…Och den som ser att han tog fram något skadligt, han ska äga kungens fiende ….

…Och den som ser att Koranen togs från honom, hans kunskap tas från honom och hans arbete i denna värld kommer att avskäras ….

…Och den som ser att han tar en groda ur vattnet och slänger den till landet, då tolkas han genom att han styr honom över en dyrkande person och hindrar honom från att leva och skada honom ….

…Och den som tror att han tog något ur havet, oavsett om det var en typ av mineraler, juveler eller andra saker som han inte förnekade som i uppvaknandet, då är det en fördel och en fördel, vad gäller det han förnekar är seger, och om det är forskare är det en ökning av hans kunskap ….

…Och den som såg att han hade tagit vatten från havet, skulle hindra det från att uttrycka det mot honom ….

…Och den som ser att han togs ut ur en grav och sedan återvände till den igen, han kommer att se en fördel från en härskare och bra då kommer han att fängslas efter det om han tillskrivs en kung med ett jobb, och om det är inte det, då mäts det mot honom i enlighet med hans ställning, och när det gäller gravgrävare, han är en man med stor makt med majestät och som för gravar, de är kärlek Till okunnighet eller korruption i hans religion och illusionens illusion och ångrar från medföljande okunnighet, välsignar sedan omvändelse efter det ….

…Och den som såg att han tog pistaschens hjärta, eller någon gav honom det och äter det, då anger han att nåd och pengar kommer att erhållas lika mycket som han åt ….

…Och den som såg att han klättrade på en klippa för att bryta den, han försöker en svår sak, och hans mängd av det är lika mycket som det ….

…Och den som såg att han tog varor eller såg att han hade korsat vägen, då skulle han bli allvarligt sjuk och återhämta sig ….

…Och den som ser att han tar hänsyn till kranarna, han följer mandatet över de fattiga människorna ….

…Och den som såg att han tog en stolpe, han skulle gifta sig med en kvinna ….

…Och den som ser att någon beordrar honom att ta med mat, han ska tolka sin sökning efter flit i vad han tänker på ….

…Och den som ser att det tas bort är för att få bort det ….

Om han såg att han tog av sig en klädsel så att de döda skulle bära den och kläderna kom ut från de levendes ägo, skulle han dö, och om kläderna inte kom ut ur hans besittning och han gav den till sy det eller för att göra det, som inte skadade honom . Och allt som de levande ser att han gav till de döda gillar inte, utom i två nummer : En av dem är att om han ser som om han gav den döda vattenmelon, så kommer hans oro att gå från där det inte räknas . Det andra är att om han såg att han gav sin farbror eller moster efter deras död i sömnen, är han skyldig att betala böter och underhåll ….

…Och om han såg att han startade i en båt, skulle han ge upp sina synder ….

…Och den som ser sin tröja sönderriven, smutsig eller gammal, det indikerar fattigdom, nöd och svårigheter, och det kan tyda på att dess ägare förstörts, och det kan indikera att hans skapelse i denna värld är fördärvad så att han inte har några pengar, intäkter eller försörjning ….

…Och den som ser att hans ringlob har gått sönder, han anger annars ….

…Och den som ser att hans bröst har gått sönder eller förlorat från det, det indikerar brist på hans stolthet och värde, hans hjärtsjukdom eller hans fru dör ….

…Och den som ser att hans ring har gått sönder och förlorat och är kvar av sin lob, det indikerar att hans status och ära försvinner, men hans hårdhet och utseende kommer att vara densamma ….

…Och den som såg att hans valv var trasigt, det indikerar en tvist med domarens advokat och lämnade hans följeslagare och vänskap ….

Om manteln går sönder och svärdet dras, dör kvinnan och pojken levereras . Om de alla var trasiga skulle barnet och mamman dö ….

…Och den som ser att han har brutit ett stav av ett ess, han kommer att ta emot sitt band från en man med sina egna egenskaper ….

…Domare, den som ser sig själv som väktare för rättsväsendet, då är han rättvis i det. Om visionären var en köpman, var han kränkande och om han var en vulgär, mer än måttet och vikten ….

…När det gäller förlåtelse ska den tolkas för den som bär den med pengarnas säkerhet och vinsten av ära och ära, liksom pojkarna ….

…Och hyena mjölk indikerar förräderi från hans barn med honom ….

…Och den som ser från volymer av kungarnas berättelser eller läser något från dem, skyller på honom för hans handlingar ….

