De kastade stenar åt honom och fick honom att höra honom grymhet och bla

…Och den som ser att han samlar stenar, han får pengar från resor ….

…Och den som ser att stora stenar har fallit, då förväntar människor sig ett krig och inte faller, och det kan falla i värme eller kyla, och hans familj kommer att bli kär i eller raid ….

…Jamarat småsten, om en person kastar dem i en dröm indikerar fullgörandet av en skuld på sju dirham, sju dinarer eller sju hundra . Och seger över en fiende och en handling av rättfärdighet . Och den som äter en sten av grus, han ska äta föräldralösa pengar . Att kasta stenar indikerar att skulden avbryts och att fastan och bönen uppfylls ….

…Och från att flytta stenar eller berg övade han en stor sak ….

…Och den som ser en myra med mat i munnen medan han är förvånad, då tolkas det att han är en flitig och flitig person som söker näring, låt honom övertalas (bli övertygad om det som finns kvar utan språk … ty Herren gör inte försumma en myra ) ( Om tiden kommer, stå upp … och om han antar en sömnhanterare )…

…Och Khaled Al-Isfahani sa: ~Den som ser att det inte finns något annat än en tand i munnen, då indikerar det att han är ett år, och om han ser mer än det, mindre än tio, så uttrycker var och en av dem det i ett år . ~…

…Och den som ser att myror kommer ut ur munnen eller från näsan, han kommer att tolka hans förstörelse, och det sägs att myrans syn tolkas av tjuvar ….

…Och den som ser att tungan har tagit den ur munnen och lagt den i handen, det är blodpengar som når honom ….

…Och den som ser att det finns svaghet och smärta i munnen, han kommer att förneka de ord han talar ….

…Och om hon såg att hon kom ut ur munnen, är hon bedrövad och bedrövad för henne ….

…Om han ser att han dricker med munnen, är han en frisk man, och om inte, får han en injektion ….

…Om han såg att han hällde mycket vatten ur munnen, skulle han få mycket näring ….

…Om stenarna är från fossa, erhålls de pengarna genom bedrägeri och trick ….

Mun : nyckeln och avslutningen av hans befallning ….

…Och den som ser att skorpioner kommer ut ur hans mun eller går in i hans tyg, då indikerar han en fiende i sitt hus medan han står, och den som ser att en skorpion i sina kläder indikerar korruption av sin fiende i sin religion .)…

…Och den som ser en orm som har kommit in i hans mun kommer att få stor kunskap ….

…Jaafar al-Sadiq sa att munens vision tolkas i sju aspekter av status, skydd, statskassa, kunskap, öppningsaffärer, marknad, kontrollpunkt, minister och dörrvakt ….

…Den som ser att han är i ett rum eller rum, han är säker från vad han fruktar och varnar, för Gud den Allsmäktige säger: ~Och de är säkra i rummen .~…

…Och han såg en man som om han sparkade kungen med foten, så han slog när han gick en dinar med kungens bild på . Det berättades att en man kom till Ibn Sirin och sa : Jag såg som om det fanns mycket hår på mina ben, och han sa : Dean rider på honom och dör i fängelset . Han sa till dig att jag såg henne . Så han tog tillbaka Ibn Sirin, sedan dog han i fängelse på grund av fyrtio tusen dirham, och han spenderade det för hans räkning efter sin död, och han såg en man som om han var handikappad, och han korsade det för honom och sa : Du bli en äktenskapsbryter . Sedan togs han med en kvinna . Och Ibn Sirin kom till en man och sa : Jag såg som om mitt finger var på ett kol, och om jag lade det på det som en brandsläckare, och om jag lyfte det från det, återvände det som det var, och han sa : Detta är en person med passion, och han sa : Han är inte ett fan av passion, men han talar i ödet . Han sa : Vad är allvarligare än ödet? . En kvinna såg som om hennes mans tumme hade skurits av, så hon berättade sin syn för Ibn Sirin, och han sa : Du ber ett folk att du har avskärat ….

…Och den som såg att fartyget stod med honom i det stillastående vattnet, de var styva och längre bort ….

Och den som ser att han har fallit på en eldfest, kungen ska ta alla sina pengar ….

…Och om han stönade av smärtan i huvudet, tyder det på att han var arrogant i den här världen och han var skyldig för det, och kanske var belöningen från vårdslöshet i sina föräldrars rättigheter ….

