…Och den som ser någon hälla vatten på honom, han kommer att få gott och dra nytta av honom, och om vattnet är dåligt eller obehagligt i smak och lukt, är dess uttryck mot honom ….

…Och den som ser att han ger någon vatten utan pris, han kommer att göra tjänsten och han kan få plats i en byggnad ….

…Och det sades att den som ser att han rör vid någon, han kommer att uppleva det eftersom beröring är en av de fem sinnena ….

…Och den som ser att han har gett en lunga till någon, han får glädje i händerna, och om han inte känner honom kommer han att bli förvirrad av människor ….

…Och den som ser att han köpte en sadel eller någon gav det till honom, han köper en slavinna eller föreslår en kvinna med mycket pengar och får pengar från henne när det gäller arvet ….

…Daniel sa: ~Den som ser att han stryker eller stryker någon, han hör ord som är värdelösa och kan påverka hans hjärta eller anklagas för en anklagelse, och om strykningen beror på ett problem, då indikerar det godheten hos hans religion och värld . ~…

…Och den som ser att hans finger groddar någon annanstans, han försenar bönen till nästa bön ….

…Drömmer djur? Det är känt att Gud den Allsmäktige har urskiljat människan framför djur med förnuft, och förnuft som det är känt från vad det bygger på vid idrifttagning, och det är därför Gud lyfte pennan från de galna, och om vi har bestämt oss för att drömmar om dem är inte goda nyheter för sin ägare eller varnar honom, och detta är omöjligt för djuret eftersom det inte är hennes sinnes närvaro; Som är föremål för tilldelning, som vi sa, bestämmer vi här att djuret inte har de visioner som finns i betydelsen av det goda budskapet eller varningen, men det kan ha förmågan att se några av de drömmar vars händelser levde, men var är maskinen som får dessa drömmar att komma ut till oss i ljuset av dess oförmåga att prata och dialog och förståelse? Jag frågade många specialister och djuruppfödare, och de bestämde sig för att deras djur på natten har mycket oroligheter, rörelse, förändring i munrörelse eller skrik, vilket är resultatet av dessa djurs drömmar . Studien hittade ett av instituten i USA på uppdrag av : (MIT News) Studien med titeln : Djur har komplexa drömmar MIT-forskare bevisar utfärdats i historien 24-1-2001 och som bevisade att denna studie inkluderar : att djur drömmer , och alla djurägare kan Att se och upptäcka detta faktum, och detta kan tyckas konstigt, men det är sanningen. Djurets sinne är aktivt under sömnen som det är när man arbetar, och djurets sömn skiljer sig mellan djup sömn och enkel sömn, och många experiment har utförts på möss genom vilka det har bevisats att möss i sömnen rör sig från scenen till en scenen och från det som är känt att drömmar inträffar hos människor under djup sömn, och samma sak händer med möss . Djur har komplexa och komplexa drömmar – som studien visar – och de drömmer om specifika händelser som händer dem i det vakna livet . Och slutsatsen som jag kommer till är : 1_ att djur har förmågan att sova och absorbera det . 2_ Djur ser några av de drömmar där de lever sina händelser eller sina händelser . 3_ Det finns inga första och andra typer av djurdrömmar, och jag menar lovande visioner eller varningsdrömmar . 4_ Djuret har ingen förmåga att berätta drömmen på grund av sin oförmåga att tala, utan det når snarare uppkomsten av sina drömmar från ansiktsuttrycken under sömnen . 5_ Anledningen till omöjligheten av den första och andra typen av drömmar bland djur är frånvaron av sinnet, och därför liknas det med den galna som lyftes från uppdraget och inte hålls ansvarig för sina handlingar, snarare kanske han inte känna vad som omger honom eller planerar för honom, så det märks till exempel på Eid al-Adha att djuren som fängslades Eids natt visar inte hennes onaturliga känslor under sömnen, även om hon på morgonen slaktas, och detta beror på hennes bristande medvetenhet och medvetenhet på grund av bristen på hennes sinne, och detsamma gäller för barnet som inte har urskiljts och för den galen, de kan sova fulla av sina ögon, även om morgon är tillkännagivandet av deras avrättande !! Och Gud vet bäst ….

