…Flygande rätter : betecknar falska projekt eller ett otroligt löfte om att resa, kan beteckna galna idéer, kan indikera vinst i en ny handel och kan beteckna resor till en okänd plats ….
Drömmer om Plane flygande
(11 betydelser av drömmar om Plane flygande )Och den som ser att han rider på en häst medan den flyger i luften, eller att hästen har vingar medan han är en fågel, då indikerar han och säger Al-Kirmani, den som såg att han reste på en klippd häst med sin sadla och tygla på det medan han gick långsamt, då kommer han att slå auktoritet och ära så långt han kan göra den hästen och efter honom ….
Och det sägs att en syn på duvor som flyger från huset skulle tolkas som en kvinnas skilsmässa ….
Och den som ser att detta kommer ut ur sitt hus som flyger i luften, och om han är en forskare som glömmer sin kunskap, och om han har en position, då är han isolerad, och om han hade barn som dog, kan kungen ta hans pengar och om han inte hade några pengar är domen inte Mahmoud ….
…Typ I : Uppenbarelse avskyr De har djävulen att göra , och reciterande jag , som kallas Bodgat-drömmar, vilket beror på Satans list och hans bedrägeri och hans fientlighet mot människor . (1) Ett sådant exempel berättas i Saheeh Muslim från Jahirens hadeth, må Allah vara nöjd med honom från Budbärareguden, må Gud välsigna honom och ge honom frid, sa att han berättade för en beduin som kom till honom och sa : Jag drömde att mitt huvud var avskuren, så vi följer honom, så profeten, må Guds böner och fred vara över honom, tillrättavisade honom och sa : ” Berätta inte att Satan leker med dig i en dröm .” (2) I andra sa Raaah Jaber : Jag hörde att profeten var med honom Tkd som talade, han sa : till Aihdtn en av er Btalb djävulen i sömnen . ~ Sheikh Mohammed Bin Saleh Al – Uthaymeen sa Guds nåd : Röret drömmer, det förvirrade oorganiserat , och ofta att Tartuffe hatade Satan den Allsmäktige sa :~ att packa dem som Ouamno inte Bdharhm ingenting annat än Gud vill ~( argument : 10). (3) och den här typen av visioner Adab sex : först : att söka tillflykt hos Allah från dess ondska , och denna anklagelse är tydlig , Valastaazh legitimt allt det hatas . Andra : att söka tillflykt hos Allah från Satan . Att prata : ~ om du såg en syn på hat Fletholh och spottade på hans vänstra sida tre gånger och frågade Gud om godhet och sök tillflykt hos Allah från det onda ~ berättat av Ibn Majah från hadet i Abu Hurayrah marfoo och berättat av muslim också .~ (4 ) Enligt romanen i en muslim från Jabir också : ~ Olistaz Allah från Satans tre ~ kom i en ny muslim också : ~ Afilipsq lämnade tre gånger ~ som jag kommer att skissera i : Tredje : att spotta medan han uppmärksammar från sin sömn lämnade tre gånger . Varje spottade hans vänster tre gånger Besqa ljus ~ och hemligheten med denna Gud vet ~ styggelse för vad han såg och förakt för demonen att jag ser att visionen till höger är verklig, ~ utpekade vänster eftersom det är smuts , och triangulering i den tidigare romanen Muslimsk bekräftelse ~ har svarat med tre ord : Altfet vara utan saliv ~ och bagasse vara med honom saliv mild . spotta och vara med honom saliv och det mesta av bagasse . fjärde : att ändra den sida som han var på när han såg det , till sin sida med det andra? anledningen till detta : optimistisk om att konvertera det och flytta kanske finns det en annan anledning som kantar placera djävulen , och så att visionen förvandlas från styggelse till den älskade och rör sig från skadlig till det goda . femte : att inte nämna det till en redan , det har sagt att ett antal samtal korrigerar dem vad Bukhari Guds nåd via Abu Sa’eed al – Radhi Ath med honom och han sa, ~ och påminner henne om att det inte gör det skada honom ~(5). som gett oss berättelsen om mannen som talade om visionen att slå hans nacke , Obi, men dess uttryck är inte Iqsa bara för dem som litar på honom , eller mentor honom ~ eller om världen för att Aabroha ska böja honom vad de än kan och Arushdouna vad är utsedd av dem och vilka fördelar honom . Den fråga som presenteras här , vad hemligheten bakom det förbjudet? Fa säg det hemliga som Gud vet – för närvarande uppdaterat av , kanske förklarat av det uppenbara skadade dess image . Och var en potentiell ~ faller uppskattning av Gud den Allsmäktige ~ och indikerar att Hadeeth av Abu Razin kan Allah vara nöjd med honom kom : ~ Synen av en man av en fågel som inte hade korsat ~ Om korsat undertecknat ~, och prata bra . (6) menande : att visionen om möjligt tvåsidig ~ korsning av en av dem inträffade nära den kapaciteten , och visar att en sådan man lyfter benet som han väntar på Matthew säger . Sheikh ( Mohammed bin Nasser al – Albani ) Kommenterar intervjun : ~ Visionen om en man på en fågel som inte korsade om korsad inträffade ~ . Frank talar om att visionen är som ett kors , och så lärde oss Allahs budbärare som inte är bristen på den, utan en mentor eller en forskare eller älskare , för att de skulle välja de bästa betydelserna i tolkningen Vtqa på i enlighet därmed, men nej tvivla på att det är begränsat till om uttrycket som tolererar syn, även i ansiktet , och inte ett fel rent , annars är det inte effekten av honom då, och jag känner Gud ~, har påpekat att betydelsen av Imam Bukhari i den boken uttryck för hans Saheeh genom att säga : ( dörren inte ser visionen för första transient om det inte gör ont .) framgår av ord profeten fred vare med honom till Abu Bakr, medan genom sin vision : ~ a hällde några och saknade några, ~ Profeten fred vare med honom visade inte vad Abu Bakr syndade , även mellan den som syndade mot uttrycket av profeten fred vare med honom är den andra och den första som godkändes, men det visade sig fel detta . så skär inte Raak allmänhet endast att lita på det , och råda honom och hans kunskap och åsikt, och synpunkter från Abu Hurayrah må Allah vara nöjd med honom från profeten, frid vare med honom att han skulle säga : ~ inte Tqsoa vision bara vetenskapsman eller mentor ~ i romanen : ~ inte bara på Iqsa Wade, skärpning av en skådespelares namnvänlighet. Berättat av Tirmidhi sa Sheikh Albani : S Hans samtal är äkta enligt villkoren för de två shejkarna, och betydelsen av den tidigare haditen ~ Synen är på en man som flyger ~ betyder att den inte löser sig om den inte korsar , som om det var på en flygande man . ~ Så det föll och föll där det korsade, precis som det som är vid fågelns fot faller med minsta rörelse, och detta är en representativ analogi. Den snabbflygande fågeln har ett föremål som faller med den minsta rörelsen på sin benet . Det visar möjligheten av syn i ansiktet av tolerera vad som berättades sammanfattar och ger oss också historien om mannen som talade om visionen att slå hans nacke , Obi, men dess uttryck är inte Iqsa bara för de som litar på honom , eller mentor till honom , eller världen för att Aabroha honom böter vad de kan och Arushdouna vad hjälper honom och vad som är nyttigt för honom . den fråga presenteras här , vad hemligheten bakom det förbjudet? Fa säga hemliga Gud vet – eftersom de uppdaterade dem , kanske tolkade skadade på den synliga bilden – och detta är en potential , faller uppskattning av Gud , och visar att denna hadith av Abu Razin kan Allah vara nöjd med honom med : ~ Synen av en människofågel är inte korsad , om korsad Signerad , ~ den hadith är bra . Betydelse : att visionen om möjligt tvåsidig , korsning av en av dem inträffade i närheten av den kapaciteten , och visar att det som kom från Abdul Razak sa : vision ligger på vad som korsar Zllk som en man lyfte benet när han väntar på platser . (7) sa Sheikh ( Mohammed bin Nasser al – Albani ) Kommenterade intervjun : ~ Visionen om en man på en fågel som inte korsade om korsad inträffade ~ . Frank talar om att visionen är som ett kors , och som lärde oss Allahs budbärare vara med honom som inte är bristen på den, utan mentorn eller en lärde eller älskare , för att de skulle välja de bästa betydelserna i tolkningen Vtqa på följaktligen ,, men som inte gör Det råder ingen tvekan om att detta är begränsat till huruvida uttrycket är något som visionen kan uthärda även på ett sätt och inte är ett rent fel , eller att det inte har någon effekt vid den tiden och Gud vet bäst (8), och Imam Bukhari hänvisade till denna betydelse i uttrycksboken från sin Sahih genom att säga : ( Kapitel om den som inte såg visionen om den första övergående om inte ont ). Framgår av ord profeten fred vare med honom till Abu Bakr, medan genom sin vision : ~ A hällde lite och missat några ~ och profeten frid vare med honom , inte ange vad Abu Bakr syndat , även mellan detta som syndat till uttrycket för profetens fred vara hans fred är den andra och den första som godkänns, men detta visade sig vara fel . (9) Skär därför inte Raak i allmänhet bara för att lita på det , och råd honom och hans kunskap och åsikt, och synpunkter: Abu Hurayrah, må Allah vara nöjd med honom från profetens fred vare med honom att han skulle säga : ~ Gör inte Tqsoa-visionen endast till världen eller mentorn ~(10), i romanen :~ Iqsa bara på Wade och ~ skärpa namnet på skådespelarens vänlighet , berättade Tirmidhi Shaykh al – Albaani : tillskrivs korrekt på de två shejkernas tillstånd (11) , och innebörden av tidigare modern ~ syn på en man fågel ~ det inte bosätta sig om express , är det som om det var på en flygande ben, och det föll och föll där det korsas, eftersom det som är på mannen av fågeln faller med minsta rörelse. Detta är en analogi-analogi, där synen jämfördes med en snabbflygande fågel, och något hängdes på benet som föll med den minsta rörelsen . Det visar möjligheten att synen på ansiktet av tolerera vad som berättas återblickar i hans Sunan i boken av Uppenbarelse bond Hassan Suleiman bin lämnade Aisha, hustru till profeten frid vare med honom, sade : En kvinna från folket i staden har en manhandlare, Tri var visionen om den mer frånvarande hennes man, och sällan saknar bara vänster gravid, kommer budbäraren av all fred vara över honom, säger : Min man är en köpman kom ut Fterkny gravid, och jag såg mig sett sova för att tvinga mitt hus var trasigt och jag föddes som en pojke med ögon, sade Allahs budbärare fred vare med honom : ~ bra , för din man På dig, Gud den Allsmäktige vill, en rättfärdig, och föda en pojke med rättfärdighet . du ser var två eller tisdagar allt som kommer budbärare Allah frid vare med honom, säger att hennes , går tillbaka maken och föda en pojke . . kom dagen som det var Tonah , och budbärare Allah fred vare honom frånvarande , den har sett den visionen , sa jag till henne : farbror du w dåligt ifrågasättas Allahs budbärare, fred vare med honom, o Guds folk ? Och hon sa : en syn som jag såg att det kom till Allahs budbärare, frid vare med honom, frågade honom om , han säger : ~ bra , ska sägas, och jag sa : Berätta vad? Hon sa : Till och med Allahs budbärare kan Allah välsigna honom kom och honom, Voardha honom när du presenterar . Said Aisha : Jag svär att jag lämnade till och med sa till mig, jag sa : Gud , att välgörenhet din vision att Imutn din man , och föra fram en pojke Vajra !! Jag stannade gråter och sa : Mali yen erbjöd dig min vision ?? gick