…Pebbles hennes vision i en dröm indikerar män och kvinnor, unga människor, dirhams, pilgrimsfärd och kasta stenar, hårdhet och nöd, förolämpningar och förtal . Så den som såg en fågel sjunka ner från himlen och tog upp en sten och flög med den, och det var i en moské från vilken en god man omkom, och om drömmaren var sjuk, och han var ett av folkets godhet eller en som ber i denna moské, då är ägaren till visionen död . Om han hämtade sten från en kyrka övervägdes patientens korruption . Och om han tog det från sitt hem eller från en okänd plats, skulle synen få en son . När det gäller den som plockade upp ett antal småsten, täckte han dem i sitt plagg eller svalde dem, och han plockade upp dem från en moské, en lärares hus eller någons minne av kunskap och Koranen, och han gynnades av påminnelse och förtydligande så mycket som småstenen plockades upp . Om det plockas upp från marknaden är det intresse i denna värld och dirhams för det består av handel eller välgörenhet . Och om det är bakom träden, då presenterar sultanen om han tjänar honom, eller drar nytta av havet om han handlar med det, eller kunskap han förvärvar från en värld om det är en gåva från en rik fru, om han har en son, och om han inte har en son, kommer han att få en son . När det gäller den som kastar stenar i havet kommer hans pengar att gå förlorade . Om han kastar det i en brunn, ger han pengar för äktenskap eller rikedom för en tjänare . Och om han kastade ett djur som ett lejon, en tiger, en apa, en gräshoppa, en kråka och liknande, och det var under Hajjs dagar, kastade han stenarna, och ursprunget till stenarna är att Gabriel, fred vare med honom, befallde Adam, fred vare med honom, att kasta djävulen på dem när han utsattes för honom, då blev det Sunnah, och om det inte var under Hajjs dagar, var det en sten hans bön mot en fiende eller omoralisk person, eller förolämpande, förolämpande eller vittnesbörd som han bevittnar mot honom . Och om han kastade det med andra än dessa tävlingar, som duvor och muslimer bland folket, skulle mannen förbanna bakåt och tala om de rättfärdiga bland folket och de befästa . Och småsten lärda människor . Och det sades : Omvändelse till olydnad och vägledning till de otrogna, och kanske småsten visade martyrskap, för han simmade i profetens palm, må Gud välsigna honom och ge honom frid . Pebbles kan indikera sjukdom, såsom sand . Och han kan ange för pensionärerna vad de äktenskapsbrott med eller söka vägledning eller vad som görs av det . Stenar är hårda ord, och mycket av det är ett bekymmer . Och den som ser att han har en sten som har sin citrus i örat och slänger den, han hör ett hårt ord och hans öra smickrar det ….

I tolkningen av visionen om moskén, mihrab, fyren och minnesråden, berättade Abdullah bin Hamid al-Faqih, sa han: Ibrahim bin Muhammad al-Harawi berättade för oss, han sa: Abu Shakir Maysara bin Abdullah berättade för oss på Abu Abdullah al-Ajli, Amr bin Muhammeds auktoritet, på auktoritet av Abid Dawlah, sade : Det var en man i öknen som hade tagit en moské, och han gjorde stenar i hans hjärta, så när han avslutade sin bön, sa han, stenar, jag vittnar för er att det inte finns någon gud utom Gud . Han sa, då blev mannen sjuk och dog, och han vände sin själ, och han sa, och jag såg i min dröm att han hade sagt till mig att gå till helvetet, och jag såg att en av dessa stenar hade varit ben och en av helvetets portar blockerades från mig, sade han tills resten av stenarna blockerade helvetets portar ….

…Och den som ser Josef, fred vare med honom, han kommer att drabbas av orättvisa, fängelse och främmande från sina släktingar, och han kastas i skam, då kommer han till en kung och fienderna underkastar sig honom . Det har sagts i uttrycket att brodern är en fiende, och detta är ett bevis på överflödet av välgörenhet för dess ägare, för den Allsmäktige sa : ~Och ge oss allmosor .~ Det berättades att vissa människor såg som om Yusef, fred vare med honom, hade gett honom en av sina slavar, och han märkte att han hade blivit uttrycksfull . Det berättades att Ibrahim bin Abdullah al-Karmani såg som om Yusef, fred vare med honom, talade med honom, så han berättade för honom att lära mig vad Gud hade lärt dig, så han draperade sin egen skjorta, så han vaknade och han var en av uttryckerna . På myndighet av Ibn Sirin sa hon : Jag såg i en dröm som om jag hade gått in i moskén, så jag var med tre shejkar, och en ung man hade ett bra ansikte bredvid dem, så jag sa till den unge mannen : Vem är du, må Gud förbarma dig över dig? Han sa : Jag är Youssef. Jag sa : Är det här sheikhdoms? Han sa : Mina fäder Abraham, Isak och Jakob, så jag sa att han lärde mig vad Gud hade lärt dig. Han sa att han öppnade munnen och sa : Se vad du ser, så jag sa att jag ser din tunga, sedan öppnade han munnen och sa : Se vad du ser, så jag sa till dina kinder, då öppnade han munnen och sa : Se vad du ser, jag sa att jag ser ditt hjärta. Då sa han: ~Var inte rädd~, och vad hon sa till mig blev en vision, förutom som om jag tittade på det i min hand ….

…Al-Kirmani sa att en vision av stenar och stenar tolkades på två sidor av pengar och en stor man ….

