…Om feghet betyder brist på mod, är det ett bevis på mänsklig kyskhet att vinna det, eller stå på order och förbud i hans krig . Om osten tas från mjölk är det ett äktenskapsavtal för den ensamstående, barnet för den gravida kvinnan, de lönsamma pengarna och ett långt liv att se den i en dröm . Att se krigets och motståndarens feghet erövra honom och feghet från mötet . Och vad som är gjord av mjölk som murmeldjur indikerar välsignelse och försörjning . Ost är pengar med komfort . Och våtost är bättre än torr . Och det sades : Den torra osten är en resa . Och det sades : En ost är en dollar pengar . Och den som ser som om han äter bröd med ost, han kommer att leva i fattigdom . Och det sades : Den som äter ost med bröd och valnötter blir plötsligt sjuk . Ost är pengar utan trötthet . Varje ostblock är tusen dirham eller hundra dirham, enligt den visionära personen . Kanske var ost ett tecken på förnedring och sedering . Och hårdost är en näring i resor, och mjukost är ett försörjningsområde i stadsområden ….

Ost Om du drömmer om att du äter ost betyder det bitter besvikelse och sorg . Du kan inte hoppas på gott av något slag . På det hela taget är ost ett dåligt tecken ….

Ost : Det indikerar kunskap, rättspraxis, pengar och inkomster som sammanställts för dess ägare, och det kan av pengarna ange hyran, slavarna och djuren och allt som är ett komplex av de insamlade pengarna . Ost kan hänvisa till hustrun för hennes skönhet och njutning, och kanske indikerar det pengar för varje person, så mycket som han lägger till på sin sida, som granatäpple, bröd, honung, mjölk och olja . När det gäller syra och salt indikerar det de hatade pengarna och oro, sorg och panik . Om det är från romarnas arbete, så indikerar det romarna, och kanske indikerar deras ost deras slaveri och deras fångenskap och vad som kommer från dem från pengar och varor, eller från andra fiender ….

…Och den som ser det som om han äter bröd med ost, uppskattas hans försörjning, och man sa : Den som äter bröd med ost blir plötsligt sjuk . Och serumet sägs vara en skuld som dominerar dess surhet, och det sägs att det är pengar som somnat, en liten summa tar plats för mycket pengar som de får efter hårt arbete . Och upphämtningen är en läcker skatt ….

…När det gäller ost : det är pengar med vila, och vått är bättre än torrfoder, och pengar finns för den sökande och det bördiga året . Man sa att torrost är en resa, och man sa att en ost är en dollar pengar ….

Gul fågel Om du ser en gul fågel flyga och flytta från plats till plats i dina drömmar, förutsäger detta att en stor händelse kommer att kasta dig djup rädsla för framtiden . Om du ser den gula fågeln sjuk eller död, förutsäger detta att du kommer att drabbas av hänsynslös dårskap som kommer från en annan person . ~ Yellow Bird : Goldfinch American bird kallas också den amerikanska sångaren .~…

…Och den som ser att han äter ost med valnötter och bröd, han blir sjuk ….

…Och den som ser att han äter ost med bröd, då kommer han att få lite pengar på grund av svårigheterna med resan, och kanske indikerar han en sjukdom som drabbar honom, då botas han snabbt av det, och det sades den som såg att han äter mjukost, då kommer han att göra en handelsvinst och kanske var vinsten från något som han krävde innan det ….

Och den som ser att han befinner sig i öst, och han är ok, och platsen är prisvärt, då är han god och välgörande, och om den skiljer sig från den, är hans uttryck mot honom ….

…Varje gul dryck : färgen i synen är ett tecken på sjukdom…

…Och den som ser som om han är gul, en svag pojke kommer till honom ….

…Och den som ser att han har höjt en gul sten eller en sten, då kommer han att åtföljas av en ond och osäker person, och den röda stenen är en man med liten religion ….

…När det gäller den gula vattenmelonen leder det till sjukdom och sjukdom, särskilt för den som åt den, sade al-Kirmani, vattenmelonens vision, och Abu Saeed, predikanten, sa att den gula vattenmelonen tolkades av en man av många sorgar, den som ser att han har slagit en gul vattenmelon och äter den, då hamnar han i en oro att han inte kan hitta frälsning från den ….