in i Allahs budbärare, fred med honom, ropande sa till henne : ( dömd Aisha? ) Så jag berättade för honom nyheterna och vad som tolkades för henne, Guds budbärare, må Guds böner och fred vara över honom : ” Vad, Aisha, om du överlämnar en vision till muslimen och sedan förmedlar den för gott, så kommer visionen att följa det som dess ägare korsar . ” Aisha sa : Så av Gud, hennes man dog, och jag ser henne inte men hon födde ett barn som är ensamstående (12). Slutsats som kommer ut ur detta , den visionen om möjligt två – si ded , inträffade korsning av en av dem nära den kapaciteten . så Jakobs son Josef förbjöd Iqss sin vision till sina bröder av rädsla för bedrägeri och avundar honom , sade sten son : Allahs budbärare vara med honom att en syn inträffar förutom den som älskar för han kan tolka den för honom i ett sätt som han inte gillar, varken med hat eller avund , det kan falla från den egenskapen , eller skynda sig själv från den bedrövade och besvärade , så han beordrade att lämna en uppdatering för dem som inte gillar på grund av det . (13) VI : som frågar när dålig dröm också kommer : bön , och indikeras av hadeten i Abu Hurayrah, må Allah vara nöjd med honom : ~ Om han såg . SÅL vad han hatar , så låt Vlaisal inte hända av människor . ~ (14) och Guds vishet och jag vet : att varje regerings bön fungerar som slavens rädsla för Almkarh . Enligt till vissa forskare, är det en läsning sjunde State of the stolen men inte vägleda honom, även om han läst någon av denna stol i hans böner har uppnått två saker tillsammans, be och läsa tillståndet i stolen . Och om han begränsar sig till att göra en del av det han nämnde, kommer det att räcka för att avvärja dess skada, om Gud vill, som haditherna sade . Men det är bättre för honom att göra allt för att kombinera berättelserna . Ibn Qayyim sa i Zaad : och när det inte skadade honom, men denna vision driver Almkorhh ondskan . Al-Nawawi sa : Gud nämnde inte anledningen till säkerhetspåverkan av avskyvärdens vision gjorde också välgörenhet och skydd för pengar . . . Och genom att göra bön i det svar och betalning av olycka och allmosor lönar det sig dåligt allt detta genom Guds dekret och förmåga . (15) _________________________________________________ (1 ) Mohamed Abdelaziz Halawi – en referens tidigare – s. 5 . (2 ) Berättad av muslim i sin Saheeh, som förklaras i kärnkraften (27 \ 15 ) • op .. (3 ) säg användbar bok om monoteism – Förklaring till Sheikh : Mohammed bin Saleh Almosaman c 2 (4 ) Berättade priser i bok Uppenbarelse uttryck 0 dörren såg en vision av hat – op – muslim i boken av Uppenbarelse (15 /17 ) – op •. (5 ) Se öppningen (12 /369 ) , den bok uppenbarelse från dörren till uttryck för Guds – op . (6 ) Modern klassas styrande och Sundh Hassan var berättad av Abu Dawood i bok litteratur, dörren till det som kom i en syn – en tidigare referens – och Rawa Tirmidhi i bok uppenbarelse dörren till det som kom i uttrycket av vision – op – berättad av Ibn Majah i boken om uttrycket av Uppenbarelseboken kapitel i Uppenbarelseboken Om passerat och undertecknat inte bara Iqsa på dalen – op – 0 berättat av Imam Ahmad i det första datumet civila intervju med Abu Razin Oqaili grundare Ben Amer Muntafiq – op ~ och berättad återblickar i boken Uppenbarelseboken kapitel i Uppenbarelse faller inte om de inte reflekterar 0 publicerade Library vetenskaplig – Beirut . (7 ) se : Fath al – Bari Ibn Hajar – op – (12 /432 ). ( 8 ) serie av samtal rätta , c 1, s. 28, i två , den informationen Office 1399 av . (9 ) Berättad av Bukhari i boken uttrycks dörren inte ser visionen för första transient om det inte gör ont, som i Fath al – Bari ( 12/431 ), och muslim i boken av Uppenbarelse, som i