…Och den som ser en av följeslagarna, må Gud vara nöjd med dem, låt honom ta ledningen från att härleda sitt namn, som Saad och Saeed, för han kommer att vara lycklig, glad och sundmodig, och kanske har hans handlingar förbättrats. Det sades att den som såg en av dem skulle vara i vägen för islams religion, starka, sportiga, uppriktiga ord och goda gärningar, och han kan efterlikna de handlingar som de som såg honom för att säga emot honom. Fred : Mina följeslagare är som stjärnor. Vilken följer du ?…

…Och den som ser Bilala, han föreslår det goda, och han kommer att nämnas på varelsernas huvuden och på det hela taget, visionen om profetens följeslagare är god och till nytta i denna värld och i det följande ….

När det gäller att ändra namnet, den som ser att han kallades med ett annat namn och namnet är utan hans namn, då kommer han att visa honom en obscen brist eller sjukdom, och om han kallas med ett namn som är bättre än sitt namn, då kommer han vinna ära, ära och prestige

…När det gäller labia är det skyddet av religion och ögonbryn, Zain al-Din. Den som ser i dem skönhet och godhet finns också i religionen, och den som ser emot det, dess uttryck är mot honom. När det gäller pannan och näsan räknade mannen det. Om han såg att det hände på pannan och näsan, så hände det så är det som nämnts och kanske pannan indikerar bön och utmattning. Magsår eller kirurgi, och vad som förnekas vid uppvaknande, då hamnar han i sin bön, eller någon som inte utför uttömmande i den, eller möts med fula ord, och den som ser på hans panna ett spår av uttorkning, det indikerar en ökning av sin religion och fromhet, och dess spridning bland människor, och den som ser ett tecken på barmhärtighet på pannan indikerar förekomsten av gott och ger något…

…Och den som ser att han har ett brigadeavtal för honom, och om han är värd honom, så har han sett gott, och om han inte är värdig, har han en berömmelse och den som ser en brigad i sin hand är en bonde som håller den. Och det sägs att den som i hans hand såg ett spjut där en brigad dog snabbt eller fick en son dog….

…När det gäller testiklarna är de ansvariga för försörjningen, flickorna och underhållet och skyddet. Den som ser dem från Zayn eller Shein tillskrevs det, och den som ser en defekt i testiklarna, då erövrar hans fiender honom, och om han ser dem i en mans hand, triumferar hans fiende , och om han ser som om de var frånvarande utan smärta eller gav dem till någon, då är han född för någon annan. Att tillskriva honom och ta bort dem är barnens död, och den som såg att de var avskurna och han hade en patient, då skulle han dö och kan vara paradoxen för två fruar, och den som såg dem är stor indikerar hans avhållsamhet från hans fiendes ondska och några av dem sa att alla mänskliga och djurers eunukar är pengar, och den som har något av det och går bort från honom kommer att tolkas med pengar och den som ser att han har vuxit upp. Något av det är ute och är borta, för han får pengar för honom utan hans ansikte och spenderar dem på sin plats…

…När det gäller lungan är det en människas glädje och nöje, och den som ser i det som är lätt eller ledsen, då tolkas det i det. När det gäller mjälten är det pengar, och det sa man, och det kan vara kroppens konsistens. Och den som såg det i det som pryddes eller skändades, det tillskrivs det och några av dem sa att det är pengar att se mjälte från alla djur. Halal och vad som inte äts är förbjudet…

När det gäller revbenen är det kvinnorna i hushållet, så den som ser en ökning av dem är en ökning av sitt hushåll, och den som ser en minskning av dem, han kommer att

…När det gäller de två männen, de är föräldrarna, hans graviditet eller vad en person står på i sin försörjningsplats, vad han än ser i det från Zein eller Shein, deras tolkning ligger i dem. Om han ser att hans ena ben är skuret eller trasigt, indikerar han att hälften av hans pengar har gått eller att en av hans föräldrar har gått, och om han ser att olyckan i hans ben Det indikerar hans resor eller avgången av hans pengar eller hans död, och den som ser fötterna av järn eller koppar, det indikerar en ökning av hans liv och pengar, och den som ser att hans fötter är förvirrade, det indikerar hans korta liv och minskningen av sina pengar och den som ser att hans ben har förvandlats till en man, något av djuren är ett tecken på styrka…

…Och den som ser att han bygger ett badhus, sedan bygger han med en kvinna, och den som ser att han kom in i badrummet, han kommer att drabbas av oro, sorg eller ilska, lika mycket som badets hetta, och hans straff är bra så länge han inte tvättar med varmt vatten. Om han badar efter det, kan oro och sorg bli starkare. Badrummet eller något annat med kallt vatten, eftersom det lämnade honom från all oro, ångest och sjukdom, och den som såg att hans kläder var stulna i badrummet, han stred mot en man med sultanen…

…Och den som ser Ali ibn Abi Talib, må Gud ha hedrat hans ansikte, då kommer han att vara hög i position, sublim på plats, vältalig, modig och stark i hjärtat, tillgiven och verifierad, och det sades vem som såg honom medan han var frånskild skulle få kunskap och mod och den som såg honom levande på en plats där folket på den platsen skulle få kunskap, rättvisa och rättvisa och lindra orättvisa och fördomar från dem ….

