…Och den som ser att han ringer i mitten av sitt hus, då dör hans son eller syster ….

…** Hans vision, fred och välsignelser är över honom, för den som tog kalifatet efter honom … På Abu Hurairahs myndighet – må Gud vara nöjd med honom – han sa : Jag hörde profeten, må Guds böner och fred var på honom, säg : ( medan jag sov såg du mig i ansiktet med en hink på, så jag tog bort det från vad Gud vill, sedan tog Ibn Abi Qahfa det och tog av det. Det har två synder eller synder och att ta bort det är svaghet, och Gud förlåter honom för sin svaghet . Och tolkningen av det moderna fenomenet med profeten fred är över honom genom att kalla till Gud – den Allsmäktige – och Jihad vantro och ge råd från nationen och undervisa dem deras religion och vad som är bra för dem i den här världen och i det följande, och andra stora saker och allmänna intressen genom freden vare över honom gjorde och sedan Abu Bakr Med vad Guds budbärare, må Guds böner och fred vara över honom, brukade ta över från muslimernas angelägenheter, fullbordade han stående upp och fo uppskattade folket i avfall tills han förde dem genom dörren från vilken de lämnade, sedan skickade han arméerna till perserna och romarna, och han vann på sin tid flera segrar över dem, då var slutsatsen av hans härliga gärningar att han anförtrott kalifatet till Omar bin Al-Khattab – må Gud vara nöjd På honom – Umars mandat – må Gud vara nöjd med honom – var en av Abu Bakrs goda gärningar – må Gud vara nöjd med honom – och termen för Abu Bakr – må Gud vara nöjd med honom – var ungefär två år och två månader, och det var identiskt med vad profeten, må Guds böner och fred vara över honom, såg i sin sömn att han sjönk ner i en hink med synd eller två Sedan Umar – må Gud vara nöjd med honom – efter att han utfört muslimernas affärer i mer än tio år, och Gud öppnade de många erövringarna för honom i Levant, Irak, Khorasan, Egypten och andra regioner, och Gud förödmjukade nationerna i otro och utan byråer, och han hanterade affären av muslimerna. Hassan var hans biografi i hans match när han såg profeten vara över honom i sina drömmar om makt avlägsnade vatten och släcka människor till och med slå Battn . Och hans ordspråk : (och i hans borttagning finns det svaghet ) hans förkortning av sin tid och brådskan med hans död och hans upptagande med krig mot avfallets folk från öppningen och den ökning som Omar nådde i hans längd . Och Al-Nawawi sa i ( Sharh Muslim ): Vad menas med att slå folk med deras kameler, det vill säga, de vattnade sina kameler och förde dem sedan till deras taggar, det är den plats de leds till efter vattna så att de kan vila . Forskarna sa : Den här drömmen är ett tydligt exempel på vad som hände med Abu Bakr och Umar – må Gud vara nöjd med dem – i deras kalifat och goda kontroller, och utseendet på deras effekter och folkets övertygelse med dem, som alla är hämtad från profeten, må Guds böner och fred vara över honom, hans välsignelse och effekterna av hans följeslagare . Var Profeten fred med honom är ägaren till det så han fullbordade det och bestämde sig för att göra islams regler och födelseplatsen för dess angelägenheter och förklarade dess tillgångar och grenar och människors inkomst i Allahs religion i folkmassor och avslöjade Gud – den Allsmäktige -: ( idag avslutade du din religion ). ( Surah Al-Ma’idah vers 3). Sedan dog han, fred vare med honom, och Abu Bakr – må Gud vara nöjd med honom – efterträdde honom i två år och en månad . Detta är vad som menas med att säga, må Guds böner och fred vara över honom : (två synder eller två synder ) . I hans kalifat utkämpades avfallets folk, skar av deras ryggrad och utvidgningen av Islam, sedan dog han och efterträddes av Omar – må Gud vara nöjd med honom – så Islam utvidgades i sin tid, och det bestämdes för dem från sina beslut att något liknande inte hände. I det finns vatten där deras liv och deras rättfärdighet, och deras furste som liknas med den som förtjänar dem och vattnade dem, är att uppfylla sina intressen och hantera sina angelägenheter. När det gäller Guds freds och välsignelser över honom i Abu Bakr – må Gud vara nöjd med honom -: ( Och i hans avlägsnande är svagt ), det finns ingen sänkning av Abu Bakrs dygd och inget bevis på ålders dygd över honom. Det är nyheter om deras mandattid och det stora antalet människor som drar nytta av staten Omar på grund av dess längd och utvidgningen av islam och hans land, pengar och annat byte, erövringar, Egypten och utan byråer . När det gäller hans ordspråk, må Gud välsigna honom och ge honom frid (och Gud förlåta honom ) , det är varken en förminskning eller en indikation på synd. Snarare är det ett ord genom vilket muslimer stödde sina ord och välsignade pelaren. Det nämndes tidigare i hadithen i Sahih Muslim att det är ett ord som muslimer brukade säga gör så och Gud förlåter dig . Forskare sa : I all denna anmälan till Abu Bakr, Omars arv och hälsan i deras mandat och uttalandet beskrev fördelarna med muslimer och sa fred vare med honom : (Jag har inte sett ett genialt folk Pfera Freeh ) The Livery Genom att öppna bostadsavbrottet och bryta Alra The Freeh Furry två ansikten : en lögn att hysa Alra och lindra yaa . Den andra : bryta Ra och betona av Ya, som är två korrekta språk . Al-Khalil förnekade betoningen och sa : Det är ett misstag, och de var överens om att innebörden inte såg en man göra sitt arbete och klippa sina delar, och färjans ursprung med bostäder skär . Och hans ordstävling, må Guds böner och fred vara över honom, ( tills han slog människor med en stubbe ) Al-Qadi sa : Det verkar som om han återvänder till särskilt kalifatet i Umar, och det sägs att det går tillbaka till Abu Bakr och Umars kalifat, allt eftersom det enligt deras uppfattning, ledning och deras utförande av muslimernas intressen fullbordades och människor blev envist slagen för att Abu Bakr undertryckte avfallets folk och återförenade muslimer. Och han förstod dem och erövringarna började, och sakerna asfalterades, och frukterna av det fullbordades och fullbordades under Umar ibn al-Khattabs tid – må Gud vara nöjd med dem – Noos ord slutade i sammanfattning ….

