Roya Al Sham är bra, välsignelse, gott liv, barmhärtighet, trygghet, värdighet och nytta

Det sades att en vision av lökskal och vitlök indikerar en begäran om pengar genom adulation, och om han ser något med det som han är tacksam för, så är det förekomsten av vad han avsåg med trötthet och problem, och om han ser vad han förtalar, det finns inget gott i det ….

Ruya Atika bint Abdul-Muttalib 56 – På auktoritet av Muhammad bin Ishaq sa han : Muhammad ibn Muslim al-Zuhri, Asim Ibn Umar ibn Qatada, Abdullah bin Abi Bakr och Yazid bin Roman berättade för mig om Urwa bin al- Zubayr och andra forskare på Ibn Abays befogenhet – må Gud vara nöjd med dem – var och en av dem berättade för mig att detta samtal samlades för att prata när de fick näring från Hadeseth från Badr och sade : till Masama Allahs budbärare – fred vare med honom – Abu Sufyan kommer från Sham ärr muslimer till dem och sa : detta Ir Quraish där deras pengar hämtade det kan Gud Infelkmoha Vantdb människor vara rädda några av dem och vikten av några av dem och att de inte gjorde De tror att Budbäraren av Gud – må Guds böner och fred vara över honom – kastar ett krig, och Abu Sufyan, när han närmade sig från Hijaz, var känslig för nyheterna och frågade dem som träffades från Rukban och fruktade för folkets angelägenheter tills han fick en nyhet från några av Rukban som Muhammad hade vädjat till sina kamrater för dig och för din hån, så han varnade för att han anställde Dhamdham bin Amr Al-Ghafari skickade honom till Mecka och beordrade honom att komma till Quraysh, och han skulle stänga av dem för sina pengar, och han berättade dem att Muhammad hade erbjudit sina kamrater det, så Dhamdham bin Amr gick snabbt ut till Mecka . Ibn Ishaq sa : Så berätta för mig vem jag inte anklagar, på Ikrimahs auktoritet på Ibn Abbas myndighet, och Yazid bin Roman på Urwa bin Al-Zubayrs auktoritet, som sa : Atika, dotter till al-Muttalib , såg tillkomsten av annekteringen av Mekka på tre nätter, en vision som skrämde mig och fruktade att ditt folk skulle komma in från det onda och olyckan, så han dolde vad han berättade om. Han sa till henne : Vad såg du? Hon sa : Jag såg en passagerare komma till en kamel för honom tills han stod i skålen och sa sedan högst upp : Han gör dig inte främmande, o förräderifamilj till din brottare tre gånger, så jag ser människor samlades till honom, sedan gick han in i moskén och folket följde honom, medan de var omkring honom som han med sin kamel på baksidan av Kaaba och sedan ropade han som det, förlänar du inte Al Treachery för din brottare i tre gånger, då representerade han sin kamel på Abu Qubays huvud, sedan skrek han som det, sedan tog han en sten och skickade den, och den kom till att falla, även om den var längst ner på berget, skulle den avvisas . Al-Abbas sa : Gud är detta en vision, och du är, så dölj den och nämn den inte för någon . Sedan kom Al-Abbas ut och träffade Al-Walid bin Utbah bin Rabi’a och han hade en vän . Al-Abbas sa : Så jag gick runt i huset, och Abu Jahl bin Hisham i Rahat från Quraish Qud talade med en dyster syn, och när Abu Jahl såg mig sa han : O Abu Al-Fadl, om du är klar med din omgivning, då kom till oss, så när du var klar kom du och satt med dem. Abu Jahl sa till mig : Åh Bani Abdul Muttalib När hände denna profetinna dig? Han sa : Vad är det? Han sa : Den syn som hon såg är anständig. Han sa : Så jag sa : Vad såg hon? O son till Abd al-Muttalib, accepterade du inte dina män att profetera så att dina kvinnor skulle profetera, och Atika hävdade i sin syn att han sa, ”Gå före dig i tre, så kommer vi att vänta på dig av dessa tre. Om du verkligen är vad du säger, så kommer det att vara att om de tre passerar och det inte finns något av det skriver vi en bok om dig som du ljuger för folket i det arabiska huset. Abbas sa : säker på vad det var från mig till honom en stor sak men jag Jehdt det och Ankkrt att se något, sa han : dela sedan oss när jag inte längre är en kvinna av sönerna till Abdul Muttalib bara kom till mig , sade hon : Oorteurtm denna fördärvliga maligna som finns i dina män och kvinnor får äta dig hör du då har du inte Er, något som jag hörde, sa han : Jag sa : må Gud göra vad jag hade från mig till honom från en stor HEM Gud Otardhan honom den återvändande Okwilkenh, sa : Vdot på den tredje dagen av visionen om Atika och Onaa järn irriterade Ars Jag de saknade det är som att han fångar honom, sa han : Jag gick in i moskén jag såg honom jag svär Jag går mot honom Otardh tillbaka till en del av moskéns dörr intensifieras , sade han : Jag sa till mig själv : vad med honom om Gud, ät denna skillnad för mig att Ohatmh, sa han : Om han har hört vad jag inte har hört, rösten för att gå med i Bin Amr Al-Ghafari som ropade i magen i dalen, stående på sin kamel, hade stumpat hans kamel och runt hans resa och slet hans skjorta medan han sa : Åh, lev Quraish, Al-Latimah Al-Latimah, dina pengar med Abi Sufyan. Muhammad erbjöd det till följeslagare att jag inte ser att ni kommer att inse det. Lättnad är lättnad, sa han : Så han distraherade mig från honom och det som kom från ordern tog bort mig (1). * Och i en berättelse : Jag blev distraherad av vad som kom från kommandot, och det var ingenting annat än apparaten tills vi åkte, och det slog Quraish med vad som hände på Badrs dag, genom att döda deras adelsmän och fånga deras val . Atika bint Abdul-Muttalib sa om vad hon såg och vad Quraysh sa om det : Var visionen inte sant och han kom till dig för att tro det, för att ett av folket är en flykt, så du sa, och jag gjorde inte lögn, men den som är en lögnare säger oss sanningen….

