såg bevattning ur benen , och samtidigt ge honom Rekommenderad ålder är föremål för en hänvisning till vad som hände till ålder Gud , så att han Aeachzh på Gud att skylla . (6) ( a – 3 ) och Aisha, må Allah vara nöjd med henne : Allahs budbärare vara med honom ~ Aritk i en dröm tre nätter, jag tog emot din kung i stöld av siden säger : Denna Amrotk . Vokhv från . ditt ansikte Om du är , säger jag : att detta är från Gud, kommer det att föras vidare . Överenskomna ord ånga ). (7) och innebörden av : stöld av silke : klänning eller vit duk av silke . det är noterade i första exemplet, den tredje exempel på visioner profeten fred vare med honom att profeten fred vare med honom inte Aabarhama Omar och Aisha , förstå om de är av syner i vilka visionen är på hennes ansikte och nominellt värde behöver inte uttrycka och tolka , var sonen sade en sten i sin förklaring av hadithen av Ibn Omar och hans vision av eld att vissa visioner inte behöver uttryckas . (8) Abdullah bin Omars vision var genom profeten fred vare med honom visionen när den första drinken Omar ibn al – Khattab må Allah vara nöjd med honom mjölkvetenskap ———— —– (1 ) kom överens om Aisha . Berättad av Bukhari i boken för att uttrycka dörren till den första är början på Allahs budbärare fred vare med honom sanna drömmar (351 \ 12 ) , och styrd av en muslim som i kärnkraften som förklaras i boken av tro på dörren till Leptis uppenbarelse till Allahs budbärare, fred vare med honom ( 2/197 ) – tidigare referens . (2 ) Se Fath al – op – (355/12 ). (3 ) Berättat av Bukhari i boken av uttryck , den slottet dörr i en dröm (416 \ 12 ) – op – berättas av Ahmad i hans Musnad i handflatan Anas bin Malik, se förklaring t.ex. Thiat Ahmed Saffarini (739 \ 1 ) . Tidigare referens . Och Tirmidhi berättade i Sahih Sunan al – Tirmidhi i bokkaraktären och dörren till Omar ibn al – Khattabs dygder må Allah vara nöjd med honom – publicerade Dar återuppliva arabiskt arv – Beirut . (4 ) Fath al – Bari • op – ( 12/416 ). (5 ) Berättad av Bukhari som i öppningen ( 12/393) _ op – muslim som i kärnkraften (15/16 ) op . (6 ) Fath al – Bari ( 12/41 0 ) – op -, Mohamed Abdelaziz Halawi : Profetens visioner vara över honom och drömmar om följeslagarna , publicerade Dar Vanguard , Kairo : 1412 av R 5 . (7) Det inkluderades av Al-Bukhari som i Al-Fath (12/399), tidigare referens och (7/223), och det berättades av muslim som i Al-Nawawi (15/202) i Book of ledsagarnas dygder och i Aishas dygd, må Gud vara nöjd med henne, tidigare referens . (8) Ibn Hajar – Fath Al-Bari – tidigare referens (12/419). ** Citerat av Dr Fahd Al-Osaimi…

…Spelkort ~ nöd ~ Om du spelar med det i dina drömmar med andra för underhållning, kommer du att möta full uppfyllandet av dina långvariga förhoppningar, och små sjukdomar kommer att försvinna . Men om du spelar för vad kommer det att hamna i svårigheter av grym natur . Om du tappar kort kommer du att stöta på fiender . Om du vinner kommer du att frikänna dig själv i lagens ögon, men du kommer att ha problem med att göra det . Om en tjej drömmer om att hennes älskare spelar kort, har hon god anledning att tvivla på hans goda avsikter . Att se diamanter i lagspel indikerar rikedom och viloläge innebär att din partner i livet kommer att bli mycket krävande och att du kommer att ha svårt att förklara din frånvaro ibland . Hjärtan betyder uppriktighet och varma och bekväma miljöer . Och spaderna betyder att du kommer att bli änka och belastas med en enorm arv ….