…Mask är i en dröm en tjej . Och maskar i magen är människobarn som äter av sina pengar . Och den som ser maskar komma ut ur hans anus, de är hans ättlingar . Och den som ser som om en mask kommer ut ur hans mun, då vill hans hushåll lura honom och lura honom, och han vet det och räddas från deras bedrägeri . Och den som ser att maskar kommer ut ur magen utan hans handling, han kommer att hålla sig borta från onda människor, och han kommer att ha ära och renhet i det . Om maskarna kommer ut ur kroppen är de borta, och pus om de kommer ut är deras borttagning . Och maskar är föräldrarnas fiende . Sildmaskarna är sultanens ämnen, och man sa : Sildmaskarna är köpmans kund, och den som ser något av det får pengar . Det sades : silkesmaskar indikerar förbjudna pengar ….

…Den som ser en sultan i ett hus och går in i en moské eller ett land, det är ett bevis på att en olycka inträffar för folket på dessa platser, och den som ser att han kämpar mot sultanen eller sultanen grälar med honom, han vinner sin och den som ser att sultanen skär av sin högra hand, han svär vid honom, och den som ser att sultanen har fallit ner från en höjd, eller att ett djur har skurit honom eller tagit hans mössa, hans svärd eller hans huvud rakat , då är det hans borttagning eller död, och den som ser att han har blivit sultan, om han är värd för det är han förhärligad och en stat, och om han inte är värdig, är det en olycka för den sökande, och den som ser att sultanen utvidgar honom med ett enkelt sätt, då uppnår han försörjning och välsignelse, och om han ser honom frånskild kommer han att drabbas av något bra flyt i ansiktet, och den som ser att han klär honom och ger honom eller rider honom installerad, då kommer han att få ett sultanat från honom, och om han är kvalificerad att ta ett jobb, han måste ta över det, och om han ser att han äter med honom eller matar honom mat, kommer han från sin sida att drabbas av sorg lika mycket som han matade honom och den som ser att sultanen gick in i en plats och det är inte hans sak. Det är en förödmjukelse och vanära, och om sultanen var rättfärdig, sa man att han visade rättvisa på den platsen, och den som såg att sultanen tog något från sina kläder, han skulle ta sina pengar, och om han hade ett jobb med isolering eller pensionär, då var hans pension deprimerad och förödmjukad, och den som såg att sultanen steg till en höjd och det finns ingen högre än honom. Det är slutet på hans befallning och hans bortgång auktoritet och den som såg i A. Sultanen har vad han skämmer bort, för det är en brist i hans pompa, och om han ser vad som pryder honom, är han emot det. Och den som ser att sultanen satt för att tjäna folkets arbete, då är han bevis för att han är uppmärksam på deras intressen, och om han ser att han sover, är han emot det. Och den som ser en av företrädarna, då är han förhärligad och en stat. Kanske representerar representantens vision sultanen och vem som helst han såg att representanten har blivit en sultan, för att han är orubblig i honom och ökar sin pomp, till skillnad från om han såg att sultanen blev en suppleant, då är hans uttryck mot honom…

…När det gäller täcken tolkas det av kvinnan, och den som ser en klänning som har gått bort från honom eller tagit ifrån honom, då är hans fru ut ur honom med död eller liv. När det gäller den bleka är det en mans glans, ansikte och synlighet, lika mycket som hans mormors blekhet, hans skicklighet, styrka och bredd, och den som ser att han bär en brudgum och han är inte från en som bär den medan han är vaken , då kommer han att ha ett bra namn i Folket träffas för honom, gå med honom och bli bra. När det gäller locket är dess position huvudet och huvudet är mannens huvud. Den som ser att det har inträffat en brännolycka eller ett fall eller liknande i hans mössa, då är hans tolkning i hans skick med sin chef och den som ser att sultanen tog sin huva, då tar han sina pengar, även om han är en faktor i hans borttagning

