…Om en kvinna ser att hon ammar från en mans bröst, finns det inget gott i honom. När det gäller att amma henne från en annan kvinnas bröst är det en åsiktsskillnad ….

…Om Wahab bin larm som Nebukadnessar efter ruinerna av Jerusalem och hävdade barn Israel sju år, den åsikt i en dröm, en stor vision av hans aura samlade präster och Alhzar och frågade dem om sin vision att , sade de : till IQSA kung till och med berätta för honom Ptooelha , sa han : Jag har glömt men berättade inte det för tre dagar att människor som dödade dig för Akrkm blev rädda och Glenn från hans festival hörde att Daniel – fred vare med honom – och sitter i fängelse, sa vaktmästare : Gå till honom , säg till honom : att här en man som har kunskap om din syn och din tolkning gick till honom berättade för honom att Aftlbh när han gick in i det inte böjde sig för honom och sa till honom : vad hindrade dig från att böja mig ? Han sa : Gud gav mig kunskap, lärde mig och befallde mig att inte böja mig mot någon annan , så han sa till honom snart : Jag älskar dem som uppfyller sina förbund till sina herrar , så han berättade för mig om min vision , så Daniel sa till honom : Jag såg en stor avgud med fötterna på marken och hans huvud på himlen , ovanför det av guld, dess mitt i silver och dess botten av koppar och hans ben av järn och hans fötter av lera, så medan du var när du tittade på honom tyckte du om hans skönhet och hans täthet, Gud kastade honom med en sten från himlen, och han föll på toppen av huvudet tills han krossade den och hans guld, silver, koppar och järn blandades in tills du trott att om människor och jinn möttes för att skilja en del av dem från andra att de inte skulle kunna göra det till stenen som han kastades det höjdes, förstoras och sprids tills den fyllde hela jorden , så som du såg ingenting annat än stenen och himlen , så sade han : Den syn som jag såg var sann, så vad är dess tolkning? Daniel sa : När det gäller avgudet, det finns olika nationer i tidens början och i dess mitt och i dess mitt och i slutet , och när det gäller stenen som en avgud kastades med, det är en religion som Gud kastar på dessa nationer i slutet av tiden, då kommer han att visa det för dem, så Gud skickar en analfabetisk profet från araberna, så att nationerna och religionerna kommer att kastas in i den, eftersom jag har sett stenen svimlande av olika typer av avgudar och den visas på religioner och nationer som jag har sett stenen dök hela över hela jorden , så Gud undersöker sanningen med det är lögn förloras med det styr folk vilse av den, lär analfabeter genom den stärker de svaga , stärker förödmjukelsen med det och stöder de svaga . I en annan roman : om Wahab bin alarm , och där den Nebukadnessar synen på en vision medan han hade gillat vilken åsikt som åsikten om något som skadade Vonsah som kallades Daniel och Ananias och Azaria och Mahil av profeternas stammar , han sa : Berätta om den vision jag såg och då har jag blivit något Vonsaneha var jag gillade , vad hon? De sa till honom : Berätta för oss av Ptooelha, låt dig veta , han sa : Vad nämnde dem inte om du berättade för mig till Ptooelha Onzaan Octavkm , de gick ut från honom, de kallade Gud och Astgathua och bad till honom och bad honom att lär dem Voalmanm, som frågade honom Fjah de sa till honom : Jag såg en staty? Han sa : Du har rätt . De sa : Hans fötter och ben är av lera, hans knän och lår av koppar, hans mage av silver, hans bröst av guld och hans huvud och hals av järn? Han sa : Du har trott . De sa : Medan du tittar på honom, har han gillat dig, och Gud sände en sten från himlen över honom, så han mötte honom. Han sa : Du har rätt , så vad är dess tolkning? De sa : tolkning du såg King of Kings var någon Allen-kung av vissa , och några av dem var den bästa kungen av vissa , och andra var mer konung av andra var den första kungen av keramik, en försvagad och Olinh , då var det ovanför koppar är det bästa av det och mer , och sedan var det över kopparsilvret som är bättre än det och bättre , då fanns det över silver, guld, vilket är bättre än silver och bättre , då var järn ditt, för han var kraftfullare och dyrare än han var före honom , och klippan som du såg var Gud skickad till honom från himlen, så hans noggrannhet var en profet som Gud sålde honom från himlen, så att allt knackade och saken kom till honom . . Och i en annan berättelse : Daniel och hans kamrater sa till Bakhtasar : Jag såg sådant och sådant och de berättade för honom , så han sa : Du har rätt , de sa : Vi korsar det för dig . När det gäller avgudet vars huvud du såg av guld, det är din ägande lika bra som guld , och det ägde hela jorden , och halsen liknar den. Kungen av din son efter att du äger, så hans besittning kommer att bli bra och inte som guld , och när det gäller hans bröst som är av järn, det är kungen i Persiens folk som äger efter din son, så deras ägo var stark som järn , och när det gäller hans humor, han går till kungen av Persiens folk och folket tvistar kungen i varje by tills kungen kommer att regera under dagen och två dagar månad och två månader, och sedan dödar inte människor har styrkan på det eftersom det inte var styrkan i fetisch på två män av keramik , medan de är så bra som Gud sände – den allsmäktige – en profet landet av araber Vozarh på resten av folket av Persien och resten av din sons kung , och din och förstörde och Ohlkh för att inte hålla honom någonting när klippan kom och förstörde idolen ….