…Och den som ser att han utför den obligatoriska bönen och hans bön har fullbordats och hans kyss rätas ut, då uppfylls hans behov och han når det han hoppats på. Och om han ser att han ber Fajr, så har han tjänat tillåtet eller ett löfte som är bra eller dåligt, och om han ser att han ber Dhuhr-bönen, kommer han att segra över allt som han ber om i denna världs fråga och det följande. Om han ser att han ber fredag, kommer han att slutföra vad han vill och nå vad han hoppas, och om han ser att han ber Asr, är det en önskan, men efter svårigheter, och om han ser att han ber Maghrib, då är saken som han bad om när det gäller gott eller ont gått över, och om han ser att han ber middag, behandlar han sina släktingar och får honom nöje och det sägs att bedrägeri och gråt händer honom, och ett villkor i vad han nämnde är att han utför varje bön helt i tid, och om det finns en minskning eller en ökning av den, är det i strid med vad som nämndes och den som ser att han ber en bön som missas av dessa böner , sedan indikerar han uppfyllandet av sin religion och den som ser att han ber kort i sin bön så reser han och från Han såg att han ber en överflödig natt eller dag, så han gör en rättfärdig handling. Och den som ser att han ber medan han skrattar åt det, då har han mycket distraktion från det. Och den som ser att han ber medan han är junub eller på en plats där bön inte är tillåten, då har han förstört religionen, och den som ser att han ber utan tvättning, då blir han sjuk. Han ber öster eller väster, eftersom han avviker från islam och kanske har framställt sin fru d Det sägs att moskéfolket ber till andra än en qiblah, och den som ser en forskare som ber utan en qiblah eller agerar i strid med Sunnah , eller att han ber över Kaaba har brutit mot sharia och följt nycklarna och den som ser att han ber I öknen är det antingen resande eller Hajj, och den som ser att han ber i en av de tre moskéerna, det är ett bevis på fördubblar hans lön och accepterar hans gärningar. Och den som ser att han ber på ett djur, det är deras förekomst, och den som ser att bönen missade sin tid och inte hittar en plats att be det i svårighetsfrågor…

…Halsen : Vemoda sekretariat, och ökningen av skulden och öka prestationen för sekretariatet, och ofullständighet minskning av sekretariatets prestation : sågen var i nacken grannskapet omgiven, det stödjer inte hans pengar och säger den Allsmäktige : ~ Satoukon vad Boukloa uppståndelsens dag . ~ Om han ser att hans hund har exploderat i blod, dör han . Om imamen ser en grovhet i nacken, är det hans styrka i hans rättvisa, och hans förtryck av sina fiender, och härdning av ryggen är en kraft över vad Gud imiterade, och god statur indikerar flyg och flykt . Håret på baksidan indikerar att han har pengar och att han har pengar . Och rakade baksidan av sekretariatets prestationer och eliminera skuld . Om han ser att han inte har något hår indikerar han sin konkurs . Och en man såg som om hans nacke varken var lång eller kort, så han berättade sina syner vid en korsning, så han sa : Om du är dålig, är din karaktär bra, och om du är modig ökar ditt mod och om du är av dålig karaktär är du hedrad ….

…Tåg Att se ett tåg i en dröm anger att du tar en resa efter en kort period . Om du befinner dig i ett tåg som inte drar vagnar bakom det och går iväg snabbt förutspår detta att du kommer att oroa dig mycket för saker som snart slutar till din fördel, om du ser ett godståg i en dröm, förutsäger detta att förändringar kommer att inträffa som kommer att leda till att din stjärna växer och din framgång, om du drömmer om att du sitter på taket på en sovande bil På tåget förutspår detta att du kommer att gå med en följeslagare som du inte gillar, och du kommer att slösa bort tid och pengar som du kan dra nytta av med dem på ett annat meningsfullt sätt, så du måste sträva efter att undvika den personen ….