…Det är i en dröm som ber om förlåtelse och söker förlåtelse är trädgården och den som ser att han vattnar sin fruktträdgård, hans familj kommer . Om han ser sin fruktträdgård torr, är hans fru övergiven . Och den som kommer in i en okänd trädgård vars löv är utspridda, de kommer att träffas . Och fruktträdgården indikerar kvinnan för att hon vattnas med vatten och hon blir gravid och föder . Den okända fruktträdgården kan hänvisa till den ädla koranen, för den är som trädgården i betraktarens ögon, och i hans händer skördar läsaren från frukterna av sin visdom, och den förblir med sitt ursprung med vad folk nämner, som är det gamla och uppdaterade trädet, och löftet och löftet är som dess söta och sura frukter . Kanske indikerade den okända fruktträdgården paradiset och dess salighet eftersom araberna kallar det himlen . Kanske pekade han lunden mot marknaden och brudens hus, så träden var hennes bord och frukten var hennes mat . Och kanske angav han en plats eller ett djur att använda från och att använda i det, såsom butiker, khans, duvor, getter, djur, boskap och andra grödor . Om någon ser sig själv i en trädgård, tittar jag på hans tillstånd, om han är i sanningens hus, då är han i paradiset och salighet, och om han är sjuk, dog han av sin sjukdom, om fruktträdgården är okänd, och om han är Mujahid, uppnår han martyrdom, särskilt om han ser en kvinna som kallar honom till sig själv, eller om han drack mjölk eller mjölk i den. Honung från sina floder, eller om dess frukter inte liknar vad han har känt, och om det inte finns något av det, och om han är ensam eller har haft ett äktenskapsavtal, gifte han sig eller ingick en hustru och fick som han såg i trädgården . Och den som går in i en trädgård och ser en anställd eller en slav urinera i benen eller vattna honom utan sina förare eller från en annan brunn än sin egen, då är han en man som förråder honom i sin familj . Den välkända fruktträdgården är vägledande för dess ägare, borgmästare eller härskare, och indikerar moskén för allmänheten, inklusive folket, den privata, den okunniga, de forskare, de eländiga, de generösa, och det anger marknaden eller kunskapens roll, såsom skolan och andra platser som kombinerar tillbedjare och studenter av vetenskap . Det indikerar universitetshuset för de rika och de fattiga, de goda och omoraliska . Den som går in i en dröm till trädgården, som om den går in i den tiden då frukten kommer in, indikerar godhet, försörjning och en ökning av goda gärningar, män och barn, och om det är vid tidpunkten för dess slut och lämnade faller från det, det indikerar att avslöja situationen och skulder eller skilsmässa mellan män eller förlust av barn, om insidan till Bustan död, då är han i himlen, och om han var sund, kanske han hade varit orättvis mot sig själv och inte pålitlig i sin religion. Om han härskar över honom eller sin besittning uppnår han ära och auktoritet, annars är han slösaktig på sig själv . Fruktträdgården visade kanske på frun, sonen, pengar, gott liv och borttagning av bekymmer . Och kanske indikerade Bustan platsen för festen där det finns olika livsmedel och färger, och Sultanens hus som samlar arméer och soldater ….