…En kanin Om en tjej drömmer om att hon är sårad förutsäger detta att någon olycka hotar henne . Om hon ser honom smutsig eller krympt kommer hon att önska henne stor besvikelse i kärlek och många rivaliteter kommer att irritera henne . Om hennes bröst är pappafärgade och tjocka kommer hon snart att ha en förmögenhet . Om hennes älskare tittar på hennes bröst i hemlighet genom hennes genomskinliga kropp, är hon på väg att falla under en entusiastisk student ….

…Sten av galenskap Om du ser en galenskap sten på ett sår som orsakas av ett galet djurs huggtänder, indikerar detta att du kommer att försöka maximalt av din energi för att skydda dig mot fiendernas krafter som snart kommer att täcka dig med en slöja av oärligt nederlag ….

…Blod De blodfärgade kläderna betecknar fiender som försöker riva sönder en framgångsrik karriär som öppnar inför dig . Det är absolut nödvändigt att drömmaren akta sig för konstiga vänskap . Om du ser blod rinna från ett sår, indikerar detta fysisk sjukdom och ångest . Dålig handling till följd av tragisk hantering av utländska grupper . Om du ser blod på dina händer, indikerar detta omedelbar otur om du inte är försiktig med din person och dina affärer ….

…Blåsan är en person som ser i sin dröm att hans mor hade en petit ur den, sedan splittrades den upp och frågade pus eller pus från henne . Detta var en seger för honom . Och om han ser finnar eller sår på sin kropp, kommer han att tillföra pengar enligt deras styrka under perioden och dess överflöd . Varje ökad kropp om den inte skadar ägaren är en ökning av nåd och godhet ….

…Den som tror att han är halt har förvärvat kunskap, rättspraxis och fördjupat sig i religion . Och halthet indikerar resor . Och den som ser att hans högra ben är sjukt, trasigt eller förskjutet, och det finns ett sår i det, då är hans son sjuk, och om han ser det i vänster ben och han har en dotter som är förlovad, och om han har ingen tjej, en dotter har fötts till honom, och om hans ben går sönder och vill resa, så lämnar han inte, och om det förskjuts, blir hans fru sjuk . Och om ett av hans ben sträcker sig över det andra, reser han inte länge förrän han dör . Och den som ser att han är lam eller förlamad, eller att hans ben är tunga eller att han kryper i kärlek, det är hans svaghet för det han ber om . Känslan indikerar en ökning av ålder, religion och kunskap . Och om han svär en ed, är det rättfärdigt, för Gud den Allsmäktige säger : ( Och det finns ingen skuld för de lama .) Och om han ser att han går med en man och han har lagt en av dem på den andra, hälften av hans pengar kommer att sparas . Lameness är ett bedrägeri och framväxten av en ursäkt och en komplott ….