…Och den som ser att mjölken har blivit mjukost medan han äter den, då indikerar det att pengarna är tillåtna, förmågan till näring och kvinnan som häller mjölk över en person kommer att fängslas ….

Och det är på sätt som tolkas med pengar och försörjning lika mycket som han såg och deras utveckling är bättre ….

…Och den som ser att han äter smör eller smör, då blir han bördig, eller en ökning av sina pengar, och torkfett i tolkning är bättre än fårfett och den som ser att han äter mjukost, då får han vinst från sin handel eller arbete , och den som ser att han äter honung eller samlar in den i sitt hem eller dricker den med vatten, då får han pengar. Och om han är en frigjord slav eller en sjuk person som har botats av Gud, och kanske honung anger ord från rättfärdighet och begäran från Koranen och kunskap, eller äktenskap och äktenskap, och om han ser att han slickar honung från en tallrik eller söt i en tallrik, gifter han sig med en kvinna och den som ser att han äter socker, då är det bra och bra. Till det han säger mycket om honom, och den som ser att han dricker vin utan någon som är i tvist med honom, då slår han förbjudna pengar i proportion till vad han drack av det, och det sägs att han kommer att drabbas av stor synd, och den som ser att han dricker vin eller något annat som blir berusande, då är han förbjuden pengar utan alkohol, och det som inte är från det som inte är berusat är tillåtna pengar i det Han lurade och den som ser att han är full av alkohol , då kommer han att slå förbjudna pengar, och från dessa faller de till makten, och om han är berusad utan en drink, kommer han att drabbas av svår sorg och om patienten ser att han är full, då hans död, och den som ser att han dricker vin med ett folk som ger dem koppen, detta indikerar fiendskap mellan dem och konflikter. Och den som ser att han kämpar med koppen, då indikerar han ondska och stridigheter, och den som t det är, han drack en dricka och blev rädd för det, för saken där han befinner sig har nått sitt slut och det sägs att hans liv har tagit slut. Om några kvarstår av hans liv, mängden av det är och den som ser att han pressar vin, tjänar han myndigheten och arbetar på händerna på benen, och om patienten ser att han fick en kopp vin eller annat och dricker det till slutet är det dödens kopp…

…Och al-Kirmani sa, torrost är lite pengar i resor och mjukost är mycket pengar i stadsområden ….

Om han såg att magen blev noll, skulle han ha mycket bagage . Om han ser ett ben i magen är han en ökning av sin familj och styrka och styrka…

…Och den som tror att det är gult, då indikerar det sjukdom, och när det gäller förändringen i tungans färg är det inte prisvärt ….

…Och om det blir gult är det en sjukdom ….

Gul färg En person som ser i en dröm att hans ansiktsfärg är gul kommer att ha en sjukdom . Och det sades : Han kommer att vara god i det kommande och vara bland de nära . Ett gult ansikte i en dröm indikerar förnedring och avund, och ett gult ansikte i ansiktet kan vara ett tecken på hyckleri . Och det sades : det gulaktiga ansiktet indikerar tillbedjan och tahajjud på natten, och det gulaktiga kan indikera kärlek och kärlek . Och den gula färgen indikerar vördnad och observation . Kanske är gulning ett tecken på rädsla . Och den som ser sitt ansikte vitt och hans kropp gult, då är hans publicitet bättre än hans säng, och om hans kropp är vit och hans ansikte gul, är hans säng bättre än hans publicitet . Och gulning av ansiktet och kroppen tillsammans indikerar sjukdom . Och ett gult ansikte är ett tecken på sorg som drabbar visionären . Och gulheten i alla kläder är sjukdom och svaghet utom i porslinskläder eller siden eller brokadplagg, eftersom det indikerar korruption i hans religion ….

