…När det gäller naglar : förmågan hos en person i denna värld . Den som har långa naglar och var soldat, han bär sitt vapen, något som utsätts för honom . Och om han var en hantverkare, som snickare och smed, ökade hans arbete och hans bransch ägnades åt honom . Om han var ägare av varor och avkastning ökade hans vinster och fördelar . Och allt detta så länge det inte slocknar, och om det går utöver gränsen, kommer han att försumma sitt kommando och begäran, och allt som han får är skadligt för honom . När det gäller den som klippte naglarna, om han är skyldig en skuld eller zakat, eller om han har en deposition, eller om han är skyldig ett löfte, betalade han och betalade vad han var skyldig och hade . Om det inte finns något sådant ska han undersöka sin vinst och vara rädd för att ta och ge den . Och hans berättelse från fitrah och Sunnah . Och om han var en soldat eller någon som kallades till krig och tvingades lämna sitt vapen och kasta sin hand . Om det inte finns något i konservatismens ordning i hans tvättning, och han har etablerat sig i sitt arbete och sitt folk, i hela sitt hushåll och i deras sätt och kunskap, eller på sina pojkar om han är artig med vad som är användbart för honom från dem, då är allt detta hans naglar . När det gäller den vars naglar har återvänt klor eller klor, kommer han att segra i sitt krig och segra över sin motståndare och besegra honom, och han kan vad som krävs . Och allt detta är inte bra under året . På samma sätt, den som har sina lemmar flyttade till djurets byte, om det djuret är orättvist och äter det onda, finns det inget gott i det ….

Och den som ser att han beskär sina naglar genom den vanliga beskärningen, då är det avlägsnandet av oro och nöd, och om det överstiger det vanliga, är det svaghet och brist på förmåga, och den som ser att han slår sina naglar på sin tänder, då begår han en obehaglig fråga

…Al-Kirmani sa: ~Den som ser att hans naglar saknas, klipps av eller går sönder, då är hans pengar borta och hans förmåga är svag, och om han ser dem lika och rena, då är han bra i denna värld och religion, och om han ser dem som extra och längre och han fruktar brott, då finns det inget gott i honom, och man sa att de är ledsna och rädda . ~…

Och den som ser att han har stigit upp från en källa, då kommer Gud att släppa honom, befrias från sitt fängelse och bli botad, om Gud allsmäktig vill ….

Och det sägs att den som såg en källa med vatten explodera, han kommer att få en order ….

Den som såg att i hans hus en källa av vatten som flyter genom Abu Mizana är inte regn, för det gråter ögon på de käraas död, och våtheten i huset är deras sorg, liksom smutsen och symposiet ….

Om han ser att han sväljer järnspikar : eller en tand, en tagg eller en sten, eller om han torkar den med sin grovhet och tillåtlighet i halsen förutom mat och dryck, kommer han att drabbas av ilska så mycket som det är svårt och grov i halsen, och han är tålmodig med honom så mycket han kan bära det . Och om det som han svalt av mat eller dryck var så grovt i halsen, så är hans tolkning att hans liv, försörjning och förtjänster gör honom svår, i den utsträckning det . På samma sätt, om efterfrågan är lika mycket bitterhet, salthalt och surhet, eller värme och kyla, så att han avstår från att tillåta halsen, så är det för en brist i hans liv och hans försörjning, och om han ser att han inte har en söt mjölk eller något sött, då är det ett bra liv, att leva, sänka och låta, förutom att det är något anstötligt i hermeneutik, såsom fikon, svartbjörn och gul vattenmelon, och hatade korn i hermeneutik, pulser, brum och sahnaa , så tolkningen av det är ett bekymmer och det finns inget gott i det ….

Den som såg att Gud sa till honom: Kom för att visa att hans tid är nära förestående ….

Al-Kirmani sa : Att se förkylningen är plåga, nöd och behov, och om den kommer vid sin tid lite kommer det att hända med människorna på den platsen avkoppling och det sägs att den som ser kylan faller på jorden, det är en lättnad från Gud den Allsmäktige så länge ingenting förstörs, och om det är omoraliskt, är det plåga som faller ner på den platsen ….

…Spiknaglar i en dröm förutsäger att du kommer att bli trött mycket och du kommer att få lite . Om du ser dig själv använda naglar i en dröm förutsäger detta att du kommer att engagera dig i ett hedervärkt arbete, även om det var elak . Att se rostiga eller trasiga naglar i en dröm förutsäger sjukdom och nedgång i affärer och handel ….