…Om han såg att han sålde eller tog bort ett plagg på vintern, tyder det på hans fattigdom och hans behov av människor . Han sa att Abu Saids predikantklädsel för mannen troligen var hans hantverk som han gör och skyddar dem från fattigdomsundersökningen där ett fel i levande och går rikedom och expansion för att frigöra dem och skada i vinterfavör ) och Almparty honom om inskriptionen anges av en kvinna . Said Jafar Sadiq tolkade Paljarah eller pojken vad han än såg från Zain eller Shin ska vända i dem, och subtraheringen av kläderna som de ägnar åt aspekter av det känns som att ha på sig något av vilket det tolkas bra och gynnas om de är från bomull, en ren och rymlig och om Dd så Vtobeirh mot honom och om de är från Silk och ingenting är det inget fel med det och säljaren av det, för han väljer denna värld framför sin hädanefter . Abu Sa’eed sa att predikans vision kyla, vare sig detaljerad eller inte detaljerad, de visar god berättelse att Abu Bakr, må Allah vara nöjd med honom sa: O Allahs budbärare, jag såg igår var på papyrus petechia sa : två söner Thabr dem . Och bläcket är ett tecken på glädje, lycka och kyla som ligger bredvid förloppet av uttryck, förutom att intimiteten i världen är bättre än i religionen, och den är i tolkningen starkare än ull . Det känns som att bära Prada eller blandat med bomull Bharir utan det även om det är haraam rikedoms silke och dekorationerna är klädda på marknaderna är de välkomna och bara i tider av nöje och omen samt om de är i rollen om inte det slags nöje . Och den som ser meningen i klädnaden för den klädda personen, den tolkas i sin helhet . Och den som ser att han bär sommarkläder på vintern, det kommer att öka det goda och nyttan lika mycket som värdet av vad han bär . Han kände att han bär kläder kvinnor det ökade pengar med dem och rädsla, men dess konsekvenser är allvarliga och överlever om de såg en kvinna som bär kläder från männen det visar bra och fördelaktigt . Al-Karmani sa: ~Den som såg att han hade kläder mindre än sina egna, då indikerar det korruption i hans angelägenheter, och om de är mer eleganta än hans kläder, anger han ordningen på sina affärer .~ Och den som ser att han har de äldre kläderna på sig, då indikerar det höjden på saken och mängden den som dessa kläder tillskrivs honom om han är en familj för det, annars är det bra och nyttigt . Och den som ser att han har kläder från korrupta människors kläder , han kommer att ha många synder och rikliga synder . Och den som ser att han bär kungar, det tolkas i tre aspekter, närmar sig dem, uppnår godhet, nytta och regelbundenhet i sina affärer och uppnår värdighet och ära . Det känns som att bära kläder av forskare var Välkommen till Salah, det för vetenskap och välgörenhetsvärlden och det följande .) Han kände att han bär kläder från ullen det tolkas för att säkerställa pengarna . Man känner att det att bära kläder dhimmis eller Aharbeyen eller så, eller Alrvdh skulle vara benägen till vad han sa Jafar Sadiqs visionskläder aldrig ägnas åt nio aspekter av religion och rikedom och prestige och gynnar och lever och arbetar till förmån för rättvisan. om detta och rätta till om det inte är vad du förnekar uttrycket och om kvinnan såg att hon Hon bar det som nämndes av de prisvärda kläderna, och hennes tolkning gjorde henne rätt med sin man och integriteten i hennes angelägenheter . Och Daniel sa en syn på mannens kläder: Om du tar på dig kläder, kommer du att tolkas av vinst, och om du ser svarta kläder, har kungen gott och församlingen är i nöd . Al-Karmani sa: ~Den som ser att han bär svarta kläder, han kommer att drabbas av smärta, ångest och sorg, såvida han inte är en som bär dem medan han är vaken och vet om dem, och han kommer att vara orolig .