…Och den som ser en bra kvinna prata med henne, blanda med henne, skratta med henne, leka med henne eller komma in i hans hus, då är det bördigt år, gott och nöje, och om han är fattig får han pengar och försörjning och om han är fängslad, välsignar Gud honom ….

…Och den som ser att han har lagt en varm bit i munnen, det tyder på att han hamnar i en olycka av någons ord ….

Och den som ser att han har fallit på en eldfest, kungen ska ta alla sina pengar ….

…Och om han stönade av smärtan i huvudet, tyder det på att han var arrogant i den här världen och han var skyldig för det, och kanske var belöningen från vårdslöshet i sina föräldrars rättigheter ….

…Och den som såg att fartyget stod med honom i det stillastående vattnet, de var styva och längre bort ….

…Och han såg en man som om han sparkade kungen med foten, så han slog när han gick en dinar med kungens bild på . Det berättades att en man kom till Ibn Sirin och sa : Jag såg som om det fanns mycket hår på mina ben, och han sa : Dean rider på honom och dör i fängelset . Han sa till dig att jag såg henne . Så han tog tillbaka Ibn Sirin, sedan dog han i fängelse på grund av fyrtio tusen dirham, och han spenderade det för hans räkning efter sin död, och han såg en man som om han var handikappad, och han korsade det för honom och sa : Du bli en äktenskapsbryter . Sedan togs han med en kvinna . Och Ibn Sirin kom till en man och sa : Jag såg som om mitt finger var på ett kol, och om jag lade det på det som en brandsläckare, och om jag lyfte det från det, återvände det som det var, och han sa : Detta är en person med passion, och han sa : Han är inte ett fan av passion, men han talar i ödet . Han sa : Vad är allvarligare än ödet? . En kvinna såg som om hennes mans tumme hade skurits av, så hon berättade sin syn för Ibn Sirin, och han sa : Du ber ett folk att du har avskärat ….

…Den som ser att han är i ett rum eller rum, han är säker från vad han fruktar och varnar, för Gud den Allsmäktige säger: ~Och de är säkra i rummen .~…