…Spiken betecknar i en dröm fiendens spik, och kanske anger spikens längd förmåga i näring eller avstötning eftersom nagelns längd strider mot sunnah och avstötning strider mot sunnah . Spikens längd indikerar makt och pengar, och det är ett vapen över fienderna och ett skydd mot dem . Och den som tar bort naglar, hans förmåga försvinner . Och den som ser sin spik är längre än fiendens, han kommer att vinna det . Och klipp spiken för att följa Sunnah eller för pengar i ett lån . Det vita av naglarna indikerar memorering och förståelse . Och visionen om naglar i mängden Salahuddin och världen . Om han trimmade det skulle han betala zakat al-Fitr . Och den som ser att hans spik har blivit en klo, då är han överlägsen sin motståndare eller sin fiende om han är i krig ….

…Spik Om du drömmer om färgade naglar förutsäger detta skam i din familj på grund av hänsynslös dårskap begått av en ung man . Om du ser noggrant välskötta naglar betyder detta kulturella fördomar och några litterära prestationer . Det betyder också hälsosam tillväxt ….

…Corns Om du drömde om att dina naglar skadar foten, betyder det att vissa fiender förbereder sig för att skada dig, och du kommer att få olycka, men om du lyckas rengöra foten från naglar, kommer du att ärva ett stort gods från en okänd källa . Om en tjej drömmer om att hon lider av korn, betyder det att hon kommer att drabbas av många stora olyckor, och tjejerna av hennes kön kommer att behandla henne ljummet ….

Vattumannen är i en dröm en man som extraherar pengar med list . Om en person ser att han tömmer vatten utan en behållare, kommer de pengarna inte att vara förrän de är borta eller dess fördelar är borta . Om han vattnade fruktträdgården skulle han drabba en kvinna . Och om trädgården bär frukt, kommer han att ge den till ett barn, som han ser från frukten i trädgården . Om han ser en gammal källa och vattnas ur den av kameler, boskap eller människor, gör han de bästa och mest hedervärda handlingarna, och han är som en herde som dränerar vatten från källan för sin flock kameler och får . Och den som ser att han lägger en hink i en gammal källa och vattnar djuret, då ser han mig i sitt arbete för en religion eller en värld enligt hans styrka och aktivitet på honom . Och den som ser att han gör en hink åt sig själv, då arbetar han i sin världs intresse . Och den som såg att han skulle ta bort hinken från brunnen och tvätta med den, och om han fängslades skulle han överleva och han fick pengar och lycka . Och den som bygger upp en brunn och har en gravid kvinna skaffar ett manligt barn, och om hans fru inte är gravid, så är han en försörjningssökande, och om vatten kommer ut i hinken, kommer han att få försörjningen, om han har varor på resan, det kommer till honom, och om han har en botad patient, och om han är fängslad Överlevd . Och den som ser att han står på en brunn med en hink i handen och vill hämta upp den, det är bra, och han kommer att få pengar . Brunnen kan vara en kvinna, för brunnen är hans tillförsel . Om hinken söker kunskap är brunnen hans lärare, som drar nytta av sin kunskap, och vad han samlar på vatten är hans andel och lycka ….

Våren är i en dröm en välsignelse, den bästa välsignelsen och uppfyllandet av en önskan . Och den som såg källor som exploderade i hans hem, han drabbades av olycka . Och den som ser i sitt hem att en källa springer ut ur den, så att han kan få försörjning, godhet och nytta, och om källan spränger från en mur, träffas han av en man i huset, som en bror eller son svärare . Snarare hatas det från ögonen att vattnet är grumligt och inte rinner . Och den som såg att han exploderade i sitt hus en källa skulle köpa en tjänare . Och den som utför tvättning från en källvatten och var orolig, må Gud förlåta honom eller är rädd eller sjuk, som har botats, eller en gäldenär vars skuld har återbetalats, eller så har han synder som Gud inte har trott på honom . Och den som ser ett tydligt öga rinna in i sitt hem så mycket som en man knyter i handen, då är det försörjning och godhet han drivs till . Se även Al-Ain ….