~ Abu Sa’eed sa att predikanten svarta kläder för dem som brukade bära skada hatade och fick höra att det är patientens bevis på döden eftersom folket i katastroferna bär svarta kläder och kläder ingen dödsjukdom endast i Dibaj eller twinge eller siden, och dessa saker är giltiga för kvinnor och män för korruption av religion . Al-Karmani sa: Om patienten ser att han tvättar ett gult plagg tills dess gula avlägsnas och dess vithet dyker upp, tolkas plagget med en kropp och dess gulaktiga delas ut av hans sjukdom och avvikelse från honom . Det kändes att avväpna honom en gul klänning det Sagmh inte hände skada honom vad han hatar i gult av att riva klänningen eller så till skillnad från allt slitna i färg och kläder greener glädde sig och glädje och Tawfiq Abu Sa’eed sa predikanten kläder Greens grannskapskraft av religion och en ökning av tillbedjan och döda goda fall när Gud, som är kläderna för himmelens folk, för hans ordstäv, Kom och bära gröna kläder från Sundus och Abraq, och bär av grönska indikerar för de levande skadan av ett arv och de döda att han kom ut ur världen som martyr . Al-Kirmani sa: ”Den som ser att han bär gröna kläder, det tolkas med heder och ära. När det gäller de vita kläderna kommer de att tolkas som önskade, särskilt om de är rena . ” Predikanten Abu Sa’id sa att vita plagg är lämpliga för att bära dem som en religion, och för dem som är vana att bära dem medan de är vaken, och när det gäller ägare av hantverk måste de ha på sig dem . Al-Karmani sa: ”Den som såg att han bär rena vita kläder, det indikerar godheten i hans religion och hans goda tillstånd. ”Och hans bekymmer gällde att han sa att han bär rena vita kläder, och när det gäller sina blå kläder är han ren . Han sa att Kirmani såg att han bär kläder Zarka att det är bra religion och kläderna Rouge, de hatade bara män Almlhvh och sockel sängkläder rodnar av dessa saker indikerar glädje och är giltiga för kvinnor i Dnaahn sägs ha på sig rödaktiga visar strider. mycket svår tvist och fick höra snappers glädje med punk I världen, vilket framgår av berättelsen om Qarun, och det sades att det indikerar ett överflöd av pengar samtidigt som det förhindrar Guds rättigheter i det . Och den som såg att han bar det på en fest eller en grupp, han skadade honom inte . Han sa att Kirmani såg att han bär kläder Hamra som kastade strid och tvist, även om Välkommen till mandatet fick han kanske versens glädje gick ut till sitt folk i prydnaden och var klädd i kläder Hamra och det sägs att synen av rodnad , antingen i kläder eller annat, de visar godhet och kanske synen på erysipelas som visas i klänningen Till nöje . Och den som ser att hans kläder är brända, han kommer att få honom skadliga effekter lika mycket som han brändes av det, och den som ser att hans kläder är sönderrivna, han ska tolka hemligheten . Det känns som att ha på sig kläder av ull eller djurhår eller hår eller så De totala pengarna om det var siden eller så Fmal haram klänning kullerstensbelagda bevis på omoral och kläderna smutsiga, de släpper Bgham och sorg, och klänningarna Alkagd de släpper Baelchenaah inte bra i det, och klänningar hud samla intresse och nytta i den utsträckning som tillskrivs honom att huden klänning du inte sy det i form av grossist av alla sorter visar helt fylld med religion och kanske detta var en annan gammal i ansiktet och kläder av statskassan ska överföra Baezz och rikedom . Och den som ser att han har en lam klänning, en kvinna kommer i hennes anus . Jaber sa att marockanerna uttryckte sin anknytning till saker som är vardagliga Valbaad i kläder om det är rent som nytt, som fästs vid religionen och världen och om den smutsiga årgången snäva Vdd så kanske Del smuts i klänningen på svagheten i religionen och fick höra om den kvinnan såg att hon bär en plagg gul det var hennes make, försvagar det ändå ) han var inte för henne, så han tog en man . Och den som ser att han öppnar ett vikt plagg, det indikerar resor, och den som ser att han viker ett öppet plagg, det indikerar att det är frånvarande från sin resa . Khaled al – Isfahani sa att de bästa kläderna och vad som var bomull om det inte hör till silkesmasksilke eftersom det är rent, det är en god religion och världsliga klänningar om mönstret, bomull eller siden, de släpper ut pengar haram och korruption av religion och sorglös . Han sa Jafar Sadiq ny klänning vit man en kvinna och en kvinna och kungen av nåd och fördelen av ett par, det såg att han tog av sig sin mantel med honom att han var i kungen av tjänsten det är från hans tjänst men inte så bra som det heter, och såg att han klippte sina kläder tolkade han för att få gott . Och den som ser att tjuven tar av sig sitt plagg, stör det förekomsten av korruption bland kvinnor . Predikanten Abu Saeed sa att plagget med två sidor eller två färger indikerar artighet och vårdnad för folket i religionen och världen, och det nya plagget är bra