…När det gäller tänderna i tolkningen är husets folk och släktskap, som för de högre, männen och de nedre, kvinnorna, huggen är befälhavaren för hans hushålls folk eller den som passar honom, och den högra övre fang sägs vara en pojke som tar sin fars plats och den vänstra är under honom. Han såg något av skönhet och skönhet eller emot dem, så han ser att i den som tillskrev tanden till honom, och den som såg att han växte upp med en sida som liknade honom, då drar han nytta av dem som tillskrivs honom från den nämnda eller den som tar sin plats, och den som ser hans tänder, då är han en defekt i sitt hushåll och kanske indikerar det en ökning Al-Hassan och dina tänder vidrör är bevis på ett argument mellan folket i hans hushåll, och tändernas avvikelse indikerar att han spenderade pengar på att förneka bekymmerna och vithetens tänder, deras längd och perfektion, en ökning av hans ansikts styrka, och den som ser att han växer en tand medan han har ont är en skam eller lidande och den som ser att någon drar tänderna visar att han skär hans livmoder eller att han spenderar sina pengar på att hata honom, och den som ser att hans tand faller på marken och möter honom indikerar att ett barn är fött för honom. Om han inte hittade honom indikerar det att en av hans släktingar dör, och om han ser att hans tänder har minskat är detta inte Mahmoud. Några av dem sa att tändernas småhet tyder på goda och deras gammalhet visar på goda nyheter. En länkfel Det är i vaksamhet, det är i tre aspekter: de är, sorg, konkurs, släktskapsdöd eller energisvaghet, och den som ser att alla hans tänder har fallit och gått, då är han på fem sätt döden av alla hans släktingar och längden på hans liv och hans pengar och hans försörjning och hans religion och han kan dö och om de faller i hans knä eller i hans hand, eller i vad som händer att bevaras Tio sätt att få pengar, ha mycket av avkomma, träffa sina släktingar på en plats, riva hans hus, betala skulder, gå pengar i ränta, passera tjugoåtta år av livet och ha bott i en period av trettiotvå år och en böter på trettio dirham till trettio tusen beroende på platsen och pengarna som går på bekostnad och vem som tror att han rengör tänderna under tidsperioden, detta är inte Mahmoud. Och den som ser att det inte finns några tänder i hans mun och sedan nya har grodd, då förändras saker på tre sätt och ett långt liv och hans ledning i s i sig själv och några av dem sa att den som såg att det inte finns något annat än en tand i munnen, då indikerar det ett år, och om han ser mer än det som är mindre än tio, då ett uttryck för det är ett år. En tand på en plats där det inte är nödvändigt att odla den, det indikerar något som inte är prisvärt, och den som tror att han sväljde tänderna eller några av dem, han äter det som inte är tillåtet för honom med pengar…

…Och levern : platsen för ilska och barmhärtighet, och det sägs att levern indikerar barn och liv, och leverens utgång från buken, utseendet på begravda pengar . Om han ser att han äter en persons lever eller slog den, slår han begravda pengar och äter dem . Om många lever är kokta, grillade och råa, så är de skatter som öppnas för honom och drabbar dem . Och nötkreaturslever och människor lika . Och att äta levern hos en känd person förbrukar sina pengar. Om han tittar på levern och ser hans ansikte i det som med en spegel, dör han ….

…Och måttet tolkas av en man och en rättvis man om han inte släcks ….

Det tolkas i nio aspekter som döljande, nytta, pengar, kläder, värdighet, prestige, religion, godhet och ett bra kommando ….