…Abu Bakr Muhammad bin Abdullah bin Quraysh berättade för oss, han sa att Al-Hassan bin Sufyan berättade för oss, berättade Ishaq bin Ibrahim bin Mukhalled al-Hanzali, han sa att Wahb bin Jarir berättade för oss, han sa att min far berättade för oss, han sa att Muhammad bin Ishaq berättade för oss, han sa att Muhammad bin Ibrahim bin al-Harath al-Taymi berättade om Muhammad Bin Abdullah Bin Zaid Al-Ansari, på sin faders myndighet, sa : Jag kom till profeten, må Guds böner och fred vara över och berättade för honom vad du såg från kallelsen till bön, och han sa att denna vision är sant, så stå upp och kasta den på Bilal, för han lät en röst från dig . Han sa att du gjorde det . Han sa: Umar Ibn al- Khattab, må Gud vara nöjd med honom, kom när han hörde Bilals uppmaning till bön som drog i sitt plagg och sa : O Guds budbärare, jag såg vad Abdullah bin Zaid såg . Han sa : Han sa : Prisad vare Gud, det är bevisat . Och Abu Bakr berättade för oss, sade han, berättade Al Hassan bin Sufyan för oss . På myndighet av Ismail bin Ubaid al-Harrani på myndighet av Muhammad bin Salamah, på myndighet av Muhammad bin Ishaq, på myndighet av Muhammad bin Ibrahim, med myndighet av Muhammad Abdullah bin Zaid al-Ansari, på myndighet av hans far, som sa : Guds budbärare, må Guds böner och fred vara över honom, använde trumpeten och befallde klockan, så jag sov och jag såg en man på den. Två gröna kläder bär en klocka. Så, Abdullah, säljer du klockan, sa han, och vad ska du göra med den? Jag sa att vi skulle kalla honom för att be, sa han, skulle jag inte berätta vad som är bättre än det? Jag sa ja . Han sa: ~Du säger att Gud är stor.~ Sedan lärde han mig orden i kallelsen till bön, sedan gick Haniyeh och lärde mig orden från iqama . När jag vaknade kom jag till profeten, må Gud välsigna honom och ge honom frid och sa till honom . Så han, fred vare med honom, sa : Din bror såg en syn, så han gick ut med Balalt till moskén, och han kastade den till honom, så låt honom kalla det, för han kallade en röst från dig, så jag gick ute med honom, så jag började leverera det och ringde till Bilal, sedan Omar Ibn al-Khattab, må Gud vara nöjd med honom, hörde rösten, så han gick ut och Guds budbärare, må Gud välsigna honom och ge honom frid , sa : Åh Guds budbärare jag har sett en sådan såg . Professor Abu Saad, må Gud vara nöjd med honom, sa . Den som såg att han kallade till bönen en eller två gånger och utförde och utförde en obligatorisk bön, förutsatt Hajj och ‘Umrah, för att Gud den Allsmäktige sa : ~ Och få folket att ringa efter Hajj .~ Och för att Arafat kallas och hålls två gånger ….