Gul färg En person som ser i en dröm att hans ansiktsfärg är gul kommer att ha en sjukdom . Och det sades : Han kommer att vara god i det kommande och vara bland de nära . Ett gult ansikte i en dröm indikerar förnedring och avund, och ett gult ansikte i ansiktet kan vara ett tecken på hyckleri . Och det sades : det gulaktiga ansiktet indikerar tillbedjan och tahajjud på natten, och det gulaktiga kan indikera kärlek och kärlek . Och den gula färgen indikerar vördnad och observation . Kanske är gulning ett tecken på rädsla . Och den som ser sitt ansikte vitt och hans kropp gult, då är hans publicitet bättre än hans säng, och om hans kropp är vit och hans ansikte gul, är hans säng bättre än hans publicitet . Och gulning av ansiktet och kroppen tillsammans indikerar sjukdom . Och ett gult ansikte är ett tecken på sorg som drabbar visionären . Och gulheten i alla kläder är sjukdom och svaghet utom i porslinskläder eller siden eller brokadplagg, eftersom det indikerar korruption i hans religion ….

Poängen med dyrkaren är den som ser i en dröm att han ber österut, för han är en man med dålig skolgång, mycket blekande människor, som vågar synda eftersom han gick med judarna . Och om hans ansikte är mot det som ligger bredvid öst, då är han en man av innovatören, och öst är de kristnas qiblah, och om hans ansikte från det följande är Kaabas baksida, då avvisade han islam genom att begå en stor synd eller en falsk ed . Eller förtal av en kvinna som är gift och inte undviker omoral, och magierna har låtit sig begå alla förbjudna handlingar . Om han ser att han inte känner kyssen, är han partisk i sin religion . Om han ser att han ber mot Kaaba, är hans religion rättfärdig ….

Svår . Och om det är tjugonio indikerar det godhet, lättnad och nöje . Och om han hörde åska i en dröm, och visionen var nio dagar i maj, visade det att de ädla med duvan död, och döden inträffade i turkarna och likaså hos fåren, och det skulle bli mycket regn , och det bästa av fruktträdgårdarna var i överflöd . Om det är i mitten tio uppstår allvarliga sjukdomar . Om åskan hörs i en dröm, och visionen är i juni, upp till tio dagar från den, då indikerar den död av forskare och de mest hederliga i Egyptens land, priserna är billiga, pengar växer och land och hav fisket ökar . Och om åskan hörs och visionen är i juli till sex dagar efter det, kommer regnet att inträffa i december månad, och planteringen kommer att gå framåt och växa, och romarnas stora folk kommer att dö, och priset faller i Jemen, och krig faller i persernas land och det finns ont i Egypten på konungens sida, och de faller i fångenskap hos barn, och en kung kommer från öst för att bära dem som fångar till hans mark . Och om åskan är i slutet eller sju återstår av det, tyder det på säkerhet i hela landet, och priset är billigt i Basra och Abessinien, och landet är svartnat till Eufratets svarta , och vissa frukter som palm och bananer får plågor, och vete finns i överflöd . Och om folk vid slutet av året är rädda för att döda sin kung . Om åskan hörs i en dröm och visionen är i augusti månad, är det ett gott tecken för folket i Levant och folket i Gorgan och Azerbajdzjan. Gräshopporna minskar och kazaren av kazarerna och kungen av Gog och Magog kommer att dö, och striden faller mellan dem . Och om det kommer åska i slutet av det, då kommer det att börda i Egypten och dess överflöd, och priserna är billiga i det efter barrness, höga priser och död . Om åskan hörs i en dröm och visionen är i septembermånadens andra dagar, kommer regnet att vara mycket och torka inträffar i början av året och bördig i slutet och gräshopporna kommer att vara i landet Kufa och Tabahs i Basra, och människor faller i stor hunger, och muslimer öppnar fästningar, och mellan romarna och turkarna slåss under lång tid, befrukta bluffen och ta emot dess frukter och korn . Och om det var på den tionde, indikerade det bristen på regn det året i Maghreb, och Gud den Allsmäktige vet bäst och hans frånvaro är klokare .. Och om det är tjugonio anger det godhet, lättnad och nöje . Och om han hörde åska i en dröm, och visionen var i nio dagar i maj, visade det på de ädla döden med duvan, och döden inträffade i turkarna och likaså hos fåren, och det skulle bli mycket regn och fruktträdgårdarnas bästa var överflödig . Om det är i mitten tio, uppstår allvarliga sjukdomar . Om åskan hörs i en dröm, och visionen är i juni, upp till tio dagar från den, då indikerar den död av forskare och de mest hederliga i Egyptens land, priserna är billiga, pengar växer och land och hav fisket ökar . Och om åskan hörs och visionen är i juli till sex dagar efter den, kommer regnet att inträffa i december månad, och planteringen kommer att gå framåt och växa, och romarnas stora folk kommer att dö och priset faller i Jemen, och krig faller i persernas land och det är ont i Egypten på konungens sida, och de faller i fångenskap hos barn, och en kung kommer från öst för att bära dem till sitt land som fångar . Och om åskan är i slutet eller sju återstår av det, indikerar det säkerhet i hela landet, och priset är billigt i Basra och Abessinien, och landet är svartnat till Eufratets svarta , och vissa frukter som palm och bananer får plågor, och vete finns i överflöd . Och om folk vid slutet av året är rädda för att döda sin kung . Om åskan hörs i en dröm och visionen är i augusti månad, är det ett gott tecken för folket i Levant och folket i Gorgan och Azerbajdzjan. Gräshopporna minskar och kazaren av kazarerna och kungen av Gog och Magog kommer att dö, och striden faller mellan dem . Och om det kommer åska i slutet av det, kommer det att vara bördigt i Egyptens land och dess översvämningar i Nilen och priserna är billiga i det efter barrhet, höga priser och död . Om åskan hörs i en dröm och visionen är i september månad under de andra dagarna av den, kommer regnet att bli mycket, och det kommer att bli torka i början av året och bördig i slutet, och gräshopporna kommer att vara i landet Kufa och Tabahs i Basra, och människor faller i stor hunger, och muslimer öppnar fästningar, och mellan romarna och turkarna slåss under lång tid, befrukta skam och ta emot dess frukter och korn . Och om det var den tionde, indikerar det bristen på regn det året i Marocko, och Gud den Allsmäktige vet bäst, och hans frånvaro är klokare ….