…Kommentatorerna sa : Om trädet indikerar arbetet med dess ägare och hans religion och sig själv, då dess papper indikerar hans karaktär, skönhet och kläder, och dess folk till hans härstamning, bröder och tro . Hennes hjärta indikerar hans hemligheter och vad han döljer för sina gärningar, dess skal visar hans utseende, hans hud och allt som pryder honom av hans gärningar, och dess vatten indikerar hans tro, fromhet, kungarike och liv för varje människa till sitt öde, och kanske ordnade de det i strid med detta arrangemang, och jag nämnde honom i haven . Den som ser sig själv ovanför ett träd eller dess besittning i en dröm, eller detta ses av honom, jag tittar på hans tillstånd och hans träds tillstånd, och om han är död i sanningens hus ser jag på det som kännetecknar träd, och om trädet är stort, vackert och gott, då är de döda i paradiset och kanske ett träd av välsignelse och godhet. Och om det är ett fult träd med taggar, svarthet och stink, så är det i plågor, och kanske det är Zaqqum-trädet som har blivit till det på grund av hans vantro eller på grund av hans förkrossade smak, och om han ser den patienten, flyttar han till en av de två frågorna beroende på hans öde och hans träds omfattning. En äktenskapssökare, eller en kvinna för en man, varav en fick en man enligt trädets tillstånd och dess utseende, om det var okänt, eller på ett tryck om dess karaktär, härstamning och essens om det var känt, och om mannen till var och en av dem i det vakna livet var sjuk så tittade jag på tiden vid den tiden. Det träd som han ägde eller såg sig ovanpå det vid tidens gång, vatten har runnit i det, så att patienten är i fred, hälsan har utvecklats i sin kropp och tecken på liv har dykt upp på hans kropp, och om han är i hans ledning, då kommer patienten till Gud den Allsmäktige och han kommer till damm och förstörelse . Och om han såg det i sin butik eller sin bostad, så är det en indikation på hans förtjänst och försörjning, och om det var på hans begäran, gynnade han . Även om han var i sin ledning förlorade han och blev fattig . Och om han ser det i en moské, är det en indikation på hans religion och hans böner . Om det är i tidens förvaltning, då är han omedveten om sin religion, han är inte från sina böner, och om det är i hans önskan, då är mannen rättfärdig och flitig, hans arbetare har fullgjort hans lydnad . När det gäller den som äger många träd, följer han en grupp förmyndare som är värda honom, antingen ett emirat, ett distrikt, en fatwa eller en ledare för en mihrab, eller en ledare på hans sällskap, en kapten på ett skepp eller en butik i en tillverkare under hans hand och om detta och liknande . När det gäller den som ser sin grupp i ett hus, det är män eller kvinnor, eller båda träffas där för gott eller ont, och om han ser dess frukter på det och människor äter av det, om dess frukter indikerar bra och försörjning så är det är en fest och de matborden finns i den, och om dess frukt inte gillar tyder på sorg, då är det en begravning. De äter mat i den, och likaså om det finns en sjuk person i huset, och om dess frukt är okänd, då tittade jag, och om det var i trädens ankomst, var dess mat i glädje, och om det var i dess förvaltning var det en olycka, särskilt om det fanns ledtrådar i att väcka en av de två sakerna . När det gäller den som ser ett träd som har fallit, huggit ned, bränt eller brutits av en stark vind, då är han en man eller kvinna som kommer att förgås eller dödas, och förstörelsen härleds av hennes väsen eller plats och av hennes vaksamhet från hennes bevis, och om hon är i sitt hem, är orsaken till det en man eller kvinna som är död eller från hans hushåll och hans släkt och bröder, eller en blodfånge, en mujahid eller en resenär, och om hon är i moskén, då är han en berömd man eller kvinna som dödas eller dör en berömd död . Om det är ett palmträd, så är han en man med hög maskulinitet med myndighet eller kunskap, eller en kvinna till en kung eller moder till en härskare, och om det är ett olivträd, då en lärde, en predikant, en övergående, en linjal eller en läkare, så på detta sätt korsar han resten av träden enligt omfattningen av deras väsen, nytta, skada, härstamning och karaktär . Och vem såg att han planterade ett träd som var hängde, slog han en ära eller trodde sig en man i enlighet med sitt väsen, eftersom folk säger : Så om han planterade den, om han gjorde det . På samma sätt, om han sår ett frö, så hänger han eller inte, då är det de, och plantering av vingården kommer att få ära, och det sägs att någon som såg på vintern en dräktig vinstock eller ett träd anses vara en kvinna eller en man vars pengar har gått, eller han tror att de är rika ….