för de rika och de fattiga . Det kändes som magsuot kläder som nya Vtmzkt inte kan reparera som det fascinerar ens så mycket som att det är vid liv och barnet och det höga värdet av sjukdomens tjänare och den fria naden ökar klänningar typ av förnyad skuld, bärs över hans kläder visade godkännande av hans hemliga Alanath och kanske avsikten var bra från den uppenbara och kanske tjänade pengar Mdkhora och sidenbrokad är inte lämplig att bära strumpor för juristerna för de Aaolan deras begäran minimum och bjuda in folk till kätteri och var troligtvis giltigt för icke- forskare, de tolkar arbetet kräver paradiset och smittar med detta furstendömet indikerar också äktenskap med en kvinna, ärlig eller medföljande Bjarah Belle-inställningen kallar korsningen i uttrycket för allt detta är från det som ser . Manteln betecknar sina ansikten . Al-Kirmani sa, ~Det tolkas för rättfärdigheten i religionen, för de korrupta människorna med piskor och för andra med smittkoppor i kroppen .~ Abu Sa’eed sa att predikanten överlämnar penistillstånd som var från hennes familj, särskilt från folket i plöjning och plantering och det bördiga året för dem som har från hennes familj, en kvinnors ökande nöje och gav Xia emot pengar från punkten. av perserna och folket för avslöjande och spelande, och kan samla piskor . En tillåten som har ett ansikte med konsekvenser, och ingen klandras för det, vare sig det är för män eller kvinnor, såvida inte något av den förkastliga typen blandas med honom . När det gäller bläcket tolkas det med nåd, och det finns inget i det förutom det bästa, särskilt för kvinnor, och det sägs att visionen om generositetsplaggen är en sorg . Sagen att hans två plagg Khgayn Mottagtaan bär varandra ovanför varandra indikeras av hans död och sönderrivna kläder tolkade oavsiktligt skada oro och sönder längre tolkad vulva och det fungerar som Alqaba och Duwaji om kvinnan såg hennes kläder habitus kort saknade HTC dold och äta den nya klänningen äter pengar halal och äter klänningen sa Salmi såg att hans kläder är våta på honom medan han tar på dem. Om han är på resa, reser han inte, och om han tänkt något som han inte skulle ha . Och den som ser att han säljer sina kläder är bra för honom och det finns inget gott för den som köper dem, och om han ser dem att han pressar dem från sig själv, så är detta förlåtelse för hans fattigdom . Och den som ser att han bär nya kläder efter att han har badat, då avböjer han med förlusten av oro och nöd, och han sparas från något felaktigt . Och den som ser att han bär ett förbjudet plagg eller något som tillskrivs kvinnor, han gifter sig med en kvinna som är förbjuden, och när det gäller de broderade kläderna bär de av dem, gruvor, och kanske är kvinnans berömmelse bruten . Han kände att han hade på sig kvinnokläder, den som var gravid, de kom till kvinnan, även om han inte var gravid, påverkar det skada eller rädsla i samma pengar så mycket som Hnaatha troligen skadades sin tid och manteln, vilket är placerad på axeln tolkade den den mänskliga religionen som bär honom i sekretariatets nacke och nacke . Det känns att det klär sig väl Salah Dinh och god tro, och om han såg kappan som lägger den på brunnskulden ökade den skulden och religionens hälsa är inte bra i tunnhet .) De tvättkläder han ska dra det kändes som att tvätta hans kläder från smuts, det visar hans godhet och frälsning av dysterhet och sorg och hans välbefinnande och hans skuld kommer att återbetalas om han bär den, men om han inte bär den är det utan det . Al-Karmani sa: ”Tvätta rena kläder om smuts dyker upp från det, då är det korruption i religion och synd .” Abu Saeed Al-Waseer sa: Att tvätta kläder från smuts är en omvändelse, att tvätta den från sperma är en omvändelse av otukt och att tvätta den från blod är en ånger från mord och att tvätta den från ursäkt som en omvändelse . Jaafar al-Sadiq sa: Tvätta kläder med kallt vatten betyder fyra aspekter av omvändelse, välbefinnande, frälsning från Asir och säkerhet från rädsla och tvätta dem med varmt vatten, sorg, sorg och sjukdom . Och det sades att den som såg att han tvättade rena kläder, det är en ökning av hans fromhet och fromhet, och det sägs att detta var extravagant eftersom det inte förtjänade att tvättas, och andra sa, det finns ingen skada i det och det finns ingen skada i det ….