…Citroner Kanske är en citron i en dröm att skylla på, och en citron är en leverans . Citron indikerar sjukdom om den är gul, och om en person äger den och inte äter den, är det pengar och grön citron är bättre än gul . Och citronen är en skuld, och citronträd är en bra man för människor, och man sa : Han är en rik kvinna som är känd för gott ….

…Om han såg att han sålde eller tog bort ett plagg på vintern, tyder det på hans fattigdom och hans behov av människor . Han sa att Abu Saids predikantklädsel för mannen troligen var hans hantverk som han gör och skyddar dem från fattigdomsundersökningen där ett fel i levande och går rikedom och expansion för att frigöra dem och skada i vinterfavör ) och Almparty honom om inskriptionen anges av en kvinna . Said Jafar Sadiq tolkade Paljarah eller pojken vad han än såg från Zain eller Shin ska vända i dem, och subtraheringen av kläderna som de ägnar åt aspekter av det känns som att ha på sig något av vilket det tolkas bra och gynnas om de är från bomull, en ren och rymlig och om Dd så Vtobeirh mot honom och om de är från Silk och ingenting är det inget fel med det och säljaren av det, för han väljer denna värld framför sin hädanefter . Abu Sa’eed sa att predikans vision kyla, vare sig detaljerad eller inte detaljerad, de visar god berättelse att Abu Bakr, må Allah vara nöjd med honom sa: O Allahs budbärare, jag såg igår var på papyrus petechia sa : två söner Thabr dem . Och bläcket är ett tecken på glädje, lycka och kyla som ligger bredvid förloppet av uttryck, förutom att intimiteten i världen är bättre än i religionen, och den är i tolkningen starkare än ull . Det känns som att bära Prada eller blandat med bomull Bharir utan det även om det är haraam rikedoms silke och dekorationerna är klädda på marknaderna är de välkomna och bara i tider av nöje och omen samt om de är i rollen om inte det slags nöje . Och den som ser meningen i klädnaden för den klädda personen, den tolkas i sin helhet . Och den som ser att han bär sommarkläder på vintern, det kommer att öka det goda och nyttan lika mycket som värdet av vad han bär . Han kände att han bär kläder kvinnor det ökade pengar med dem och rädsla, men dess konsekvenser är allvarliga och överlever om de såg en kvinna som bär kläder från männen det visar bra och fördelaktigt . Al-Karmani sa: ~Den som såg att han hade kläder mindre än sina egna, då indikerar det korruption i hans angelägenheter, och om de är mer eleganta än hans kläder, anger han ordningen på sina affärer .~ Och den som ser att han har de äldre kläderna på sig, då indikerar det höjden på saken och mängden den som dessa kläder tillskrivs honom om han är en familj för det, annars är det bra och nyttigt . Och den som ser att han har kläder från korrupta människors kläder , han kommer att ha många synder och rikliga synder . Och den som ser att han bär kungar, det tolkas i tre aspekter, närmar sig dem, uppnår godhet, nytta och regelbundenhet i sina affärer och uppnår värdighet och ära . Det känns som att bära kläder av forskare var Välkommen till Salah, det för vetenskap och välgörenhetsvärlden och det följande .) Han kände att han bär kläder från ullen det tolkas för att säkerställa pengarna . Man känner att det att bära kläder dhimmis eller Aharbeyen eller så, eller Alrvdh skulle vara benägen till vad han sa Jafar Sadiqs visionskläder aldrig ägnas åt nio aspekter av religion och rikedom och prestige och gynnar och lever och arbetar till förmån för rättvisan. om detta och rätta till om det inte är vad du förnekar uttrycket och om kvinnan såg att hon Hon bar det som nämndes av de prisvärda kläderna, och hennes tolkning gjorde henne rätt med sin man och integriteten i hennes angelägenheter . Och Daniel sa en syn på mannens kläder: Om du tar på dig kläder, kommer du att tolkas av vinst, och om du ser svarta kläder, har kungen gott och församlingen är i nöd . Al-Karmani sa: ~Den som ser att han bär svarta kläder, han kommer att drabbas av smärta, ångest och sorg, såvida han inte är en som bär dem medan han är vaken och vet om dem, och han kommer att vara orolig .