…Och den som ser att en känd person stöter honom med ett spjut tills hans sår blir tjockare, då kommer han att slå förbjudna pengar. Om spjutet skär ett kött, ett organ eller en nerv och hamnar i görarens händer, kommer han att träffas med gott ….

…Och den som ser ett sår eller en pus i nacken visar att han förrådde Gud i det han imiterade ….

…Skada Att se sår i en dröm indikerar sjukdom och blindhet . Kanske är skadan ett tecken på dåligt arbete och avslöjande av hemligheter, oro och nöd ….

…Pannan i en dröm är närvaron av mannen i folket och utförandet av hans befallning . Om han ser en defekt i den från en fraktur eller något annat, är det en minskning av hans prestige, prestige och effektiviteten av hans befallning . Om någon ser mer eller mindre eller mer i det, kommer en son att födas för honom, som kommer att råda i sitt hushåll . Och den som ser att hans panna är gjord av järn, koppar eller sten, detta är prisvärt för polisen och föraren . Och den som ser en annan smal front som är smalare än den brukade vara, den personens moral försämrades efter dess godhet, och om han ser det bredare än det brukade bli, blir personen dåraktig efter anledning och okunnig efter kunskap . Kanske betecknade fronten snålhet och generositet . Om han ser att hans panna är svart, indikerar det snålhet och förnekar Guds Allsmäktiges rättigheter . Bra front och dess ljus är bevis på utgifter och tröst . Och kanske pannan indikerar vad en person lägger sig på, till exempel en matta eller annat, och om den är gjord av järn eller sten, indikerar det flit i bön eller oförskämdhet . Och den som ser ett sår eller ont i pannan, då är han överdriven i sin bön, eller någon som inte fullbordar nedkastning i den ….

…Gården : betecknar kvinnan, för hon plöjer, sår, bevattnas, bär, föder och suger fram till skörd . Och växten dispenseras med marken, så den kommer att ge den sin son eller sina pengar, och kanske indikerar den marknaden, och dess försörjning, vinster och fördelar är så rikliga i planteringsvinster, dess behov, vinst och förluster, och det indikerar krigsfältet och skörden av spiken som skördats av svärdet . Och kanske indikerades världen och dess gärningar av gruppen människor, deras unga och gamla, deras shejk och deras äldre, för att de var skapade från jorden, och de förbannade och växte som en planteringsväxt, som den Allsmäktige sa : ” Av Gud spirade du en växt från jorden . ” Spikarna i denna aspekt kan indikera världens år, månader och dagar, och Yusef al-Siddiq, fred vare med honom, tolkade dem i år, och de kan hänvisa till världens rikedom, butiker och deponier, för att samla en spik med mycket kärlek . Kanske indikerade bonden varje plats där han plogar för det följande, och arbetar för belöning och belöning, såsom moskéer, slipsar, rakning av minnet och allmosorna, för Gud den Allsmäktige säger : ” Den som vill ha det kommande, vi plogar mer för honom och den som plogar det från världen . ” Den som plöjer i denna värld en gård, han gifter sig med sin fru . Om det växer kommer hans fru att bära det . Om han var singel gifte han sig . Annars kommer hans marknad att röra sig och hans vinst kommer att öka, och kanske hans föregångare och hans lag . Annars bildades han i striderna, han samlade den om det var hans avsikt . Den som ser skördar skördas : Om det var i ett land där det fanns krig eller bödeln och striderna, försvann människor i det med svärdet, vilket är fallet med det som skördas i en dröm med en skärd . Och om det var i ett land där det inte finns något krig och det inte är känt i det, och skörden därifrån var i den stora moskén eller bland butikerna eller mellan rollens tak, så är det Guds svärd med pesten eller pesten . Och om det var på en av marknaderna, ökade fördelarna med dess folk, och lycka blev bland dem med vinsten . Och om det var i en moské eller en god moské, och folket var de som tog skörden själv utan att se en okänd skörd för dem, så är det löner och goda gärningar som uppnås av alla som skördade . När det gäller att se skörden på två tunnland plöjning, om det var efter att såningen var fullständig och kryddad, så är den giltig i den . Och om det var innan det slutfördes, är det en pandemi inom jordbruket eller hyckleri i livsmedel ….