Och den som ser grönsakerna, han reser långt bort med kapacitet och säkerhet, och man sa att den som såg al-Khidr skulle utföra Hajj och hans liv skulle vara långt ….

Asas är en förkunnare för bönens försummare

Dahstans vision, många tankar, tvekan och åsiktsskillnader ….

När det gäller Al-Bazi tolkas det på ansikten hos den som tror att han fångade en vit paisa medan han var lydig mot honom, eftersom det indikerar ödets höjd, statur och prestige ….

Sawdas vision bintar Zam’a att Guds budbärare – må Guds böner och fred vara över honom – gifta sig med henne 58 – på myndighet av Ibn Abbas som sa : Soudah Bint Zam’a var med den berusade bin Amr, min broder Suhail bin Amr, och hon såg i en dröm som om profeten – må Guds böner och fred vara över honom – accepterade att gå tills han gick på hennes hals. Så du berättade för sin man om det, och han sa : Och din far, om du trodde på din syn på döda och lät Guds budbär gifta dig – må Gud välsigna honom och ge honom frid – och hon sa : En sten och ett lock. Hisham sa : Stenen förnekar det, då såg hon i en dröm en natt att en måne kastade på henne från himlen medan hon låg, så hon berättade för sin man, och han sa : Och om din far trodde på din vision, jag var bara en liten stund tills jag dog och gifte mig efter mig, så jag klagade över berusning från den dagen, och det var bara en liten stund tills han dog och Guds budbärare – må Gud välsigna honom och ge honom frid – gifte sig med henne ….

Och fåglarna tolkar en man med en slav om han säljer kyckling ….

En långsiktig vision och en god konsekvens ….

Ruya Saad hälsa, säkerhet, säkerhet och komfort ….

Och bankiren tolkar en man som är ärlig, kunnig, kunnig och erfaren. Ibn Sirin sa: Den som såg att han blev bankman, om han var från rättfärdighetens folk, skulle han vara från kunskapens folk, och Koranen skulle vara förvirrad och om han var från folket i denna värld, då skulle han välja det framför det härjande ….

Sällan sa några av uttrycken att jag såg medan jag var i Alexandria som suppleant under den ädla kungens och den uppenbara kungens dagar. Det är islams furste att han satt på rankningen som den mest ära, så jag gick in i honom och accepterade landet framför honom. Efter en stund satt han på den adliga kungens tag, när jag såg honom, och jag sa att detta är tolkningen av min syn tidigare, det var verkligen min Herre ….