…Det är i en dröm goda nyheter och varning, krig och plågor, makt och fängelse, förlust och synder, och den som ser eld och har gnistor och har ljud och uppståndelse, det är en prövning där en värld av människor förgås . Och den som ser en eld i sitt hjärta, det är kärleken till segern och förtrycket av dem som överger hans älskade . Och den som ser två bränder, de är militära . Ju högre eld är med hög rök, desto större är skräck och plåga . Den som tänder en eld under en mörk natt för att vägleda människor till vägen får en flagga som styr människor, och den som tänder den utan mörker, då är han kätteri . Och det sades : Om du ser eld under dagen är det ett tecken på krig och uppror . Och den som ser att han dyrkar eld, då älskar han krig, och kanske lydde han Satan i sin olydnad . Och den som ser att han skjuter med eld på vintern, han kommer att bli rik . Och den som ser att han äter eld, han äter orättfärdigt föräldralösa pengar eller äter förbjudna pengar . Och den som ser att han har sålt eld och köpt en trädgård, så säljer han duvor och köper en trädgård, och tvärtom . Och den som ser en person komma in i elden och torteras, då förlorar han sina pengar eller begår synder som kräver elden . Och den som drabbades av elden och inte brände honom, behåll sin tid . Och den som ser elden bränna något av säden, dess pris är högre . Och den brinnande elden är en katastrof av Sultan . Och den som bland guvernörerna ser att han tänder en eld medan den släcks, han ska isoleras och hans eld släcks . Och den som ser en eldflamma på sin dörr utan rök, det indikerar Hajj . Och elden i fingrarna indikerar de skriftlärares orättvisa . Och eld i handflatan är en orättvisa i utförandet . Och den som ser en eld som äter allt som har kommit . På honom och det har en enorm röst, för det är krig, pest, koppor eller död som inträffar där . Och om han såg att den steg upp från en plats till himlen, har folket på den platsen kämpat mot Gud den Allsmäktige med synder . Den som ser en eld bränner några av sina kläder eller några av sina organ, och olyckan drabbar honom . Och den som ser att han slås av en glöd av eld, han kommer att falla i folks tungor och återfyllas . Och den användbara, lysande elden är en säkerhet för den rädda och nära Sultanen . Och den som såg en eld komma ut från sitt hem skulle få en stat eller handel . Och den som såg att en stråle av hans eld strålade från öst till väst, han kommer att veta att han kommer att nämnas i öster och väster . Och om han såg en eld skina från hans huvud och det hade ljus och strålar, och hans fru var gravid, födde hon en pojke som skulle segra och ha en stor man . Och den som ser att han tänder en eld på toppen av ett berg, han kommer att närma sig Gud den Allsmäktige eller uppfylla sina behov, och om han är frånvarande kommer han tillbaka säkert . Och den som ser i sin kjol en brinnande eld och är gift, då blir hans fru gravid . Och elden i öknen är krig . Och om han tar ett kol mitt i elden, träffar han förbjudna pengar från sultanen . Och den som sätter eld på människor, jag kommer att orsaka fiendskap och avsmak bland dem . Och den som har en eld som skiner från huvudet, han kommer att bli allvarligt sjuk . Och den som ser att han befinner sig mitt i elden och inte finner dess frihet, då får han sanning, säkerhet och seger över sina fiender . Och den som ser eld är släckt och oenighet bor . Om elden är i ett land, så är det dess härskare eller dess forskares död, och om den släcks i trädgården, är det hans död . Och elden kan vara ett tecken på beräkningen för att de skapades från giften, och kanske indikerade det torka och gräshoppor . Och den som såg eld prata i en burk eller nära den, han skulle träffas av en jinn . Skadlig eld indikerar orättvis auktoritet, och om människor drar nytta av det indikerar det bara auktoritet . Och elden på vintern betecknar frukten, som de säger : Eld är vinterfrukten . Att äta eld indikerar att man äter och dricker i förbjudna kärl, som guld och silver . Kanske angav hon sin tillbedjare . Liksom ljus och mörker ….

…Drömmen är inte positiv om drömmaren är rädd och omger sig med hemligheter i ett hörn som söker säkerhet . Om du ser människor prata i ett hörn, vill fiender förstöra dig . Chansen är att någon du ansåg en vän kommer att visa sig vara ett svek mot dina intressen ….

…Lera är i en dröm, för den som går i den får strid och svårigheter . Och den som ser att han går i lera, då är de rädda . Lera, om patienten ser det, är långt efter sin sjukdom, såvida han inte ser att han har kommit ut ur den . Och om patienten går igenom det, kommer han in i en olycka eller fängelse . Och att knåda leran och slå den med mjölk är inte bra eftersom den är ett tecken på sorg, lidande och stridigheter . Lerens lidande är en gräl och nöd, och det kan indikera religion eller prata i showen, och kanske indikerar det graviditet för en kvinna med ett manligt barn, för Gud den Allsmäktige säger : ( Och vi skapade människan från en lerstamm ) . Och leran indikerar störande rörelser och skärande böner . Och leran om jag saknade det . Kanske var leran en tablett för läsaren, och kanske indikerade leran stolthet över välsignelser, polyteism eller tänkande om Gud . Kanske var lera ett tecken på dåliga, svåra sätt . Och om landet var torrt och han såg lera i en dröm, var det goda nyheter för honom att det fanns gott om gräs . Om lera var från en brunn, indikerade det arv och dammens utseende, eller avsättningar och hemligheter . Se även lera ….