…Smittkoppor är i en dröm skuld och fordringar . Och det sades : Smittkoppor indikerar pengar, så den som tror att de har blivit fattiga är en ökning av sina pengar . Och om han ser att hans barn har en fosterskada, blir han hans son, och likaså är såren på kroppen en ökning av pengarna . Och om han ser sår på sin kropp som hans hand strömmar från, är det pengar som kommer att gynna honom och inte skada honom ….

…Vision kungen av Egypten, har Gud nämnts – den allsmäktige – nämnda tolkning som är den första av Joseph – frid vare med honom – sade han – den allsmäktige – ( Och kungen sade, ser jag sju feta korna han skulle äta sju magra Snblatt och sju grönsaker och andra Iabsat O offentliga Vänligen ge mig råd i min vision, om ni synar Du passerar , sa de rördrömmar, och vi tolkar inte drömmar i två världar , och han sa att den som flydde från dem och kom ihåg efter hans mor, jag säger dig genom hans tolkning , så att de kommer att skicka , Joseph , o vän, vi har sju feta kor som äter dem sju magra kor och sju gröna spikar och den andra torr så att jag kan återvända till folket så att de får veta , sa han att du kommer att plantera sju år. Du har alltid skördat och strö det i kornet, förutom lite av vad du äter , sedan kommer det sju män som ska äta det du har gett dem med undantag för en liten del av vad du har befäst , då efter det kommer det ett år där folket kommer att hjälpa och i vilket de klämmer ). Surah Yusuf vers 43-49. Och han – den Allsmäktige – sa : ( De sa pipedrömmar ) Ibn Jarir sa : De menar att det är en blandning av en falsk syn som inte har någon sanning , och det är en samling av stress , och stress har sitt ursprung i en bunt av hasj som liknar blandade drömmar som inte har någon tolkning . Al-Mawardi och Al-Qurtubi nämnde på Abu Ubaidahs auktoritet att han sa : Al- Adghat är en oförklarlig vision av visionen , och Ibn Jarir berättade också om Qatadas auktoritet i ordspråket: (Our fatwa is in seven fat kor som äts av sju magra ). Han sa : När det gäller vaktlar är år av dem bördiga , och de sju magra är sterila år som inte växer något , och han sa : ( Sju spikar är gröna och den andra är torr .) När det gäller den gröna, de är de bördiga åren , som för det torra landet , de torra är de förvandlade och de magra är Almazel . Och säger : ( han sår sju år hårdare ), sade versen : När jag vet att visionen att göra förklaras för honom sa han : sju av korna, vaktlar och Alsnblatt greener sju år, gödsel , och korna lutar sig och Alsnblatt högre landar Vsba år Magdbat säger det 🙁 odla sju år hårdare ). Alla sekvenser i följd . Al-Qurtubi sa : Denna vers är baserad på giltigheten hos den otrogna och att den kommer ut enligt vad han såg . Och han sa : ~ Sedan kommer det ett år efter det, där människor kommer att hjälpa och de kommer att pressa sig .~ Ibn Jarir sa : Detta är en rapport från Yusef – fred vare med honom – till folket om vad som inte fanns i deras kungas syn, utan från kunskapen om det osynliga att Gud blev en indikation på hans profetskap och ett bevis av sin sanning , berättade han på Qatadas auktoritet att han sa att Gud gav honom kunskap om en sunnah som de inte frågade honom om, så han sa : ( Sedan kommer det ett år där människor finner lättnad. och pressa .) Medel som säger 🙁 det Agat-folket ) regn och Ghaith , också berättat från Ibn ‘ Greg sa : Ibn Abbas – Gud välsigna dem – 🙁 och kom sedan efter det året ), han berättade för dem att något inte frågade honom om Gud hade lärt honom ett år då Agat-folket genom regn . Och Al-Qurtubi nämnde på Qatadas auktoritet att han sa : Gud har gett honom en Sunnah-kunskap som de inte frågade honom om för att visa hans dygd och för att informera hans kunskap och hans kunskap ….