…Och den som ser att hans skägg har vuxit längre än sitt öde, det är deras bekymmer och nöd, och det sägs religion och religion, och det sägs lätthet, idioitet och brist på sinne, och om han såg det minskade och minskningen var inte upprörande för henne, detta indikerar uppfyllandet av hans religion och bristen på hans oro. Hans religion eller orolig är borta. Andra sa att det är mycket ogillat att se detta, och den som ser att något av hans skägg har dragits ut och dess plats har blivit bristfälligt, eller att det har blivit kargt, då saknar han sin rätt i alla avseenden, och den som ser det han plockade sitt skägg, det här är hans pengar förstör dem med handen och förstör dem. Om han är sjuk, oskyldig eller skuldsatt, har betalat sin skuld eller är bedrövad, är hans oro borta, och det sägs att detta är mycket ogillat, och den som ser sitt skägg som en tredjedel av hårstrån för det mesta är en ökning i sin fromhet och värdighet, och om han ser att den har blivit väldigt vit, då är han svag i styrka och en minskning i pengar och den som ser att han är ung och har återvänt sitt skägg är svart, så han ser vad han ogillar, och några av dem sa att det att se grått hår för ungdomar tolkas av ankomsten av en frånvarande. Man sa att gråheten är livslängd, och den som ser att den plockar sin gråhet strider mot Sunnah och underskattar folkets godhet. Han plockade sina armhålor var bäst och vem såg att hans armhåla var långt. Det gillar inte religionen, och den som tror att han plockade sitt könshår, då får han böter med pengar eller slösas bort på en felplacerad plats, och om han ser att han tog bort något från det med ett ljus, om han är rik, är hans rikedom och makt borta, och om han är fattig, är han rik, och om några kvar och några kvar, kommer något av hans nåd att försenas och det sägs den som såg att han rakade jag led med en rakhyvel, det är prisvärt, och om kvinnan ser det, kommer hon att göra det bra från sin man, och om han ser att han plockas ur bröstet eller från baksidan av huvudet, om han har ett förtroende för att han uppträder för dess ägare, och den som ser att han kammar håret med en kam, då blir han förhärligad och statlig, och om han ser att han har hår på en plats där håret inte växer, då han Det indikerar förekomsten av en skuld och en del av dem sa att om en person såg att håret sprang ur tungan, så var det det är visdom och ett uttalande såvida det inte går utöver gränsen och återkommer till oro. Några av dem sa att ögonlock-, öron- och näshår är bra såvida det inte överskrider gränsen och de sa också om en person tar bort hår från en plats som kräver borttagning, så är det inget fel med det och om han tar bort det från en plats där han är bra, det är inte Mahmoud. Och den som ser en ung person vars mustasch har vuxit indikerar styrka och arrogans. Och den som ser en kvinna som har odlat en mustasch, hon föder en pojke, och om hon inte är gravid så föder hon inte. På samma sätt, om han ser att hon har odlat ett skägg, men om hon har en son som dominerar sitt folk, och om hon är änka, gifter hon sig eller gift, hon blir änka och drabbas av nöd och silver Även om någon ser att hans hår har blivit ungt, då är det en ökning av hans skuld, och det sägs brist på pengar, och den som ser att han har applicerat något av sitt hår med olja, då har han prydnad om det inte flödar, och om det släpps ut, är det grumlighet och om han hittar en lukt, då är det en bra komplimang, och den som ser att hans huvud är deprimerat, han kommer att se några av sina fel och den som ser att han kammas och en lus föll från honom, sedan spenderar han pengar från ett arv som har smittat honom eller en defekt dyker upp från honom, och den som ser att hår har vuxit på hans handflata, detta är en fördel som kommer in i honom och håret i bröstet är visdom…