Telefon Den som i en dröm hör ljudet av en telefon med en order, förbud, varning, tillrättavisning eller evangelium, då är han som han hörde det utan förklaring . Och så är alla ljud . Se även ljudet ….

…När det gäller flebotomi : Om någon ser en gammal man kastar han bort honom, han hör ett ord från en vän . Om det kommer ur blodsvett kommer det att belönas . Om inget blod kom ut ur det, sägs det att det är rätt och separatorn kommer ur synden . Om han stänger av honom paradoxalt, slutar han prata om honom, och om han stoppar honom långt, ökar han orden och fördubblar dem, och om han ser som om han är en ung man vänder han bort honom i längdriktningen, då hör från sin fiende ett kniv på honom och ökar sina pengar . Och den som ser det som om den unge mannen avvisar honom, då är det döden för några av hans släktingar . Om den unge mannen bryter honom länge och blod kommer ut ur honom, slår han honom från sultanen och tar lika mycket pengar från honom som blodet som kom ut ur honom . Om en lärare avvisar honom och mycket blod kommer ut ur honom i en skål eller tallrik, blir han sjuk och hans pengar går till barnen och läkarna, för plattan är läkaren . Om han bryter det och inte ser något blod eller en repa, hör han ord från sina släktingar som tillskrivs det organet, lika mycket som han led av smärta . Om han föraktar att blod kommer ut, blir han sjuk och skadar sina pengar, och om det är i hans samvete som flebotomin gynnar honom och blodet kommer ut ur dem i en känd och överenskommen mängd, då är hans religion giltig och hans kropp är också hälsosamt det året ….

…Hadith Om du hör en hadith i en dröm kommer du snart att höra om sjukdomen hos en av dina släktingar, och du kommer att vara orolig . Om du hör andra prata högt kommer du att anklagas för att ha stört andras integritet . Om du tror att andra pratar om dig, hotas du med sjukdom och olycka ….

…Fils i en dröm är att prata med hyckleri och argument . Och den som såg att han svalde en dirham och tog ut den från ett öre, då är han kättare . Pengar är klam och ont . Och om pengarna är i nöd är det ett behov . Och den som sväljer en dinar och betalar ett öre, då är han en troende efter islam, och öre är bedrägeri och vantro, och pengarna är trötthet och tristess för dem som träffar det i en dröm . Och pengar indikerar nöd, sorg och tal som följs av dysterhet . Och pengar kan indikera försörjning eller lättnad efter nöd . Och pengar i konkurs i rättegångar eller i debatter mellan forskare . Se även dirham ….

…Och den som ser att han har dödat en arg man, det indikerar en olycka för folket i hans hushåll, och den som ser en arg person prata med honom, den som ser att han har hittat en irriterande och dold, indikerar att han har begått själens nyck ….

…Rop : Den som ser att han hörde ljudet av en telefon med ett kommando, förbud, evangelium eller varning, så är det som han hörde det utan förklaring . Liksom de dödas ord . På samma sätt predikar alla fågels ord till visionens person för att uppnå en stor kung och kunskap och rättspraxis . När det gäller att tala på olika språk, den som ser det, han kommer att ha en stor kung ….

…70 – Al-Mansur såg i sömnen och det sägs, men han ropade med en telefon som sa : När det gäller tystnadens och rörelsens herre, är manien en hel del polyteism på dig, o själ. Om du gör fel, och om dina själar gör det bra, är det för dig. Hans auktoritet är med en deltagare, himmelens och jordens glans och bergets ankare, som är hängiven till astronomin, sade Al-Mansour : Detta är tiden för min närvaro och slutet på mitt liv . Han hade åsikten innan Qasra mullvaden, som byggdes och manism där en dröm är förskräckt, sa våren : Ve Aarabie ~ Jag såg en dröm jag blev chockad , jag såg ett ordstopp stoppa i detta dörrpalats, säger han : Om Jag var i detta palats iPad-familj och Oouhh honom hans familj och hans hem och blev chef för palatset efter glädjen hos den nyfödda (3) Han bygger sina soldater på honom, så han stannade inte i mullvaden förutom mindre än en år tills han blev sjuk på vägen till Hajj , och han kom in i Makkah med en tung begravning , och han dog på lördagskvällen, och det sägs till sju dagar från Dhu al-Hijjah , och det sista av det han talade var att han sa : Gud välsigna mig att träffa dig . det sades : han sa, Herre, att du Asatk i många saker bara Ataatk i kärlek till dig intyg saker som Gud utom Gud Frälsare . sedan dog han . ringen inskrift . Guds förtroende i Abdullah och har trott på . vid hans död sextiotre år gammal och var ett år på den berömda , av vilka tjugotvå är skapande år , och Ban al-Mualla begravdes i Mecka ….