…Och den som ser att han är feber, då finns det nöd och illusion och nöd, och om han ser att det är kallt, så finns det en fråga där han besegras och det finns inget gott i de två visionerna. Och den som ser att han är i det, han är associerad med sina barn i sitt försörjning, och den som ser svaghet hos en av sina medlemmar från en repa eller ett sår, då får skrapan skada av honom och den som ser att han är våt och att han äter av det i kroppen, som skadedjur och andra, då kommer han att lida mycket pengar och barn…

…Och den som ser att han plöjer och sår, då tolkade han på två sätt handlingen av goda gärningar eller sjukdom ….

…Pus är pengar som växer i en dröm, smittar dem och dess ägare åberopar dem, eller en exploater utnyttjar pengar från dem varje månad . Och det sades : Den som ser att pus kom ut ur sin kropp från ett sår eller något annat, han måste kasta en laddning . Och pus och pus och vad som flyter från såren är förbjudna pengar . Och det sades : Koka pus indikerar vulva ….

…Snö, is och hagel : Alla dessa saker är tecken på olyckor, sjukdom, koppar och färger, och plågor och lidanden som faller ner på den plats där han ser det och i det land där han steg ner, liksom stenar och eld, eftersom de förstör växter, träd och frukter, rationaliserar fartyg, skadar de fattiga och förstör honom i rost och kyla. Och det blir värre ibland, och det kan tyda på krig, gräshoppor och typer av pandemier, och kanske indikerar det fertilitet, rikedom, överflöd av mat i sällsyntheten och flödet av strömmar mellan träd . Om någon såg snö som kom ner från himlen och spred sig till jorden, och om det var på platserna för plantering och tider för dess användning, indikerar detta överflödet av ljus och välsignelser på jorden och överflödet av fertilitet, så att det fyller dessa platser med mat och grobarhet, eftersom det är fyllt med snö, men om det finns i dem ibland när landet är värdelöst och dess vegetation, är detta ett bevis på sultanens orättvisa och strävan efter ägarna till munnen . På samma sätt, om snön är i en tid av nytta eller något annat, ofta på bostäder, träd och människor, är det en orättvisa som drabbar dem och en plåga som drabbar deras grupp, eller en pest på deras pengar, i den utsträckning av ökningen av visionen och dess bevis . På samma sätt, om han ser i civilisationen och på en annan plats än snö, såsom hus och butiker, så är detta en plåga, lidande och sjukdom, eller död eller kärlek kastas på dem och faller ner på dem, och kanske indikerar belägringen och bristen på resor och begäran om pension . På samma sätt snö : för det finns inget gott i det, och det kan vara Satans hud, eller en kung eller någon annan. När det gäller förkylningen : om det är på odlingsplatserna och växterna och inte förstör någonting eller skadar någon, är det bördigt och gott, och det kan indikera bladlöss och gräshoppor som inte skadar, och katten. Och fågeln, vad sägs om människor vid den tiden tog upp den i behållarna och samlade den i vattenvägarna ? På samma sätt snö eller is, för de är fördelar, avkastning, frukt, byte och äggdiram, och om förkylningen skadar växter eller människor, eller om det är på hus och butiker, är det pandemier och brott som kastas på människor eller koppar, korn och sår som samlas upp och löses upp, antingen från att bära kylan i en sil eller ett plagg eller i vad han inte bär vatten i den, om han är rik, smälter hans inkomster och om han har varor i havet han är rädd för det, och om han är fattig förblir allt som han tjänar och gynnar honom inte hos honom, och ingenting sparas för sin tid, och några av dem sa : Snow torterar överväldigande sultanen till sin hjord och hans ord är fula för dem Och den som såg snö falla på den, reste långt bort med en get . Snön är bara om det är lite snö som inte är dominerande i dess sida och på den plats där platsen är snöig och på den plats där snön inte nekas, och om det är så är snön bördig för folket på den platsen, och om det är för mycket, ofta kan det inte torkas, så finns det en plåga som inträffar på den platsen . Och den som blir förkyld av snö på vintern och sommaren, han kommer att drabbas av fattigdom, och den som köper snö på sommaren, han kommer att slå det han inte vilar för, och han vilar från ett moln med goda ord eller ber för platsen för snö, och om snön smälter snabbt, då är han trött medan han går snabbt. Att landet odlas med torr mark och snö, det är som regn, och det är barmhärtighet och fertilitet . Det är snö och det har skydd mot snö, för det är inte svårt för honom, för han var täckt och skyddad, och han är en fast man och han skräms inte av det . Och den som fångar otaliga saker från kylan, han kommer att fånga pengar och pärlor . Och det sades : kylan kommer ner från himlen, tortyr från sultanen till folket och tar deras pengar . Att sova på snö indikerar vidhäftning, och den som ser som om snö ligger ovanför, bekymmerna är höga, och om snön smälter tas oron bort . När det gäller ursprunget till Al-Qar är det fattigdom . Och is är de och plågar, såvida inte någon ser att han har gjort vatten i en skål och frusit med det, då indikerar detta skadorna på kvarvarande pengar . Och det frysta huset för kungens pengar och andra ….