…Exempel på syner : Denna del kommer jag att prata om exemplen på några av profetens visioner vara över honom och några av kompanjonernas visioner kan Allah vara nöjd med dem , och jag börjar . Profetens visioner vara över honom : ( a ) Profetens visioner vara över honom : Jag noterar här till den överenskomna Aisha som berättades av Bukhari i sin Saheeh sa : (den första är början på Allahs budbärare, frid vare honom från uppenbarelsen av verkliga i sömnen, han inte se en vision om det kom till honom, som på morgonen benet. ) (1) romanen kom i en annan god syn , och uppriktiga och bra känsla för en av frågor av Livet i höger om profeter . Som för minimum av saker , Valsalehh skiljer sig från uppriktig ; Så gott enda ut , Fraaa profeter är alla ärliga , kan vara giltig och är den mest , kanske inte är giltigt för en minimal även tecknat på en vision när han såg en vision och genom dödandet av ägarna . Och liknas Pflq vaxning utan andra , eftersom sol profetian var visionen Mpadi ljus, finns det fortfarande att ljuset kan rymma även solen sken, det var inåt Noria var i ratificeringen Bakraa Ka min förstfödde , och var inåt mörkret var i misstro Khvacha som Abu okunnighet , och resten av folket mellan dessa två statusar var och en av dem lika mycket som fick ljus . (2) Exempel på visioner om profetens fred är över honom följande exempel : ( a – 1) från Anas, må Allah vara nöjd med honom från profeten fred vare med honom, sade han : ~ Paradise Fright gick in i ett palats av guld . jag sa : för vem är det . de sa : för en ung man från Quraysh , jag trodde jag var honom de sa. : att Omar bin al-Khattab . (3) denna diskussion kom i roman av en annan : ~ Medan jag var sov, såg mig i paradiset ~ och sa :~ de sa : Omar, ~ säger : Jibril och hans Mullah Ikh ~ kom i rätt från hadith från Abu Hurayrah, må Allah vara nöjd med honom sa : The Messenger Gud, kan Gud välsigna honom och bevilja honom fred ” Medan jag sov såg du mig i himlen , och det fanns en kvinna som gör tvagning bredvid mitt palats , så jag sa , vem är detta? De sa att Omar uppgav att han var avundsjuk Follette . ~ Ropade Omar må Allah vara nöjd med honom och sade : Du attackerade O Allahs budbärare, fred vare med honom? I romanen när Imam Ahmad : Abu Hurayrah sa : Ropade Omar. Vi är alla i detta råd med Allahs budbärare. om honom sa Omar : far till dig, o Allahs budbärare , attackerade Oalik? och tvättning här Alaudhaeh som är renhet och Hassan som paradiset inte är ett husuppdrag , har son sagt sten (4) att kvinnan som tittade på aposteln nästa till palatset är ett ljud eller var i live då han såg henne profetens fred vara över honom i paradiset tillsammans med kort liv ska han sätta det från folket i paradiset för att searen är Allahs budbärare, fred vare med honom , och vara tillsammans med kort livstid är föremål för att indikera att den är medveten om hans arv och det var så . ( a – 2 ) På myndighet av Abdullah bin Omar, på auktoritet av Guds budbärare, må Guds böner och fred vara över honom , sa han : ” Medan jag sov, när jag såg en kopp med mjölk i den drack jag den så att jag kunde se att min bevattning sprang i mina naglar. ” Sedan gav jag min tjänst Omar bin Al-Khattab . De sa : Vad tolkade du det, Guds budbärare? Han sa, ~ Vetenskap .~ (5) Här är profeten Wa’el med honom mjölkvetenskap. Vissa forskare länkar mellan mjölk och vetenskap genom att säga : mjölk Rizk skapad av Guds goda mellan blodslaggen Vrt som vetenskapsljus som visas av Gud i mörkret av okunnighet , Vdob-ordspråk i en dröm som de som avslutade mjölk Av blod och blod, kan han skapa kunskap från tvivel och okunnighet och att bevara arbete från oaktsamhet och fel . I det tal som vetenskapen om profeten frid vare med honom i Gud den inte når en examen i det , eftersom han drack tills han såg bevattning ur benen , och samtidigt ge honom Rekommenderad ålder är föremål för en hänvisning till vad som hände till ålder Gud , så att han Aeachzh på Gud att skylla . (6) ( a – 3 ) och Aisha, må Allah vara nöjd med henne : Allahs budbärare vara med honom ~ Aritk i en dröm tre nätter, jag tog emot din kung i stöld av siden säger : Denna Amrotk . Vokhv från . ditt ansikte Om du är , säger jag : att detta är från Gud, kommer det att föras vidare . Överenskomna ord ånga ). (7) och innebörden av : stöld av silke : klänning eller vit duk av silke . det är noterade i första exemplet, den tredje exempel på visioner profeten fred vare med honom att profeten fred vare med honom inte Aabarhama Omar och Aisha , förstå om de är av syner i vilka visionen är på hennes ansikte och nominellt värde behöver inte uttrycka och tolka , var sonen sade en sten i sin förklaring av hadithen av Ibn Omar och hans vision av eld att vissa visioner inte behöver uttryckas . (8) Abdullah bin Omars vision var genom profeten fred vare med honom visionen när den första drinken Omar ibn al – Khattab må Allah vara nöjd med honom mjölkvetenskap ———— —– (1 ) kom överens om Aisha . Berättad av Bukhari i boken för att uttrycka dörren till den första är början på Allahs budbärare fred vare med honom sanna drömmar (351 \ 12 ) , och styrd av en muslim som i kärnkraften som förklaras i boken av tro på dörren till Leptis uppenbarelse till Allahs budbärare, fred vare med honom ( 2/197 ) – tidigare referens . (2 ) Se Fath al – op – (355/12 ). (3 ) Berättat av Bukhari i boken av uttryck , den slottet dörr i en dröm (416 \ 12 ) – op – berättas av Ahmad i hans Musnad i handflatan Anas bin Malik, se förklaring t.ex. Thiat Ahmed Saffarini (739 \ 1 ) . Tidigare referens . Och Tirmidhi berättade i Sahih Sunan al – Tirmidhi i bokkaraktären och dörren till Omar ibn al – Khattabs dygder må Allah vara nöjd med honom – publicerade Dar återuppliva arabiskt arv – Beirut . (4 ) Fath al – Bari • op – ( 12/416 ). (5 ) Berättad av Bukhari som i öppningen ( 12/393) _ op – muslim som i kärnkraften (15/16 ) op . (6 ) Fath al – Bari ( 12/41 0 ) – op -, Mohamed Abdelaziz Halawi : Profetens visioner vara över honom och drömmar om följeslagarna , publicerade Dar Vanguard , Kairo : 1412 av R 5 . (7) Det inkluderades av Al-Bukhari som i Al-Fath (12/399), tidigare referens och (7/223), och det berättades av muslim som i Al-Nawawi (15/202) i Book of ledsagarnas dygder och i Aishas dygd, må Gud vara nöjd med henne, tidigare referens . (8) Ibn Hajar – Fath Al-Bari – tidigare referens (12/419). ** Citerat av Dr Fahd Al-Osaimi…