…Det är i en dröm människans rykte och hans minne . Och den som ser att han höjer sin röst, då har han myndighet över ett folk på ett anstötligt sätt, och om han ser att han hör en persons röst, kommer han att uppnå myndighet . Om en persons röst hörs från vissa djur, indikerar det många fördelar, särskilt om talet handlar om något han älskar, eller om det som sägs är sant . Om han höjer sin röst över en vetenskapsmans begå en synd . Och den svaga rösten, ära och rädsla . En mjuk röst ödmjukt . Och lojalitet och polisen, om deras röst är dold eller svag, är de isolerade . Dirhamernas ljud är en prövning bland dem som slår dem bland kungarna. Att höra dem är uppfyllandet av ett löfte, att höra dinars glada nyheter, att höra pengarna dåliga nyheter, och det sades : Ljuden från dirham och dinar indikerar goda ord . Och ljudet av djur är bekymmer och rädslor . Ljudet av ett får i en dröm är rättfärdighet från en generös man . Och Stenbockens och ramens röst är nöje, fertilitet och bra . Möjligheten att ta emot en gåva från en hedersman eller en modig soldat . Och sprutande åsnebön för förtryckarna . Och en muls röst talar och går in i misstankar . Och dialogen mellan kalv, tjur och nötkreatur, en förekomst av uppror . Och att önska kamel är trötthet och stora resor är som Hajj och jihad . Och lejonets brus är förlorat, och hotar, prestige och rädsla för en orättvis härskare . Och hundens skällande är ånger, olydnad och strävan efter förtryck och ord som inte betyder . Och cheetahens röst, Dalal och Batr . Och Hadeel Al-Hamam är Noah eller Nikah, eller en kvinna, en ärlig och förklädd muslimsk läsare . Och krokens ljud är användbara ord, eller att lyssna på Koranen eller en predikan från en predikant . Och grodan kvittrade glädjen eller rösterna från vakterna eller ingick i en forskares arbete, och man sa : Det är ful . Och ormen väsar: slåss, försöka, varna och hota och förkastligt från en fiende . Meow Pussycat liv och skvaller, förtal och Lamaze . Och musen Naeem är ett möte och förtrogenhet med försörjningen och skada från en omoralisk niqab-man eller stöld . Och Gham Al-Dabi är nostalgisk för hemlandet . Ett vargs skrik är en varning om stöld . Rävens rop är en varning att fly och röra sig och att skämma en lögnare . Och Awaah Ibn Awi viktiga saker i gott och ont . Och grisens röst vann över rika och dåraktiga fiender . Korsarna hatade ljudet av vatten, påfåglar och kycklingar och sa : Det är dem och sorg . Och ljudet av kråka avsked och dödsannons . Och alla fula ljud de hör är en vred sak, och en bra röst är en glädje och glädje . Se även telefon ….