…Och den som ser att blod kommer ut från honom utan ett sår, om han är i en position tar han emot mutor och tar det, då är han isolerad, och om inte, kommer skada att inträffa, och om han ser blodet komma ut från operationer, då lider de och ångest och förlust och den som ser att han drack blod, det är förbjudet pengar och blod spillas orättvist, och den som ser det i sin kropp En plats från vilken blod eller pus kommer ut, så det fläckar hans kropp eller hans plagg, då träffar han förbjudna pengar med sitt mått, och om han inte fläckar något, kommer det av synd. Från sina ådror fördelas han med en brist på sina pengar enligt mängden blod, och om han är fattig drar han nytta av sin rikedom, och den som ser blod komma ut ur sin penis, det indikerar att hans fru har fallit och den som ser blod komma ut ur sin anus. Om han slog sin kropp eller sina kläder, slog han förbjudna pengar, och den som såg blod komma ut ur hans tänder skulle ha slagit honom från före sina släktingar, och den som ser på en plats en blodflod eller en flytande rännsten, då kommer det att hända på en plats där blod sprutas, och den som ser att blod har kommit ut ur näsan, tolkas det genom att få förbjudna pengar, och om blodet var litet och inte såg svaghet när det kom ut, blev det lättat av dem och sorg och det sades att näsblod är en skatteslag. Om näsan droppar på vägen, då betalar han zakat på sina pengar på projektet, och om han ser att blod kommer ut ur hans ögon, då han är ledsen Raffinerad…

…Rizwan, fred vare med honom, är himmelens väktare, och att se honom i en dröm är ett ständigt nöje, och hans vision visar också på kungens kassör och hans budbärare av godhet och uppfyllandet av ett löfte, uppfyllande av behov och svar bön . Och den som var arg på sin auktoritet över honom, han uppnådde tillfredsställelse från honom, speciellt för att han gav honom något av frukterna av paradiset eller täckte det med något från dess analys, eller om han skulle, eller förkunnas av det, detta är bevis av den allsmäktige Guds nöje och visar honom välsignelser i hemlighet och offentligt . Och hans vision indikerar nåd, näring och tillfredsställelse från Gud den Allsmäktige . Och den som ser att han är i himlen och änglarna hälsar honom och går in i honom från alla dörrar, Gud kommer att förlåta honom och förlåta honom, och han kommer att nå med långt tålamod till det goda . Och den som ser Radwan, fred vare med honom, det indikerar att hans ångest försvinner, att hans bröst är avslappnat och hans goda liv ….