~ Abu Sa’eed sa att predikanten svarta kläder för dem som brukade bära skada hatade och fick höra att det är patientens bevis på döden eftersom folket i katastroferna bär svarta kläder och kläder ingen dödsjukdom endast i Dibaj eller twinge eller siden, och dessa saker är giltiga för kvinnor och män för korruption av religion . Al-Karmani sa: Om patienten ser att han tvättar ett gult plagg tills dess gula avlägsnas och dess vithet dyker upp, tolkas plagget med en kropp och dess gulaktiga delas ut av hans sjukdom och avvikelse från honom . Det kändes att avväpna honom en gul klänning det Sagmh inte hände skada honom vad han hatar i gult av att riva klänningen eller så till skillnad från allt slitna i färg och kläder greener glädde sig och glädje och Tawfiq Abu Sa’eed sa predikanten kläder Greens grannskapskraft av religion och en ökning av tillbedjan och döda goda fall när Gud, som är kläderna för himmelens folk, för hans ordstäv, Kom och bära gröna kläder från Sundus och Abraq, och bär av grönska indikerar för de levande skadan av ett arv och de döda att han kom ut ur världen som martyr . Al-Kirmani sa: ”Den som ser att han bär gröna kläder, det tolkas med heder och ära. När det gäller de vita kläderna kommer de att tolkas som önskade, särskilt om de är rena . ” Predikanten Abu Sa’id sa att vita plagg är lämpliga för att bära dem som en religion, och för dem som är vana att bära dem medan de är vaken, och när det gäller ägare av hantverk måste de ha på sig dem . Al-Karmani sa: ”Den som såg att han bär rena vita kläder, det indikerar godheten i hans religion och hans goda tillstånd. ”Och hans bekymmer gällde att han sa att han bär rena vita kläder, och när det gäller sina blå kläder är han ren . Han sa att Kirmani såg att han bär kläder Zarka att det är bra religion och kläderna Rouge, de hatade bara män Almlhvh och sockel sängkläder rodnar av dessa saker indikerar glädje och är giltiga för kvinnor i Dnaahn sägs ha på sig rödaktiga visar strider. mycket svår tvist och fick höra snappers glädje med punk I världen, vilket framgår av berättelsen om Qarun, och det sades att det indikerar ett överflöd av pengar samtidigt som det förhindrar Guds rättigheter i det . Och den som såg att han bar det på en fest eller en grupp, han skadade honom inte . Han sa att Kirmani såg att han bär kläder Hamra som kastade strid och tvist, även om Välkommen till mandatet fick han kanske versens glädje gick ut till sitt folk i prydnaden och var klädd i kläder Hamra och det sägs att synen av rodnad , antingen i kläder eller annat, de visar godhet och kanske synen på erysipelas som visas i klänningen Till nöje . Och den som ser att hans kläder är brända, han kommer att få honom skadliga effekter lika mycket som han brändes av det, och den som ser att hans kläder är sönderrivna, han ska tolka hemligheten . Det känns som att ha på sig kläder av ull eller djurhår eller hår eller så De totala pengarna om det var siden eller så Fmal haram klänning kullerstensbelagda bevis på omoral och kläderna smutsiga, de släpper Bgham och sorg, och klänningarna Alkagd de släpper Baelchenaah