…Och den som ser en välkänd plats har blivit en ruin, och dess folk kan inte hitta en plats att bo på, för deras egendom är en orättvisa mot dem, så att de inte hittar en frälsare för dem ….

…Uttrycker visionen i en form , eller skiljer den sig beroende på tid, plats och kropp? Som bör förstås av korsningen och vara väl medveten ; Symbolerna kan variera beroende på tid och plats , så korsningen får passera en vision vid en specifik tidpunkt eller plats med ett uttryck , och samma vision kan uttryckas i ett annat uttryck , på grund av skillnaden i tid eller plats , och detta , förresten, händer mycket , och några av de få i varorna kanske beundrar det inom vetenskapen . Personen i visionen har också en roll i uttrycksskillnaden ; Väl eller sjuk efter rättvisans giltighet och så vidare frågor relaterade till Balraia , och kanske nämner här stödet för vad jag sa , berättelsen om parasiten när han gick med den muslimska armén för att bekämpa de frånfallna i duvan , och det var hans son Amr ibn parasit , sa parasiten må Allah vara nöjd med honom : han sa : gick ut till den som skickade Musaylimah med min son Amr, även om jag såg en syn på något sätt såg jag som om mitt huvud var rakad och en fågel kom ut ur min mun, som om en kvinna hade lagt mig i hennes vagina, som om min son frågade mig omgående, så han rörde sig mellan mig och honom, så jag pratade med henne, så de sa : Bra , så jag sa : Som jag har fäst och rakat mitt huvud för bit och fågeln Forouhi, kvinnor landar begravda där, det var förskräckt att döda en martyr, och min sons begäran på mig, vad jag bara ser Saadhir i den certifikatbegäran, och inte ser honom bifogas den resande detta, sade han : döda parasiten på dagen av Yamama och hans son w som sårad, sedan på Yarmouks dag dödades han som martyr under Omar bin Al-Khattabs regeringstid, må Gud vara nöjd med honom . Ibn al-Qayyim sa i ” Zad al- Ma’ad ” efter berättelsen ( 3/627 ): När det gäller uttrycket att raka huvudet med en position , beror det på att rakning av huvudet lägger håret på marken och det indikerar inte bara huvudets position, eftersom det indikerar frälsningen av oro, sjukdom eller nöd för dem som passar med det, och om ledarskapets fattigdom, nöd och bortgång konfronterade han dem som inte passade honom, men i parasitens dröm finns det ledtrådar som krävde att han lade huvudet, inklusive : att han var i jihad och kämpade mot fienden med en tagg och tapperhet . Inklusive : att han gick in i kvinnans mage, som han såg ett land som är som sin mor, och såg att han hade kommit in i en position som kom ut ur den, och detta återlämnas till jorden, som han säger : { som vi skapade och i vilka Naidkm inklusive Nkrjkm } Taha : 155 , den första kvinnan med marken som båda är samlingsplatsen, och den första inträdet i dess vagina är genom att återvända till den som den skapades ur den, och den första fågeln som kom ut ur den med sin ande, den är som fågeln fångad i kroppen, och om den kom ut ur den var den som fågeln som lämnade sin inneslutning och gick vart den ville. Det är därför profeten, må Guds böner och fred vara över honom, sa ” att den troendes själ är en fågel som hänger i paradisets träd. ” Upplagt av Ahmad, Al-Nasa’i och Malik . Och innebörden av kommentarer : det vill säga han äter och tar hand om . Så meditera över dessa ord från Ibn al-Qayyim och lär dig att uttrycka och mäta varje vision enligt dess ägare och den tid då den sågs, och hoppas att följeslagarna studerade varandra i vetenskapen om uttryck för visioner, att lära sig att detta är en vetenskap som kan läras och undervisas även om de som inte håller med denna åsikt är oense med oss, och Gud vet bäst ….

…Finns det en plats i hjärnan som får drömmen att förbanna? När det gäller den vision som är från Gud har det inget att göra med kroppen och materien, som jag sa, snarare är den relaterad till själen, eftersom det är en gudomlig uppenbarelse som Gud styr med sin vilja och vilja som han, ära vara för sig själv, liksom för drömmen. Han är från Satan, som vi har diskuterat, ett faktum, inte en metafor . Denna synvinkel är legitim för meditatorn, men det finns en annan synpunkt – efter att ha genomfört många laboratorieexperiment – där hjärnan undersöktes hos vissa djur, som katter, närvaron av en grupp neuroner någonstans i hjärnan som kontrollerar djurets rörelse, eller dess styvhet under sömnen, och för att upplevelser förstärker varandra och för att vissa djur ses sova göra vissa rörelser eller gråta, vilket fick dessa forskare att bedöma möjligheten att drömma om dessa djur, och detta kan vara acceptabelt. Jag menar möjligheten att hon drömmer och möjligheten att det kommer från vissa nervceller, men då är det av den typ av kompott, som vi bestämde när vi pratade om : djurdrömmar, som för visionen och drömmen, deras plats är vad vi bestämde, och hans utgångspunkt är legitim för den rättvisa meditatorn, och jag hoppas att jag klargjorde denna information . Och Gud vet bäst ….