…När det gäller al-Ma’idah : Det berättades att en del av dem såg som om en telefon hördes höra hans röst och inte såg hans person recitera denna vers : ” O Gud, vår Herre, för ner ett bord över oss från himlen . ” Han berättade om sin syn på korsningen, och han sa : Du är i svårigheter och ber till Gud den Allsmäktige om lättnad och lätthet, och han kommer att svara dig . Det var som han sa . Uttrycken skilde sig åt i tolkningen av tabellen. Några av dem sa att bordet var en hedervärd och generös man, och att sitta på det var hans sällskap, och att äta av det skulle dra nytta av det . Om det finns män med honom vid det bordet, frustrerar han ett folk med glädje, och mellan honom och dem råder det en tvist om att leva för honom, och de många rena fluffarna och god mat på bordet är bevis på deras stor tillgivenhet, och några av dem sa att bordet är religion . Det berättades att en man kom till profeten, må Guds böner och fred vara över honom och sa : O Guds budbärare, igår såg jag en grön gräsmatta med ett dekorerat bord och en predikstol med sju steg, och jag såg dig , Guds budbärare, du steg till den sjunde, ropade på det och kallade människor till bordet . Han, må Guds böner och fred vara över honom, sa : När det gäller bordet, islam och den gröna gräsmattan är himlen, och predikstolen är sju grader, så förblev världen sju tusen år, varav sex tusen år gick, och Jag blev sju . Och överklagandet, jag bjuder in skapelsen till himlen och islam . Och några av dem sa : Al-Ma’idah är ett råd om det som behöver hjälpare från en stadsbyggnad eller en bybyggnad . Och några av dem sa att bordet är en mans kvinna . Och han sa att några av dem såg som om de åt vid ett bord . Närhelst han sträckte ut handen till den, kom en blond hunds hand ut från bordet, och han åt med honom . Han berättade om sin vision vid en korsning och sa : Om din vision är sann, kommer en ung Saqlabah- pojke att dela med dig med din fru . Han sökte efter saken och fann den som han sa . Och om han ser bröden spridas på bordet, dyker en fiende upp för honom . Och om han såg att han åt av det, skulle en tvist uppstå mellan honom och hans fiende, enligt vissa uttrycks talesätt . Och det sades att han åt vid bordet han åt mycket mer än sin vana att tycka om det, detta indikerar längden på hans liv lika mycket som han åt . Och om han såg att det bordet hade höjts, skulle han ha slut på livet . Och det sades att om han ser en eller två färger mat på bordet, så är det bestämmelse som han kan nå . Och till sina barn, baserat på vad den Allsmäktige sa: ~ Ta ner ett bord från himlen till oss .~ Och det sägs att bordet är ett byte i fara, och att bytet har gått bort . Det sägs att det var maten och uppehället för dem som hade och åt av den . Om det bara är på henne, ifrågasätts det inte . Och om hon hade någon annan, var det bröderna inblandade . Och den frekventa fladdring av deras tillgivenhet och bristen på deras brist på tillgivenhet . En kärlek är Sunnah, och om han ser att han sprider mat är det hans åsidosättande av den allsmäktige Guds nåd . Och Mamlouk såg som om hans herres bord hade gått ut och flydde när djuret sprang iväg. När hon kom till dörren var hon trasig, så han föreslog honom att hans herres fru hade dött från den dagen och förstört allt hon hade, och det var en plikt, för han såg bordet där han serverades var trasig . När det gäller resan : en fantastisk resa som uppnår kapacitet i den, och det sägs att det är en resa till en kung av stor betydelse och att få kapacitet och tröst för dem som hittar det, för det är mineral av mat och äta ….