inte bra i det, och klänningar hud samla intresse och nytta i den utsträckning som tillskrivs honom att huden klänning du inte sy det i form av grossist av alla sorter visar helt fylld med religion och kanske detta var en annan gammal i ansiktet och kläder av statskassan ska överföra Baezz och rikedom . Och den som ser att han har en lam klänning, en kvinna kommer i hennes anus . Jaber sa att marockanerna uttryckte sin anknytning till saker som är vardagliga Valbaad i kläder om det är rent som nytt, som fästs vid religionen och världen och om den smutsiga årgången snäva Vdd så kanske Del smuts i klänningen på svagheten i religionen och fick höra om den kvinnan såg att hon bär en plagg gul det var hennes make, försvagar det ändå ) han var inte för henne, så han tog en man . Och den som ser att han öppnar ett vikt plagg, det indikerar resor, och den som ser att han viker ett öppet plagg, det indikerar att det är frånvarande från sin resa . Khaled al – Isfahani sa att de bästa kläderna och vad som var bomull om det inte hör till silkesmasksilke eftersom det är rent, det är en god religion och världsliga klänningar om mönstret, bomull eller siden, de släpper ut pengar haram och korruption av religion och sorglös . Han sa Jafar Sadiq ny klänning vit man en kvinna och en kvinna och kungen av nåd och fördelen av ett par, det såg att han tog av sig sin mantel med honom att han var i kungen av tjänsten det är från hans tjänst men inte så bra som det heter, och såg att han klippte sina kläder tolkade han för att få gott . Och den som ser att tjuven tar av sig sitt plagg, stör det förekomsten av korruption bland kvinnor . Predikanten Abu Saeed sa att plagget med två sidor eller två färger indikerar artighet och vårdnad för folket i religionen och världen, och det nya plagget är bra för de rika och de fattiga . Det kändes som magsuot kläder som nya Vtmzkt inte kan reparera som det fascinerar ens så mycket som att det är vid liv och barnet och det höga värdet av sjukdomens tjänare och den fria naden ökar klänningar typ av förnyad skuld, bärs över hans kläder visade godkännande av hans hemliga Alanath och kanske avsikten var bra från den uppenbara och kanske tjänade pengar Mdkhora och sidenbrokad är inte lämplig att bära strumpor för juristerna för de Aaolan deras begäran minimum och bjuda in folk till kätteri och var troligtvis giltigt för icke- forskare, de tolkar arbetet kräver paradiset och smittar med detta furstendömet indikerar också äktenskap med en kvinna, ärlig eller medföljande Bjarah Belle-inställningen kallar korsningen i uttrycket för allt detta är från det som ser . Manteln betecknar sina ansikten . Al-Kirmani sa, ~Det tolkas för rättfärdigheten i religionen, för de korrupta människorna med piskor och för andra med smittkoppor i kroppen .~ Abu Sa’eed sa att predikanten överlämnar penistillstånd som var från hennes familj, särskilt från folket i plöjning och plantering och det bördiga året för dem som har från hennes familj, en kvinnors ökande nöje och gav Xia emot pengar från punkten. av perserna och folket för avslöjande och spelande, och kan samla piskor . En tillåten som har ett ansikte med konsekvenser, och ingen klandras för det, vare sig det är för män eller kvinnor, såvida inte något av den förkastliga typen blandas med honom . När det gäller bläcket tolkas det med nåd, och det finns inget i det förutom det bästa, särskilt för kvinnor, och det sägs att visionen om generositetsplaggen är en sorg . Sagen att hans två plagg Khgayn Mottagtaan bär varandra ovanför varandra indikeras av hans död och sönderrivna kläder