…När det gäller lungans godhet är det livslängd, och dess korruption är kort liv, eftersom det är själens plats ….

…Medicin Om läkemedlet i drömmen smakar bra, indikerar detta att du kommer att stöta på problem, men efter en kort period kommer dina affärer att förbättras . Men om smaken av läkemedlet är otrevlig, förutsäger det att du har en permanent sjukdom eller djup sorg eller förlust . Om du drömmer om att du ger andras medicin betyder det att du arbetar för att skada någon som litar på dig ….

…Jaber al-Maghribi sa: ~Den som tror att han äter tunt bröd, det tolkas som att han kan leva, och kanske indikerar kort livslängd .~…

…Korsfästelse : platsen för nykterhet, barnets position och styrkan, så den som ser sin korsfästelse är stark, han kommer att ha ett sinne, och det sägs en stark pojke, och det sägs att korsfästelsen är en stark man som beror på honom, och längden på beloppet är prisvärt, och över gränsen är bevis på livets närhet och det bortgångna livet, liksom hans korthet är bevis på kort liv och godhet . Fetthet och kraft i kroppen är religionens och troens kraft. Om han ser sin kropp som en levande kropp, visar han vad som döljer fiendskap . Om han ser att han har en mekanism som en rammekanism, har han en märgad son som lever efter honom . Och den som ser att hans kropp är av järn eller stenar, han kommer att dö . Om han ser en ökning av sin kropp utan skada, är det en ökning av välsignelsen för honom, och en man som är inaktiv i minnet, med lite pengar, kom till en korsning och sa : Jag såg som om min kropp ökade och förökade sig, och jag hade ljus och prakt, och som om jag var hänsynslös, och jag gick i bergen och överträffade . Korsningen sa : Du kommer att vara värd det och slå en kung och bli rikedom och stolthet . Strax därefter gick han ut med inkräktarna och var modig, så han besegrade polyteisterna och fick pengar och byte ….

…Torrent : dess inträde i staden indikerar en epidemi, om folket är i något av det, eller om dess färg är färgen på blod eller brunhet . Och det kan tyda på att han gick in i en militärarmé i säkerhet eller sällskap, om han inte hade rikedom och folket inte var rädd för honom, så om han rivde några av deras hus och passerade sina pengar och boskap, är det en fiende som är avundsjuk över dem eller en makt som försöker mot dem, i den utsträckning att visionen ökar och beviset på vaksamhet . Några av dem sa att fiendens attack är stor, och fiendens attack är stor . Om strömmen stiger upp i butikerna, är det en översvämning eller soldater av en orättvis härskare som attackerade, och strömmen är en dominerad fiende, och om han ser att rännorna flyter utan regn, så är det blod som utgår i det stad eller ort . Om han ser att det strömmade från regn och hällde ut dess vatten, är dessa bekymmer uppenbara från folket på den platsen, och ett tillstånds fertilitet är lika med rännorna, och om rännorna inte är uppförda, är det nedanför det . Om rännan är fokuserad på en person kommer han att plågas . Om den kraftiga vägen leder till floden, är kungen en fiende av honom, och han söker hjälp från en man som flyr från sin ondska . Och den som tror att han har druckit strömmen från sitt hem, han kommer att behandla en fiende och hindra honom från att skada sin familj eller hans död . Och det berättades att en man kom till Ibn Sirin och sa : Jag såg överraskningarna flyta utan regn, och jag såg folk ta från honom, så Ibn Sirin sa : Ta inte från honom . Männen sa : Jag gjorde inte och jag tog inte något från honom, så han sa : Du har gjort det bra, och det var bara en kort tid tills rättegången mot Ibn Al-Muhallab ….