Vision Tous blir bra och fördelar ….

En pilgrims vision om vad han önskar ska hända och vad han hoppas kunna uppnå ….

Jaabar Zafars vision, säkerhet och isolering från Manajis ….

När det gäller al-Saad tolkas det som lycka på grund av dess namn, och det är prisvärt för dem som äger det, inte för dem som äter det ….

Och basken tolkas på två sätt, om han kommer från rättfärdighetens folk, kommer han att ha kunskap och visdom, och om han kommer från korruptionens folk är hans uttryck mot honom ….

Och Al-Qadouri tolkade en man med lång livslängd för den Allsmäktiges ordstäv och vershuvudens Qudoor ….

Och den som ser Idris förbättrar sina affärer och hans konsekvens kommer att berömas, och det sägs att den som såg Idris indikerar flit i tillbedjan och att han var insiktsfull i det, eftersom Idris var den rättvisaste av folket på sin tid och kände dem med visdom ….

Bomull tolkas som en krånglig man, och ju mer hans båge är stark, desto starkare kommer han att vara i strid ….

Al-Hallaj tolkade en stark, stark man som underlättar människors angelägenheter på händerna, och hans båge indikerar hyckleri, och en kvinnas båge indikerar mod ….

De tidiga adopterarna sa att visionen om kocken hemma indikerar nöden och äktenskapet mellan de rika och de fattiga, förutom för patienten, eftersom det indikerar svårighetsgraden av hans sjukdom ….

Färgen appliceras på dess ansikten, och den som ser att han målar en vägg eller ett tak eller något av världsliga varor, då kommer han att bli självmodig av det och skaffa sig ett trick och vara korrupt i sin religion och ockupera människor med falskhet och överge religion och vägledning, speciellt om det är statyer av det Allsmäktige ordspråket. Vilka är dessa statyer som du ägnar åt .)…

Och kramar tolkas i sin helhet, så den som tror att han befinner sig i en hodge är bra och användbar . Och den som såg att han kom ner från Al-Hodge, då är han annorlunda ….

Hamadans vision kommer att få bra, position och nytta ….

Asaad bin Zaraas vision 54 – på befogenhet av Haram bin Othman Al-Ansari, som sa : Asaad bin Zarara från Levanten kom till en handlare på fyrtio man från en nation, och han såg en vision att han skulle komma till honom och sa : Om han går ut i Mecka med Aba Umaamah, följ honom sedan, och vad det är är att du går ner i ett hus och dina följeslagare kommer undan Han blev knivhuggen i ögat, så de gick ner till ett hus och pesten höll dem, och de slog alla utom Abu Umamah och hans vän hade ett stick i ögat (2) . Vad han såg och blev muslim – må Gud vara nöjd med honom – har insett ….

När det gäller Samani tolkas det på vissa sätt, pengar och välsignelse på avstånd ….

Visionen om al-Tafil bin Sukhbara, på myndighet av Tufail bin Sukhbara, min bror Aisha, till hennes mor, att han såg i den att sovaren såg det som om han hade gått förbi judarna, så han sa : Vem är du? De sa : Vi, judarna, sa : Ni är folket, hade det inte varit för ni som hävdade att Uzayrah är Guds son. Då sa judarna : Och ni är folket, hade det inte varit att ni säger att Gud vill och Muhammad vill, då gick han förbi en kristen som sa : Vem är du? De sa : Vi är kristna, sa : Det är ni människorna att inte ni säger Kristus, Guds Son sa : Och att ni är folket att inte säga Gud välsigna och välsigna Muhammed blev sällan berättade för dem om berättelsen då kom Profeten med fred och berättade för honom, sade han : (Har du fått veta det om någon ) ? Han sa : Ja, när de bad sina predikningar, berömde han Gud och berömde honom. Sedan sa han : ( Om ett barn såg en vision, sa han det till den som berättade om dig, och du brukade säga ett ord som hindrade mig från blyg från dig att han förbjöd dig det. Han sa : Säg inte vad Gud vill och vad Muhammad vill…

Zankans vision är mycket tanke och illusion ….