tolkade oavsiktligt skada oro och sönder längre tolkad vulva och det fungerar som Alqaba och Duwaji om kvinnan såg hennes kläder habitus kort saknade HTC dold och äta den nya klänningen äter pengar halal och äter klänningen sa Salmi såg att hans kläder är våta på honom medan han tar på dem. Om han är på resa, reser han inte, och om han tänkt något som han inte skulle ha . Och den som ser att han säljer sina kläder är bra för honom och det finns inget gott för den som köper dem, och om han ser dem att han pressar dem från sig själv, så är detta förlåtelse för hans fattigdom . Och den som ser att han bär nya kläder efter att han har badat, då avböjer han med förlusten av oro och nöd, och han sparas från något felaktigt . Och den som ser att han bär ett förbjudet plagg eller något som tillskrivs kvinnor, han gifter sig med en kvinna som är förbjuden, och när det gäller de broderade kläderna bär de av dem, gruvor, och kanske är kvinnans berömmelse bruten . Han kände att han hade på sig kvinnokläder, den som var gravid, de kom till kvinnan, även om han inte var gravid, påverkar det skada eller rädsla i samma pengar så mycket som Hnaatha troligen skadades sin tid och manteln, vilket är placerad på axeln tolkade den den mänskliga religionen som bär honom i sekretariatets nacke och nacke . Det känns att det klär sig väl Salah Dinh och god tro, och om han såg kappan som lägger den på brunnskulden ökade den skulden och religionens hälsa är inte bra i tunnhet .) De tvättkläder han ska dra det kändes som att tvätta hans kläder från smuts, det visar hans godhet och frälsning av dysterhet och sorg och hans välbefinnande och hans skuld kommer att återbetalas om han bär den, men om han inte bär den är det utan det . Al-Karmani sa: ”Tvätta rena kläder om smuts dyker upp från det, då är det korruption i religion och synd .” Abu Saeed Al-Waseer sa: Att tvätta kläder från smuts är en omvändelse, att tvätta den från sperma är en omvändelse av otukt och att tvätta den från blod är en ånger från mord och att tvätta den från ursäkt som en omvändelse . Jaafar al-Sadiq sa: Tvätta kläder med kallt vatten betyder fyra aspekter av omvändelse, välbefinnande, frälsning från Asir och säkerhet från rädsla och tvätta dem med varmt vatten, sorg, sorg och sjukdom . Och det sades att den som såg att han tvättade rena kläder, det är en ökning av hans fromhet och fromhet, och det sägs att detta var extravagant eftersom det inte förtjänade att tvättas, och andra sa, det finns ingen skada i det och det finns ingen skada i det ….

…Jaafar Al-Sadiq sa att vad han bar på en man från en zarmouza, en stam, en zeon, en sko eller en tasuma, eller några av uttrycken sa att den som såg att han gick i en gul sula, då tolkade han med välsignelse och glädje för vad som nämndes i hadithen och det är korrekt : Den som bär en gul sula är fortfarande i en pool och njutning . Han har också bevis för den allsmäktiges ordstäv, ljusgul i färg som glädjer tittarna ….

…Hagtorn är i en dröm om den är gul, vilket indikerar sjukdom, så mycket som dess färg är stark . Och det som var grönt av det är inte en sjukdom . På samma sätt är varje gul frukt en sjukdom förutom bitter, äpplen och tornar, eftersom den gulaktiga frukten inte skadar styrkan i dess väsen ….

Rider som ett smidigt straff, slår kungen i öst och väst, sedan kungens bortgång från honom, enligt berättelsen om Nimrud,

…Moussakost Om du drömmer om att du förbereder eller äter smält ost, indikerar detta att dina affärer kommer att ta en komplicerad situation eftersom din oro absorberas av kloka kvinnor och njutning av lika nyck ….