…Och den som med sin hand ser järn, koppar, guld, silver eller liknande naglar, ben eller trä och placerar det på en plats, då anger han två sätt att gifta sig med en kvinna eller göra en vän ….

…Nadra sa Abdullah bin Omar, må Gud vara nöjd med dem, jag hörde Guds budbärare, må Gud välsigna honom och ge honom frid, säga : Medan jag sov tog jag en mugg mjölk och drack den så att jag kunde se vattning strömmar från mina naglar, sedan gav jag hans bounty Umar . Han sa: Vad gav du det, o Guds budbärare? Han sa : Kunskap ….

…Och den som ser att han slår sina naglar på tänderna, han begår en obehaglig sak ….

…. Indikerar drömmar det förflutna, nuet eller framtiden? Visa allt detta . Ett exempel på dess bevis för det förflutna är vad som kom i Sahih al-Bukhari att Guds budbärare, må Guds böner och fred vara över honom, sa : ( medan jag sov, när jag såg en mugg som jag förde mjölk med det, jag drack av det tills jag såg vattningen rinna i mina naglar, då gav jag min tjänst, Umar ibn al-Khattab. ) De sa : Vad gav det, o Allahs budbärare? Han sade vetenskap . Denna vision baserades på det förflutna. För vad han fick av kunskap hade hänt honom, och det gjorde Omar också . . Det kan indikera nutiden, och hadithen av kallelsen till bön och berättelseshaditen om Laylat al-Qadr indikerar det . . Framtiden indikeras av många bevis, inklusive visionen om Yusef, fred vare med honom, som uppfylldes efter fyrtio år och hans vision i hans äktenskap med Aisha innan han gifte sig med henne och andra bevis ….

…Lesionen i fingrarna : bevis på pojkens nöd . Om han inte hade en son är det ett bevis på bortkastade böner . Och det sades att den som såg att hans pinky var avskuren sin son saknade honom . Och den som ser sin seger avskuren, han kommer att få en son . Och den som såg den mellersta avskurna, forskaren i hans land eller dess domare dog, och om han såg som om fyra av hans fingrar var avskurna, gifte han sig med fyra kvinnor och alla skulle dö, och det sägs att vem som helst såg det som om han hade skurit ett finger av en person, skulle han drabbas av en olycka i sina pengar . Och det sägs att fingrarna är förlorade, tjänarna sugs, fingrarna sugs, pengarna är borta . Och knäppning av fingrarna indikerar att man lämnar incest . När det gäller naglarna : lesionen i den indikerar svaghet i förmåga och korruption av religion och saker. Man sa att nagellängden är ogenomskinlig, och den som ser som om han inte har någon nagel, då är han i konkurs . Om han ser som om hans naglar är trasiga, dör han, och på samma sätt om han ser dem gröna när han uppgraderar dem, hjälper det inte, då dör han . När det gäller Al-Sadr : Den som tror att hans bröst gör ont, han spenderar pengar i extravagans utan att lyda Gud, och han kommer att straffas för det . Förkylning : betecknar en lätt sjukdom som följs av välbefinnande och lycka . Al-Bassam, den som tror att han är mashas, ​​är en man som vågar begå synder, och han har straffats av sultanen ….

…En spik är i en dröm en prins eller efterträdare . Att se naglar indikerar soldater och underordnade och dirhams . Och spiken är en man som människor når sina affärer med och indikerar äktenskap . Så den som ser att han har fixat en spik i ett roder eller i något som indikerar kvinnor, han kommer att gifta sig . De många naglarna är styrka och motståndskraft . Naglarna sväljer ilska och naglarna är människor som följer med ett korrupt folk . Och nageln komponerar mellan människor i tillgivenhet ….