kärnkraftsförklaringen ( 15/29 ), – Referens tidigare -, och kommer att prata genom att säga i s 101 . (10 ) Berättat av Tirmidhi i boken av Uppenbarelseboken kapitel i tolkningen av Uppenbarelse vad som rekommenderas och hatar dem – op – och riktade återblickar i bok Uppenbarelse att dörren till hat visionen speglar bara världens eller mentor – op – berättad av Ibn Majah i boken Uppenbarelseboken uttryck korsade dörren till synen om inte undertecknade Iqsa bara på dalen – en tidigare referens . (11 ) korrekta chatter serien – op (1 /26 ) .. (12 ) , de berättare av drama i hans Sunan – op – (2 /131 ). (13 ) expansion Se : awn Reni – op – ( 1/176 ). Och Ibn Hajar – tidigare referens (631/12). (14 ) Berättad av Imam Muslim i boken av Uppenbarelse (15 /21 ) – Weighted ex – Abu Dawood i bok litteratur vid dörren till det som kom i en syn – op -, och priser i boken Uppenbarelse uttryck för den dörren Uppenbarelse tre – en referens tidigare . Och Ahmad inkluderade det i sin Musnad i resten av Musnad av många – en tidigare referens – och Darami i Uppenbarelseboken Kapitel i synen tre – en tidigare referens – och al – Tirmidhi i Uppenbarelseboken kapitel om vad som kom i profeten Muhammeds vision, må Gud välsigna honom och ge honom frid, skalan och hinken – föregående referens -. (15 ) expansions Se : Förklaring av tripletter av Imam Ahmed Saffarini (1 /177 ) – op – och förklara muslimsk – Nawawi (15 /18 ) – op – och Zad al-Ma’ad Ibn Jawziyyah , uppnå Shoaib Abdul Kader Aloriaaat , sprida budskapet organisation , Al – Manar Library islamisk , jag 13, det datum för 1406 av (2 /459 ). ** Citerat av Dr Fahd Al-Osaimi ….
…Straff är i en dröm en stark man som har auktoritet och hänsynslöshet, varken långt eller nära är säkert . Om straffet faller på en mans hem är han dödskungen . Den som ser att han har blivit straffad, blandar han med en kung av misstag om han lyder honom och om han går emot honom . Och hans brud är en modig pojke som blandar sig med sultanen . Och den som såg att ett straff som han slog med sin klo skulle ha orsakat honom svårigheter i sina pengar och själ, och folket i regionen skulle drabbas av olycka . Och den som äter straffköttet, han är en angelägen man . Och straffet är sultan påminnelse . Och den som ser straff på ett träd kommer att få gott, välsignelse och välsignelse, och om han ser det som en flygande fågel, kommer han att segra med alla sina fiender . Och den som ser straff på en sten eller på ett träd eller på ett högt ställe, det är en bra guide för någon som vill börja göra något, och en dålig guide för någon som var rädd för något eller reser . Och den som ser straff faller på hans huvud, han kommer att dö . Och den som ser att han åkte på straff, det indikerar att en av de ädlaste, kungarna och de rika dödade. När det gäller de fattiga kommer de att bli rika, och den som var på resa anger att han återvänt från sin resa . Och den som såg att straffet hotade honom indikerade att en stor man hotade honom . Och den som ser ett straff närma sig honom och ge honom något eller prata med honom, detta är ett bevis på godhet och nytta . Och den som ser att en kvinna födde som straff, hon föder en son som blir soldat eller senior i sitt folk . Om tjänaren ser en död bestraffning indikerar han sin herres död . Och tjuvar och bedragare om de ser straff får de det . Och den som såg att ett straff bar och flög med det, han skulle vara hedervärd, eller så skulle han resa långt . Straff för den som var i kriget indikerar seger och seger över fienderna eftersom det var profetens banner, må Gud välsigna honom och ge honom frid . Kanske visade det mycket pengar på fjädrarna för pilar . Och det feminina med det är syndiga kvinnor ….