…Vada i vattnet Om du vaddar medan du drömmer om rent, klart vatten betyder det att du kommer att leva en kort falsk lycka . Om vattnet är grumligt hotas du med sjukdom eller så får du en smärtsam olycka . Om du drömde om barn som vaddade i klart vatten är detta ett bra tecken eftersom du kommer att lyckas i ditt arbete . Om hon drömmer om att hon vaddar i klart skummande vatten, kommer hennes emotionella drömmar och ambitioner att gå i uppfyllelse ….

…Abu Sa’id, tältpredikanten, sade till sultanen för att öka förmyndarskapet och till köpmannen, för att resa, och det kan tyda på skadorna på en vacker jungfru, jungfru, för den Allsmäktige säger: Hur är kort tält ….

…Solens kamp går ut mot kungen, och minskningen av solens strålar kommer att försämra kungens prestige . Om han ser solen delas i två halvor, återstår hälften av den och den andra är borta, då kommer den ut till kungen utanför, och om den återstående halvan följer den gyllene halvan och går med och återvänder till en frisk sol, då utanför tar hela landet, och om den pågående halvan återvänder till den återstående halvan och solen återvänder som det brukade vara hans kung återvände till honom och han vann utsidan . Om var och en av de två halvorna blir solen på egen hand, så äger utsidan det som är med kungen från kungen och blir hans motsvarighet och tar hälften av sitt rike . Om han ser solen falla är det en katastrof för jordens värden eller för föräldrarna . Om han såg som om solen hade stigit upp i ett hus och tänt upp hela huset, skulle husets folk ha ära, värdighet och näring . Och den som såg att han hade svalt solen, han skulle leva i ett tungt liv . Om han såg det skulle kungen dö . Och den som drabbas av solljus, Gud kommer att ge honom stor skatt och pengar . Och den som ser solen sjunka ner på sin säng, han blir sjuk och inflammerad i kroppen . Om han ser som om han gör gott mot honom, indikerar han fertilitet och lämnat och indikerar hos många människor hälsan . Och den som solen tar något från honom eller ger honom något, det är inte Mahmoud . En av indikationerna på goda gärningar är att en person ser solen i sin normala form och vana, och en ökning eller minskning av den kan vara skadlig . Och den som hittar värmen från solen och tar sin tillflykt i skuggan, han kommer att räddas från sorg . Och den som finner kyla i skuggan och sitter i solen, hans fattigdom är borta, för kylan är fattigdom . Och den som kan se solen när den är svart och rörig, kungen är skyldig honom i alla frågor . Och det berättades att domaren av Homs såg som om solen och månen dödades, och planeterna separerade, så den delades med solen och den delades med månen . Han berättade om sina visioner om Omar bin Al-Khattab, må Gud vara nöjd med honom . Han sa till honom : Vilken var du med? Han sa : Med månen . Umar läste : ” Så vi raderade nattens vers och fick oss att se dagens vers .” Och han avledde honom från Homs arbete, så han bestämde att han åkte med Muawiya till två rader, och han dödades . Och den som ser solen, månen och stjärnorna samlas på ett ställe och deras kung, och de har ljus och strålar, då är ordet acceptabelt för kungen, ministern och presidenterna . Om det inte är lätt, finns det inget gott i det för visionären . Om han ser solen och månen se ner på honom är hans föräldrar nöjda med honom . Om de inte har en stråle är de arg på honom . Om han ser en sol och en måne till höger och vänster, framför sig eller bakom honom, kommer han att drabbas av rädsla eller olycka och nederlag, och han tvingas fly med den, för Gud den Allsmäktige säger : ”Och det solen och månen har samlats, och personen ska säga det som är dagen för flykt .” Och solens, månens och stjärnans svarta och deras rotation förändrar välsignelserna i denna värld . Och en solförmörkelse hände med kungen . Och den som ser moln som täcker solen tills dess ljus är borta, kungen blir sjuk . Om han ser att det inte rör sig i molnen eller kommer ut ur det, kommer kungen att dö, och solen kan ha varit en vetenskapsman som vet hur molnen evakuerades, då kommer sorg att evakuera från honom . Moon : Ursprungligen ministern för den största kungen, eller en sultan utan den största kungen, och stjärnorna runt honom är soldater . Och hans hem och bostäder eller hans hustrur och tjänarinnor . Och kanske indikerar han forskaren och juristen och alla bevis som han leder, för han guidas i mörkret och lyser i allmänheten . Det indikerar pojken, mannen och herren och hustrun och sonen för hans skönhet och ljus, liknar honom med kvinnors och mäns skönhet, så det sägs som om fullmånen var som om det var en månmån . Då tolkas och praktiseras hans olyckor som liknar det som tidigare nämnts i solen, och det kan tyda på en ökning eller minskning, eftersom det ökar och minskar, såsom pengar, verk och kroppar, tillsammans med föregående uttalande om trafik, t.ex. som en patient som ser i början av månaden har fallit ner på honom eller tagit honom till honom, då kommer han att vakna upp från sitt problem. Han sparas från sin sjukdom . Och om det är en månad kort, så är dess ålder borta och dess deadline närmar sig det belopp som återstår i månaden, det kan vara dagar, och det kan vara en samling, månader eller år, med bevis som läggs till i en dröm eller i det vakna livet . Om han går ner i början av månaden, eller om han verkar frånvarande från sin plats, har han lämnat sin plats och har kommit från sin resa . Och om det var i slutet av månaden, efter att ha rest och lämnat sitt hemland . Och den som ser honom med honom eller i knäet eller i handen, han ska gifta sig med en man enligt hans ljus och ljus, oavsett om han är man eller kvinna . Aisha, må Gud vara nöjd med henne, såg tre månar som föll i hennes rum. Hon berättade sin vision för sin far, må Gud vara nöjd med honom och sa till henne : Om din syn är sann, är tre begravda i ditt rum, de är de bästa av jordens folk ….