…Och den som ser att han beskär sina naglar genom den vanliga beskärningen, så är det försvinnandet av oro och nöd, och om det pågår med ovanlig beskärning, då är det svaghet och brist på förmåga ….

…Om han såg det som om han drack färskt vatten, hade på sig en krans eller klättrade på ett fruktbart träd eller på bergets höjd . Om han ser en minskning av sin sjukdom, så saknar han skuld, och det har sagts att det att se patienten är ett tecken på vulvar och naglar och en rikedomsskada för den som var i nöd . När det gäller de rika indikerar det behov, för de sjuka är i nöd . Och den som vill resa, han tror att han är sjuk, han kommer att hindras i sin resa av ett hinder, för de sjuka är förbjudna att flytta . Och den som ser en minskning av några av sina känslor, det är en minskning av pengar och nåd ….

Sällsynt sa Abdullah bin Omar, må Gud vara nöjd med dem båda, jag var en ung, ensamstående pojke under tiden av Guds budbärare, må Gud välsigna honom och ge honom fred, så jag brukade stanna i moskén och någon som såg en dröm berättade för honom till Guds budbärare, må Gud välsigna honom och ge honom frid, så jag sa, o Gud, om jag hade något bra med dig, så visa mig en dröm att Guds budbärare skulle gå över till mig Må Gud välsigna honom och ge honom frid och jag sov, och jag såg två kungar som kom till mig, så de drog iväg med mig, och han mötte dem en annan kung. Han sa till mig att du inte kommer att observera att du är en rättfärdig man. Så de släppte mig in i elden, och om den var vikad som en källa fanns det människor i den som jag kände några av dem, så de tog mig samma rätt. När jag nämnde det för Hafsa sa jag det till profeten, fred vare med honom. Han hälsade på honom och sa : Abdullah är en bra man om han brukade be mycket på natten . Då brukade Abdullah, må Gud vara nöjd med honom, ofta be på natten ….

…Om du drömde om att stiga upp till en vind betyder detta din önskan att driva teorier och lämna de kalla fakta i livet till andra som är mindre kapabla än du att bära . För de fattiga varnar denna dröm om enklare förhållanden . För en kvinna betyder den här drömmen att hon måste begränsa sin fåfänga och själviskhet . Om du drömmer om att du befinner dig på en vind indikerar detta att du har förhoppningar som kommer att misslyckas på grund av deras materialism . Om en tjej drömmer om att hon sover på en vind förutsäger detta att hon inte kommer att hitta tillfredsställelse i sitt nuvarande yrke . ~ Attic : den positionen ligger direkt under taket på huset .~…

Om du drömde om att du användes i en brunn förutsäger detta att du kommer att utsättas för nöd genom felanvändning av dina förmågor . Det gör att konstiga element kan vägleda din väg . Om du hamnar i en brunn indikerar detta att överväldigande förtvivlan kommer att plåga dig . Om en brunn kollapsar förutspår detta att fiendens planer kommer att störta dina planer . Om du ser en tom källa betyder det att din tur kommer att bli stulen om du tillåter främlingar att dela ditt förtroende . Om du ser en brunn med en pump på den, indikerar detta att du kommer att ha kärleksmöjligheter som gör att din potential kan avancera . Om du hämtar vatten från en brunn, indikerar detta uppfyllandet av brinnande önskningar . Om vattnet inte är klart kommer det att finnas ett obehag ….

Och den som ser att han befinner sig i en husvagn medan han ber om något som han finner att det inte finns något gott i, och när det gäller de välkända platserna kan de flesta av dem förklaras med härledningen av deras namn som källan, eftersom det är en källa till gott och frälsning, eftersom det är en frälsning från frälsning och liknande ….

Källare Om du drömmer om att du befinner dig i en fuktig och kall källare kommer du att fyllas med sorg . Du kommer att förlora förtroendet för alla saker och lida av deprimerande tvångstankar som du bara kommer att kunna fly från om du kontrollerar din vilja . Detta indikerar också förlust av egendom . Om du ser en källare full av viner och förvaringsbord, kommer du att erbjudas en del av vinsten från en tvivelaktig källa . Om en tjej drömmer om detta kommer han att erbjudas att gifta sig med en spekulant eller spelare . Om du drömmer om att du befinner dig i en källare förutsäger detta att du kommer att se välmående möjligheter minska och kommer att åtföljas av en minskning av nöje tills det blir ett illusionsproblem ….