…Och den som ser att han har odlat en tand på en plats där den inte bör odlas, då indikerar det att något har hänt som inte är Mahmoud, och om han ser att han sväljde tänderna eller några av dem, äter han det som är inte tillåtet för honom av pengar, vare sig det är för honom eller för någon annan ….

Om han ser en död person som om han bad på en annan plats än den plats för sin bön där han brukade be under hans livs dagar, så är dess tolkning att han nådde honom belöningen för ett verk som han brukade göra under sitt liv, eller belöningen för en begåvning som han slutade och gav i välgörenhet.

…Detta indikerar den allsmäktige Guds vrede, och den som ser ett exempel eller en bild och får höra honom : Han är din Gud och tror att han är sin gud, då tillbad han honom och tillbad honom, då är han upptagen av falskhet, tänker att det är sant . Och den som ser Gud den Allsmäktige be på en plats, hans nåd och förlåtelse kommer på den plats och plats där han brukade be . Den som ser Gud den Allsmäktige accepterar honom, och om han är en av rättfärdighetens och godhetens folk, accepterar han sin lydnad mot den Allsmäktige och reciterar sin bok eller lär ut den Heliga Koranen, och om det är annorlunda är han en innovatör . Och den som ser Gud den Allsmäktige har kallat honom och svarat honom, då kommer han att utföra Hajj, Gud den Allsmäktige, och när det gäller hans manifestation på den speciella platsen, kan han ange dess arkitektur om den var i ruiner, eller dess ruin om den var full , och om folket i det var orättfärdigt och hämnas sig på dem, och om de var förtryckta, skulle rättvisa komma till dem . Kanske visar hans syn på den Allsmäktige på den specifika platsen en stor egendom där han är, eller tar en mäktig mäktig man ansvaret för honom, eller en användbar eller klok forskare som är expert på botemedel stiger till den platsen och som av rädsla för Gud den Allsmäktige i en dröm, det indikerar lugn och ro, rikedom från fattigdom och brett försörjning . Och den som ser som om sanningen, den Allsmäktige, har blivit rätt, styrs till den raka vägen . Och den som ser att Gud den Allsmäktige leder och hotar honom, då begår han en synd . Detta indikerar den allsmäktige Guds vrede, och den som ser ett exempel eller en bild och får höra honom : Han är din Gud och tror att han är sin gud, då tillbad han honom och tillbad honom, då är han upptagen av falskhet, tänker att det är sant . Och den som ser Gud den Allsmäktige be på en plats, hans nåd och förlåtelse kommer på den plats och plats där han brukade be . Den som ser Gud den Allsmäktige accepterar honom, och om han är en av rättfärdighetens och godhetens folk, accepterar han sin lydnad mot den Allsmäktige och reciterar sin bok eller lär ut den Heliga Koranen, och om det är annorlunda är han en innovatör . Och den som ser Gud den Allsmäktige har kallat honom och svarat honom, då kommer han att utföra Hajj, Gud den Allsmäktige vill, och när det gäller hans manifestation på den speciella platsen kan han ange dess arkitektur om den var i ruiner, eller dess ruin om den var full , och om folket i det var orättfärdigt och hämnas på dem, och om de förtrycktes, skulle rättvisa komma till dem . Kanske visar hans syn på den Allsmäktige på den specifika platsen en stor egendom där han är, eller tar en mäktig mäktig man ansvaret för honom, eller en användbar eller klok forskare som är expert på botemedel stiger till den platsen och som av rädsla för Gud den Allsmäktige i en dröm, det indikerar lugn och ro, rikedom från fattigdom och brett försörjning . Och den som ser som om sanningen, den Allsmäktige, har blivit rätt, styrs till den raka vägen . Och den som ser att Gud den Allsmäktige leder och hotar honom, då begår han en synd ….

…Och den som ser att något av det groddar på sin plats och är borta, då får han pengar för honom utan hans ansikte och spenderar det på sin plats ….

…Och den som ser att han befinner sig på en plats där han planterade eller något av växten eller åt något av den, då är det bra och välsignat, och om han flyttar från en plats till en annan, reser han för att försörja sig ….