…Sole : de är grymma, som för tofflor, den som bär dem reser eller reser, någon som delar sin vision med honom eller reser med pengar, och det om han går i dem i en dröm . Men om han bär det och han har hoppats på att resa, kan det vara slutfört och det kanske inte slutföras om han inte går i det, och om han slutar bära det eller tar av det, bor han från sin resa och resonerar genom honom . Och om hon är en häftklammer av vatten, då är hon en fru eller en slavflicka som drar nytta av hennes eller hennes samlag . När det gäller Taifs tofflor eller vad handlare säljer på marknaderna är det en indikation på pengar, förvärv och pension . Det kan tyda på att frun också om han gick med henne under rollen, köpte henne eller fick honom . Om den är ny, är den tidig, fri eller aktuell, och om den är gammal är den sliten, då dämpas den . Om sanden skärs av störs hans försörjning, eller hans bransch är stillastående eller hindras utan hinder, även om hans fru blev arg på honom och hennes svek visade sig för honom . Och om hennes fotleder skurits av och hon var sjuk och försvunnen eller olydig, blev hon frånskild, såvida han inte i en dröm behandlades för att fixa det, eller om han lovade att göra det, eller om han avgjorde det i sig själv, då är hon urladdad efter klimakteriet, och han granskar henne efter skilsmässa . Om han ser att han hade slitna sandaler och gick i dem på den avsedda vägen, reser han . Om han bär sandaler och inte går i dem, drabbar han en kvinna eller en piga . På samma sätt, om han såg att han gav en sko i handen och tog den eller ägde den eller förvarade den i ett hus eller en behållare, äger han en kvinna av vad hon beskrev . Om sulan inte bärs, påverkar den en kvinna eller en jungfru, en jungfru, och likaså om hon är klädd och inte sliten . Om sulan var av kohud, var kvinnan av främmande ursprung . Och om det var från hästskinn, var det från araberna eller från de lojala araberna . Likaså om det var från kamelskinn . Om han såg att han gick i två sandaler drogs den ena av hans ben och han gick med den andra, så är detta avskedet från en bror som har en syster eller en partner på baksidan av en resa, för när han gick i det blev han i tolkningen av resan, när en av dem tog av sig sin bror på baksidan av en resa . Och om han inte var en bror eller en kamrat, och han såg sin sula förlorad eller fallit ner i en brunn eller någon övermäktade honom, så var hans fall i hans fru . Om sulan blir ogiltig efter det, blir hans fru sjuk och blir frisk, eller kvinnan har övergivit honom eller gått i pension, eller vad som utsätts för kvinnor från samma, återvänder sedan till sitt första tillstånd . Om han såg att sulan var stulen från honom och någon annan bar den, svarade hon på den eller visste inte den, då är det inte bra för dess ägare, för han mördade sin fru eller slavflicka som hade på sig den . Om han ser att sulan har tagits eller bränts tills han inte har något eller något liknande kvar, är det hans fru eller hans hembiträde . Om han ser att han har lappat sin sula hanterar han sin frus situation eller har samlag med henne . Om någon annan lappar det finns det inget gott i de nakna kvinnorna . Om det är en toffel som tillskrivs resor, är den resan inte fullbordad . Om han ser en sula utan skos läder, är något som liknar det föraktligt, eller tillskrivs tolkningen till något annat än sulan med en familj, så tillskrivs kvinnan som bär den till essensen av det enda, oavsett om det är godhet eller korruption . Och om det är från sulorna som tillskrivs en resa, tillskriver jag den resan till kärnan i den sko, oavsett om den är bra eller dålig, som beskrivs . Och om han såg hennes fällor, som han håller förslitna eller avbrutna svaga . Ägarens tillstånd när han reser där, eller i en kvinna som trampar på det är lika mycket som fällornas essens, dess skönhet, dess styrka och dess utseende ….

Om någon ser att han bär sandaler och inte går i dem, stegar han in en kvinna eller en piga, och om sandalen är ny, och den som ser att han har gett en sko, då har han den i en bit sko eller en skål ….