…Tabla Om du drömde om att se en trumma blir du glad och glad vid ett evenemang som äger rum efter en kort period ….

…Om du drömmer om att du har dropsy, indikerar detta sjukdom ett tag, men du kommer att återhämta dig med förnyad styrka . Om du ser andra smittade med det indikerar detta att du kommer att höra om frånvarande efter en kort tid och höra nyheter om deras goda hälsa . ?…

…Jaafar Al-Sadiq sa : Synen på uppståndelsens berättelse tolkas på sex aspekter av plågor, inklusive egendom, arbete, sjukdom, sorg, problem eller ett kort liv ….

…Om du drömde om en ström betyder det nya upplevelser och korta resor . Om det är överväldigat kommer det att kasta mycket besvär, men för en kort tid . Om det är torrt kommer du att bli besviken och du kommer se någon annan uppnå de saker du försökte säkra för dig själv ….

…När det gäller att raka mäns hår under Hajj och förkorta det, är det i tolkning säkerhet, erövring och fullgörande av en skuld och en kyckling, för Gud den Allsmäktige säger : ”Du ska gå in i den Heliga moskén, om Gud vill, i säkerhet och raka din huvud och faller kort, så blir du inte rädd . ” Och i icke-Hajj också, förutom att det i Hajj är starkare . Detta är om personen med visionen inte är president, och om han är en ledare och rakad av säsongen, visar hans visioner hans brist, isolering eller brott mot hans skydd, så denna vision är för de fattiga att spendera en skuld och för de rika att förlora pengar . Och om synen var en av rättfärdighetens folk, var hans grymhet svag, och om han inte såg att han inte rakade huvudet utan såg att han var rakad, segrade han över fienderna och fick styrka och stolthet . Några av dem sa : Rakningen är endast lämplig för tolkning för dem som är vana vid rakning, och den är inte lämplig för dem vars vana är att raka sig . Och det sades att rakning av en krigare kräver ett vittnesbörd i tolkningen ….