…Och den som ser att han gräver en plats i marken för en person att komma in, då är han en bedräglig man som avser att fabrikera bedrägeri för att kasta någon annan i det ….

…Al-Kirmani sa att strömmen på en kall plats är skadlig och på en het plats är det en fördel och nöje ….

…Den som ser en slöja uppförd på en annan plats än sin plats, då är det oro, sorg och rädsla, och om positionen förskjuts, då är den starkare och allvarligare i det och konsekvensen är till godhet och säkerhet, och vad som är större än det är starkare och starkare och det som är känsligt är lättare ….

…Och den som ser att han bodde på en plats där en död person var, då uppnår han sin mängd religiösa och världsliga frågor, och den som ser att en plats har fallit över den i den kommer searen och avslöjar det och finner dem döda , då antyder det förekomsten av döden i den aspekten, och Gud vet det rätta ….

…Och om han ser änglar på en plats på hästar förgås en mäktig där, och om han ser fåglar flyga och inte känner till deras fel, så är de änglar, och att se dem i en dröm på en plats är ett bevis på hämnd mot förtryckare och de förtryckas seger ….

…Och den som ser en orm som faller ner till en plats, den ska tolka döden hos härskarens plats ….

…Och den som ser ett träd med taggar och det växer på en plats som inte behöver planteras, då tolkas det av ett folk med dålig skapelse, de möts på en plats där de inte behöver sitt möte. Om han ser något annat är hans uttryck mot honom ….

…Och den som ser att han drog ut sin penis, placerade den sedan på sin plats och återvände som den var, då får han ett barn dör och Gud kommer att förse honom med någon annan som tar sin plats ….

…Ibn Sirin sa: Den som såg att han hade försvunnit på en plats som krävde hans plats, då var han befriad från nöd och nöd ….

…Och den som ser att sultanen har stigit till en hög plats och det inte finns någon högre plats än honom, då slutar hans befallning och hans auktoritet har försvunnit ….

…Om han ser som om han gick in i den, blir han rik och lycklig . Och inträdet av rättvisans imam till en plats, barmhärtighet och rättvisa föll över folket på den platsen, och församlingen avslöjade den orättvisa myndigheten, och de är för sultanen och församlingens styrka ….

Arbete : Den som ser sig själv som om han är upptagen, han gifter sig med en jungfru och skiljer sig från henne eftersom Gud den Allsmäktige säger : ( Paradisets människor i dag är i fruktigt jobb .) De sa att det tömmer den förstfödde ….

Arbete: Den som ser i en dröm att han är upptagen, sedan gifter han sig med en jungfru, för Gud den Allsmäktige säger : ( Paradisets människor idag har ett fruktigt jobb .)…

…Och hans arbete enligt hans fru, hans händelse i ett långt krig och hans konungs avgång, då Adam, fred vare med honom, när han lydde sin familj, såg han vad han såg . Och motsäger sin fru, motsatsen till det ….

…Al-Kirmani sa: ~Den som såg att han svepte sin plats och hade en patient, det indikerar hans död .~…

…Och den som ser att de döda befinner sig i en tvetydig plats, blir sedan uppfriskad och uppstånden, och själen återvänder i den, då kommer den sökande att få tillåtet tröst, visdom och pengar ….

…Och den som ser att en död ber på en plats där han aldrig har bett och var försumlig i sin bön, det indikerar att han hade stoppats i sitt liv och gett välgörenhet i välgörenhet, eller om en god gärning hänt från honom, då är han skyldig att göra det ….

…Och den som ser att han dyrkar på en plats där tillbedjan inte är tillåten, då indikerar detta hyckleri ….

…Och den som ser att något av det slog en plats och inte träffade det, då påverkar det inte det, men det händer på grund av det, och allt som en person kastar på honom av alla slag är tal, och vad som var rätt från det , talet hade en effekt, och om hans smärta var mer intensiv, och om det inte gjorde ont, så har talet ingen effekt och Gud vet vad som är rätt ….

…Och den som ser att en grupp kvinnor är på en plats medan de tittar på honom eller någon av dem bjuder in honom till henne, då är han synd, och han är oskyldig mot honom, och hans syfte kan hända honom senare och hans fienden kommer inte att kunna honom ….

…Och den som ser att han hittar en halv limpa på en plats, det tolkas som att han har passerat hälften av sitt liv, särskilt om det var i hans hand ….

…Och den som ser att han hittar en halv limpa på en okänd plats och vill äta den, och vad som uppskattas, det indikerar att hans liv kommer att vara nära förestående ….