…Ett badrum är i en dröm en ärlig budbärare, en uppriktig vän och en avundsjuk älskare . Kanske indikerar det de skyddade fruarna som håller hemligheter . Duvor kan hänvisa till duvor, som är döden . Och det indikerar en kvinna med barn, eller en man med många barn, som är mottaglig för folket i hans hushåll . Och duvens syn indikerar ropet . Husduvan är en bra arabisk kvinna och hennes ägg är flickor eller grannar, hennes torn är en sammansättning av kvinnor och hennes kycklingar är söner . Duvens vrål klandrar en man för en kvinna, och det vita är en religion, det gröna är fromt, det svarta är en kudde och det vita är en blandning . Och om hans duva har vänt sig bort och inte återvänder till honom, kommer han att skilja sig från sin fru, annars dör hon . Och om han har flygande duvor, så har han kvinnor och tjänarinnor som han inte spenderar på, så om han rensar en vinge från sitt hem . Och duvan är en arabisk hembiträde, och på Ibn Sirins auktoritet, må Gud den Allsmäktige vara nådig med honom, att hon är en nyhet som kommer långt ifrån . Och duvan är en älskad kvinna som är fri eller slav . Och den som såg att han hade slaktat en duva skulle gifta sig med en jungfru . Och en duva är född från en piga . Och den som såg att han åt av hennes kött var en njutning . Och duvor med sina kycklingar fångenskap med sina barn . Och den som ser att han jagar duvor, han kommer att få pengar från ära män . Och det sades : Den som ser en duva, han ber inte Gud den Allsmäktige om något annat än han ger den . Om han ser att det finns en duva i hans hus och den sökande är ensamstående, kommer han att gifta sig med en vacker och vänlig kvinna . Och hemmafrun är överens med sin man . Om han ser att han är en duva och står på honom eller flyger med honom i flykt, kommer han att få glädje eller glädje, godhet och nåd . Och det sades : Den som ser att han har blivit en duva som äter sina fienders pengar, och duvan anger de brådskande nyheterna och boken, för den överför nyheterna i en bok, och det är goda nyheter för någon som är i nöd eller hans frånvarande om ett plan kommer till honom, såvida han inte är sjuk och faller på honom, för det är dödsduva, och inte särskilt om det var från duvan och ropade på hans huvud . Kanske var duvan ett frö . Och de bästa gröna duvorna . Den som ser en brist i Ain Hamama, det är en brist i sin frus religion och moral . Och den som ser att han kastar en duva, han förtalar en kvinna eller smsar henne med dåliga ord . Och den som ser att han har slagit från duvens ägg, det kommer att drabba kvinnor och barn med pengar . Och den som ser att han fångar en husduva, han kommer att fånga en kvinna som är förbjuden . Och den som ser att han matar en duva, han talar en kvinna och lär henne det . Och den som ser en duva eller en fågel på huvudet eller på axeln eller knytas till hans hals, detta indikerar hans handling mellan sig själv och sin Skapare . Om fågeln var svart och ful att se, indikerar detta att han accepterar sitt arbete och att hans religion är fördärvad . Om det var vitt i färg såg det bra ut, vilket tydde på hans goda arbete och hans rättfärdighet . Och den som ser att han har slagit från fjädrar av duvor eller deras kött, han kommer att lida mycket pengar och gott . Se även Lunar ….