…Al-Hassa : betecknar män och kvinnor, unga kvinnor och räknade vita dirhamar, för det är från jorden och på memorering och räkning, på grund av den kunskap eller poesi som studenten lidit, pilgrimsfärden och kastandet av stenar, grymheten och nöd och förolämpningar och förtal . Den som såg en fågel sjunka ner från himlen till jorden, tog sedan upp en sten och flög med den, och om den var i en moské, förgick en god man eller en av de rättfärdiga från den, och om visionären var sjuk, och han var bland de goda människorna eller någon som också bad i det, och ingen involverade honom i sjukdomen. De som också ber i det, då är personen med synen död, och om han plockade sten från en kyrka är hänsynen till patientens korruption som den vi presenterade, och om han hämtade den från ett hus eller från en okänd plats försvinner patienten från personen som hade synen från ett barn eller annat, som för den som plockade upp ett antal småsten och deras öde i sitt plagg eller svalde det i magen, och om han plockade upp den från en moské eller en lärares hus eller en manlig krets, han räknade från kunskap och Koranen, och han gynnades av minnet och uttalandet lika mycket som han tog upp från belägringen . Om det plockas upp från marknaderna eller från tunnland och trädrötter, är det nytta av världen, och i dirhams består det för honom av orsaken till frukt eller växter eller från handel och förmedling, eller från att be och ge välgörenhet till varje människa efter sin oro och vana i sin uppvaknande . Om hans fångst är från havet, då gåvor från sultanen om han tjänar honom, eller drar nytta av havet om han handlar med det, eller kunskap han förvärvar från en forskare om det är hans begäran, eller en gåva och en länk från en rika fru om hon har en son eller något liknande . Den som kastade den i havet, hans pengar gick in i den . Och om han kastar henne i en brunn tar han pengar för att gifta sig eller köpa en tjänare . Och om han kastade det i regn eller under matförhållanden eller i ett förrådshus vid havet köpte han med det han hade eller så mycket som han kastade det, en handel som bevisas av den plats där han kastade det som var med honom . De vanliga människor säger : So-and-så kastade vad han hade för dirham i vete, olja eller något annat . Om han kastade ett djur som ett lejon, en apa, en gräshoppa, en kråka och liknande . Det var under Hajjs dagar, och det inleddes av pilgrimsfärden och kastandet av stenar i framtiden för hans befallning, för ursprunget till stenkastningen är att Gabriel, fred vare med honom, befallde Adam, fred vara på honom, att kasta djävulen när den presenterades för honom, och det blev Sunnah för hans son . Om detta inte gjordes under Hajjs dagar var stenstenen hans bön mot en fiende eller en omoralisk person, eller att han förbannade och förolämpade honom eller vittnesbörd om att vittna mot honom . Och om han kastade dem mot dessa tävlingar, som duvor och muslimer bland folket, skulle mannen vara en backbiter och tala i rättfärdighet och kvinnorna skyddade ….

…Korridor Om du drömde att du gick i en smal och ojämn väg och snubblat över stenar och stenar förutsäger detta att du kommer att stöta på problem och svårigheter, och en dusch av dem kommer att regna på dig . Om du drömmer om att du har försökt hitta en väg för dig själv kommer du att misslyckas med att utföra det arbete du vill slutföra . Om du drömde att du gick längs en stig kantad med grönt gräs och blommor förutsäger detta att du kommer att vara fri från en orättvis och ojämlik kärleksrelation ….

…Sten är i en dröm betecknar de döda och kan beteckna människor med grymhet, vårdslöshet, okunnighet och arbetslöshet . Och de kloka människorna liknar de okunniga med sten . Och den som ser att han har en sten som vinner en man eller gifter sig med en kvinna . Och den som ser att han har blivit en sten, han lydde inte sin Herre, härdade sitt hjärta och fördärvade sin skuld, och om han var sjuk, dog han, annars slogs han av en blödning . Stenens fall från himlen till jorden över hela världen eller på moskéerna indikerar en man som är långt ifrån hjärtat. Om stenen bryts och dess fragment flög in i husen och husen, tyder detta på att olyckorna är spridda i den staden, så den som kom in i hans hem från den föll en granatsplit . Om folket var i fattigdom och fruktade dess fortsättning och fruktade dess konsekvenser, var stenen en kraft som sjönk ner på platsen enligt stenens styrka och vikt . Om det finns många stenar som folket kastades med, faller plågan ner från himlen, för det är en epidemi, gräshoppor, hagel, vind, raid och liknande . Och den som ser att han transporterar stenar eller berg, han försöker en svår sak . Och den som såg att han åkte på en sten och var singel, han skulle gifta sig . Och den som ser att han har hängt en sten på halsen, och han ska drabbas av nöd och ondska . Och den som såg att han slog en sten med en pinne och vatten exploderade ur den, och han var fattig, då kommer han att bli rik, och om han är rik har han blivit rikare, och kanske var han ett lyckligt försörjning . Kanske hänvisar stenarna till tillbedjare, asketer och ödmjuka hjärtans herrar . Om kungen ser att han har en sten indikerar det att han har en stor summa pengar . Om dyrkaren ser att han har en sten kommer hans värdighet att framträda i hans land . Om han i en dröm slår en sten och han anklagas för att vara oskyldig, särskilt om stenen flyr när han följer honom . En sten är en sten för en person som hindrar honom från att agera . Och kanske indikerade stenen ett skadedjur ….