…Att gråta, om det är i en dröm, är en skrikande, slående, svart klänning eller en slits i fickan, vilket indikerar sorg . Om gråten är av rädsla för den Allsmäktige Gud, eller för att ha hört Koranen, eller någon som ångrat en tidigare synd, tyder det på glädje, lycka och borttagning av bekymmer och ångest, och det är ett tecken på rädsla, eller på regn för dem som har hållits borta från det och i behov av det . Och det kan indikera livslängd, och det kan indikera en ökning av monoteism om Gud den Allsmäktige nämns eller förhärligas eller berömdes ….

…Kilen i en dröm är kung . Så den som såg att en professor slog en del i ryggen, en mästare eller forskare skulle komma ut ur hans kropp . Och om staven var av trä, skulle en hycklare son födas åt honom, och om pinnen drades ut, skulle han dö . Och kilen om den är av järn, då är det pengar och makt . Kilen indikerar ångest och sorg på grund av dess seghet . Kilen anger positionen och beständigheten i ärenden och tvingandet av antagande, borttagning eller resa . Om det visade att pojken eller hustrun var ett bevis på livslängd . Det sades : insatsen är pengar . Och det sades : Det indikerar kärlek, oro och sorg . Och den som ser att han slog en kil i en vägg eller mark och var celibat, han gifter sig, och om han har en fru blir hon gravid . Det sades : Staven är en fråga om hyckleri ….

…Och den som såg att han rakade det som var under skägget eller rakade ryggen, då är det en skulduppfyllelse, och några av tolkarna sa att den som såg att hår växte på tungan, då är det visdom, uttalande, poesi och urskiljning om det inte kommer ut ur gränsen och återgår till oro och sorg, och det sades att poesi i termer av meningen är pengar, och några av uttryckarna sa att poesi Ögonlocket, örat och näsan är bra om de inte överskrider gränsen . De sa också att om en person tar bort hår från en plats som kräver borttagning, så är det inget fel med det, och om han tar bort det från en plats där det är bra, så är det inte bra ….

…Att se honom i en dröm indikerar glädje och borttagning av bekymmer, för han ses bara på ett sådant sätt . Kanske visade hans syn på nöjen, rastlöshet, gråt och sorg ….