…Den som ser henne i en dröm med en vacker handskrift, det indikerar kunskap, vägledning och näring med sin välsignelse, och kanske hänvisar basmalah till barnet och barnbarnet att fästa vid varandra . Och kanske visade hon en insikt om vad som var förflutet för att upprepa sina brev . Det indikerar strävan efter äktenskap . Och kanske antydde hon vägledning efter vildledande . Om du skriver med en vacker handskrift i en dröm, får tittaren näring och lycka i sin tillverkning eller kunskap . Och om det är skrivet dött, är det en barmhärtighet från Gud den Allsmäktige . Och kanske dess skrivande indikerade vinst i plantering . Om det raderas efter att skriva och kapade en fågel del sprang ut ur ålder siaren och vakuum levande, och detta mäts från böckerna på händerna något från Koranen eller någon annan, sades det att Hassan bin Ali må Allah vara nöjd med honom såg i en dröm skriven på hans panna ( och morgon och natten när det mörknar ). Så han tog upp det till Saeed bin Al-Musayyib och sa : O son till Guds budbärare, råd och be om förlåtelse, så han lämnade världen efter en natt . Om han reciterar Basmalah medan han ber, och hans lära är att lämna Basmalah i bön, så är hans basmalah i det bevis på att begå en religion som han inte behövde, och det kan tyda på en tendens till fadern utan modern, och mamman framför fadern, eller föredrar en sunnah framför en fard, eller naafil över en sunnah eller kätteri. Önskvärt . Och vad som skrevs med det i en dröm betraktas, om det skrevs i guld, indikerar det försörjning och intresse för lydnad eller reformen av goda tider, och det kan indikera den vackra minnet och de goda gärningarna . Och han övervägde vad pennorna skrevs med, så tumörens linje är flygande pengar, utredarens linje är en undersökning av vad han vill, linjen i linjen är proportionell, kopieringslinjen är isolerad och den vilda linjen innehåller något långt, och poesilinjen indikerar vårdslöshet och tillbedjan, och al-Rayhanis linje är hyckleri, och dammlinjen är en sjukdom i ögat . Och vad som skrevs på det annat än att skriva det i Ezz och Nasrs signaturhandskrift och skriva det i al-Waraqas handstil anses vara prövningar, och om inget är klart från dess skrivande, är det ett bevis på färgen i läran eller tron . När det gäller vilka konstiga pennor som skrevs med, såsom hebreiska, syriska, hindi och liknande, är det bevis på konstiga dinarer, män, slavar eller slavar, eller bekant med främlingar . Skrivet av en järnpenna betecknade styrka, försörjning och uthållighet i frågor . Och om han skrev det med en silverpenna, och om det var som den vanliga pennan, indikerar det förmedlingssituationen, speciellt om den skrevs med en penna som var vriden eller knuten, och om pennan var rak och fin, indikerade det den hedervärda positionen eller kunskapen och arbetet för dem som gjorde det i en dröm. Om det skrevs i Kagd kan han ha gjort en god gärning eller följt Det är obligatoriskt, och om det skrevs i pergament försökte han söka arv, och om det var i rött, gult eller vitt vävt tyg, uppnådde det glädje och glädje, och om det var i grönt vävt tyg skulle det få vittnesbörd med Gud den Allsmäktige . Och att skriva det med ljus eller guld är goda nyheter . Att se punkterna och formen i basmalah i en dröm : Om Basmalah hänvisar till hustrun, pekar det på henne, formen på hennes pengar, hennes apparat, hennes barn och hennes ofelbarhet, och om det indikerar pengarna, detta är hans användbara zakat, och om det indikerar bön, det är hennes Sunnah, och om det indikerar landet, det var hennes familj och anmärkningsvärda från forskare, dygder och