…Man känner att man åker på ett åsnemonster : spendera där han vill och lyda honom, att passagerare syndar, vilket paradoxalt nog är den muslimska gemenskapens uppfattning i hans religion och enligt hans åsikt och önskningar . Om åsnan inte förödmjukades och han såg att den var slaktad, trasig, trasig eller något liknande, skulle det drabba honom med allvar i hans angelägenheter och stor rädsla . Om han ser att han har fört honom in i sitt hem med detta samvete, eller att han har tagit honom för att stanna i sitt hem, stör en man också honom enligt hans åsikt och det finns inget gott i honom . Om han ser att han har tagit något av det in i sitt hem och hans samvete är att han jagade honom medan han ville ha det för mat, skulle han gå in i byte och gott för honom . Och odjurets män i hermeneutiken är män . Och deras kvinnor är kvinnor . Al-Wahshs mjölk är en liten summa pengar för den som slog den, med undantag för åsnan från mjölken, för den som dricker av mjölken kommer att falla i omoral i sin skuld och hans rättfärdighet i den . Och den som förvandlar en åsna till en zebra, han avviker från den muslimska gemenskapens åsikt och isolerar dem . På samma sätt, om något förvandlas från monsteret, såvida det inte ser att det har förvandlat en gasell, slår det ett kvinnligt nöje ….

…När det gäller al-Ma’idah : Det berättades att en del av dem såg som om en telefon hördes höra hans röst och inte såg hans person recitera denna vers : ” O Gud, vår Herre, för ner ett bord över oss från himlen . ” Han berättade om sin syn på korsningen, och han sa : Du är i svårigheter och ber till Gud den Allsmäktige om lättnad och lätthet, och han kommer att svara dig . Det var som han sa . Uttrycken skilde sig åt i tolkningen av tabellen. Några av dem sa att bordet var en hedervärd och generös man, och att sitta på det var hans sällskap, och att äta av det skulle dra nytta av det . Om det finns män med honom vid det bordet, frustrerar han ett folk med glädje, och mellan honom och dem råder det en tvist om att leva för honom, och de många rena fluffarna och god mat på bordet är bevis på deras stor tillgivenhet, och några av dem sa att bordet är religion . Det berättades att en man kom till profeten, må Guds böner och fred vara över honom och sa : O Guds budbärare, igår såg jag en grön gräsmatta med ett dekorerat bord och en predikstol med sju steg, och jag såg dig , Guds budbärare, du steg till den sjunde, ropade på det och kallade människor till bordet . Han, må Guds böner och fred vara över honom, sa : När det gäller bordet, islam och den gröna gräsmattan är himlen, och predikstolen är sju grader, så förblev världen sju tusen år, varav sex tusen år gick, och Jag blev sju . Och överklagandet, jag bjuder in skapelsen till himlen och islam . Och några av dem sa : Al-Ma’idah är ett råd om det som behöver hjälpare från en stadsbyggnad eller en bybyggnad . Och några av dem sa att bordet är en mans kvinna . Och han sa att några av dem såg som om de åt vid ett bord . Närhelst han sträckte ut handen till den, kom en blond hunds hand ut från bordet, och han åt med honom . Han berättade om sin vision vid en korsning och sa : Om din vision är sann, kommer en ung Saqlabah- pojke att dela med dig med din fru . Han sökte efter saken och fann den som han sa . Och om han ser bröden spridas på bordet, dyker en fiende upp för honom . Och om han såg att han åt av det, skulle en tvist uppstå mellan honom och hans fiende, enligt vissa uttrycks talesätt . Och det sades att han åt vid bordet han åt mycket mer än sin vana att tycka om det, detta indikerar längden på hans liv lika mycket som han åt . Och om han såg att det bordet hade höjts, skulle han ha slut på livet . Och det sades att om han ser en eller två färger mat på bordet, så är det bestämmelse som han kan nå . Och till sina barn, baserat på vad den Allsmäktige sa: ~ Ta ner ett bord från himlen till oss .~ Och det sägs att bordet är ett byte i fara, och att bytet har gått bort . Det sägs att det var maten och uppehället för dem som hade och åt av den . Om det bara är på henne, ifrågasätts det inte . Och om hon hade någon annan, var det bröderna inblandade . Och den frekventa fladdring av deras tillgivenhet och bristen på deras brist på tillgivenhet . En kärlek är Sunnah, och om han ser att han sprider mat är det hans åsidosättande av den allsmäktige Guds nåd . Och Mamlouk såg som om hans herres bord hade gått ut och flydde när djuret sprang iväg. När hon kom till dörren var hon trasig, så han föreslog honom att hans herres fru hade dött från den dagen och förstört allt hon hade, och det var en plikt, för han såg bordet där han serverades var trasig . När det gäller resan : en fantastisk resa som uppnår kapacitet i den, och det sägs att det är en resa till en kung av stor betydelse och att få kapacitet och tröst för dem som hittar det, för det är mineral av mat och äta ….