…På myndighet av Muhammad bin Abdullah bin Amr bin Othman sa han : Khaled Ibn Saeed var gammal och var den första av sina bröder som omfamnade islam , och början på hans konvertering till islam var att han såg i sömn att han stod på på randen av eld, och han nämnde från sin kapacitet vad Gud vet bäst , och han ser i sömnen som om hans far skjuter honom i den och ser Guds budbärare, må Guds böner och fred vara över honom, tog hans ländar så att han skulle inte falla, så han fick panik från sömnen och sa : Jag svär vid Gud att detta är en sann vision . Så han träffade Abu Bakr bin Qahfa och han nämnde det för honom. Abu Bakr sa : Jag vill ha dig väl , det här är Guds budbärare, fred vare med honom, så du kommer att följa honom och gå med honom i islam som hindrar dig från att falla in i den och din far är i den . Så Guds budbärare, må Gud välsigna honom och ge honom frid, mötte honom medan han var med hästar och sa : O Muhammad, vad kallar du? Han sa : Jag ber till Gud ensam, utan partner, och att Muhammad är hans tjänare och hans budbärare, och han avskräcker tillbedjan att du befinner dig på en sten som inte hör eller ser, inte skadar eller gagnar, och det är inte känt om hans tjänare som inte tillbad honom . Khaled sa, jag vittnar om att det inte finns någon gud utom Gud och jag vittnar om att du är Guds budbärare. Guds budbärare, må Gud välsigna honom och ge honom fred, tolkade hans islam . Khaled var frånvarande, och hans far kände till sin islam, så han skickade in sin begäran de som var kvar av sin son från de som inte blev muslimska och uppfostrade hans herre och hans närvaro, de förde honom till sin far Abi Ahiha, så han varnade och grät och slog honom med en knackning i handen tills han bröt det på huvudet, sedan sa han : Du följde Muhammad medan du ser hans folk och vad han åstadkom från deras gudar och defekter. Den som avstod från sina fäder, sade Khaled : Gud, han ångrade sig och följde honom, så Abu Ahiha blev arg och attackerade sin son och förolämpade honom, då sa han : Gå att böja var du vill. Av Gud kommer jag att hindra dig från näring. Khaled sa : Om du hindrar mig, kommer Gud att ge mig det jag bor med . Så han förde honom ut och sade till sina söner : Ingen av er skulle tala med honom om jag inte gjorde med honom vad jag gjorde med honom, så Khaled vände sig till Guds budbärare, må Gud välsigna honom och ge honom frid, och han var skyldig att vara med honom . Användbarhet :::: Och den som omfamnade islam genom en dröm, den islamiska professorn och tänkaren Muhammad Asad, den österrikiska forskaren, Gud vägledde honom efter en vision han såg och såg det i sin bok ( Vägen till Mecka ). På samma sätt konverterade en kristen kvinna till islam efter att ha hört en telefon som ringde henne för att gå in i islams religion och hon konverterade till islam . Likaså en man som jag tror är holländsk konverterad till islam genom en dröm … Och Gud är hjälpredaren. Se berättelserna om dessa människor i vår bok inom denna realistiska serie ( Omvändare till Gud ), en bok som innehåller berättelser från Adams tid till samtida tid ….

…Abu Saeed, predikanten, sa att några av de rättfärdiga människorna såg att en telefon som reciterade vår Herre förde ner versens bord till oss. Att han är vid ett bord med människor samlade på det, gör han ett lyckligt folk, och mellan dem och honom en tvist om en fråga om hans liv, och det sägs att bordet tolkas av religion ….

…Och jag avslutade den här boken med fördelen av dess legitimitet och användbar i visionen, vilket är vad som berättades på auktoritet av Abd al-‘Ala ibn al-Najm, som sa en natt i Harishs och Ibn Khalafs dagar- Ma’afari i Egypten och det var en fredagskväll. han säger att Koranen är Guds ord när varelsen UIT i min säng och jag såg en telefon växte fram till mig och sa, då sa han till mig så jag sa att jag sa och vad jag säger sa i vers : ( Ära vara att lyfta himlen … utan att Imad överväger ) ( skapandet av sagt genom att skapa ful … Han såg att han inte trodde . ( Men ett huss ord … från mänsklighetens skapare ) och han sa till mig, skriv det. Sedan sträckte jag ut min hand till en av mina böcker och skrev den i den. När jag vaknade hittade jag den skriven i boken, och Gud vet rätten och det finns ingen styrka eller kraft utom i Gud den Allsmäktige och Gud välsigne vår herre Muhammad och hans familj Och hans följeslagare, pris vare Gud ensam . Boken avslutades, beröm och tacksamhet till Gud )…