mästare. Från socknen och de vinnande butikerna . Och tecknen på uttrycket betraktades och sågs i en dröm : det anklagande tecknet är positionen, det sänkande tecknet är isolering, det upphöjda tecknet är höjd, dödsfall eller arbetsutrymme, anslutningstecknet är en länk, det assertiva tecknet är assertivt i är viktigt, och stresstecknet är täthet i frågor och svårigheter, så vad som kom in i basmalahen av dessa tecken tillskrev det serarens religion eller hans världsliga liv, och på samma sätt, om det är bristfälligt, såg han Basmalah i motsatsen ordning, som en som gör den barmhärtigaste den Allsmäktige till en plats för Bismillah eller ger Guds namn till namnet Bismillah. Känd bland andra . Om någon annan skrev det och raderade det själv indikerar detta ett brott mot förbundet, en avsägelse av islam eller att han sparar med vad han har av kunskap och pengar . Och om den sökande gjorde det i en dröm medan han var sjuk, skulle han botas, och om han var en syndare, skulle han omvända sig, och kanske gifte han sig och fick goda barn eller fick han av handel . Och den som ser att han reciterar i sin sömn i Guds namn, den nådigaste, den barmhärtigaste, då kastar Gud den Allsmäktige välsignelsen på sina pengar ….
…Örnen är kungens fåglar i en dröm, och det mest flygande och längsta livet . Och den som ser en örn som slår på den, då kommer Sultan att vara arg på honom, och han anförtrotar honom en orättvis man, för Salomo, fred vare med honom, anförtros örnen över alla fåglar, och de fruktade honom . Och den som såg att han hade en örn i lydnad, han skulle slå en stor kung, ära och ära . Och den som slår ett örnbrud ett barn kommer att ha en son som är stor, och den som ser det under dagen, då blir han sjuk . Och den dödade örnen indikerar en kungs död . Om den gravida kvinnan såg örnen, skulle hon se barnmorskan och ammande kvinnan . Örnen tolkas av de största kungarna och av profeterna och de rättfärdiga . Och den som äter en örns kött eller tar något från fjädrarna, han kommer att ha pengar från Sultan . Och örnen indikerar livslängd, stora pengar och krig . Och kanske visade hans syn kätteri och vilseledning, för den Allsmäktige sade : (Han kommer inte att lura eller hindra en örn och har gått vilse mycket ). Kanske betecknade örnen avundsjuka hos barn . Och den som ser att en örn från himlen har blivit kär i honom, hans befallning kommer inte att uppfyllas för honom, och hans auktoritet och besittning kommer att upphöra att existera ….
…Smedens städ Visionen av ett skyddande järn åtföljd av flygande gnistor indikerar ett trevligt arbete, och för en jordbrukare förutspår det en stötfångarskörd, för kvinnor lovar denna vision framgång . När det gäller de som är befogenheter kan man förvänta sig lite eller kallt stöd från denna dröm . Medlet till framgång är inom din räckhåll, men för att du ska få det måste du kämpa . Om städet går sönder förutsäger detta att du genom att bortse från dig har avsatt möjligheter och löften som inte kan återvinnas ….
…Planetenes hus, Al-Bateen, hans mage, Al-Thuraya är rikedom, Al-Dabaran är en hyllning, Al-Haqqa är en förmögenhet, Al-Hanaa är Hanaa och en förbannelse, den jemenitiska armen är Jemen och Al -Shami är en förbannelse. Hjärtat är en kupp, och kolan visas, och förbannelserna är nåd och nåd . Saad Al-Dhabeh är en fiende och Saad slukade ett spel, och Saad Al-Saud Saud och Saad Al-Khabaya är en utställning . Och den som såg någon av planeterna, de är ett bevis på att husen har drivits, såsom döttrar till en kista, den lilla björnen, den stora björnen, den flygande örnen, Tvillingarna, spiken, lammet och andra ….