…När det gäller Al-Sadr tolkas det enligt aspekterna av sharia, religion och så vidare. Om han ser att hans bröst är brett, indikerar det ökningen av hans religion och hans fromhet, och den som ser en smal i bröstet, det indikerar en minskning av sin religion, och den som ser i bröstet vad han förnekar medan han är vaken är inte Mahmoud, och om han ser vad han berömmer är han berömvärd och den som ser i hans bröstkorg Vad gör ont för honom, han spenderar sina pengar i extravagans…

…Och den som ser att en kvinna kommer ut ur mjölken från hennes bröst och tar slut, då indikerar det godhet och ökad nåd ….

…Juice och juice : mycket bra, så den som åtar sig det i en dröm kommer jag att titta på hans tillstånd, och om han är fattig kommer han att vara rik, och om hans visioner för allmänheten är som om de pressade druvor eller olja eller andra andra saker på alla platser, och de var så bördiga och släpptes . Om han ser att han är sjuk eller fängslad, flyr han från sitt tillstånd genom att lämna trycket från sitt fängelse, och om han ser att han har avkastning eller skulder, måste han betala det och dra nytta av det . Och om han ser det, kommer kunskapssökaren och Sunnah att förstå honom och pressa sin åsikt från hans bröst . Och om han ser detta som ett celibat, gifter han sig, då kommer hans spermier att komma ut och han befruktar sitt försörjningsmöjlighet . Om saften var för mycket, och han hade fikon, vin eller mjölk med sultan . Och den som såg det som om han pressade druvor och gjorde det till vin, han fick nåd hos sultanen och fick förbjudna pengar för berättelsen om Josef, fred vare med honom ….

…Den som ser mjölk i sitt bröst, det är en ökning i sin värld . Och den som ser att hans fru har mjölk, kvinnan har aldrig fött barn . Om hon hade en son, rådde hans hushåll ….

…Skålen är i en dröm mannens älskare . Plattan kan hänvisa till gräshoppor eller nöd . Det kan påpekas för kvinnor på mäns bröst och för män för den vördnadsfulla kvinnan ….

…En sköld i en dröm betecknar skydd mot fiender, och den som ser att han väver en sköld, han bygger en fästning . Den som ser att han har en sköld, då är han en fästning . Och den som ser att han bär en sköld, han kommer att få stor makt över en befäst region, säkra sin isolering och rädda från all sorg, och om han är en köpman blir han en dygd för honom från etablerad handel, säkerhet och bevarande, och om han är en vän, är han en generös man som han sökt hjälp till. Olycka och nöd, och det är också för den som bär det en välsignelse som en man kommer att tillföra henne, och som kommer att skydda honom i goda och dåliga tider och räddas från plottern . Den som ser att han har en järnsköld, då är han sin religions immunitet . Och det sades : Den som bär en sköld får pengar och egendom . Skölden är ett tecken på säkerhet mot rädsla, fruens skydd, pengar och nytta . Och kvinnans sköld är en niqab eller man som döljer henne . Skölden Nawal Sultan är fantastisk . Att bära en sköld indikerar broren Zuhair eller Ibn Shafiq . Det sades : Skölden är pengar och kung . Och det sades : Att vad som var täckt av vapen, såsom ett redskap, ett ägg, en gosh, ett bröst och ett ben, det indikerar kläder, och underarmarna av järn är från hans släktingar, så den som ser att han har två underarmar, han stärks av en man från sina släktingar . Och det sades : Det åtföljdes av två starka, stora män, och tolkningen kan ha fallit på hans son och bror . Och den som ser järnunderarmar på honom, han är ett barn och styrka på en resa ….

…Och den som ser att han dricker mjölk från sitt bröst, han förråder sin inkomst och försörjning ….

…Abu Sa`id, predikanten, sa att Abu Bakr, må Gud vara nöjd med honom, sa, O Guds budbärare, jag såg en släkting i mitt bröst, sa han och följde folks frågor i två år ….