Att slå med piskor i en dröm är dåliga ord, och om blod rinner från honom är det en förlust av pengar . Och att slå med pärlor är att livet är dött . Att slå svärdet är ett bevis på seger över fienderna . Och slag i armhålorna på delar av det mellan hans familj och släktingar . Att slå är bra och är känt för misshandlad . Och om han ser att en ängel slår honom, kommer han att vara klädd, och om han slår honom på ryggen betalar han sin skuld, och om han slår honom på grund av sin funktionshinder, kommer han att gifta sig med honom . Slå predikas, så den som ser att han slår en man i huvudet, han vill att hans huvud ska gå . Om han slår honom i ögonlocket vill han bryta mot sin religion . Om han drog i ögonlockens blad, ville han ha en innovation från honom, så om han slår honom i hans skalle, kommer den som slår honom att få honom . Och att slå är en bön : Så den som ser att han slår en åsna är dess ryttare, då äter han inte förrän efter att han har påkallat Gud den Allsmäktige och ber honom . Om han såg att han slog en man, skulle han be mot honom . Och han slog andra än kvinnan under hans hand på grund av fördelarna med slagaren för dem . Och om han såg att han blev misshandlad, så är det ett gott bevis, om det som slogs inte var några änglar eller några av de döda, och slogs av att gå är ett dåligt bevis för att han är av läder, och detsamma är slående med en och om han ser att han slår någon annan är det mer fördelaktigt för honom än om någon annan träffar honom . Och det sades : Slå och piskning förklaras som att veta att de misshandlade kan bra sätt . Och slå i en drömresa . Den som ser att han träffar marken, han kommer att resa . Och den som har haft hundra ögonfransar i sömnen, då har han begått otukt eller är orolig för det . Piskningen av fyrtio fransar är av vin, och piskningen av åttio ögonfransar är kvinnornas kasta . Och den som ser en död slår honom, och den döda är arg, för den som slogs har begått en synd eller har beslutat sig mot honom, och att den döda är i sanningens bostad, han är inte nöjd förutom vad Gud vill . Och slog de levande för den döda styrkan i sin religion . Och det sades : Den som såg en död person som hade slagit honom blev bättre av att resa, och det sades : Den som slog en död kommer att betala sin skuld och slå en person utan att klia eller smärtsamma kläder om det finns i vintersäsong . Att slå djuret är en disciplin för den som inte är värd djuret och för den som inte förtjänar okunnighet och aggression ….

…När det gäller de tjugo är det en ökning av styrka och seger över fienderna, och Murads uppnåendet av Allsmäktighetens ordstäv: ~ Om 20 av er tålmodiga bland er, kommer de att övervinna två hundra .~ När det gäller de trettio, tyder det på att om han hade en gräl med någon, skulle han snabbt separera och vinna över sin fiende, för Gud den Allsmäktige sa: ~Och hans graviditet och hans separation är trettio månader .~ När det gäller de fyrtionde är det tolkningen av en fråga och förvirring och vandring, för Gud den Allsmäktige säger: ~ De är förbjudna i fyrtio år .~ När det gäller de femtio är det inte Mahmoud, och det sägs att visionärens liv är fullständigt . När det gäller de sextio är det inte Mahmud, för det krävs en utmattning för det Allsmäktige ordspråket ~ eller att mata sextio fattiga personer ~ och det sägs att en resa beror på att den Allsmäktige säger ~Det har blivit en månad och dess själ är en månad . ~ När det gäller de sjuttio finns det ett behov av att fördröja och uppstå rädsla från sultanens sida . Och om siffran är en ursäkt, är det inte prisvärt för den Allsmäktige sa: ” Då finns det sjuttio alnar i vapenskedjan. ” Det sades att söka förlåtelse och smickra den som inte har något gott, och Gud kommer att förlåta honom för att säga: ” Om du söker förlåtelse åt dem sjuttio gånger kommer Gud inte att förlåta dem . ” Anklagelsen åttonde skrämde Bzna honom för hans hud till versen ~ Vagelteke åttio ögonfransar ~ och sade till ett möte och en pool . När det gäller nittiotalet indikerar det att en äldre kvinna förlåter honom och han får nytta av dem, och om han är från folket i staten kommer detta att hända honom för att Gud den Allsmäktige sa: ~ Nittioåtta tackor ~ och det var sa att det är nöd och svårigheter ….

…Det är i ett drömförråd . Den okända otrogen kvinnan är bättre än den kända . Äktenskapsbrott är stöld, för äktenskapsbrytaren gömmer sig som en tjuv . Och den som ser en äktenskapsbrytare som kommer för att åka för egen räkning, får förbjudna pengar, och den som ser att han begått äktenskapsbrott med en vacker ung kvinna, han lägger sina pengar på en säker plats . Och den som ser att han har begått äktenskapsbrott, och straffet fastställdes mot honom, och han var en mäktig myndighet, hans myndighet, även om han, seraren, var kvalificerad för mandatet, och han utvisades över honom och fick en framstående position . Och den som ser att han begick äktenskapsbrott med en kvinna som känner honom, han vill ta något av sina pengar . Och den som i en dröm reciterar den vers som säger : (Den otuktiga och äktenskapsbrytaren, piskar sedan var och en av dem hundra ögonfransar ). Det bokar ….